PАЗНЫЕ ВОПРОСЫ, ТРЕБУЮЩИЕ СРОЧНОГО ОТВЕТА

Питання, гарячі настільки, що немає часу шукати відповідь
Nadiy
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2688
З нами з: 23 липня 2015, 11:52
Дякував (ла): 447 разів
Подякували: 1989 разів

Повідомлення Nadiy »

Арнюха писав:
Spok писав:
Арнюха писав:Добрый день! Коллеги ,прошу помощи.Идет плановая . по кассе например 30 марта выдано подотчет сума 1000грн., а 31 марта мы вернули 1000, чтобы избежать перелимита.. Должен ли быть оформлен авансовый отчет,мы оформили выдачу расходным, а возврат приходным. Нарушение- говорят нам 25% от сумы выдачи.Есть чем опровергнуть или нет, никогда при такой операции не оформляли авансовый, подскажите есть чем отбить или нет.
Не могут найти нарушения начинают формальничать. Нарисуйте им эти авансовые, пусть номера с дробями идут ( нарушения ведения бухучета у вас все равно по проверке будет).
Только не пишите ни каких пояснительных. Будут упрямничать по суду все равно проиграют
Возможности нарисовать сейчас нет, может только для суда на потом, а так они ссылаются на абз.5 п.1 указ 436, нет возможности сейчас поискать.Может у кого есть какие ссылки на что-то, чтобы отбить их.
Виникає запитання, на якій правовій підставі сьогодні податкові органи застосовують штрафні санкції, передбачені указом президента України №436/95 від 12 червня 1995 р. "Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки"? Адже указ президента України жодним чином не можна віднести до законів України. Причому, наголошуємо, що ані згаданий Конституційний Договір, ані Конституція України не надають таким указам сили законів або будь-якого іншого особливого статусу, а визначення строку дії ("до прийняття відповідних законів") в жоднім разі не впливає на юридичну силу цих нормативно-правових актів. Причому ст. 113 ПК не єдина, яка чітко визначає межі застосування штрафних санкцій податківцями. Це положення дублюється і червоною ниткою проходить через увесь ПК. Так, п. 111.2. ст.. 111 Податкового кодексу також передбачено, що фінансова відповідальність за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства встановлюється і застосовується згідно з цим Кодексом та іншими законами. Також згідно з п. 109.2. ст. 109 ПК, вчинення платниками податків, їх посадовими особами та посадовими особами контролюючих органів порушень законів з питань оподаткування та порушень вимог, встановлених іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, тягне за собою відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами України. Більш того, згідно з підпунктом 20.1.19. п. 20.1 ст. 20 ПК, контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи. А оскільки, відповідно до частини другої ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, то затим що здійснення контролю за дотриманням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) належить до повноважень контролюючих органів, виходить, що застосування ними до платників податків штрафних санкцій, встановлених підзаконним нормативно-правовим актом, яким є указ, суперечить згаданій нормі п. 113.3. ПК України, а отже, є неправомірним.

[url=Виникає запитання, на якій правовій підставі сьогодні податкові органи застосовують штрафні санкції, передбачені указом президента України №436/95 від 12 червня 1995 р. "Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки"? Адже указ президента України жодним чином не можна віднести до законів України. Причому, наголошуємо, що ані згаданий Конституційний Договір, ані Конституція України не надають таким указам сили законів або будь-якого іншого особливого статусу, а визначення строку дії ("до прийняття відповідних законів") в жоднім разі не впливає на юридичну силу цих нормативно-правових актів. Причому ст. 113 ПК не єдина, яка чітко визначає межі застосування штрафних санкцій податківцями. Це положення дублюється і червоною ниткою проходить через увесь ПК. Так, п. 111.2. ст.. 111 Податкового кодексу також передбачено, що фінансова відповідальність за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства встановлюється і застосовується згідно з цим Кодексом та іншими законами. Також згідно з п. 109.2. ст. 109 ПК, вчинення платниками податків, їх посадовими особами та посадовими особами контролюючих органів порушень законів з питань оподаткування та порушень вимог, встановлених іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, тягне за собою відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами України. Більш того, згідно з підпунктом 20.1.19. п. 20.1 ст. 20 ПК, контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи. А оскільки, відповідно до частини другої ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, то затим що здійснення контролю за дотриманням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) належить до повноважень контролюючих органів, виходить, що застосування ними до платників податків штрафних санкцій, встановлених підзаконним нормативно-правовим актом, яким є указ, суперечить згаданій нормі п. 113.3. ПК України, а отже, є неправомірним.

указ- не закон

Арнюха
Мастер
Мастер
Повідомлень: 52
З нами з: 04 лютого 2013, 06:01
Подякували: 13 разів

Повідомлення Арнюха »

Nadiy писав:
Арнюха писав:
Spok писав: Не могут найти нарушения начинают формальничать. Нарисуйте им эти авансовые, пусть номера с дробями идут ( нарушения ведения бухучета у вас все равно по проверке будет).
Только не пишите ни каких пояснительных. Будут упрямничать по суду все равно проиграют
Возможности нарисовать сейчас нет, может только для суда на потом, а так они ссылаются на абз.5 п.1 указ 436, нет возможности сейчас поискать.Может у кого есть какие ссылки на что-то, чтобы отбить их.
Виникає запитання, на якій правовій підставі сьогодні податкові органи застосовують штрафні санкції, передбачені указом президента України №436/95 від 12 червня 1995 р. "Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки"? Адже указ президента України жодним чином не можна віднести до законів України. Причому, наголошуємо, що ані згаданий Конституційний Договір, ані Конституція України не надають таким указам сили законів або будь-якого іншого особливого статусу, а визначення строку дії ("до прийняття відповідних законів") в жоднім разі не впливає на юридичну силу цих нормативно-правових актів. Причому ст. 113 ПК не єдина, яка чітко визначає межі застосування штрафних санкцій податківцями. Це положення дублюється і червоною ниткою проходить через увесь ПК. Так, п. 111.2. ст.. 111 Податкового кодексу також передбачено, що фінансова відповідальність за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства встановлюється і застосовується згідно з цим Кодексом та іншими законами. Також згідно з п. 109.2. ст. 109 ПК, вчинення платниками податків, їх посадовими особами та посадовими особами контролюючих органів порушень законів з питань оподаткування та порушень вимог, встановлених іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, тягне за собою відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами України. Більш того, згідно з підпунктом 20.1.19. п. 20.1 ст. 20 ПК, контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи. А оскільки, відповідно до частини другої ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, то затим що здійснення контролю за дотриманням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) належить до повноважень контролюючих органів, виходить, що застосування ними до платників податків штрафних санкцій, встановлених підзаконним нормативно-правовим актом, яким є указ, суперечить згаданій нормі п. 113.3. ПК України, а отже, є неправомірним.

[url=Виникає запитання, на якій правовій підставі сьогодні податкові органи застосовують штрафні санкції, передбачені указом президента України №436/95 від 12 червня 1995 р. "Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки"? Адже указ президента України жодним чином не можна віднести до законів України. Причому, наголошуємо, що ані згаданий Конституційний Договір, ані Конституція України не надають таким указам сили законів або будь-якого іншого особливого статусу, а визначення строку дії ("до прийняття відповідних законів") в жоднім разі не впливає на юридичну силу цих нормативно-правових актів. Причому ст. 113 ПК не єдина, яка чітко визначає межі застосування штрафних санкцій податківцями. Це положення дублюється і червоною ниткою проходить через увесь ПК. Так, п. 111.2. ст.. 111 Податкового кодексу також передбачено, що фінансова відповідальність за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства встановлюється і застосовується згідно з цим Кодексом та іншими законами. Також згідно з п. 109.2. ст. 109 ПК, вчинення платниками податків, їх посадовими особами та посадовими особами контролюючих органів порушень законів з питань оподаткування та порушень вимог, встановлених іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, тягне за собою відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами України. Більш того, згідно з підпунктом 20.1.19. п. 20.1 ст. 20 ПК, контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи. А оскільки, відповідно до частини другої ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, то затим що здійснення контролю за дотриманням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) належить до повноважень контролюючих органів, виходить, що застосування ними до платників податків штрафних санкцій, встановлених підзаконним нормативно-правовим актом, яким є указ, суперечить згаданій нормі п. 113.3. ПК України, а отже, є неправомірним.

указ- не закон


Спасибо! Я тоже нашла пока этот аргумент, но это уже для суда, хотя уже посмотрела решеня судов- практика не очень в пользу предприятий. Будем бороться.

SSV
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 193
З нами з: 02 квітня 2015, 08:35
Дякував (ла): 76 разів
Подякували: 107 разів

Повідомлення SSV »

тут еще можно почитать http://n-auditor.com.ua/ru/component/na ... w=material

БУХГАЛТЕР_2012
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 880
З нами з: 22 лютого 2012, 02:30
Дякував (ла): 422 рази
Подякували: 85 разів

Повідомлення БУХГАЛТЕР_2012 »

Девочки добрый день, подскажите директор по путевке, за счет предприятия в прошлом году был в санатории, за него сдавать Деку о доходах? это будет строка 10.1?

Spok
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 643
З нами з: 16 вересня 2014, 22:10
Звідки: Маріуполь
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 428 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Spok »

Арнюха писав:
Spok писав:
Арнюха писав:Добрый день! Коллеги ,прошу помощи.Идет плановая . по кассе например 30 марта выдано подотчет сума 1000грн., а 31 марта мы вернули 1000, чтобы избежать перелимита.. Должен ли быть оформлен авансовый отчет,мы оформили выдачу расходным, а возврат приходным. Нарушение- говорят нам 25% от сумы выдачи.Есть чем опровергнуть или нет, никогда при такой операции не оформляли авансовый, подскажите есть чем отбить или нет.
Не могут найти нарушения начинают формальничать. Нарисуйте им эти авансовые, пусть номера с дробями идут ( нарушения ведения бухучета у вас все равно по проверке будет).
Только не пишите ни каких пояснительных. Будут упрямничать по суду все равно проиграют
Возможности нарисовать сейчас нет, может только для суда на потом, а так они ссылаются на абз.5 п.1 указ 436, нет возможности сейчас поискать.Может у кого есть какие ссылки на что-то, чтобы отбить их.
Штрафные санкции по Указу применяются за нарушение норм Постановы №637, а в ней написано что подотчетное лицо должно сдать не потраченные денежные средства в установленные сроки.
Т.е чтобы применить штрафные санкции согласно абз.5 Указа, нужно сначала написать нарушения Постановы, а у вас его нет, все вовремя сдано.
Не понятным является отсутствие возможности нарисовать авансовые сейчас? Но если они дураки и напишут это в акте - у вас еще есть, заперечення на акт, апелляция.

sos
ПрофиПрофи
Повідомлень: 44
З нами з: 18 лютого 2016, 10:06
Дякував (ла): 10 разів

Повідомлення sos »

Помогите, пожалуйста. Юр. лицо 3 група без НДС. Можно ли купить товар у физ.лица на сумму 100000 грн. Удерживается подоходный и военный???

V.O-Sem
Гений
Гений
Повідомлень: 397
З нами з: 22 вересня 2013, 15:50
Дякував (ла): 153 рази
Подякували: 7 разів

Повідомлення V.O-Sem »

Подскажите пожалуйста по отчету опт-1 у меня оптовая фирма, номенклатуры очень много, а в квартальном отчете нужно выборку делать по товарам кол-во, цена в разрезе продаж, и остатков. Как в 1С7 можно это сделать быстро? в каких отчетах или журналах это можно посмотреть? остатки в отчете я указываю с учетом остатков на начало квартала?

troy
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 16
З нами з: 10 лютого 2011, 02:28
Подякували: 1 раз

Повідомлення troy »

доброго всім дня....відправляю баланс - артзвіт пропонує додати та заповнити довідку про надання відомостей до органів держвлади....хто в курсі що там писати ???

не знайшла в пошуку по форумі теми...:((

Аватар користувача
Valentina
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2544
З нами з: 19 січня 2010, 03:27
Дякував (ла): 2147 разів
Подякували: 2217 разів

Повідомлення Valentina »

troy писав:доброго всім дня....відправляю баланс - артзвіт пропонує додати та заповнити довідку про надання відомостей до органів держвлади....хто в курсі що там писати ???

не знайшла в пошуку по форумі теми...:((

На форуме много обсуждалась эта тема:

http://buhgalter911.com/yaf/yaf_postst17703p99.aspx

Lidiia
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 21
З нами з: 14 листопада 2015, 17:29
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Lidiia »

Подскажите,пж, ФОП на ОС с НДС, получилось ,что продали товар по цене ниже закупочной. Как заполнить книгу доходов?показывать минус?

Закрито

Повернутись до “911 - Невідкладна бухгалтерська допомога”