Доброго дня, допоможіть, будь ласка.
Намагаюся вже кілька днів зареєструвати на покупця податкову накладну від 16.05.2017. ЇЇ відхиляють з помилкою: "Документ не може бути прийнятий - покупцю необхідно звернутися до ДПІ". Покупець намагається вирішити це питання, але є великий ризик того, що питання до 15.06.2017 не вирішиться. Що робити в такому разі?
Таня311 писав:Доброго дня, допоможіть, будь ласка.
Намагаюся вже кілька днів зареєструвати на покупця податкову накладну від 16.05.2017. ЇЇ відхиляють з помилкою: "Документ не може бути прийнятий - покупцю необхідно звернутися до ДПІ". Покупець намагається вирішити це питання, але є великий ризик того, що питання до 15.06.2017 не вирішиться. Що робити в такому разі?
Какое это отношение имеет к поставщику??!!! Они уже не знают, как тормозить наши НН#wall#
А Вы звонили в налоговую?
Таня311 писав:Доброго дня, допоможіть, будь ласка.
Намагаюся вже кілька днів зареєструвати на покупця податкову накладну від 16.05.2017. ЇЇ відхиляють з помилкою: "Документ не може бути прийнятий - покупцю необхідно звернутися до ДПІ". Покупець намагається вирішити це питання, але є великий ризик того, що питання до 15.06.2017 не вирішиться. Що робити в такому разі?
Какое это отношение имеет к поставщику??!!! Они уже не знают, как тормозить наши НН#wall#
А Вы звонили в налоговую?
Я особисто стикаюся з цією проблемою вперше. В податковій кажуть, що покупець має вирішити це питання в своїй ДПІ. А поки він вирішує - я потрапляю на шраф? Ось і думаю як вчинити... Але світлих ідей немає
Таня311 писав:Доброго дня, допоможіть, будь ласка.
Намагаюся вже кілька днів зареєструвати на покупця податкову накладну від 16.05.2017. ЇЇ відхиляють з помилкою: "Документ не може бути прийнятий - покупцю необхідно звернутися до ДПІ". Покупець намагається вирішити це питання, але є великий ризик того, що питання до 15.06.2017 не вирішиться. Що робити в такому разі?
Таня311 писав:Доброго дня, допоможіть, будь ласка.
Намагаюся вже кілька днів зареєструвати на покупця податкову накладну від 16.05.2017. ЇЇ відхиляють з помилкою: "Документ не може бути прийнятий - покупцю необхідно звернутися до ДПІ". Покупець намагається вирішити це питання, але є великий ризик того, що питання до 15.06.2017 не вирішиться. Що робити в такому разі?
Какое это отношение имеет к поставщику??!!! Они уже не знают, как тормозить наши НН#wall#
А Вы звонили в налоговую?
Я особисто стикаюся з цією проблемою вперше. В податковій кажуть, що покупець має вирішити це питання в своїй ДПІ. А поки він вирішує - я потрапляю на шраф? Ось і думаю як вчинити... Але світлих ідей немає
я думаю, что штрафа не должно быть. вы обязательно сохраните (распечатайте) квитанции с причиной отказа и напишите письмо покупателю (пошлите с уведомлением или получите от него отметку на вашей копии)
Таня311 писав:Какое это отношение имеет к поставщику??!!! Они уже не знают, как тормозить наши НН#wall#
возник вопрос
Я сегодня продала товар купленный без НДС у ФОПа
код мне известен, но входного ндс у меня не будет
пройдет или нет?
просто мысли вслух #sigh#