Директор у відпустці, підписання звітності

Питання, гарячі настільки, що немає часу шукати відповідь
mashenka
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 13
З нами з: 11 липня 2014, 14:12
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення mashenka »

Добрий день, маю декілька запитань до спільноти, бо почитала і є трішки різні думки в різних джерелах. Можливо хтось подібне щось мав і вже досліджував як вірно.
Директор іде у відпустку без збереження зпл на період військового стану (виїдждає за кордон). Обов'язки директора покладаються на головного бухгалтера наказом + є довіренніть від підприємства.
1. Якщо директор (він же власник), а отже і підприємство, не проти перебування його у відпустці без збереження зпл більше як 90 діб, то чи може бути ця відпустка довшою?
2. Якщо право 1 підпису за директора передано головному бухгалтеру, то чи вірно те, що необхідно переробити для звітів у податкову черговість підписів на документах і це має виглядати так: - 1 підпис - бухгалтер за директора. 2 - немає? (чи ще раз бухгалтер за бухгалтера?). 3 - печатка?
3. Що буде, якщо директор не буде отримувати зплату ( бо ж у відпустці без збереження), але буде все одно підписувати документи? Чи співставляє податкова дані об'єднаного звіту (там, де видно, що дохід - 0) і що в той самий час є підписи? Чи краще так не робтити і зробити так, як у п.2?
Нам треба обійтись без реєстратора. А якщо просто підписувати далі ключами директора (при тому, що він у неоплачуваній відпустці, але не звільнений?) Будуть претензіі? Як вчинити вірно?
Задача - відпустка без збереження і передача права підпису, але не звільнення ( і не зміни в держреєстратора)
В бухгалтера є нотаріальне доручення від підприємства виконувати усі функціі дирктотра, у т.ч. підписувати будь-які документи фінансової, податкової та статистичної звітності Підприємства, банківскі платежі (право першого підпису).
Дякую!

Аватар користувача
Андрій61
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1881
З нами з: 24 липня 2017, 15:44
Дякував (ла): 340 разів
Подякували: 885 разів

Повідомлення Андрій61 »

ЭЦП (электронно-цифровая подпись) на предприятии имеет 4 статуса: 1Печать, 2Директор, 3Гл.Бух, 4Сотрудник.
На отчёты обязательно накладывается статус2, а остальные по желанию пользователя ........
По ЭТОМУ Ваш 2-й вариант НЕ ПРОЙДЁТ !
There are no "state money", there are only taxpayer money.
Margaret Thatcher.
Не буває ніяких "державних грошей", бувають лиш гроші платників податків.
Маргарет Тетчер.

mashenka
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 13
З нами з: 11 липня 2014, 14:12
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення mashenka »

Навіть, якщо подати повідомлення до податкової про те, що тепер бухгалтер за директора підписує док-ти? ну тобто дати цьому підпису статус 2 (директор)?
ну от консультація податкової
https://zp.tax.gov.ua/media-ark/news-ar ... 46124.html
Слід зазначити, якщо головного бухгалтера одночасно призначено тимчасово виконувати обов'язки керівника (директора), то при поданні податкової звітності в електронному вигляді, електронні підписи юридичної особи накладаються у такому порядку: першим – КЕП директора, другим – КЕП електронної печатки (за наявності), попередньо змінивши, зокрема в налаштуваннях Електронного кабінету поле "використання підписів".

Відповісти

Повернутись до “911 - Невідкладна бухгалтерська допомога”