Період включення до витрат орендної плати
-
- Мастер
- Повідомлень: 59
- З нами з: 05 грудня 2013, 10:38
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 22 рази
в договорі про оренду приміщень вказано, що періодом нарахування орендної плати є квартал. Акти виконаних робіт дають за квартал. Але у мене помісячне формування собівартості і я відповідно умовно нараховувала цю оренду, шляхом ділення суми за квартал на 3 частини. ПИтання: чи не буде вважатись податковою неправомірне віднесення до витрат сум не підтверджених документально, адже акт дають в кінці кварталу?
-
- Просвещенный
- Повідомлень: 153
- З нами з: 04 листопада 2013, 13:23
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 18 разів
А отчет- то годовой или квартальный - в любом случае он по прибыли попадает в затраты, только пишите справку бухгалтерскую на что ссылаетесь и мне кажется достаточно. Например : справка: включить в затраты сумму аренда помещения, так как акты выполненых услуг будут в конце квартала.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2439
- З нами з: 17 січня 2010, 05:54
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 1085 разів
Зробіть наказ про облікову політику, і там забийте цей пункт. Скажімо "орендна плата включається до собівартості продукції за перший та другий місяць кварталу по -середньом виходячи з данних за минулий квартал, а в третьому місяці кварталу коригується (за необхідності)."