Обратитесь к омбудсмену с тем что не забирают ваши скарги. Нам помогло, забрали в тот же день когда омбудсмен взял к рассмотрению наше жалобу. А так лежали 27 дней на почте.Aleks01 писав:маємо ситуацію, що відіслані скарги ще 12 листопада, але ДФС їх тупо не отримує на пошті, Що буде з цими заблокованими ПН? Розумної відповіді від тих "скотиняк" з ДФС годі чекати і як поступати в цьому разі ? зрозуміло що відмовлять як по шаблону і мабуть далі тільки суд. Ще з 15.12. нововведення - при сумах позову більше 160 тис. грн. представляти інтереси в суді може кепівник чи адвокат, тобто звичайний юрист вже не проходить, маємо покращення, мабуть колегія адвокатів "занесла" взятку куди потрібно .
Блокировка регистрации НН/РК (частина 2️⃣)
-
- Оракул
- Повідомлень: 295
- З нами з: 13 листопада 2017, 18:53
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 209 разів
-
- Оракул
- Повідомлень: 295
- З нами з: 13 листопада 2017, 18:53
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 209 разів
должна быть квитанция №2 во входящих/исходящих в єл.кабинете. Тоже ее жду, но не работает сейчас у меня кабинет(Юлия 08 писав:Доброго ранку!
Підкажіть колеги подала таблицю даних, передзвонили з дфс рішення прийнято про її прийняття, як і де мені це рішення побачити? в кабінет у вхідних немає, можливо через якийсь запит?
-
- Высший разум
- Повідомлень: 653
- З нами з: 21 грудня 2017, 13:12
- Дякував (ла): 170 разів
- Подякували: 332 рази
Добрый день коллеги! Ну такого у меня еще не было - регистрирую я налоговые и расчеты корректировок (а их у меня до 20тисч) все на конечного потребителя и на само предприятие наше (код 15 - превышение себестоимости) - и к моему удивлению на 1 расчет корректировки приходит - Регистрацию зупинено - а именно на РК с кодом 15 на сумму 159,00 грн))) #g_crazy# (ну просто смешно)
-
- Оракул
- Повідомлень: 295
- З нами з: 13 листопада 2017, 18:53
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 209 разів
Мы тоже с/г, но "без галочки". токого не было. Решения никогда по таблице не получали, исключительно только по квитанции №2 ориентируемся (враховано или не враховано).Юлия 08 писав:Квитанція 2 є. Але в ній " ... не враховано автоматично, передано на розгляд комісії, рішення протягом 5 днів" От саме це рішення мені й потрібне. я с/г підприємство
Попробуйте может подать еще раз. Правда, я только что попыталась это сделать, но там нет бланков(
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 16 лютого 2014, 13:12
- Дякував (ла): 403 рази
- Подякували: 326 разів
у меня такое было: скопировала и поменяла номер. В итоге все принялосьBuhgalteria писав:Коллеги, что-то я не понимаю. Отправляла РК на регистрацию, отклонили по причине дублирования строк, переделала по новым правилам, снова отклонили, причина:
Виявлені помилки:
Документ з реквізитами 399087126571 #639// 08.12.2017 не прийнято, як такий що подано повторно
Відправник: Автоматизована система "Єдине вікно подання електронних документів" ДФС України, версія 2.2.16.25
Подавать заново, но с новым номером? Кто сталкивался?
- marina11
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2172
- З нами з: 01 вересня 2017, 09:49
- Дякував (ла): 621 раз
- Подякували: 1519 разів
Вам телефонуввали з центральної комісії з Києва?!!!#sigh# Тоді Ви точно щасливчик. Швидше за все, телефонували все ж з обласної комісії, рішення якої не остаточне. Через 2 дні після прийняття рішення обласною комісією документи розглядає центральна, і лише після цього надходить відповідь Вам.Юлия 08 писав:Доброго ранку!
Підкажіть колеги подала таблицю даних, передзвонили з дфс рішення прийнято про її прийняття, як і де мені це рішення побачити? в кабінет у вхідних немає, можливо через якийсь запит?
-
- Оракул
- Повідомлень: 295
- З нами з: 13 листопада 2017, 18:53
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 209 разів
Я как поняла, у них уже есть квитанция №2marina11 писав:Вам телефонуввали з центральної комісії з Києва?!!!#sigh# Тоді Ви точно щасливчик. Швидше за все, телефонували все ж з обласної комісії, рішення якої не остаточне. Через 2 дні після прийняття рішення обласною комісією документи розглядає центральна, і лише після цього надходить відповідь Вам.Юлия 08 писав:Доброго ранку!
Підкажіть колеги подала таблицю даних, передзвонили з дфс рішення прийнято про її прийняття, як і де мені це рішення побачити? в кабінет у вхідних немає, можливо через якийсь запит?