Анулировали свидетельство плательщика НДС у поставщика

Розділ V ПКУ
Olenkabuh
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 187
З нами з: 22 липня 2011, 01:12
Дякував (ла): 23 рази
Подякували: 15 разів

Повідомлення Olenkabuh »

У моего поставщика анулировали свидетельство плательщика НДС-а. Я им делала предоплату за услуги до момента анулирования, была выписана и зарегистрирована ними налоговая накладная. Как теперь закрывать акт? С НДС-м или без?. Имею ли право на налоговый кредит , если на моментподписания акта поставщик уже не был плательщиком НДС-а?

Любознательная
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3854
З нами з: 06 травня 2013, 04:38
Дякував (ла): 82 рази
Подякували: 2407 разів

Повідомлення Любознательная »

Olenkabuh писав:У моего поставщика анулировали свидетельство плательщика НДС-а. Я им делала предоплату за услуги до момента анулирования, была выписана и зарегистрирована ними налоговая накладная. Как теперь закрывать акт? С НДС-м или без?. Имею ли право на налоговый кредит , если на момент подписания акта поставщик уже не был плательщиком НДС-а?
По "первой из операций" есть налоговое обязательство. Акт закрывается с НДС. Иногда бывает, что поступила часть предоплаты, тогда Акт закрывается с частью НДС.
Вы имели право на налоговый кредит в том месяце, когда была "первая из операций".

Вот аналог, правда, ПРОТИВОПОЛОЖНЫЙ из "ЗИР"
Повна:
Відповідно до п.187.1 ст.187 р.V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) визначено, що датою виникнення податкових зобов’язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Отже, якщо у платника ПДВ перша подія (відвантаження товарів, оформлення документа на постачання послуг або зарахування коштів від покупця) відбулася до його реєстрації платником ПДВ, а друга подія відбулася після такої реєстрації платника ПДВ, то податкове зобов’язання з ПДВ за такою операцією не нараховується, за умови, що такий платник не обрав касовий метод визначення податкового зобов’язання.
Якщо ж платником ПДВ застосовується касовий метод визначення податкових зобов’язань, то уразі надходження за фактом оплати поставлених товарів/послуг після його реєстрації платником ПДВ, він зобов’язаний задекларувати податкові зобов’язання з ПДВ та погасити їх у встановленому законодавством порядку.

Відповісти

Повернутись до “ПДВ”