=Налоговая накладная=

податкова накладна, розрахунок коригування до податкової накладної, реєстр і реєстрація податкових накладних
marina_g
ПрофиПрофи
Повідомлень: 48
З нами з: 03 лютого 2015, 12:12
Дякував (ла): 11 разів

Повідомлення marina_g »

marina_g писав:Доброго дня!
Допоможіть, розібратися в наступній ситуації.
Ми бюджетна установа, маємо філіали, яким делеговано право самостійно виписувати ПН.
Кожного місяця наш філіал відшкодовує нам витрати за спожиту електроенергію та водопостачання. Як в такому випадку скласти та зареєструвати в ЄРПН таку ПН?

IRINAST
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2195
З нами з: 19 червня 2015, 13:07
Дякував (ла): 836 разів
Подякували: 1041 раз

Повідомлення IRINAST »

zajka писав:Помогите пожалуйста
Я ставлю договор поставки (его нету, есть Р/Ф) дату счета и номер счета, за 9 месяцев никто из покупателей не был против

marina_g
ПрофиПрофи
Повідомлень: 48
З нами з: 03 лютого 2015, 12:12
Дякував (ла): 11 разів

Повідомлення marina_g »

Доброго дня!
Підкажіть, будь-ласка, чи маємо ми виписувати ПН юридичній особі (платник ПДВ), яка відшкодовує нам витрати за спожиту електроенергію?

Лена777
Оракул
Оракул
Повідомлень: 215
З нами з: 10 січня 2014, 20:08
Дякував (ла): 127 разів
Подякували: 35 разів

Повідомлення Лена777 »

marina_g писав:Доброго дня!
Підкажіть, будь-ласка, чи маємо ми виписувати ПН юридичній особі (платник ПДВ), яка відшкодовує нам витрати за спожиту електроенергію?
Да

alena.kudlaenko
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 23
З нами з: 12 лютого 2015, 14:56
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення alena.kudlaenko »

Подскажите, пожалуйста, какой тип причины в НН при ликвидации МНМА?

Аватар користувача
Natalenna
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3251
З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
Дякував (ла): 3872 рази
Подякували: 3194 рази

Повідомлення Natalenna »

Добрий день! Мій контрагент при реєстрації моєї ПН пропустив першу цифру мого ІПН "0". Він РК з мінусом на ту ПН, який до мене не доходить, на жаль. Виписав він його датою другої події, бо строки пройшли і щоб виправити ситуацію, виписав мені ПН по другій події (от тут я не впевнена, що це правильно, це з не повернення товару).
Що робити? Гаряча лінія не знає, точніше, питання на погодженні.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво

tomassa
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3941
З нами з: 14 березня 2012, 05:05
Дякував (ла): 1103 рази
Подякували: 2360 разів

Повідомлення tomassa »

Natalenna писав:Добрий день! Мій контрагент при реєстрації моєї ПН пропустив першу цифру мого ІПН "0". Він РК з мінусом на ту ПН, який до мене не доходить, на жаль. Виписав він його датою другої події, бо строки пройшли і щоб виправити ситуацію, виписав мені ПН по другій події (от тут я не впевнена, що це правильно, це з не повернення товару).
Що робити? Гаряча лінія не знає, точніше, питання на погодженні.
Я не совсем поняла про ваши первое и второе событие. Что было первым, а что вторым? И ваша цитата мне не понятна "це з не повернення товару".
Но выписка НН по второму событию - это в любом случае - не правильно и не даёт вам права на НК.
А ситуация с тем, что до вас не доходит РК с минусом из-за не правильного номера, на мой взгляд - патовая...
С одной стороны, контролёры не возражают на исправление ошибки в случае не правильного ИНН и даже расписывают механизм, как это сделать, а с другой стороны, этот механизм не работает, когда в НН проставлен не существующий ИНН, потому что этот РК тупо никуда не доходит и никто не может его зарегистрировать...
А какова цена ошибки?

Postpred
Гений
Гений
Повідомлень: 451
З нами з: 24 грудня 2014, 15:31
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 265 разів

Повідомлення Postpred »

Однозначно это не правильно. НН только по дате первого события. РК - по дате обнаружения ошибки.

cometa
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3609
З нами з: 14 березня 2012, 01:31
Дякував (ла): 2642 рази
Подякували: 1922 рази

Повідомлення cometa »

tomassa писав:
Natalenna писав:Добрий день! Мій контрагент при реєстрації моєї ПН пропустив першу цифру мого ІПН "0". Він РК з мінусом на ту ПН, який до мене не доходить, на жаль. Виписав він його датою другої події, бо строки пройшли і щоб виправити ситуацію, виписав мені ПН по другій події (от тут я не впевнена, що це правильно, це з не повернення товару).
Що робити? Гаряча лінія не знає, точніше, питання на погодженні.
Я не совсем поняла про ваши первое и второе событие. Что было первым, а что вторым? И ваша цитата мне не понятна "це з не повернення товару".
Но выписка НН по второму событию - это в любом случае - не правильно и не даёт вам права на НК.
А ситуация с тем, что до вас не доходит РК с минусом из-за не правильного номера, на мой взгляд - патовая...
С одной стороны, контролёры не возражают на исправление ошибки в случае не правильного ИНН и даже расписывают механизм, как это сделать, а с другой стороны, этот механизм не работает, когда в НН проставлен не существующий ИНН, потому что этот РК тупо никуда не доходит и никто не может его зарегистрировать...
А какова цена ошибки?
Мне вообще непонятно как регистрируется НН с несуществующим ИНН.
У меня раньше пару раз такое было. Так НН не регистрировалась. В квитанции 1 было сообщение, что конрагент відсутній в базі
Теперь, получается, это не проверяется. Тупо регистрирует все.

Аватар користувача
Natalenna
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3251
З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
Дякував (ла): 3872 рази
Подякували: 3194 рази

Повідомлення Natalenna »

tomassa писав:
Natalenna писав:Добрий день! Мій контрагент при реєстрації моєї ПН пропустив першу цифру мого ІПН "0". Він РК з мінусом на ту ПН, який до мене не доходить, на жаль. Виписав він його датою другої події, бо строки пройшли і щоб виправити ситуацію, виписав мені ПН по другій події (от тут я не впевнена, що це правильно, це з не повернення товару).
Що робити? Гаряча лінія не знає, точніше, питання на погодженні.
Я не совсем поняла про ваши первое и второе событие. Что было первым, а что вторым? И ваша цитата мне не понятна "це з не повернення товару".
Но выписка НН по второму событию - это в любом случае - не правильно и не даёт вам права на НК.
А ситуация с тем, что до вас не доходит РК с минусом из-за не правильного номера, на мой взгляд - патовая...
С одной стороны, контролёры не возражают на исправление ошибки в случае не правильного ИНН и даже расписывают механизм, как это сделать, а с другой стороны, этот механизм не работает, когда в НН проставлен не существующий ИНН, потому что этот РК тупо никуда не доходит и никто не может его зарегистрировать...
А какова цена ошибки?
перша подія була оплата, у серпні, тоді ж і була неправильна ПН. Більше того, коля я подала запит у ЄРПН я її отримала, але податкова сказала, що без першої цифри вона неправильна все одно.
друга подія акт ВР. Датою другої події зробили РК на мінус і виписали нову податкову накладну вже правильну, нова ПН дойшла до мене, а РК на мінус ні.
Про неправильні ІПН... я взагалі в шоці, що таке зареєструвалося, там ПДВ 500 грн.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво

Відповісти

Повернутись до “Податкова накладна”