marina_g писав:Доброго дня!
Допоможіть, розібратися в наступній ситуації.
Ми бюджетна установа, маємо філіали, яким делеговано право самостійно виписувати ПН.
Кожного місяця наш філіал відшкодовує нам витрати за спожиту електроенергію та водопостачання. Як в такому випадку скласти та зареєструвати в ЄРПН таку ПН?
=Налоговая накладная=
Доброго дня!
Підкажіть, будь-ласка, чи маємо ми виписувати ПН юридичній особі (платник ПДВ), яка відшкодовує нам витрати за спожиту електроенергію?
Підкажіть, будь-ласка, чи маємо ми виписувати ПН юридичній особі (платник ПДВ), яка відшкодовує нам витрати за спожиту електроенергію?
-
- Знаток
- Повідомлень: 23
- З нами з: 12 лютого 2015, 14:56
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 1 раз
- Natalenna
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3251
- З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
- Дякував (ла): 3872 рази
- Подякували: 3194 рази
Добрий день! Мій контрагент при реєстрації моєї ПН пропустив першу цифру мого ІПН "0". Він РК з мінусом на ту ПН, який до мене не доходить, на жаль. Виписав він його датою другої події, бо строки пройшли і щоб виправити ситуацію, виписав мені ПН по другій події (от тут я не впевнена, що це правильно, це з не повернення товару).
Що робити? Гаряча лінія не знає, точніше, питання на погодженні.
Що робити? Гаряча лінія не знає, точніше, питання на погодженні.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво
Бухгалтерський облік - це мистецтво
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3941
- З нами з: 14 березня 2012, 05:05
- Дякував (ла): 1103 рази
- Подякували: 2360 разів
Я не совсем поняла про ваши первое и второе событие. Что было первым, а что вторым? И ваша цитата мне не понятна "це з не повернення товару".Natalenna писав:Добрий день! Мій контрагент при реєстрації моєї ПН пропустив першу цифру мого ІПН "0". Він РК з мінусом на ту ПН, який до мене не доходить, на жаль. Виписав він його датою другої події, бо строки пройшли і щоб виправити ситуацію, виписав мені ПН по другій події (от тут я не впевнена, що це правильно, це з не повернення товару).
Що робити? Гаряча лінія не знає, точніше, питання на погодженні.
Но выписка НН по второму событию - это в любом случае - не правильно и не даёт вам права на НК.
А ситуация с тем, что до вас не доходит РК с минусом из-за не правильного номера, на мой взгляд - патовая...
С одной стороны, контролёры не возражают на исправление ошибки в случае не правильного ИНН и даже расписывают механизм, как это сделать, а с другой стороны, этот механизм не работает, когда в НН проставлен не существующий ИНН, потому что этот РК тупо никуда не доходит и никто не может его зарегистрировать...
А какова цена ошибки?
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3609
- З нами з: 14 березня 2012, 01:31
- Дякував (ла): 2642 рази
- Подякували: 1922 рази
Мне вообще непонятно как регистрируется НН с несуществующим ИНН.tomassa писав:Я не совсем поняла про ваши первое и второе событие. Что было первым, а что вторым? И ваша цитата мне не понятна "це з не повернення товару".Natalenna писав:Добрий день! Мій контрагент при реєстрації моєї ПН пропустив першу цифру мого ІПН "0". Він РК з мінусом на ту ПН, який до мене не доходить, на жаль. Виписав він його датою другої події, бо строки пройшли і щоб виправити ситуацію, виписав мені ПН по другій події (от тут я не впевнена, що це правильно, це з не повернення товару).
Що робити? Гаряча лінія не знає, точніше, питання на погодженні.
Но выписка НН по второму событию - это в любом случае - не правильно и не даёт вам права на НК.
А ситуация с тем, что до вас не доходит РК с минусом из-за не правильного номера, на мой взгляд - патовая...
С одной стороны, контролёры не возражают на исправление ошибки в случае не правильного ИНН и даже расписывают механизм, как это сделать, а с другой стороны, этот механизм не работает, когда в НН проставлен не существующий ИНН, потому что этот РК тупо никуда не доходит и никто не может его зарегистрировать...
А какова цена ошибки?
У меня раньше пару раз такое было. Так НН не регистрировалась. В квитанции 1 было сообщение, что конрагент відсутній в базі
Теперь, получается, это не проверяется. Тупо регистрирует все.
- Natalenna
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3251
- З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
- Дякував (ла): 3872 рази
- Подякували: 3194 рази
перша подія була оплата, у серпні, тоді ж і була неправильна ПН. Більше того, коля я подала запит у ЄРПН я її отримала, але податкова сказала, що без першої цифри вона неправильна все одно.tomassa писав:Я не совсем поняла про ваши первое и второе событие. Что было первым, а что вторым? И ваша цитата мне не понятна "це з не повернення товару".Natalenna писав:Добрий день! Мій контрагент при реєстрації моєї ПН пропустив першу цифру мого ІПН "0". Він РК з мінусом на ту ПН, який до мене не доходить, на жаль. Виписав він його датою другої події, бо строки пройшли і щоб виправити ситуацію, виписав мені ПН по другій події (от тут я не впевнена, що це правильно, це з не повернення товару).
Що робити? Гаряча лінія не знає, точніше, питання на погодженні.
Но выписка НН по второму событию - это в любом случае - не правильно и не даёт вам права на НК.
А ситуация с тем, что до вас не доходит РК с минусом из-за не правильного номера, на мой взгляд - патовая...
С одной стороны, контролёры не возражают на исправление ошибки в случае не правильного ИНН и даже расписывают механизм, как это сделать, а с другой стороны, этот механизм не работает, когда в НН проставлен не существующий ИНН, потому что этот РК тупо никуда не доходит и никто не может его зарегистрировать...
А какова цена ошибки?
друга подія акт ВР. Датою другої події зробили РК на мінус і виписали нову податкову накладну вже правильну, нова ПН дойшла до мене, а РК на мінус ні.
Про неправильні ІПН... я взагалі в шоці, що таке зареєструвалося, там ПДВ 500 грн.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво
Бухгалтерський облік - це мистецтво