Добрый день.
Нужно ли на предприятии где всего 4 человека составлять протокол на списания ОС?
Списание ОС на предприятии
-
- Оракул
- Повідомлень: 259
- З нами з: 11 березня 2019, 14:19
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 114 разів
Комиссия нужна)) И не важно сколько людей на предприятии. Создают обычно Приказом постоянно действующую комиссию для ввода в эксплуатацию, для списания и т.д. ОС. Этот Приказ один на несколько лет, до тех пор пока не изменится штат комиссии. После данный Приказ ( его номер и дату) указываю в последующих Приказах на ввод или списание О.С.
Протокол? Лет 15 назад у нас был российских филиал- так вот там на списание ОС составляли Протокол, на любое ОС. А у нас он не есть необходимым, если ничего не описано в Уставе ( к примеру полномочия на списание ОС на сумму не выше .....грн).
1.Материально ответственное лицо за ОС пишет к примеру Докладную записку на имя директора о том, что необходимо рассмотреть вопрос о списании.
2. Директор Приказом даёт указание данной комиссии проверить изложенные данные в Докладной записке и предоставить заключение в срок .... дней.
3. Комиссия пишет в заключении к примеру, что ОС осмотрели, изучили и пришли к выводу, что данное ОС не пригодно к дальнейшему использованию , нет целесообразности в его ремонте, модернизации и продать данное ОС по частям также не имеет возможности.
4. Согласно этого заключения директор издаёт Приказ о списании ОС и его дальнейшей судьбе
Можливо ви плутаєте із законодавством Росії.
Наказ створюєтся щорічно на комісію, яка діє протягом року.
І службова записка, яка створюється, як так розумію, на момент якщо мво пише про недоцільність використання якогось об'єта та просить на заміну.
А якщо заміни не потрібно, відбувся фізичний знос об'єкта. То теж саме, складати мво службову записку на списання оз.
І чи може бути в комісії 1 особа?
Це вже начебто не комісія?
Наказ створюєтся щорічно на комісію, яка діє протягом року.
І службова записка, яка створюється, як так розумію, на момент якщо мво пише про недоцільність використання якогось об'єта та просить на заміну.
А якщо заміни не потрібно, відбувся фізичний знос об'єкта. То теж саме, складати мво службову записку на списання оз.
І чи може бути в комісії 1 особа?
Це вже начебто не комісія?
І ще не згідна з п.4 - згідно законодавтва України неипередбачено вимоги оформлювати наказ на списання оз. Достатньо затвердженого акта на списання ОЗ
- Орлов
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1295
- З нами з: 29 листопада 2011, 03:11
- Дякував (ла): 17 разів
- Подякували: 317 разів
Ирина 22 писав: ↑11 березня 2021, 08:58Комиссия нужна)) И не важно сколько людей на предприятии. Создают обычно Приказом постоянно действующую комиссию для ввода в эксплуатацию, для списания и т.д. ОС. Этот Приказ один на несколько лет, до тех пор пока не изменится штат комиссии. После данный Приказ ( его номер и дату) указываю в последующих Приказах на ввод или списание О.С.
Протокол? Лет 15 назад у нас был российских филиал- так вот там на списание ОС составляли Протокол, на любое ОС. А у нас он не есть необходимым, если ничего не описано в Уставе ( к примеру полномочия на списание ОС на сумму не выше .....грн).
1.Материально ответственное лицо за ОС пишет к примеру Докладную записку на имя директора о том, что необходимо рассмотреть вопрос о списании.
2. Директор Приказом даёт указание данной комиссии проверить изложенные данные в Докладной записке и предоставить заключение в срок .... дней.
3. Комиссия пишет в заключении к примеру, что ОС осмотрели, изучили и пришли к выводу, что данное ОС не пригодно к дальнейшему использованию , нет целесообразности в его ремонте, модернизации и продать данное ОС по частям также не имеет возможности.
4. Согласно этого заключения директор издаёт Приказ о списании ОС и его дальнейшей судьбе
А в каких нормативных документах можно об этом почитать?ІринаП писав: ↑12 березня 2021, 12:39
Наказ створюєтся щорічно на комісію, яка діє протягом року.
І службова записка, яка створюється, як так розумію, на момент якщо мво пише про недоцільність використання якогось об'єта та просить на заміну.
А якщо заміни не потрібно, відбувся фізичний знос об'єкта. То теж саме, складати мво службову записку на списання оз.
В Законе
Стаття 9. Первинні документи та регістри бухгалтерського обліку
1. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
2. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України:
назву документа (форми);
дату складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
З повагою А.Орлов
– Коли ви вперше усвідомили, що ви бухгалтер?
– Дешева бухгалтерія дорого коштує.
- dura Lex, sed Lex (Закон суворий, але це закон)
– Коли ви вперше усвідомили, що ви бухгалтер?
– Дешева бухгалтерія дорого коштує.
- dura Lex, sed Lex (Закон суворий, але це закон)
-
- Оракул
- Повідомлень: 259
- З нами з: 11 березня 2019, 14:19
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 114 разів
А в каких нормативных документах можно об этом почитать?
"об этом"- понятие растяжимое. Об Приказах, Основании на списании ОС? Удивите меня и напишите, что у Вас нет Приказов)) Повторюсь- Протокол не нужен. Все остальные действия с ОС через комиссию и Приказ.
"об этом"- понятие растяжимое. Об Приказах, Основании на списании ОС? Удивите меня и напишите, что у Вас нет Приказов)) Повторюсь- Протокол не нужен. Все остальные действия с ОС через комиссию и Приказ.
-
- Оракул
- Повідомлень: 259
- З нами з: 11 березня 2019, 14:19
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 114 разів
ІринаП писав: ↑12 березня 2021, 12:39Можливо ви плутаєте із законодавством Росії.
Наказ створюєтся щорічно на комісію, яка діє протягом року.
І службова записка, яка створюється, як так розумію, на момент якщо мво пише про недоцільність використання якогось об'єта та просить на заміну.
А якщо заміни не потрібно, відбувся фізичний знос об'єкта. То теж саме, складати мво службову записку на списання оз.
І чи може бути в комісії 1 особа?
Це вже начебто не комісія?
"Можливо ви плутаєте із законодавством Росії. "--- це я Вам мала на увазі про Протокол.
Службова записка- це не є обов'язково. Це лише надання директору інформації про ...(щось). Можете її й не писати. Але з роками роботи зробила для себе де які висновки й тому написала як роблю. Тому МВО в службовій записці пише директору про закінчення строку дії ОЗ, а директор у нас рішає, що робити далі. Просить зробити висновок комісії, але остаточне рішення у нас за директором. Може оставити на підприємстві з вартістю =0, може надати наказ на продаж, може списати. Й всі кроки робимо через Накази. Нам так простіше.))
А по обов'язковій кількості членів комісії не можу відповісти точно. Можу помилятися, але це 3, якщо підприємство має таку кількість працівників.
- Орлов
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1295
- З нами з: 29 листопада 2011, 03:11
- Дякував (ла): 17 разів
- Подякували: 317 разів
Очень хочется узнать
- в каких нормативных документах прописано обязательность наличия приказа;
- что составляет комиссия, если протокол не нужен?;
- в каком нормативном документе прописана обязательность комиссии?;
З повагою А.Орлов
– Коли ви вперше усвідомили, що ви бухгалтер?
– Дешева бухгалтерія дорого коштує.
- dura Lex, sed Lex (Закон суворий, але це закон)
– Коли ви вперше усвідомили, що ви бухгалтер?
– Дешева бухгалтерія дорого коштує.
- dura Lex, sed Lex (Закон суворий, але це закон)
- Яков
- Гигант Мысли
- Повідомлень: 13655
- З нами з: 28 жовтня 2013, 06:29
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 14116 разів
- Подякували: 27891 раз