Регистрация налоговых накладных в ЕРНН (Часть 2)

податкова накладна, розрахунок коригування до податкової накладної, реєстр і реєстрація податкових накладних
Blackdra
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 199
З нами з: 06 квітня 2016, 13:59
Дякував (ла): 60 разів
Подякували: 66 разів

Повідомлення Blackdra »

Лорик777 писав:
Blackdra писав:Начиная с 11/05 все НН по услугам зарегистрированы со следующим комментарием:

Виявлені помилки:
Відповідно до п.74.2 ст.74 ПКУ функціонує система моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків (СМКОР). Період з 01.04.2017 до 01.07.2017 є перехідним періодом, протягом якого процедура визначена п.201.16 ст 201 ПКУ здійснюється без фактичного зупинення реєстрації ПН/РК у ЄРПН. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 73.20 .
Відправник: Автоматизована система "Єдине вікно подання електронних документів" ДФС України, версія 2.2.12.12

Налоговики пока не могут внятно обьяснить что это за ошибка, и на что она повлияет. Хотя логики не вижу в принципе, услуга то не покупается, входящего сальдо нету, что они там считают? По идее у них услуга считается как товар))
У кого-то что-то было подобное?
может у вас нет этого кода в видах деятельности
Код есть, посмотрим что дальше будет)))
Покупатели только беспокоятся за свой НК )))) Уже устал успокаивать)))

g.let
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 755
З нами з: 18 листопада 2011, 06:45
Дякував (ла): 219 разів
Подякували: 375 разів

Повідомлення g.let »

Я позавчера зарегистрировала всю первую половину мая по услугам. У нас аренда и ремонт. Все прошло ровненько. Только на все нн по две "доставлено в дфс" и "квитанция 1"

Аватар користувача
Тюша
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8701
З нами з: 24 березня 2010, 04:42
Дякував (ла): 2125 разів
Подякували: 5234 рази

Повідомлення Тюша »

Интересная статья:

У статуті підприємства (загальна система оподаткування) зазначено всі поточні види діяльності, але в реєстраційній карточці вони не зареєстровані (КВЕД). Чи можна реєструвати податкову накладну, посилаючись на статут? Чи потрібно вносити зміни про внесення видів діяльності в реєстраційну картку?

Оскільки в питанні йдеться про ПДВ, то згадаємо про те, що програмне забезпечення, що дає право на складення податкових накладних в системі СЕА має так звану “Карту підприємства”. В цій картці є відомості про юрособу-платника ПДВ, у т.ч. містить інформацію про основний КВЕД.

Відомості про основний КВЕД беруться з ЄДР юросіб, фізосіб-підприємців та громадських формувань, куди вони попадають у тій кількості та у тому порядку, як цього бажає саме підприємство та вказує їх у реєстраційній картці при державній реєстрації юрособи чи в подальшому — при внесенні змін до переліку кодів КВЕД (зміни кодів, їх збільшення чи зменшення).

Водночас, така інформація попадає й до податкового органу. Вона може надаватись або державним реєстратором, або платником податком самостійно шляхом подання форм 1-ОПП (дод. 5 до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Мінфіну від 09.12.2011 р. №1588) та 1-ПДВ (дод. 1 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, що затверджене наказом Мінфіну від 14.11.2014 р. № 1130).

При поданні форми 1-ПДВ відомості про коди КВЕД не зазначаються.

А ось при заповненні та поданні форми 1-ОПП слід вказати як основний КВЕД, так другорядні — але їх кількість обмежується лише п'ятьма кодами КВЕД.

Таким чином, у будь-якому випадку, підприємство яке стає на облік в органах ДФС не має можливості вказати більшу кількість кодів КВЕД, ніж надається можливість самою формою.

Відповідно при здійсненні діяльності загалом підприємство керується кодами КВЕД, які наведені у статуті та в ЄДР (в ЄДР можна вказувати до 30 кодів КВЕД).

При складенні податкових накладних кількість кодів КВЕД вказаних у формі 10ОПП значення не має. Підприємство у своїй діяльності керується статутом як локальним нормативним актом. При цьому, якщо Ви здійснюєте господарську діяльність яка вказана у статуті, проте відсутня в ЄДР, то таке підприємство має можливість додати відповідний КВЕД в ЄДР (адже фіскальні органи й надалі керуються цими даними для підтвердження зв'язку витрат в бухобліку з госпдіяльністю). Але для підприємств на загальній системі це жодним чином не вплине на можливість складати податкові накладні за видом госпдіяльності, не внесеного в 1-ОПП та до ЄДР.

Blackdra
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 199
З нами з: 06 квітня 2016, 13:59
Дякував (ла): 60 разів
Подякували: 66 разів

Повідомлення Blackdra »

g.let писав:Я позавчера зарегистрировала всю первую половину мая по услугам. У нас аренда и ремонт. Все прошло ровненько. Только на все нн по две "доставлено в дфс" и "квитанция 1"
Так у нас тоже зарегистрировалось, это просто комментарий такой в квитанции

RYZYK
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1229
З нами з: 26 червня 2012, 03:06
Дякував (ла): 4434 рази
Подякували: 1221 раз

Повідомлення RYZYK »

Я вчера отправила две НН за май (только услуги - ремонт ПК), сегодня получила квитанцию №1 без замечаний. Закупаем комплектовку для ремонта ПК и ПК-ной периферии.

Blackdra
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 199
З нами з: 06 квітня 2016, 13:59
Дякував (ла): 60 разів
Подякували: 66 разів

Повідомлення Blackdra »

Тюша писав:Интересная статья:

У статуті підприємства (загальна система оподаткування) зазначено всі поточні види діяльності, але в реєстраційній карточці вони не зареєстровані (КВЕД). Чи можна реєструвати податкову накладну, посилаючись на статут? Чи потрібно вносити зміни про внесення видів діяльності в реєстраційну картку?

Оскільки в питанні йдеться про ПДВ, то згадаємо про те, що програмне забезпечення, що дає право на складення податкових накладних в системі СЕА має так звану “Карту підприємства”. В цій картці є відомості про юрособу-платника ПДВ, у т.ч. містить інформацію про основний КВЕД.

Відомості про основний КВЕД беруться з ЄДР юросіб, фізосіб-підприємців та громадських формувань, куди вони попадають у тій кількості та у тому порядку, як цього бажає саме підприємство та вказує їх у реєстраційній картці при державній реєстрації юрособи чи в подальшому — при внесенні змін до переліку кодів КВЕД (зміни кодів, їх збільшення чи зменшення).

Водночас, така інформація попадає й до податкового органу. Вона може надаватись або державним реєстратором, або платником податком самостійно шляхом подання форм 1-ОПП (дод. 5 до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Мінфіну від 09.12.2011 р. №1588) та 1-ПДВ (дод. 1 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, що затверджене наказом Мінфіну від 14.11.2014 р. № 1130).

При поданні форми 1-ПДВ відомості про коди КВЕД не зазначаються.

А ось при заповненні та поданні форми 1-ОПП слід вказати як основний КВЕД, так другорядні — але їх кількість обмежується лише п'ятьма кодами КВЕД.

Таким чином, у будь-якому випадку, підприємство яке стає на облік в органах ДФС не має можливості вказати більшу кількість кодів КВЕД, ніж надається можливість самою формою.

Відповідно при здійсненні діяльності загалом підприємство керується кодами КВЕД, які наведені у статуті та в ЄДР (в ЄДР можна вказувати до 30 кодів КВЕД).

При складенні податкових накладних кількість кодів КВЕД вказаних у формі 10ОПП значення не має. Підприємство у своїй діяльності керується статутом як локальним нормативним актом. При цьому, якщо Ви здійснюєте господарську діяльність яка вказана у статуті, проте відсутня в ЄДР, то таке підприємство має можливість додати відповідний КВЕД в ЄДР (адже фіскальні органи й надалі керуються цими даними для підтвердження зв'язку витрат в бухобліку з госпдіяльністю). Але для підприємств на загальній системі це жодним чином не вплине на можливість складати податкові накладні за видом госпдіяльності, не внесеного в 1-ОПП та до ЄДР.
Мы по этому поводу консультировались и у налоговой, и на гарячей линии, так вот итоговый вывод получился такой, нигде не прописано что код услуги по ДКПП будет сверяться с КВЕД, то есть добавлять КВЕД необязательно при регистрации НН с кодом, которого нету в статистике

Аватар користувача
Тюша
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8701
З нами з: 24 березня 2010, 04:42
Дякував (ла): 2125 разів
Подякували: 5234 рази

Повідомлення Тюша »

Blackdra писав:
Тюша писав:Интересная статья:

У статуті підприємства (загальна система оподаткування) зазначено всі поточні види діяльності, але в реєстраційній карточці вони не зареєстровані (КВЕД). Чи можна реєструвати податкову накладну, посилаючись на статут? Чи потрібно вносити зміни про внесення видів діяльності в реєстраційну картку?

Оскільки в питанні йдеться про ПДВ, то згадаємо про те, що програмне забезпечення, що дає право на складення податкових накладних в системі СЕА має так звану “Карту підприємства”. В цій картці є відомості про юрособу-платника ПДВ, у т.ч. містить інформацію про основний КВЕД.

Відомості про основний КВЕД беруться з ЄДР юросіб, фізосіб-підприємців та громадських формувань, куди вони попадають у тій кількості та у тому порядку, як цього бажає саме підприємство та вказує їх у реєстраційній картці при державній реєстрації юрособи чи в подальшому — при внесенні змін до переліку кодів КВЕД (зміни кодів, їх збільшення чи зменшення).

Водночас, така інформація попадає й до податкового органу. Вона може надаватись або державним реєстратором, або платником податком самостійно шляхом подання форм 1-ОПП (дод. 5 до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Мінфіну від 09.12.2011 р. №1588) та 1-ПДВ (дод. 1 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, що затверджене наказом Мінфіну від 14.11.2014 р. № 1130).

При поданні форми 1-ПДВ відомості про коди КВЕД не зазначаються.

А ось при заповненні та поданні форми 1-ОПП слід вказати як основний КВЕД, так другорядні — але їх кількість обмежується лише п'ятьма кодами КВЕД.

Таким чином, у будь-якому випадку, підприємство яке стає на облік в органах ДФС не має можливості вказати більшу кількість кодів КВЕД, ніж надається можливість самою формою.

Відповідно при здійсненні діяльності загалом підприємство керується кодами КВЕД, які наведені у статуті та в ЄДР (в ЄДР можна вказувати до 30 кодів КВЕД).

При складенні податкових накладних кількість кодів КВЕД вказаних у формі 10ОПП значення не має. Підприємство у своїй діяльності керується статутом як локальним нормативним актом. При цьому, якщо Ви здійснюєте господарську діяльність яка вказана у статуті, проте відсутня в ЄДР, то таке підприємство має можливість додати відповідний КВЕД в ЄДР (адже фіскальні органи й надалі керуються цими даними для підтвердження зв'язку витрат в бухобліку з госпдіяльністю). Але для підприємств на загальній системі це жодним чином не вплине на можливість складати податкові накладні за видом госпдіяльності, не внесеного в 1-ОПП та до ЄДР.
И это совершенно правильно.
Мы по этому поводу консультировались и у налоговой, и на гарячей линии, так вот итоговый вывод получился такой, нигде не прописано что код услуги по ДКПП будет сверяться с КВЕД, то есть добавлять КВЕД необязательно при регистрации НН с кодом, которого нету в статистике

Аватар користувача
Тюша
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8701
З нами з: 24 березня 2010, 04:42
Дякував (ла): 2125 разів
Подякували: 5234 рази

Повідомлення Тюша »

Blackdra писав:
Тюша писав:Интересная статья:

У статуті підприємства (загальна система оподаткування) зазначено всі поточні види діяльності, але в реєстраційній карточці вони не зареєстровані (КВЕД). Чи можна реєструвати податкову накладну, посилаючись на статут? Чи потрібно вносити зміни про внесення видів діяльності в реєстраційну картку?

Оскільки в питанні йдеться про ПДВ, то згадаємо про те, що програмне забезпечення, що дає право на складення податкових накладних в системі СЕА має так звану “Карту підприємства”. В цій картці є відомості про юрособу-платника ПДВ, у т.ч. містить інформацію про основний КВЕД.

Відомості про основний КВЕД беруться з ЄДР юросіб, фізосіб-підприємців та громадських формувань, куди вони попадають у тій кількості та у тому порядку, як цього бажає саме підприємство та вказує їх у реєстраційній картці при державній реєстрації юрособи чи в подальшому — при внесенні змін до переліку кодів КВЕД (зміни кодів, їх збільшення чи зменшення).

Водночас, така інформація попадає й до податкового органу. Вона може надаватись або державним реєстратором, або платником податком самостійно шляхом подання форм 1-ОПП (дод. 5 до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Мінфіну від 09.12.2011 р. №1588) та 1-ПДВ (дод. 1 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, що затверджене наказом Мінфіну від 14.11.2014 р. № 1130).

При поданні форми 1-ПДВ відомості про коди КВЕД не зазначаються.

А ось при заповненні та поданні форми 1-ОПП слід вказати як основний КВЕД, так другорядні — але їх кількість обмежується лише п'ятьма кодами КВЕД.

Таким чином, у будь-якому випадку, підприємство яке стає на облік в органах ДФС не має можливості вказати більшу кількість кодів КВЕД, ніж надається можливість самою формою.

Відповідно при здійсненні діяльності загалом підприємство керується кодами КВЕД, які наведені у статуті та в ЄДР (в ЄДР можна вказувати до 30 кодів КВЕД).

При складенні податкових накладних кількість кодів КВЕД вказаних у формі 10ОПП значення не має. Підприємство у своїй діяльності керується статутом як локальним нормативним актом. При цьому, якщо Ви здійснюєте господарську діяльність яка вказана у статуті, проте відсутня в ЄДР, то таке підприємство має можливість додати відповідний КВЕД в ЄДР (адже фіскальні органи й надалі керуються цими даними для підтвердження зв'язку витрат в бухобліку з госпдіяльністю). Але для підприємств на загальній системі це жодним чином не вплине на можливість складати податкові накладні за видом госпдіяльності, не внесеного в 1-ОПП та до ЄДР.
Мы по этому поводу консультировались и у налоговой, и на гарячей линии, так вот итоговый вывод получился такой, нигде не прописано что код услуги по ДКПП будет сверяться с КВЕД, то есть добавлять КВЕД необязательно при регистрации НН с кодом, которого нету в статистике
И это очень правильно. А то некоторые считают, что должны регить исключительно с кодами, которые есть в ЭДРПО

VINHIM
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 14
З нами з: 16 березня 2017, 15:23
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення VINHIM »

Здравствуйте. Чтото не могу никак сообразить по поводу налоговых и корректировок.
Товар отгружен 02 февраля - возникло налоговое обязательство, оплата произведена 06 февраля.
23 мая произведен возврат (мы поставщики). Я делаю корректировку на возврат к НН от 02 февраля. А НН на разницу между возвратом и оплатой когда делать? Туплю. Помогите.

Лорик777
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 729
З нами з: 12 травня 2017, 16:26
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 343 рази

Повідомлення Лорик777 »

VINHIM писав:Здравствуйте. Чтото не могу никак сообразить по поводу налоговых и корректировок.
Товар отгружен 02 февраля - возникло налоговое обязательство, оплата произведена 06 февраля.
23 мая произведен возврат (мы поставщики). Я делаю корректировку на возврат к НН от 02 февраля. А НН на разницу между возвратом и оплатой когда делать? Туплю. Помогите.
Если бы товар не был оплачен, то вы выписываете нн на отгрузку и рк на возврат товара.

а так как у вас товар оплачен, то вы выписали нн на отгрузку, а после возврата товара у вас осталась оплата от поставщика. и теперь вам надо знать вы будете возвращать деньги или будет замена товара.

если будет возврат денег, то рк вы делаете по дате возврата денег

если будет замена товара, то вы делаете рк нулевую (старый товар на минус, а новый на плюс) - ее можно сделать как на дату возврата товара (если вы уже знаете чем будет заменяться возвращенный товар) или на дату отгрузки нового товара.

если вы сейчас сделаете рк с минусом на дату возврата товара, то вам сразу нужно делать нн на полученную предоплату (т.к. у вам появился долг перед покупателем)

Закрито

Повернутись до “Податкова накладна”