CrazyBee пишет:
"я подавала поздно вечером 1.09. и новая форма в электронном кабинете уже была.. словом, в налоговой мне сказали: нефиг слать документы в первый день ввода новой формы, они не успели настроить свое ПО на прием новой формы)) ввести они успели, а от настроить руки не дошли Clamping
ждали 5 дней чтобы получить эту абракадабру..."
Я вичекала наступного робочого дня, чекаючи чогось подібного. Сьогодні отримала реєстрацію ПН по повідомленню від 04.09.2017...
Блокировка регистрации НН/РК
- marina11
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2172
- З нами з: 01 вересня 2017, 06:49
- Дякував (ла): 621 раз
- Подякували: 1519 разів
-
Юрий Запорожье
- Знаток
- Повідомлень: 17
- З нами з: 11 вересня 2017, 08:46
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 16 разів
Добрый день!
Тоже интересует вопрос по Скарге. Прошло 14 дней после дня вручения ДФСУ Скарги. Ни ответа, ни привета! Регистрационная сумма на месте. Что делать в таких случаях?
Тоже интересует вопрос по Скарге. Прошло 14 дней после дня вручения ДФСУ Скарги. Ни ответа, ни привета! Регистрационная сумма на месте. Что делать в таких случаях?
-
Ларчик33
- Профи
- Повідомлень: 35
- З нами з: 20 серпня 2017, 19:58
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 14 разів
у меня прошел месяц...ездили на львовскую в окно подавали новую скаргу, по этой спрашивали что она, где...нам посмотрели и сказали что её статус "на розгляді" и сказали ожидайте. это все. по мимо себя пока в очереди сидела нашла еще много таких у кого срок по скаргам перевалил за месяц и ответов нет. Слов нет, надеятся не на что.Юлия1111 писав:Куда звонить если прошло 10 дней с момента подачи скарги? Как можно узнать решение? Или только ждать ответа комиссии?
-
Юлия1111
- Мыслитель

- Повідомлень: 93
- З нами з: 21 травня 2015, 09:09
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 7 разів
получается и этот пунк ПКУ не работает:Ларчик33 писав:у меня прошел месяц...ездили на львовскую в окно подавали новую скаргу, по этой спрашивали что она, где...нам посмотрели и сказали что её статус "на розгляді" и сказали ожидайте. это все. по мимо себя пока в очереди сидела нашла еще много таких у кого срок по скаргам перевалил за месяц и ответов нет. Слов нет, надеятся не на что.Юлия1111 писав:Куда звонить если прошло 10 дней с момента подачи скарги? Как можно узнать решение? Или только ждать ответа комиссии?
56.23.4 якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних не надсилається платнику податків протягом 10- денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку
Эх.... #wall# #wall# #wall# #wall# #search# #search# #search#
Добрий день! Подскажите как быть!Виписала НН с неверно указаным кодом УКТЗЕД . НН заблокировали. Отправила сообщение на розблокировку, где не отметила об ошибке в коде, только прикрепила входящие и исходящие документи. Плюс отправила приложение к критериям, где указала расходящиеся коды УКТВЭД. Пришла квитанция 2- об отказе в регистрации НН. Сделала коректировку в заблокированной НН (как на исправление номенклатуры), которую также заблокировало. Следующий этап - писать жалобу. Кто с таким сталкивался? Подскажите как быть?
- Тюша
- Акула НКУ

- Повідомлень: 8708
- З нами з: 24 березня 2010, 02:42
- Дякував (ла): 2127 разів
- Подякували: 5237 разів
Считаются только оплаченные налогиСвета 239 писав:Подскажите, плиз, разбираюсь в критериях блокировки и интересует 5% налогов, включая зар.платные - это и НДФЛ и ВВ, считать 5% по начисленным или оплаченным налогам за 12 мес.?
-
ИгорьАлександрович
- Профи
- Повідомлень: 44
- З нами з: 07 серпня 2017, 17:52
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 36 разів
Завтра будет готов законопроект по отмене этого мракобесия в виде блокировки н.н.
Сьогодні на площадці Комітету було проведено чергову, сподіваюсь, останню консультацію з керівництвом ДФС щодо пошуку шляху вирішення болючих для бізнесу проблем, які виникли у зв'язку із впровадження норм Податкового кодексу щодо зупинення реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі та через неспроможність Міністерства фінансів вчасно та якісно організувати цей процес.
Безумовно одне, що допущені помилки повинні бути виправлені у якнайкоротші строки і з найменшими втратами для платників податків. Для цього блокування реєстрації податкових накладних повинно бути переведено у тестовий режим, тобто без фактичного блокування накладних, а безпідставно заблоковані на сьогодні податкові накладні повинні бути терміново розблоковані. Але зробити це необхідно із розумом, щоб не завдати нової шкоди як бізнесу, так і системі справляння ПДВ. Тому й тривають ретельні консультації з усіма зацікавленими сторонами з цього приводу.
Сьогодні можу констатувати, що нарешті компромісне рішення, яке, як на мене, дозволить вирішити проблему, вже знайдено, і ми з колегами народними депутатами — членами Комітету вже, сподіваюсь, завтра зможемо зареєструвати якісний та узгоджений з усіма зацікавленими сторонами законопроект, який, зважаючи на його актуальність, можна буде винести до сесійної зали найближчим часом та проголосувати.
Щиро дякую всім, хто чекає вирішення цієї проблеми, за терпіння та розуміння.
Сьогодні на площадці Комітету було проведено чергову, сподіваюсь, останню консультацію з керівництвом ДФС щодо пошуку шляху вирішення болючих для бізнесу проблем, які виникли у зв'язку із впровадження норм Податкового кодексу щодо зупинення реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі та через неспроможність Міністерства фінансів вчасно та якісно організувати цей процес.
Безумовно одне, що допущені помилки повинні бути виправлені у якнайкоротші строки і з найменшими втратами для платників податків. Для цього блокування реєстрації податкових накладних повинно бути переведено у тестовий режим, тобто без фактичного блокування накладних, а безпідставно заблоковані на сьогодні податкові накладні повинні бути терміново розблоковані. Але зробити це необхідно із розумом, щоб не завдати нової шкоди як бізнесу, так і системі справляння ПДВ. Тому й тривають ретельні консультації з усіма зацікавленими сторонами з цього приводу.
Сьогодні можу констатувати, що нарешті компромісне рішення, яке, як на мене, дозволить вирішити проблему, вже знайдено, і ми з колегами народними депутатами — членами Комітету вже, сподіваюсь, завтра зможемо зареєструвати якісний та узгоджений з усіма зацікавленими сторонами законопроект, який, зважаючи на його актуальність, можна буде винести до сесійної зали найближчим часом та проголосувати.
Щиро дякую всім, хто чекає вирішення цієї проблеми, за терпіння та розуміння.