Добрий день, маю декілька запитань до спільноти, бо почитала і є трішки різні думки в різних джерелах. Можливо хтось подібне щось мав і вже досліджував як вірно.
Директор іде у відпустку без збереження зпл на період військового стану (виїдждає за кордон). Обов'язки директора покладаються на головного бухгалтера наказом + є довіренніть від підприємства.
1. Якщо директор (він же власник), а отже і підприємство, не проти перебування його у відпустці без збереження зпл більше як 90 діб, то чи може бути ця відпустка довшою?
2. Якщо право 1 підпису за директора передано головному бухгалтеру, то чи вірно те, що необхідно переробити для звітів у податкову черговість підписів на документах і це має виглядати так: - 1 підпис - бухгалтер за директора. 2 - немає? (чи ще раз бухгалтер за бухгалтера?). 3 - печатка?
3. Що буде, якщо директор не буде отримувати зплату ( бо ж у відпустці без збереження), але буде все одно підписувати документи? Чи співставляє податкова дані об'єднаного звіту (там, де видно, що дохід - 0) і що в той самий час є підписи? Чи краще так не робтити і зробити так, як у п.2?
Нам треба обійтись без реєстратора. А якщо просто підписувати далі ключами директора (при тому, що він у неоплачуваній відпустці, але не звільнений?) Будуть претензіі? Як вчинити вірно?
Задача - відпустка без збереження і передача права підпису, але не звільнення ( і не зміни в держреєстратора)
В бухгалтера є нотаріальне доручення від підприємства виконувати усі функціі дирктотра, у т.ч. підписувати будь-які документи фінансової, податкової та статистичної звітності Підприємства, банківскі платежі (право першого підпису).
Дякую!
ЭЦП (электронно-цифровая подпись) на предприятии имеет 4 статуса: 1Печать, 2Директор, 3Гл.Бух, 4Сотрудник.
На отчёты обязательно накладывается статус2, а остальные по желанию пользователя ........
По ЭТОМУ Ваш 2-й вариант НЕ ПРОЙДЁТ !
There are no "state money", there are only taxpayer money.
Margaret Thatcher.
Не буває ніяких "державних грошей", бувають лиш гроші платників податків.
Маргарет Тетчер.
Навіть, якщо подати повідомлення до податкової про те, що тепер бухгалтер за директора підписує док-ти? ну тобто дати цьому підпису статус 2 (директор)?
ну от консультація податкової https://zp.tax.gov.ua/media-ark/news-ar ... 46124.html
Слід зазначити, якщо головного бухгалтера одночасно призначено тимчасово виконувати обов'язки керівника (директора), то при поданні податкової звітності в електронному вигляді, електронні підписи юридичної особи накладаються у такому порядку: першим – КЕП директора, другим – КЕП електронної печатки (за наявності), попередньо змінивши, зокрема в налаштуваннях Електронного кабінету поле "використання підписів".