Хз, действительно какая-то мутная тема ))
Получается да, не отметив по 46.4 можем пролететь вообще #:-k
Тогда может попробовать таки бланк простой декларации - а там смотреть примут ли или нет #dntknw#
По поводу варианта подать вместе с июльской - в принципе тоже неплохой, правда я никогда не уточнялся в составе отчетной, там разве надо дополнительно прилагать бланк УР ?
Жалуетесь ли вы на своих контрагентов посредством додатка 8 к декл.по НДС?
-
- Гигант Мысли
- Повідомлень: 12590
- З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
- Дякував (ла): 252 рази
- Подякували: 4095 разів
Уточненный расчет НО по НДС есть же 2-х видов: как самостоятельный документ и как приложение к декларации (тобишь, чтобы платить штраф или 3 или 5 процентов). И вот если это приложение к декларации (а соответсвенно штраф 5 %), то в Отметках о одновременной подаче ставим крестик, что подаем уточняющий расчет. Просто если попробовать сыграть таким образом, то можно не успеть, якобы мы сами нашли ошибку и исправляем ее (налоговики могут просто прислать уже к этому времени какую-нибудь кляузу: или акт камеральной или расхождения).
Что же все-таки делать? Может еще какие мысли есть?
Что же все-таки делать? Может еще какие мысли есть?
-
- Гигант Мысли
- Повідомлень: 12590
- З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
- Дякував (ла): 252 рази
- Подякували: 4095 разів
Даже не знаю что подсказать, дабы не навредить.
Например, нарисовать самим в УР нужную графу ))
Например, нарисовать самим в УР нужную графу ))
Кстати, в решении суда по ПАО "ЕМЗ" написано, что ПАО "ЕМЗ" как Позивач з посиланням на пункт 46.4 статті 46 Податкового кодексу України подав в жовтні 2011 року уточнений розрахунок до декларації з додатком № 8 (уточняли июль 2011г.). Значит все-таки сдать УР как приложение к декларации вместе с У Приложением 8 наверно вариант. Самое главное, чтобы налоговики не опередили с какой-нибудь писулькой.
-
- Гигант Мысли
- Повідомлень: 12590
- З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
- Дякував (ла): 252 рази
- Подякували: 4095 разів
Ну раз Ваш инспектор пока спокоен, то хз-хз, может пока не роздуплила )
-
- Оракул
- Повідомлень: 260
- З нами з: 31 січня 2012, 22:42
- Дякував (ла): 155 разів
- Подякували: 32 рази
Добрый день!
Прошу прощения, если спрашиваю в 105-й раз#blush#
Поставщик не зарегистрировал НН в ЕРНН, подаю додаток 8. Как отразить такую НН а реестре? Графа 4 и гр.5 ?
В гр.5, я так понимаю, ЗП ?
Спасибо.
Прошу прощения, если спрашиваю в 105-й раз#blush#
Поставщик не зарегистрировал НН в ЕРНН, подаю додаток 8. Как отразить такую НН а реестре? Графа 4 и гр.5 ?
В гр.5, я так понимаю, ЗП ?
Спасибо.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3941
- З нами з: 14 березня 2012, 05:05
- Дякував (ла): 1103 рази
- Подякували: 2360 разів
Да как обычно... ЗП, это когда отказались выдать вам НН и вам не известен её номерirina2101 писав:Добрый день!
Прошу прощения, если спрашиваю в 105-й раз#blush#
Поставщик не зарегистрировал НН в ЕРНН, подаю додаток 8. Как отразить такую НН а реестре? Графа 4 и гр.5 ?
В гр.5, я так понимаю, ЗП ?
Спасибо.
-
- Оракул
- Повідомлень: 260
- З нами з: 31 січня 2012, 22:42
- Дякував (ла): 155 разів
- Подякували: 32 рази
Ну вот, только пришла в равновесие, а тут письмо в личку от доброго человека:
"ЕБНЗ
Вибране Запитання:
Категорія:
101. Податок на додану вартість
Підкатегорія:
101.21 порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних
Запитання:
Яким чином платником ПДВ заповнюється реєстр виданих та отриманих податкових накладних у разі подання ним заяви зі скаргою на постачальника товарів/послуг?
Відповідь:
Повна:
Згідно з п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) у разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або в разі порушення ним порядку її заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Особливості заповнення деяких граф розділу IІ «Видані податкові накладні» реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі – Реєстр) визначені в р.ІV Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 17.12.2012 №1340, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.02.2013 за №201/22733 (далі – Порядок №1340).
Відповідно до п.1 р.IV Порядку №1340 у розділі II Реєстру відображаються отримані податкові накладні, розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), МД на ввезення товарів, а також інші документи, на підставі яких здійснюється облік операцій з придбання товарів/послуг.
Підпунктом 2.4 п.2 р.IV Порядку №1340 визначено, що у графі 5 розділу ІІ Реєстру зазначається вид документа з відповідними позначеннями, зокрема, позначка «ЗП» зазначається у разі наявності заяви платника відповідно до п.201.10 ст.201 ПКУ.
Отже, платник податку, який до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період подає заяву зі скаргою на постачальника з метою включення сум ПДВ до складу податкового кредиту, у розділі ІІ «Отримані податкові накладні» Реєстру зазначає:
у графі 1 - номер запису товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, складеного відповідно до Закону України від 16 липня 1999 року №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон №996), що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг. Указаний номер запису переноситься на зазначений документ;
у графі 2 - дату отримання товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, складеного відповідно до Закону №996, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг;
у графах 3, 4 - дату складання товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, складеного відповідно до Закону №996, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг;
у графі 5 - позначку «ЗП»;
у графах 6, 7 - реквізити постачальника (найменування, індивідуальний податковий номер), на якого таким платником подається скарга;
у графі 8 - загальну суму, включаючи ПДВ;
у графах 9, 11, 13 та 15 - вартість товарів/послуг та необоротних активів без ПДВ;
у графах 10, 12, 14 та 16 - сплачену (нараховану) суму ПДВ за товарами/послугами та необоротними активами, визначену, виходячи з їх вартості, зазначеної у графах 9, 11, 13 та 15 (відповідно)."#wall#
Так что же получается: у меня есть НН, я знаю ее номер, а должна писать ЗП и номер платежного поручения или накладной?
Кто как делает, поделитесь, пожалуйста, аргументами. Спасибо.#smile3#
"ЕБНЗ
Вибране Запитання:
Категорія:
101. Податок на додану вартість
Підкатегорія:
101.21 порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних
Запитання:
Яким чином платником ПДВ заповнюється реєстр виданих та отриманих податкових накладних у разі подання ним заяви зі скаргою на постачальника товарів/послуг?
Відповідь:
Повна:
Згідно з п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) у разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або в разі порушення ним порядку її заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Особливості заповнення деяких граф розділу IІ «Видані податкові накладні» реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі – Реєстр) визначені в р.ІV Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 17.12.2012 №1340, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.02.2013 за №201/22733 (далі – Порядок №1340).
Відповідно до п.1 р.IV Порядку №1340 у розділі II Реєстру відображаються отримані податкові накладні, розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), МД на ввезення товарів, а також інші документи, на підставі яких здійснюється облік операцій з придбання товарів/послуг.
Підпунктом 2.4 п.2 р.IV Порядку №1340 визначено, що у графі 5 розділу ІІ Реєстру зазначається вид документа з відповідними позначеннями, зокрема, позначка «ЗП» зазначається у разі наявності заяви платника відповідно до п.201.10 ст.201 ПКУ.
Отже, платник податку, який до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період подає заяву зі скаргою на постачальника з метою включення сум ПДВ до складу податкового кредиту, у розділі ІІ «Отримані податкові накладні» Реєстру зазначає:
у графі 1 - номер запису товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, складеного відповідно до Закону України від 16 липня 1999 року №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон №996), що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг. Указаний номер запису переноситься на зазначений документ;
у графі 2 - дату отримання товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, складеного відповідно до Закону №996, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг;
у графах 3, 4 - дату складання товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, складеного відповідно до Закону №996, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг;
у графі 5 - позначку «ЗП»;
у графах 6, 7 - реквізити постачальника (найменування, індивідуальний податковий номер), на якого таким платником подається скарга;
у графі 8 - загальну суму, включаючи ПДВ;
у графах 9, 11, 13 та 15 - вартість товарів/послуг та необоротних активів без ПДВ;
у графах 10, 12, 14 та 16 - сплачену (нараховану) суму ПДВ за товарами/послугами та необоротними активами, визначену, виходячи з їх вартості, зазначеної у графах 9, 11, 13 та 15 (відповідно)."#wall#
Так что же получается: у меня есть НН, я знаю ее номер, а должна писать ЗП и номер платежного поручения или накладной?
Кто как делает, поделитесь, пожалуйста, аргументами. Спасибо.#smile3#
-
- Оракул
- Повідомлень: 260
- З нами з: 31 січня 2012, 22:42
- Дякував (ла): 155 разів
- Подякували: 32 рази
Вот правильно говорят "меньше знаешь-крепче спишь" (правда, до поры до времени#smile3# )
Всегда делала так:
Всегда делала так:
А теперь в растерянности...tomassa писав: Да как обычно... ЗП, это когда отказались выдать вам НН и вам не известен её номер