Подскажите, пожалуйста, правильно-ли я понимаю пп.138.10.2 абзац в)
"витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів загальногосподарського використання (оперативна оренда (у тому числі оренда легкових автомобілів), придбання пально-мастильних матеріалів, стоянка, паркування легкових автомобілів, страхування майна, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення, охорона)"
и пп.138.10.3 абзац д)
"витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, пов'язаних зі збутом товарів, виконанням робіт, наданням послуг (оперативна оренда, страхування, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, охорона)"
п.138 Раздела 3 НКУ, что страховку автомобилей предприятия можно учитывать в составе налоговых расходов.
Только немного сомневаюсь в какие строки декларации ставить данные суммы.
Я думаю АВ стр.06.2.9 а ВЗ стр.06.3.11.
У кого какое мнение. Поделитесь, пожалуйста.
добровольное страхование наземных ТС
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 5788
- З нами з: 28 липня 2011, 00:58
- Дякував (ла): 3704 рази
- Подякували: 2325 разів
Я включала, а строка в зависимости от того, где автомобиль используется.Wera писав:Подскажите, пожалуйста, правильно-ли я понимаю пп.138.10.2 абзац в)
"витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів загальногосподарського використання (оперативна оренда (у тому числі оренда легкових автомобілів), придбання пально-мастильних матеріалів, стоянка, паркування легкових автомобілів, страхування майна, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення, охорона)"
и пп.138.10.3 абзац д)
"витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, пов'язаних зі збутом товарів, виконанням робіт, наданням послуг (оперативна оренда, страхування, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, охорона)"
п.138 Раздела 3 НКУ, что страховку автомобилей предприятия можно учитывать в составе налоговых расходов.
Только немного сомневаюсь в какие строки декларации ставить данные суммы.
Я думаю АВ стр.06.2.9 а ВЗ стр.06.3.11.
У кого какое мнение. Поделитесь, пожалуйста.
-
- Оракул
- Повідомлень: 216
- З нами з: 11 березня 2010, 02:45
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
Я поняла. Если авто директора- это АВ, если менеджера - ВЗ.Ир4ик писав:Я включала, а строка в зависимости от того, где автомобиль используется.Wera писав:Подскажите, пожалуйста, правильно-ли я понимаю пп.138.10.2 абзац в)
"витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів загальногосподарського використання (оперативна оренда (у тому числі оренда легкових автомобілів), придбання пально-мастильних матеріалів, стоянка, паркування легкових автомобілів, страхування майна, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення, охорона)"
и пп.138.10.3 абзац д)
"витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, пов'язаних зі збутом товарів, виконанням робіт, наданням послуг (оперативна оренда, страхування, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, охорона)"
п.138 Раздела 3 НКУ, что страховку автомобилей предприятия можно учитывать в составе налоговых расходов.
Только немного сомневаюсь в какие строки декларации ставить данные суммы.
Я думаю АВ стр.06.2.9 а ВЗ стр.06.3.11.
У кого какое мнение. Поделитесь, пожалуйста.
У меня страховые платежи платяться ежеквартально. Как их правильно списывать и ставит на расходы? Поквартально или же поставить на 39 счёт и закрывать ежемесячно?
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 5788
- З нами з: 28 липня 2011, 00:58
- Дякував (ла): 3704 рази
- Подякували: 2325 разів