Переход на упрощенку или как быть с предоплатой?

Розділ V ПКУ
Начинающий бух
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 11
З нами з: 27 січня 2014, 18:44
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення Начинающий бух »

Предприятие с 1 января переходит на упрощенку 4 группа без НДС.

Мы сдаем в аренду складкие помещения.
Директор попросил выставить счет клиенту на предоплату за январь 2015 г. (хотят оплатить до 31 декабря). Смущает то что с января то мы не плательщики, а при оплате я буду обязана выписать налоговую, а акт то закрывать без НДС в январе. Карикатура получаеться.
Говорю что фантастику придумал. А он мне, - что деньги нужны. Какие у кого варианты? Как можно поступить? Спасибо всем.

Любознательная
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3854
З нами з: 06 травня 2013, 04:38
Дякував (ла): 82 рази
Подякували: 2407 разів

Повідомлення Любознательная »

Начинающий бух писав:Предприятие с 1 января переходит на упрощенку 4 группа без НДС.

Мы сдаем в аренду складкие помещения.
Директор попросил выставить счет клиенту на предоплату за январь 2015 г. (хотят оплатить до 31 декабря). Смущает то что с января то мы не плательщики, а при оплате я буду обязана выписать налоговую, а акт то закрывать без НДС в январе. Карикатура получаеться.
Говорю что фантастику придумал. А он мне, - что деньги нужны. Какие у кого варианты? Как можно поступить? Спасибо всем.
Для НДС - барометром является "первая из операций" - или перечисление денег, или акт.
Если перечисление денег будет в то время, когда фирма еще плательщик НДС, то операция - облагаемая НДС, налоговую накладную выпишите "по первой из операций", поэтому и Акт придется выписывать с НДС.
ИМХО

Вот аналог, правда, противоположный:

http://zir.minrd.gov.ua/main/bz/view/?src=ques
101.05
Чи виникають податкові зобов’язання з ПДВ у платника податку, у разі коли перша подія (відвантаження товарів, оформлення документа на постачання послуг або зарахування коштів від покупця) відбулася до його реєстрації таким платником?
Коротка:
Якщо у платника ПДВ перша подія (відвантаження товарів, оформлення документа на постачання послуг або зарахування коштів від покупця) відбулася до його реєстрації платником ПДВ, а друга подія відбулася після такої реєстрації платника ПДВ, то податкове зобов’язання з ПДВ за такою операцією не нараховується, за умови, що такий платник не обрав касовий метод визначення податкового зобов’язання.
Якщо ж платником ПДВ застосовується касовий метод визначення податкових зобов’язань, то уразі надходження за фактом оплати поставлених товарів/послуг після його реєстрації платником ПДВ, він зобов’язаний задекларувати податкові зобов’язання з ПДВ та погасити їх у встановленому законодавством порядку.
Крім цього, якщо платник до його реєстрації платником ПДВ, на дату виникнення першої події, зобов’язаний був зареєструватись платником ПДВ, у зв’язку з набранням обсягу оподатковуваних операцій більше 300 тис. грн., але не зареєструвався, то податкові зобов’язання з ПДВ нараховуються, а право на податковий кредит не надається.
Повна:
Відповідно до п.187.1 ст.187 р.V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) визначено, що датою виникнення податкових зобов’язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Отже, якщо у платника ПДВ перша подія (відвантаження товарів, оформлення документа на постачання послуг або зарахування коштів від покупця) відбулася до його реєстрації платником ПДВ, а друга подія відбулася після такої реєстрації платника ПДВ, то податкове зобов’язання з ПДВ за такою операцією не нараховується, за умови, що такий платник не обрав касовий метод визначення податкового зобов’язання.
Якщо ж платником ПДВ застосовується касовий метод визначення податкових зобов’язань, то уразі надходження за фактом оплати поставлених товарів/послуг після його реєстрації платником ПДВ, він зобов’язаний задекларувати податкові зобов’язання з ПДВ та погасити їх у встановленому законодавством порядку.
Крім цього, якщо платник до його реєстрації платником ПДВ, на дату виникнення першої події, зобов’язаний був зареєструватись платником ПДВ, у зв’язку з набранням обсягу оподатковуваних операцій більше 300 тис. грн., але не зареєструвався, то податкові зобов’язання з ПДВ нараховуються, а право на податковий кредит не надається.

Начинающий бух
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 11
З нами з: 27 січня 2014, 18:44
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення Начинающий бух »

Любознательная писав:
Начинающий бух писав:Предприятие с 1 января переходит на упрощенку 4 группа без НДС.

Мы сдаем в аренду складкие помещения.
Директор попросил выставить счет клиенту на предоплату за январь 2015 г. (хотят оплатить до 31 декабря). Смущает то что с января то мы не плательщики, а при оплате я буду обязана выписать налоговую, а акт то закрывать без НДС в январе. Карикатура получаеться.
Говорю что фантастику придумал. А он мне, - что деньги нужны. Какие у кого варианты? Как можно поступить? Спасибо всем.
Для НДС - барометром является "первая из операций" - или перечисление денег, или акт.
Если перечисление денег будет в то время, когда фирма еще плательщик НДС, то операция - облагаемая НДС, налоговую накладную выпишите "по первой из операций", поэтому и Акт придется выписывать с НДС.
ИМХО

Вот аналог, правда, противоположный:

http://zir.minrd.gov.ua/main/bz/view/?src=ques
101.05
Чи виникають податкові зобов’язання з ПДВ у платника податку, у разі коли перша подія (відвантаження товарів, оформлення документа на постачання послуг або зарахування коштів від покупця) відбулася до його реєстрації таким платником?
Коротка:
Якщо у платника ПДВ перша подія (відвантаження товарів, оформлення документа на постачання послуг або зарахування коштів від покупця) відбулася до його реєстрації платником ПДВ, а друга подія відбулася після такої реєстрації платника ПДВ, то податкове зобов’язання з ПДВ за такою операцією не нараховується, за умови, що такий платник не обрав касовий метод визначення податкового зобов’язання.
Якщо ж платником ПДВ застосовується касовий метод визначення податкових зобов’язань, то уразі надходження за фактом оплати поставлених товарів/послуг після його реєстрації платником ПДВ, він зобов’язаний задекларувати податкові зобов’язання з ПДВ та погасити їх у встановленому законодавством порядку.
Крім цього, якщо платник до його реєстрації платником ПДВ, на дату виникнення першої події, зобов’язаний був зареєструватись платником ПДВ, у зв’язку з набранням обсягу оподатковуваних операцій більше 300 тис. грн., але не зареєструвався, то податкові зобов’язання з ПДВ нараховуються, а право на податковий кредит не надається.
Повна:
Відповідно до п.187.1 ст.187 р.V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) визначено, що датою виникнення податкових зобов’язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Отже, якщо у платника ПДВ перша подія (відвантаження товарів, оформлення документа на постачання послуг або зарахування коштів від покупця) відбулася до його реєстрації платником ПДВ, а друга подія відбулася після такої реєстрації платника ПДВ, то податкове зобов’язання з ПДВ за такою операцією не нараховується, за умови, що такий платник не обрав касовий метод визначення податкового зобов’язання.
Якщо ж платником ПДВ застосовується касовий метод визначення податкових зобов’язань, то уразі надходження за фактом оплати поставлених товарів/послуг після його реєстрації платником ПДВ, він зобов’язаний задекларувати податкові зобов’язання з ПДВ та погасити їх у встановленому законодавством порядку.
Крім цього, якщо платник до його реєстрації платником ПДВ, на дату виникнення першої події, зобов’язаний був зареєструватись платником ПДВ, у зв’язку з набранням обсягу оподатковуваних операцій більше 300 тис. грн., але не зареєструвався, то податкові зобов’язання з ПДВ нараховуються, а право на податковий кредит не надається.


Тоисть выписав налоговую на предоплату в декабре я никак не смогу закрыть в январе актом эту сумму? А как быть к примеру с электроэнергией. Мы выставляем также предоплатой за месяц. Можно разбить на два счета? Первый будет с НДС до 31 декабря, второй без НДС?

Еще такой вопрос. Как быть с незакрытыми суммами? У покупателя переплата, так как работаем по предоплате, на 13 тыс. необходимо выписать актов. Что делать? Пожалуйста помогите! #thank2# #thank2# #thank2#

ScAudit
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 972
З нами з: 30 грудня 2013, 10:49
Звідки: Київ
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 647 разів
Контактна інформація:

Повідомлення ScAudit »

Начинающий бух писав: Тоисть выписав налоговую на предоплату в декабре я никак не смогу закрыть в январе актом эту сумму?
можете (даже должны закрывать актами в правильном месяце) + заплатите единый по ст. 292.3 НКУ

Начинающий бух писав: А как быть к примеру с электроэнергией. Мы выставляем также предоплатой за месяц. Можно разбить на два счета? Первый будет с НДС до 31 декабря, второй без НДС?
если счета вы выписываете будучи плательщиком НДС, то выписываете с НДС. с 01.01.2015 будете неплательщиком - будете выписывать неплательщиком.


[/quote]Еще такой вопрос. Как быть с незакрытыми суммами? У покупателя переплата, так как работаем по предоплате, на 13 тыс. необходимо выписать актов. Что делать? Пожалуйста помогите! #thank2# #thank2# #thank2# [/quote]
если вы будучи плательщиком НДС получили предоплату - выписываете НН и отображаете НО даже если поставка товара, услуг будет в том периоде, когда вы будете на едином налоге.
Акты выписываете в месяце фактических услуг.


Відповісти

Повернутись до “ПДВ”