Собівартість послуг
-
- Мастер
- Повідомлень: 51
- З нами з: 18 червня 2020, 18:36
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 4 рази
Добрий день, допоможіть будь ласка розібратися з таким питанням. Ми надаємо послуги, зі збирання врожаю власними комбайнами. Щоб надати послуги комбайн потрібно доставити на поле замовника, тобто або він їде своїм ходом, або його везе наш трал. А тепер виникає питання, куди віднести так звані витрати на доставку комбайна, на собівартість послуги, чи на витрати на збут. Під витратами на доставку в нас: амортизація трала, зарплата водія трала, паливо на трал. Я гадаю, що це совартість послуги, а не витрати на збут, Адже так звані витрати на доставку комбайна прямо відносяться на вартість послуги, вони формують ціну послуги. Завчасно дякую.
Востаннє редагувалось 01 листопада 2024, 20:10 користувачем Діма23, всього редагувалось 4 разів.
- Tasa
- Акула НКУ
- Повідомлень: 8701
- З нами з: 19 липня 2011, 07:54
- Звідки: Kyiv
- Дякував (ла): 1931 раз
- Подякували: 6619 разів
- Контактна інформація:
А що у вас прописано в обліковій політиці ? Такий момент мав би бути там - і було б чітко ясно...Діма23 писав: ↑30 жовтня 2024, 18:02Добрий день, допоможіть будь ласка розібратися з таким питанням. Ми надаємо послуги, зі збирання врожаю власними комбайнами. Щоб надати послуги комбайн потрібно доставити на поле замовника, тобто або він їде своїм ходом, або його везе наш трал. А тепер виникає питання, куди віднести так звані витрати на доставку комбайна, на собівартість послуги, чи на витрати на збут. Під витратами на доставку в нас: амортизація трала, зарплата водія трала, паливо на трал. Я гадаю, що це совартість послуги, а не витрати на збут, Адже так звані витрати на доставку комбайна прямо відносяться на вартість послуги, вони формують ціну послуги. Завчасно дякую.
А так - можливі варіанти.
Я схиляюсь до витрат на збут, згідно з ПСБО 9 "Запаси", зокрема п.19
-
- Мастер
- Повідомлень: 51
- З нами з: 18 червня 2020, 18:36
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 4 рази
Дякую, що відгукнулися. Це питання дуже заплутане, адже цим тралом ми ще надаємо окремий вид послуг як вантажні перевезення, і трохи не зрозуміло куди відносити витрати по цьому тралу, на 231 чи на 91, адже він задіяний на дві номенклатурні групи послуг. Якщо всі повністю витрати по тралу віднести на 91 рахунок, як мені радять, то тоді не буде що розподіляти на номенклатурну групу вантажні перевезення, адже не буде 231 рахунка по вантажним перевезенням і ми не сформуємо собівартість цієї конкретної послуги. Тобто 91 рахунок закриється без розподілу на 231. Я не знаю чи можна витрати по тралу (один основний засіб) відносити на різні рахунки, наприклад амортизацію на 231, витрати на ремонт на 91, паливо на 93, чи має бути єдиний рахунок збору витрат по одному основному засобу. Коли наприклад комбайн надає один вид послуг, (задіяний в номенклатурній групі: послуги в рослинництві), то тут все ясно, всі витрати йдуть тільки на 231, і зарплата і амортизація і ремонти. А коли ОЗ задіяний в різних видах послуг, що надає підприємство, то тут виникають питання.Tasa писав: ↑31 жовтня 2024, 09:04А що у вас прописано в обліковій політиці ? Такий момент мав би бути там - і було б чітко ясно...Діма23 писав: ↑30 жовтня 2024, 18:02Добрий день, допоможіть будь ласка розібратися з таким питанням. Ми надаємо послуги, зі збирання врожаю власними комбайнами. Щоб надати послуги комбайн потрібно доставити на поле замовника, тобто або він їде своїм ходом, або його везе наш трал. А тепер виникає питання, куди віднести так звані витрати на доставку комбайна, на собівартість послуги, чи на витрати на збут. Під витратами на доставку в нас: амортизація трала, зарплата водія трала, паливо на трал. Я гадаю, що це совартість послуги, а не витрати на збут, Адже так звані витрати на доставку комбайна прямо відносяться на вартість послуги, вони формують ціну послуги. Завчасно дякую.
А так - можливі варіанти.
Я схиляюсь до витрат на збут, згідно з ПСБО 9 "Запаси", зокрема п.19
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1681
- З нами з: 31 січня 2012, 05:11
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 696 разів
Я б віднесла витрати на паливо на конкретну номенклатурну групу в залежності від послуги на рахунок 231, а амортизацію і з/п водія(якщо один і той самий надає і ті і ті послуги) на 91 з подальшим розподіломДіма23 писав: ↑31 жовтня 2024, 13:38Дякую, що відгукнулися. Це питання дуже заплутане, адже цим тралом ми ще надаємо окремий вид послуг як вантажні перевезення, і трохи не зрозуміло куди відносити витрати по цьому тралу, на 231 чи на 91, адже він задіяний на дві номенклатурні групи послуг. Якщо всі повністю витрати по тралу віднести на 91 рахунок, як мені радять, то тоді не буде що розподіляти на номенклатурну групу вантажні перевезення, адже не буде 231 рахунка по вантажним перевезенням і ми не сформуємо собівартість цієї конкретної послуги. Тобто 91 рахунок закриється без розподілу на 231. Я не знаю чи можна витрати по тралу (один основний засіб) відносити на різні рахунки, наприклад амортизацію на 231, витрати на ремонт на 91, паливо на 93, чи має бути єдиний рахунок збору витрат по одному основному засобу. Коли наприклад комбайн надає один вид послуг, (задіяний в номенклатурній групі: послуги в рослинництві), то тут все ясно, всі витрати йдуть тільки на 231, і зарплата і амортизація і ремонти. А коли ОЗ задіяний в різних видах послуг, що надає підприємство, то тут виникають питання.Tasa писав: ↑31 жовтня 2024, 09:04А що у вас прописано в обліковій політиці ? Такий момент мав би бути там - і було б чітко ясно...Діма23 писав: ↑30 жовтня 2024, 18:02Добрий день, допоможіть будь ласка розібратися з таким питанням. Ми надаємо послуги, зі збирання врожаю власними комбайнами. Щоб надати послуги комбайн потрібно доставити на поле замовника, тобто або він їде своїм ходом, або його везе наш трал. А тепер виникає питання, куди віднести так звані витрати на доставку комбайна, на собівартість послуги, чи на витрати на збут. Під витратами на доставку в нас: амортизація трала, зарплата водія трала, паливо на трал. Я гадаю, що це совартість послуги, а не витрати на збут, Адже так звані витрати на доставку комбайна прямо відносяться на вартість послуги, вони формують ціну послуги. Завчасно дякую.
А так - можливі варіанти.
Я схиляюсь до витрат на збут, згідно з ПСБО 9 "Запаси", зокрема п.19
Податки-це зло, неохідне, але все-таки зло, і чим менше їх у нас, тим краще. У. Черчилль 1907р
-
- Мастер
- Повідомлень: 51
- З нами з: 18 червня 2020, 18:36
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 4 рази
Дякую за відповідь. Я теж так думаю. Але є одне питання, в інвентарній картці і акті введення в експлуатацію трала в мене рахунок для амортизації вказаний 23, чи можна міняти рахунок для віднесення амортизації протягом діяльності підприємства, тобто на початку наприклад визначили 92, а потім вирішили на 231, трохи не розумію як це діє.Asia Svetlova писав: ↑01 листопада 2024, 17:55Я б віднесла витрати на паливо на конкретну номенклатурну групу в залежності від послуги на рахунок 231, а амортизацію і з/п водія(якщо один і той самий надає і ті і ті послуги) на 91 з подальшим розподіломДіма23 писав: ↑31 жовтня 2024, 13:38Дякую, що відгукнулися. Це питання дуже заплутане, адже цим тралом ми ще надаємо окремий вид послуг як вантажні перевезення, і трохи не зрозуміло куди відносити витрати по цьому тралу, на 231 чи на 91, адже він задіяний на дві номенклатурні групи послуг. Якщо всі повністю витрати по тралу віднести на 91 рахунок, як мені радять, то тоді не буде що розподіляти на номенклатурну групу вантажні перевезення, адже не буде 231 рахунка по вантажним перевезенням і ми не сформуємо собівартість цієї конкретної послуги. Тобто 91 рахунок закриється без розподілу на 231. Я не знаю чи можна витрати по тралу (один основний засіб) відносити на різні рахунки, наприклад амортизацію на 231, витрати на ремонт на 91, паливо на 93, чи має бути єдиний рахунок збору витрат по одному основному засобу. Коли наприклад комбайн надає один вид послуг, (задіяний в номенклатурній групі: послуги в рослинництві), то тут все ясно, всі витрати йдуть тільки на 231, і зарплата і амортизація і ремонти. А коли ОЗ задіяний в різних видах послуг, що надає підприємство, то тут виникають питання.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1681
- З нами з: 31 січня 2012, 05:11
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 696 разів
Наче не бачу в цьому протиріччя, але як технічно в програмі це реалізувати-не підкажу.Діма23 писав: ↑01 листопада 2024, 18:27Дякую за відповідь. Я теж так думаю. Але є одне питання, в інвентарній картці і акті введення в експлуатацію трала в мене рахунок для амортизації вказаний 23, чи можна міняти рахунок для віднесення амортизації протягом діяльності підприємства, тобто на початку наприклад визначили 92, а потім вирішили на 231, трохи не розумію як це діє.Asia Svetlova писав: ↑01 листопада 2024, 17:55Я б віднесла витрати на паливо на конкретну номенклатурну групу в залежності від послуги на рахунок 231, а амортизацію і з/п водія(якщо один і той самий надає і ті і ті послуги) на 91 з подальшим розподіломДіма23 писав: ↑31 жовтня 2024, 13:38
Дякую, що відгукнулися. Це питання дуже заплутане, адже цим тралом ми ще надаємо окремий вид послуг як вантажні перевезення, і трохи не зрозуміло куди відносити витрати по цьому тралу, на 231 чи на 91, адже він задіяний на дві номенклатурні групи послуг. Якщо всі повністю витрати по тралу віднести на 91 рахунок, як мені радять, то тоді не буде що розподіляти на номенклатурну групу вантажні перевезення, адже не буде 231 рахунка по вантажним перевезенням і ми не сформуємо собівартість цієї конкретної послуги. Тобто 91 рахунок закриється без розподілу на 231. Я не знаю чи можна витрати по тралу (один основний засіб) відносити на різні рахунки, наприклад амортизацію на 231, витрати на ремонт на 91, паливо на 93, чи має бути єдиний рахунок збору витрат по одному основному засобу. Коли наприклад комбайн надає один вид послуг, (задіяний в номенклатурній групі: послуги в рослинництві), то тут все ясно, всі витрати йдуть тільки на 231, і зарплата і амортизація і ремонти. А коли ОЗ задіяний в різних видах послуг, що надає підприємство, то тут виникають питання.
Податки-це зло, неохідне, але все-таки зло, і чим менше їх у нас, тим краще. У. Черчилль 1907р
-
- Мастер
- Повідомлень: 51
- З нами з: 18 червня 2020, 18:36
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 4 рази
Дуже дякую за зворотній зв'язокAsia Svetlova писав: ↑01 листопада 2024, 18:55Наче не бачу в цьому протиріччя, але як технічно в програмі це реалізувати-не підкажу.Діма23 писав: ↑01 листопада 2024, 18:27Дякую за відповідь. Я теж так думаю. Але є одне питання, в інвентарній картці і акті введення в експлуатацію трала в мене рахунок для амортизації вказаний 23, чи можна міняти рахунок для віднесення амортизації протягом діяльності підприємства, тобто на початку наприклад визначили 92, а потім вирішили на 231, трохи не розумію як це діє.Asia Svetlova писав: ↑01 листопада 2024, 17:55
Я б віднесла витрати на паливо на конкретну номенклатурну групу в залежності від послуги на рахунок 231, а амортизацію і з/п водія(якщо один і той самий надає і ті і ті послуги) на 91 з подальшим розподілом
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1681
- З нами з: 31 січня 2012, 05:11
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 696 разів
Я амортизацію не ділю між виробництвом і торгівлею-все кидаю на 91 рахунок і розподіляю по видам продукції, бо в мене немає чистої оптової торгівлі-зачасту в машину вантажиться і продукція і покупний товар. І потім, не знаю, як це технічно зробити. БАС нарахує на якийсь один рахунок при закритті місяця, а потім що-вручну перекидать з рахунка на рахунок? Диз. пальне ділю по обліку годино-часів, де був опис того, що конкретно робилось. Зрозуміло, трохи криво, але без допису програми не бачу інших варіантів. Може хтось ще з колег висловить свою думку, наскільки принциповим є такий детальний поділ витрат.Діма23 писав: ↑15 листопада 2024, 16:05Дуже дякую за зворотній зв'язокAsia Svetlova писав: ↑01 листопада 2024, 18:55Наче не бачу в цьому протиріччя, але як технічно в програмі це реалізувати-не підкажу.Діма23 писав: ↑01 листопада 2024, 18:27
Дякую за відповідь. Я теж так думаю. Але є одне питання, в інвентарній картці і акті введення в експлуатацію трала в мене рахунок для амортизації вказаний 23, чи можна міняти рахунок для віднесення амортизації протягом діяльності підприємства, тобто на початку наприклад визначили 92, а потім вирішили на 231, трохи не розумію як це діє.. Допоможіть будь ласка ще з таким питанням. У нас на балансі є навантажувач, який використовується в різних видах діяльності, тобто я не знаю як розподілити його амортизацію, паливо і запчастини на його ремонт між різними витратами, в якій пропорції. Тобто ми надаємо послуги в рослинництві, вантажні перевезення і є оптова торгівля, і всюди використовуємо цей навантажувач. Я гадаю, що маю витрати по ньому віднести на два рахунки, на 91, та 93, але не знаю як правильно їх розділити між рахунками.
Податки-це зло, неохідне, але все-таки зло, і чим менше їх у нас, тим краще. У. Черчилль 1907р