А які проводки у випадку перерахування на поточний рахунок7 То ж вже не буде цільового використання.
А взагалі якось не логічно виглядає, коли 30 січня самостійно перерахував кошти на 2604, а потім, наприклад, 1 лютого, повернув їх на поточний рахунок. #fool#
Спецрежим НДС с/х
-
- Профи
- Повідомлень: 40
- З нами з: 04 серпня 2015, 13:25
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 2 рази
Доброго дня, підскажіть будь ласка, на який рахунок перераховувати кошти для поповнення реєстраційної суми (аби зареєструвати податкову)? Дякую!
-
- Оракул
- Повідомлень: 254
- З нами з: 12 січня 2013, 07:29
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 182 рази
Кожне господарство має свій рахунок в казначействі, котрий починається з цифр 3751...Casablanka писав:Доброго дня, підскажіть будь ласка, на який рахунок перераховувати кошти для поповнення реєстраційної суми (аби зареєструвати податкову)? Дякую!
-
- Просвещенный
- Повідомлень: 157
- З нами з: 03 січня 2017, 15:23
- Дякував (ла): 13 разів
- Подякували: 64 рази
Вчора в Урядовому кур'єрі вже надрукували нову форму податкової накладної, декларації та додатків до неї. Також затвердили форми заяв на включення до реєстру отримувачі бюджетної дотації.
До речі, нова форма ПН набула чинності вже сьогодні... В медку ще не поміняли?
До речі, нова форма ПН набула чинності вже сьогодні... В медку ще не поміняли?
-
- Мастер
- Повідомлень: 66
- З нами з: 11 листопада 2015, 12:36
- Дякував (ла): 112 разів
- Подякували: 7 разів
У меня тоже ячмень не регистрировался, пришлось ставить полностью код 1003900000.lana1*** писав:Дуже дякуюПН на пшеницю зареєструвалась, на ячмінь код 1003 не зареєстровано,причина відсутній такий код в довіднику УКТЗ......чи стикався хтось з таким? Як бути?
-
- Гений
- Повідомлень: 358
- З нами з: 25 травня 2014, 15:13
- Дякував (ла): 139 разів
- Подякували: 120 разів
Доброго ранку! Нова податкова накладна діє з 01.03.2017року це зрозуміло 28 лютого надрукували 01 березня діє хто по ночам неспить той на коні , а я тепер думаю податкову я виписала за 28 лютого 2017 року 1 березня (поступив аванс за с/г продукцію) , звісно 1 березня я цю податкову успішно зареєструвала . Питання за якою формою податкової я повинна була це зробити за новим зразком чи старим ??? чи буде податковий кредит в покупця ??? хто знає підскажіть будь ласка
-
- Гений
- Повідомлень: 358
- З нами з: 25 травня 2014, 15:13
- Дякував (ла): 139 разів
- Подякували: 120 разів
Появилось розяснення Баланс агро :Бабушка писав:Доброго ранку! Нова податкова накладна діє з 01.03.2017року це зрозуміло 28 лютого надрукували 01 березня діє хто по ночам неспить той на коні , а я тепер думаю податкову я виписала за 28 лютого 2017 року 1 березня (поступив аванс за с/г продукцію) , звісно 1 березня я цю податкову успішно зареєструвала . Питання за якою формою податкової я повинна була це зробити за новим зразком чи старим ??? чи буде податковий кредит в покупця ??? хто знає підскажіть будь ласка
Незважаючи на те, що Наказ № 276 набув чинності з 1 березня, а згідно з п. 3 Порядку заповнення податкової накладної всі податкові накладні підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) за формою, чинною на день такої реєстрації, ДФС на офіційному сайті повідомила, що нову форму податкової накладної слід застосовувати з 16 березня 2017 року.
Тому до 16 березня податкові накладні та розрахунки коригування реєструються в ЄРПН за формою, що діяла до набуття чинності Наказу № 276.
Звітність із ПДВ за оновленою формою слід подавати за березень. А за лютий подається форма звітності, що діяла до 1 березня.
-
- Высший разум
- Повідомлень: 637
- З нами з: 07 травня 2012, 16:00
- Дякував (ла): 219 разів
- Подякували: 323 рази
Нова податкова накладна та звітність з ПДВ:
що змінилося та з якого періоду застосовувати
1 березня набув чинності наказ Мінфіну від 23.02.17 р. № 276 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України» (опублікований в «Урядовому кур'єрі» за 28.02.17 р. № 39).
Зокрема оновлені:
– форма податкової накладної (далі – ПН), затвердженої наказом Мінфіну від 31.12.15 р. № 1307;
– форми податкової декларації з ПДВ і додатків до неї, уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з ПДВ у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок, затверджені наказом Мінфіну від 28.01.16 р. № 21. Зокрема, затверджений додаток 9, який зобов'язані подавати разом із декларацією сільгосптоваровиробники, що внесені (претендують на внесення) до Реєстру отримувачів бюджетної дотації.
Зміни до ПН пов'язані:
– з вимогою з 01.01.17 р. зазначати код УКТЗЕД в ПН при постачанні будь-яких товарів/послуг (пп. «и» п. 201.1 Податкового кодексу, далі – ПК), а не тільки імпортних і підакцизних;
– зі скасуванням спецрежиму з 01.01.17 р. для сільгосптоваровиробників;
– з набуттям чинності ст. 161 Закону від 24.06.04 р. № 1877-IV (далі – Закон № 1877), якою передбачена бюджетна дотація для сільгосптоваровиробників.
У формі ПН відбулися такі зміни:
1. Доповнено графу для відображення коду послуги. А саме: розділ Б доповнено графами 3.2 «Ознака імпортовуваного товару» та 3.3 «Послуги згідно з ДКПП». Отже, у графах 3.1, 3.3 ПН зазначається код товару згідно з УКТЗЕД або код послуги відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг (далі – ДКПП). Графи 3.1, 3.3 заповнюються на всіх етапах постачання товарів/послуг:
– у разі постачання товару заповнюється графа 3.1, у якій зазначається код товару згідно з УКТЗЕД. Код товару згідно з УКТЗЕД указується суцільним порядком без будь-яких розділових знаків (пропусків, крапок тощо). При цьому ДФС повинна визначити умовні коди товарів, які відсутні в УКТЗЕД, і забезпечити їх оприлюднення на власному офіційному веб-порталі для використання платниками податків при складанні ПН згідно зі ст. 201 ПК;
– у разі постачання послуги заповнюється графа 3.3, у якій зазначається код послуги згідно з ДКПП.
Платники податку, крім випадків постачання підакцизних товарів і товарів, увезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТЗЕД або код послуги згідно з ДКПП не повністю, але не менше ніж чотири перші цифри відповідного коду. При цьому код згідно з УКТЗЕД зазначається на рівні позиції, підпозиції, категорії, підкатегорії відповідно до Закону від 19.09.13 р. № 584-VII «Про Митний тариф України». У разі постачання товару, увезеного на митну територію України, у графі 3.2 проставляється позначка «Х». Графа 3.2 заповнюється на всіх етапах постачання товару;
2. Розділ Б ПН доповнено графою 11 «Код виду діяльності сільськогосподарського товаровиробника». Графа 11 заповнюється виключно сільгосптоваровиробниками у разі здійснення ними операцій із постачання власно вироблених товарів, отриманих за результатами видів діяльності, визначених п. 161.3 Закону № 1877.
Незважаючи на те, що Наказ № 276 набув чинності з 1 березня, а згідно з п. 3 Порядку заповнення податкової накладної всі податкові накладні підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) за формою, чинною на день такої реєстрації, ДФС на офіційному сайті повідомила, що нову форму податкової накладної слід застосовувати з 16 березня 2017 року.
Тому до 16 березня податкові накладні та розрахунки коригування реєструються в ЄРПН за формою, що діяла до набуття чинності Наказу № 276.
Звітність із ПДВ за оновленою формою слід подавати за березень. А за лютий подається форма звітності, що діяла до 1 березня.
Докладніше про порядок заповнення оновленої ПН можна буде прочитати в «БАЛАНС-АГРО», 2017, № 11.
що змінилося та з якого періоду застосовувати
1 березня набув чинності наказ Мінфіну від 23.02.17 р. № 276 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України» (опублікований в «Урядовому кур'єрі» за 28.02.17 р. № 39).
Зокрема оновлені:
– форма податкової накладної (далі – ПН), затвердженої наказом Мінфіну від 31.12.15 р. № 1307;
– форми податкової декларації з ПДВ і додатків до неї, уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з ПДВ у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок, затверджені наказом Мінфіну від 28.01.16 р. № 21. Зокрема, затверджений додаток 9, який зобов'язані подавати разом із декларацією сільгосптоваровиробники, що внесені (претендують на внесення) до Реєстру отримувачів бюджетної дотації.
Зміни до ПН пов'язані:
– з вимогою з 01.01.17 р. зазначати код УКТЗЕД в ПН при постачанні будь-яких товарів/послуг (пп. «и» п. 201.1 Податкового кодексу, далі – ПК), а не тільки імпортних і підакцизних;
– зі скасуванням спецрежиму з 01.01.17 р. для сільгосптоваровиробників;
– з набуттям чинності ст. 161 Закону від 24.06.04 р. № 1877-IV (далі – Закон № 1877), якою передбачена бюджетна дотація для сільгосптоваровиробників.
У формі ПН відбулися такі зміни:
1. Доповнено графу для відображення коду послуги. А саме: розділ Б доповнено графами 3.2 «Ознака імпортовуваного товару» та 3.3 «Послуги згідно з ДКПП». Отже, у графах 3.1, 3.3 ПН зазначається код товару згідно з УКТЗЕД або код послуги відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг (далі – ДКПП). Графи 3.1, 3.3 заповнюються на всіх етапах постачання товарів/послуг:
– у разі постачання товару заповнюється графа 3.1, у якій зазначається код товару згідно з УКТЗЕД. Код товару згідно з УКТЗЕД указується суцільним порядком без будь-яких розділових знаків (пропусків, крапок тощо). При цьому ДФС повинна визначити умовні коди товарів, які відсутні в УКТЗЕД, і забезпечити їх оприлюднення на власному офіційному веб-порталі для використання платниками податків при складанні ПН згідно зі ст. 201 ПК;
– у разі постачання послуги заповнюється графа 3.3, у якій зазначається код послуги згідно з ДКПП.
Платники податку, крім випадків постачання підакцизних товарів і товарів, увезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТЗЕД або код послуги згідно з ДКПП не повністю, але не менше ніж чотири перші цифри відповідного коду. При цьому код згідно з УКТЗЕД зазначається на рівні позиції, підпозиції, категорії, підкатегорії відповідно до Закону від 19.09.13 р. № 584-VII «Про Митний тариф України». У разі постачання товару, увезеного на митну територію України, у графі 3.2 проставляється позначка «Х». Графа 3.2 заповнюється на всіх етапах постачання товару;
2. Розділ Б ПН доповнено графою 11 «Код виду діяльності сільськогосподарського товаровиробника». Графа 11 заповнюється виключно сільгосптоваровиробниками у разі здійснення ними операцій із постачання власно вироблених товарів, отриманих за результатами видів діяльності, визначених п. 161.3 Закону № 1877.
Незважаючи на те, що Наказ № 276 набув чинності з 1 березня, а згідно з п. 3 Порядку заповнення податкової накладної всі податкові накладні підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) за формою, чинною на день такої реєстрації, ДФС на офіційному сайті повідомила, що нову форму податкової накладної слід застосовувати з 16 березня 2017 року.
Тому до 16 березня податкові накладні та розрахунки коригування реєструються в ЄРПН за формою, що діяла до набуття чинності Наказу № 276.
Звітність із ПДВ за оновленою формою слід подавати за березень. А за лютий подається форма звітності, що діяла до 1 березня.
Докладніше про порядок заповнення оновленої ПН можна буде прочитати в «БАЛАНС-АГРО», 2017, № 11.
- Хмель
- Гений
- Повідомлень: 453
- З нами з: 17 листопада 2011, 00:25
- Дякував (ла): 288 разів
- Подякували: 160 разів
хочу поднять тему запрвки подрядчиков своим топливом...Бабушка писав:fgrubin писав:Так все ж таки, знову до обмолоту зернових найманим комбайном.
Якщо оформляти договір підряду на виконання робіт, в ньому вказувати, що роботи по збиранню врожаю проводяться частково з матеріалів замовника, а саме на дизпаливі. Вказувати, що право власності та розпорядження дизпаливом не переходить до підрядчика.
Наприклад забити в договір такий пункт:То наче як у податківців не буде підстав тулити сюди роздрібний акциз.Роботи по збиранню врожаю озимої пшениці проводяться частково з матеріалів Замовника, а саме на дизельному паливі Замовника. Права власності та розпорядження на дизельне паливо, яким Замовник забезбечує виконання робіт, не переходять до Підрядника.
Адже в 14.1.212. ПК:Під термін "виробництво із сировини замовника" наш випадок не підходить, адже це не є виробництвом пшениці, а є всього лиш роботами по збиранню врожаю.Реалізація пального для цілей розділу VI цього Кодексу - будь-які операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення (в тому числі передача на комісійну/довірчу реалізацію), поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду, іншого компетентного державного органу чи органу місцевого самоврядування за плату (компенсацію) або без такої, які передбачають перехід права власності або права розпорядження, а також передачу (відпуск, відвантаження) пального на підставі договорів про виробництво із сировини замовника. Не вважаються реалізацією пального операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів зберігання.
Виробництво і сировини замовника відноситься до давальницьких договорів на виробництво продукції, а в нашому випадку збирання врожаю є лише однією з операцій в процессі виробництва зерна.
Нема в нас договору на виробництво із сировини замовника. У нас є договір підряду на виконання робіт по збиранню врожаю, які виконуються частково з матеріалів замовника.
Я вирішила що це податківці так хочуть , я не продаю пального у мене немає документів підтвердження реалізації за межі нашого господарства , техніку ми найняли з комбайнером у нас є повне право домовлятись по договору для того і існує договір щоб визначити обовязки сторін , я буду робити згідно договору і якщо податкова буде проти будемо визначатись у суді , договір визнати неправомірним , або фіктивним податківці незможуть при цьому договорі потрібно і комбайн продати ? бо комбайн передається в господарство на час збирання , може хто з юридичної точки зору прочитає , прокоментуйте будь ласка
Забезпечити відповідні умови перебування в господарстві техніки та працівників Виконавця:
• заправку ПММ техніки, що виконує роботи, за рахунок Замовника,
• охорону техніки, що передана на зберігання на території господарства.
Призначити відповідальну особу з боку Замовника для щоденного підписання облікових документів (накладних, актів) на виконані обсяги робіт.
Проводити контрольний замір витрати пального на кожному окремому полі,на вимогу Виконавця.
Забезпечити за свій рахунок:
• негайне транспортування під час збирання зерна від збиральної техніки на токи з метою не допущення простою техніки Виконавця та забезпечення її безперервної роботи.
• безперервне забезпечення дизельним пальним техніки Виконавця.
как планируете в этом году чужую технику заправлять?
Спасибо.
-
- Гений
- Повідомлень: 358
- З нами з: 25 травня 2014, 15:13
- Дякував (ла): 139 разів
- Подякували: 120 разів
Ризикувати не будемо , будемо наполягати щоб послуги підрядчики надавали на своєму паливі , тобто вартість послуг включала вартість палива , так як роблять перевізники коли надають послуги автомобільного вантажного перевезенняХмель писав:хочу поднять тему запрвки подрядчиков своим топливом...Бабушка писав:fgrubin писав:Так все ж таки, знову до обмолоту зернових найманим комбайном.
Якщо оформляти договір підряду на виконання робіт, в ньому вказувати, що роботи по збиранню врожаю проводяться частково з матеріалів замовника, а саме на дизпаливі. Вказувати, що право власності та розпорядження дизпаливом не переходить до підрядчика.
Наприклад забити в договір такий пункт: То наче як у податківців не буде підстав тулити сюди роздрібний акциз.
Адже в 14.1.212. ПК: Під термін "виробництво із сировини замовника" наш випадок не підходить, адже це не є виробництвом пшениці, а є всього лиш роботами по збиранню врожаю.
Виробництво і сировини замовника відноситься до давальницьких договорів на виробництво продукції, а в нашому випадку збирання врожаю є лише однією з операцій в процессі виробництва зерна.
Нема в нас договору на виробництво із сировини замовника. У нас є договір підряду на виконання робіт по збиранню врожаю, які виконуються частково з матеріалів замовника.
Я вирішила що це податківці так хочуть , я не продаю пального у мене немає документів підтвердження реалізації за межі нашого господарства , техніку ми найняли з комбайнером у нас є повне право домовлятись по договору для того і існує договір щоб визначити обовязки сторін , я буду робити згідно договору і якщо податкова буде проти будемо визначатись у суді , договір визнати неправомірним , або фіктивним податківці незможуть при цьому договорі потрібно і комбайн продати ? бо комбайн передається в господарство на час збирання , може хто з юридичної точки зору прочитає , прокоментуйте будь ласка
Забезпечити відповідні умови перебування в господарстві техніки та працівників Виконавця:
• заправку ПММ техніки, що виконує роботи, за рахунок Замовника,
• охорону техніки, що передана на зберігання на території господарства.
Призначити відповідальну особу з боку Замовника для щоденного підписання облікових документів (накладних, актів) на виконані обсяги робіт.
Проводити контрольний замір витрати пального на кожному окремому полі,на вимогу Виконавця.
Забезпечити за свій рахунок:
• негайне транспортування під час збирання зерна від збиральної техніки на токи з метою не допущення простою техніки Виконавця та забезпечення її безперервної роботи.
• безперервне забезпечення дизельним пальним техніки Виконавця.
как планируете в этом году чужую технику заправлять?
Спасибо.