Выписка Налоговых накладных

податкова накладна, розрахунок коригування до податкової накладної, реєстр і реєстрація податкових накладних
Вита 12
Оракул
Оракул
Повідомлень: 272
З нами з: 24 вересня 2016, 01:03
Дякував (ла): 530 разів
Подякували: 44 рази

Повідомлення Вита 12 »

@Nika@ писав:
29umka11 писав:
Натали_87 писав:Питання до тих, хто виписує ПН по коду 68.20 - найменування послуги - оренда офісного приміщення, що Ви ставите в графі одиниця виміру - послуга чи м2 ? як визначити, які одиниці виміру правильніше писати?
Тоже интересует этот вопрос, но у меня фиксированная сумма за оренду, и единица измерения месяц. Раньше ставила в графе 5 код 0171
У нас бывает по-разному: если есть возможность, указываю м2. А если арендуют несколько помещений по разным ценам (например, офисное по одной, а складское - по другой), то пишу "оренда приміщень" и "грн". Было пару договоров, где цены с НДС не делились четко на 6 и из-за округлений не могла выйти на равенство цена х м2 = общ сумма с НДС по договору. Тогда тоже писала грн. Можно писать послуга. Главное, чтоб в договоре четко были указаны цены и арендуемые площади.
Я писала единица измерения месяц, чтоб с м2 и грн. не играться.

@Nika@
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1412
З нами з: 09 січня 2011, 14:26
Звідки: Кривий Ріг
Дякував (ла): 959 разів
Подякували: 1175 разів

Повідомлення @Nika@ »

Nadiy писав:
marisha_149 писав:Підскажіть при перевірці у податківців до мене питань не буде?
ні
А разве не будет вопросов к покупателю по РК? НН и РК должны быть, но в отличие от НН, РК регистрирует покупатель (и именно он заплатит штраф за несвоевременную регистрацию, если что) и обязан снять свой НК на эту сумму. Даже если не проводил у себя по учету и декларации саму НН.

Nadiy
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2688
З нами з: 23 липня 2015, 11:52
Дякував (ла): 447 разів
Подякували: 1989 разів

Повідомлення Nadiy »

@Nika@ писав:
Nadiy писав:
marisha_149 писав:Підскажіть при перевірці у податківців до мене питань не буде?
ні
А разве не будет вопросов к покупателю по РК? НН и РК должны быть, но в отличие от НН, РК регистрирует покупатель (и именно он заплатит штраф за несвоевременную регистрацию, если что) и обязан снять свой НК на эту сумму. Даже если не проводил у себя по учету и декларации саму НН.
постачальник не зареєстрував пн, відповідно покупець цю пн в кредит не включав


@Nika@
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1412
З нами з: 09 січня 2011, 14:26
Звідки: Кривий Ріг
Дякував (ла): 959 разів
Подякували: 1175 разів

Повідомлення @Nika@ »

Я написала, что она должна быть. Ошибочно не выписана, но может быть выписана позже (естественно, с последствиями). А исправление ошибки паровозом потянет и выписку РК.

Бухгалтер1995
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 629
З нами з: 16 лютого 2016, 10:43
Дякував (ла): 185 разів
Подякували: 158 разів

Повідомлення Бухгалтер1995 »

Як правильно виписувати ПН на отриманий авансовий платіж: одну ПН на всю суму отриманого авансу чи можна виписувати декілька ПН у розрізі видаткових накладних. Проблема в тому, що сума авансу завелика, ми зараз не можемо зареєструвати таку ПН, а от в розрізі видаткових, тобто поділити на три ПН - то на дві з них достатньо ліміту. Покупець дуже просить хоча б щось для свого ПК...

Аватар користувача
Ребекка
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 4268
З нами з: 28 лютого 2012, 07:00
Звідки: м. Черкаси
Дякував (ла): 7198 разів
Подякували: 2402 рази

Повідомлення Ребекка »

Бухгалтер1995 писав:Як правильно виписувати ПН на отриманий авансовий платіж: одну ПН на всю суму отриманого авансу чи можна виписувати декілька ПН у розрізі видаткових накладних. Проблема в тому, що сума авансу завелика, ми зараз не можемо зареєструвати таку ПН, а от в розрізі видаткових, тобто поділити на три ПН - то на дві з них достатньо ліміту. Покупець дуже просить хоча б щось для свого ПК...
Мої замовники у випадку великої суми авансу ділять її на декілька платежів, щоб я змогла зареєструвати щось раніше. У Вашому випадку виписать декілька ПН буде мабуть не правильно, але якщо покупець не проти, то чому ні. Зобов"язання з Вас не знімуть, тут лише загроза ПК. Ну і умови договору уважно прочитайте, щоб потім втрачений ПК не відшкодовувать

Nadiy
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2688
З нами з: 23 липня 2015, 11:52
Дякував (ла): 447 разів
Подякували: 1989 разів

Повідомлення Nadiy »

Бухгалтер1995 писав:Як правильно виписувати ПН на отриманий авансовий платіж: одну ПН на всю суму отриманого авансу чи можна виписувати декілька ПН у розрізі видаткових накладних. Проблема в тому, що сума авансу завелика, ми зараз не можемо зареєструвати таку ПН, а от в розрізі видаткових, тобто поділити на три ПН - то на дві з них достатньо ліміту. Покупець дуже просить хоча б щось для свого ПК...
Покупець не може відобразити ПК за такими ПН, оскільки вони не відповідають первинним документам.

https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/2 ... 20067.html

якщо є можливість випишіть одну розхідну днем швидше передоплати і відповідно пн


Бухгалтер1995
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 629
З нами з: 16 лютого 2016, 10:43
Дякував (ла): 185 разів
Подякували: 158 разів

Повідомлення Бухгалтер1995 »

Дякую за відповіді. У договорі нічого не прописано, я, правда, у березні 2016 р. чомусь зареєструвала нарізно, тепер є підстава нервувати((( Так, згодна з Nadiy, ПН за передоплатою повинна відповідати рахунку?..., але ж не пл. дорученню, там же не прописують повністю назву, к-ть та ціну товару... Як варіант виправлення помилки за березень, можна зробити декілька рахунків та попрохати від покупця лист про зміну тексту пл. доручення (сплата не за одним, а трьома рахунками). Щось мабуть приблизно так... Е-хе-хе(((

nickoletta
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 22
З нами з: 02 січня 2014, 13:51
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nickoletta »

29umka11 писав:
@Nika@ писав:А у кого аренда, как планируете выбирать код по возмещению стоимости ком.услуг - как на соответствующий товар (и указывать код УКТ ЗЕД из входящей НН от поставщика) или как на услугу, связанную с арендой (и ставить тот же 68.20)?

Я пишу не общей суммой, а расписываю отдельно: свет, газ ,вода, и в счете, и в акте, и в налоговой накладной, и сейчас, наверно, так и буду делать. Коды УКТ ЗЕД на газ и свет есть во входящих налоговых накладных
А я сомневаюсь. Все-таки мы не прямые поставщики. И в счетах у меня стоит "компенсация" за газ, свет, воду. Я склоняюсь, что это услуга.

nickoletta
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 22
З нами з: 02 січня 2014, 13:51
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nickoletta »

Если с услугами хоть что-то понятно, что можно пока регистрировать без кодов, то что делать с товарами собственного производства? У меня выпечка. И с реализацией б/ушной малоценки? Я продала обогреватель. В налоговой тоже должен быть какой-то код? Или, как с услугами, ждем доработок от налоговой?

Відповісти

Повернутись до “Податкова накладна”