= Охранно-пожарная сигнализация: бухгалтерский и налоговый учет =

Ashatanka
Мыслитель
Мыслитель
Повідомлень: 95
З нами з: 30 березня 2012, 05:51
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення Ashatanka »

Добрый день, подскажите, может у кого есть расходы на пожарную сигнализацию, к какой статье лучше отнести? Здание, т.е. ОС, где установлена пожарная сигнализация, носит производственный характер, вроде можно отнести на себестоимость, но только куда: в прочие прямые или в затраты на технику безопасности, или затраты на содержание (п. г. сч. 138.8.5). Помогите разобраться#smile3#

О2
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 181
З нами з: 02 квітня 2012, 09:01
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 41 раз

Повідомлення О2 »

Ashatanka писав:Добрый день, подскажите, может у кого есть расходы на пожарную сигнализацию, к какой статье лучше отнести? Здание, т.е. ОС, где установлена пожарная сигнализация, носит производственный характер, вроде можно отнести на себестоимость, но только куда: в прочие прямые или в затраты на технику безопасности, или затраты на содержание (п. г. сч. 138.8.5). Помогите разобраться#smile3#
Общепроизводственные расходы. В декларации - строка "Собівартість придбаних (виготовлених) та реалізованих товарів (робіт, послуг)"

Ashatanka
Мыслитель
Мыслитель
Повідомлень: 95
З нами з: 30 березня 2012, 05:51
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення Ashatanka »

А общепроизводственные какие именно: затраты на технику безопасности или содержание ОС...

О2
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 181
З нами з: 02 квітня 2012, 09:01
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 41 раз

Повідомлення О2 »

Ashatanka писав:А общепроизводственные какие именно: затраты на технику безопасности или содержание ОС...
А что у Вас написано в приказе "Об учетной политике"? :^o

Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 "Витрати"
11...
...
Перелік і склад статей калькулювання виробничої собівартості
продукції (робіт, послуг) установлюються підприємством.
#secret#

Ashatanka
Мыслитель
Мыслитель
Повідомлень: 95
З нами з: 30 березня 2012, 05:51
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення Ashatanka »

Спасибо большое за ответ! Значит все спорные моменты необходимо прописать в учетной политике и при проверке, если налоговая не согласна по какому-либо моменту отнесения затрат, указывать им на учетную политику?

О2
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 181
З нами з: 02 квітня 2012, 09:01
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 41 раз

Повідомлення О2 »

Ashatanka писав: Значит все спорные моменты необходимо прописать в учетной политике и при проверке, если налоговая не согласна по какому-либо моменту отнесения затрат, указывать им на учетную политику?
Имхо, слишком вольное трактование пункта 11

IrinkaSvetl
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3240
З нами з: 24 березня 2011, 04:30
Дякував (ла): 1696 разів
Подякували: 3006 разів

Повідомлення IrinkaSvetl »

• 2755 І. Як у податковому обліку відображаються витрати на придбання та установку систем охоронно - пожежної сигналізації, охоронної тривожної сигналізації та газового пожаротушіння, а також системи відеоспостереження (відеонагляду), кондиціонування?

Коротка відповідь :
Витрати на придбання та встановлення у приміщенні системи охоронно - пожежної сигналізації, охоронної тривожної сигналізації та газового пожаротушіння, а також системи відеоспостереження (відеонагляду) при обчисленні об’єкта оподаткування включаються до витрат у межах 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів станом на початок звітного податкового року, а в розмірі його перевищення – відносяться на збільшення балансової вартості об’єкта основних засобів, на якому встановлюються такі системи.

Якщо використання системи відеоспостереження (відеонагляду) не пов’язане з господарською діяльністю платника податку, то витрати на встановлення такої системи відображаються, як витрати на придбання невиробничих фондів. Витрати на придбання та встановлення систем кондиціонування враховуються у складі витрат у межах 10 відсоткового ліміту та в розмірі перевищення такого ліміту збільшують балансову вартість основного засобу, на якому таке обладнання встановлюється у разі, якщо встановлення вищезазначеного обладнання передбачено постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліку заходів та засобів з охорони праці, витрати на здійснення та придбання яких включаються до витрат".

• Повна відповідь :
Відповідно до пп. 139.1.5 п.139 ст.139 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ) до складу витрат не включаються витрати на придбання, виготовлення, будівництво, реконструкцію, модернізацію та інше поліпшення основних засобів та витрати, пов’язані з видобутком корисних копалин, а також з придбанням (виготовленням) нематеріальних активів, які підлягають амортизації згідно зі статтями 144 – 148 ПКУ, з урахуванням пунктів 146.11 і 146.12 статті 146 та пункту 148.5 ст. 148 ПКУ. Відповідно до п.146.1 ст.146 ПКУ облік вартості, яка амортизується, ведеться за кожним об'єктом, що входить до складу окремої групи основних засобів, у тому числі вартість ремонту та поліпшення об'єктів основних засобів, отриманих безоплатно або наданих в оперативний лізинг (оренду) або отриманих в концесію чи створених (збудованих) концесіонером відповідно до Закону України "Про особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів централізованого водо-, теплопостачання і водовідведення, що перебувають у комунальній власності", як окремий об'єкт амортизації. Пунктами 146.11, 146.12 ст.146 ПКУ передбачено, що первісна вартість основних засобів збільшується на суму витрат, пов'язаних із ремонтом та поліпшенням об'єктів основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція), що приводить до зростання майбутніх економічних вигод, первісно очікуваних від використання об'єктів у сумі, що перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів, що підлягають амортизації, на початок звітного податкового року з віднесенням суми поліпшення на об'єкт основного засобу, щодо якого здійснюється ремонт та поліпшення. Сума витрат, що пов'язана з ремонтом та поліпшенням об'єктів основних засобів, у тому числі орендованих або отриманих у концесію чи створених (збудованих) концесіонером у розмірі, що не перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів на початок звітного року, відноситься до витрат того звітного податкового періоду, в якому такий ремонт та поліпшення були здійснені. Відповідно до п.144.3 ст.144 ПКУ не підлягають амортизації та проводяться за рахунок відповідних джерел фінансування витрати на придбання/самостійне виготовлення та ремонт, а також на реконструкцію, модернізацію або інші поліпшення невиробничих основних засобів. Термін "невиробничі основні засоби" означає необоротні матеріальні активи, які не використовуються в господарській діяльності платника податку.

Враховуючи вищевикладене, оскільки встановлені системи охоронно - пожежної сигналізації, охоронної тривожної сигналізації та газового пожаротушіння, а також системи відеоспостереження (відеонагляду) є невід’ємною частиною відповідного приміщення, витрати на придбання та встановлення зазначених систем у приміщенні включаються у межах 10-відсоткового ліміту до витрат, а в розмірі його перевищення – відносяться на збільшення балансової вартості об’єкта основних засобів, на якому встановлюються такі системи. При цьому, якщо використання системи відеоспостереження (відеонагляду) не пов’язане з господарською діяльністю платника податку, то витрати на встановлення такої системи відображаються, як витрати на придбання невиробничих фондів.

Стосовно встановлення у приміщенні систем кондиціонування слід зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2003 року №994 зі змінами і доповненнями затверджено перелік заходів та засобів з охорони праці, витрати на здійснення та придбання яких включаються до витрат (далі – Перелік заходів). Зокрема, відповідно до п.1 Переліку заходів до витрат включаються витрати на приведення основних фондів у відповідність з вимогами нормативно-правових актів з охорони праці щодо: систем вентиляції та аспірації, пристроїв, які вловлюють пил, і установок для кондиціювання повітря у приміщеннях діючого виробництва та на робочих місцях; систем природного та штучного освітлення виробничих, адміністративних та інших приміщень, робочих місць, проходів, аварійних виходів тощо; систем теплових, водяних або повітряних завіс, а також установок для нагрівання (охолодження) повітря виробничих, адміністративних та інших приміщень, а під час роботи на відкритому повітрі - споруд для обігрівання працівників та укриття від сонячних променів і атмосферних опадів.

Отже, витрати на придбання та встановлення вищезазначеного виробничого обладнання враховуються у складі витрат у межах 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів станом на початок звітного податкового року та в розмірі перевищення такого ліміту збільшують балансову вартість основного засобу, на якому таке обладнання встановлюється у разі, якщо встановлення вищезазначеного обладнання передбачено Переліком заходів.

IrinkaSvetl
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3240
З нами з: 24 березня 2011, 04:30
Дякував (ла): 1696 разів
Подякували: 3006 разів

Повідомлення IrinkaSvetl »

http://buhgalter911.com/yaf/yaf_postst14051.aspx Охранная сигнализация ОС или МНМА???

IrinkaSvetl
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3240
З нами з: 24 березня 2011, 04:30
Дякував (ла): 1696 разів
Подякували: 3006 разів

Повідомлення IrinkaSvetl »

Перенесено с закрытой темы
Marlboro писав:
Тюша писав:
Ершова писав:Здравствуйте! Помогите разобраться. Организация занимается установкой сигнализаций. Оборудование закупается под заказчика, устанавливается, подписывается акт выполненых работ. Теперь вопрос, само оборудование закупается нами, но после установки пренадлежит заказчику. Как вести учет? Предприятие молодое, процесс не налажен.
иногда нам выдают вместо акта-накладную на все оборудование.Это лично для меня не удобно, но тоже для вас вариант.
Как и любых других услуг и работ: аккумулируете все расходы связанные с установкой, да и в целом, на 23-й в разрезе аналитики на каждого контрагента. Когда подпишете акт списываете на 903-й и включаете соответственно в расходы.
Marlboro писав:
Берса писав:Я бы выдавала акт с дополнением. в котором бы описывала материалы , затраченые.
В народе это называется "форма 2", видимо, аналогии со строительством проводят, да и акт становится похожим. По факту же никакого влияния нету, можно оформлять как накладную, и как услугу, в зависимости от желания заказчика - хочет он провести как ремонт/улучшение, или приходовать как ОС.

Відповісти

Повернутись до “Витрати”