Блокировка регистрации НН/РК (частина 2️⃣)

податкова накладна, розрахунок коригування до податкової накладної, реєстр і реєстрація податкових накладних
O'Rybka
Оракул
Оракул
Повідомлень: 219
З нами з: 13 березня 2014, 14:09
Дякував (ла): 85 разів
Подякували: 99 разів

Повідомлення O'Rybka »

Katty писав:
27 липня 2020, 14:19
Добрый день. Подскажите, пожалуйста, действительно ли суд единственный выход в данной ситуации. ФОП, самолично оказывающий услуги проектирования получил аванс согласно договору(именно согласно договору, так как в нем четко прописаны условия оплаты и в платежном поручении оказано "Предоплата за услуги проектирования канализации и водоотвода согласно договора такого-то). Налоговою накладную на аванс заблокировали согласно п. 1 критериев, что поставка больше приобретения по данному коду.
Подали таблицу - приняли, Уведомления о предоставлении объяснений в составе собственно объяснений, договора, и выписки оказалось недостаточно, пришел отказ в разблокировке со стандартным: ненадання платником податку копiй первинних документiв щодо постачання/придбання товарiв/послуг, зберiгання i транспортування, навантаження, розвантаження продукцiї, складських документiв (iнвентаризацiйнi описи), у тому числi рахунки-фактури/iнвойси.
Отправили скаргу дополнив еще одним договором, оформляются входящие услуги по экспертизе проекта, виписка и пп по оплате этих услуг, выдержки из самого проекта, и дипломом фопа со специализацией проектировщика, объяснения, что это аванс, что у фопа есть вся база для оказания таких услуг и квалификация, что за все время существования работы выполнялись только по одному кведу и постоянно. Получили отказ с той же причиной. Какие еще меры кроме суда можно предпринять?
На жаль, в цій ситуації вже лише судовий порядок оскарження.
Податкову накладну на предоплату розблоковують (для успішного результату), коли вже всі події цієї операції відбулися (завершилися), тобто підписали акт; розрахувалися і ви, і з вами; вам зайшло ПДВ по "вхідним послугам". А якщо тільки попередня оплата і все в стадії процесу, то шанси незначні на розблок на регіональному рівні і в адмінпорядку(тобто по скарзі).

Светлана Анатольевна Ш.
Мастер
Мастер
Повідомлень: 64
З нами з: 11 грудня 2018, 15:36
Дякував (ла): 26 разів

Повідомлення Светлана Анатольевна Ш. »

Доброго дня!
Допоможіть підказкою, будьласка.
В червні відправила передоплату постачальнику на товар.
В липні вирішили відмовитися від товару, попросили повернути кошти.
Ми- покупці. РК сформував продавець в Медку. Я РК отримала і відправила на реєстрацію в Елек. кабінеті.
Ні одної квитанції у мене нема, але в ЄРПН бачу, що реєстрацію зупинено.

Продавець каже, що в Медку теж не бачить ніякого рішення про зупинку. Телефонували в ДФС, там сказали, що квитанцію про зупинку відправили повторно (продавцю). І знову ні в медку, ні в кабінеті у продавця (у розділі вхідні/вихідні документи) немає квитанцій.

Питання, де ще можна витягнути квитанцію про зупинку реєстрації? у ДФС по телефону сказали, що зупинено за П 5. (преславутий, на скільки я розумію)

Може якимось запитом запросити дані про зупинку реєстрації? в медку морозяться, типу то всьо ДФС.

Далі, якщо ми все-таки не витягнемо квитанцію, треба ж Повідомлення писати на розблокування.

Плануємо дати такі документи: договір, виписка про отримання і повернення коштів, лист на повернення коштів.

І квитанції про зупинення РК не прикладемо? ((

Який шанс, що з таким пакетом розблокують? Може ще щось вкласти?

ar4ik
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 14254
З нами з: 07 січня 2013, 06:29
Дякував (ла): 22126 разів
Подякували: 40708 разів

Повідомлення ar4ik »

К минусовому РК пояснення подаёт продавец (составитель РК), а не покупатель, отправивший его на регистрацию.

Светлана Анатольевна Ш.
Мастер
Мастер
Повідомлень: 64
З нами з: 11 грудня 2018, 15:36
Дякував (ла): 26 разів

Повідомлення Светлана Анатольевна Ш. »

Знаю, подавать будет продавец, но так как не зарегила я, покупатель, то трудимся вместе над подачей документов и разблокировкой.
итак, мои вопросы:

1) где можно вытащить решение о блокировке? его у продавца нет ни в медке, ни в ел.кабинете? моет ножками в налоговой кто-то забирал?
2) что лучше всего подавать на разблокировку в этом случае продавцу? достаточно ли выписки банка, письма о возврате денег и договора? так как товар не отгружали, это возврат предоплаты?

Или лучше все: склады, штатное и весь это набор ненужных данных тоже надо крепить?

Аватар користувача
Tasa
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8699
З нами з: 19 липня 2011, 07:54
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 1931 раз
Подякували: 6619 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Tasa »

Колеги, підкажіть яким чином можна потрапити на прийом до кого-небуть щодо ризиковості у ДФС КИєва на Шолуденка ??
Це просто неможливе щось!?
Всі радять - хай директор їде, уточняє причини п.8 і що робить - випхала насилу - і толку нуль!
Йому тикнули черговий листочок-памятку "що робити, якщо реєстрацію податкової накладної/рк зупинено?" - і все...
Нікуди далі проходної навіть не пустили, бо нема прийому чи хто-зна що ще...
Люди, навчіть як потрапити до них "на ковер" ??

Соня Лютиковна
ПрофиПрофи
Повідомлень: 45
З нами з: 02 червня 2020, 09:39
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 7 разів

Повідомлення Соня Лютиковна »

Светлана Анатольевна Ш. писав:
27 липня 2020, 16:04
Знаю, подавать будет продавец, но так как не зарегила я, покупатель, то трудимся вместе над подачей документов и разблокировкой.
итак, мои вопросы:

1) где можно вытащить решение о блокировке? его у продавца нет ни в медке, ни в ел.кабинете? моет ножками в налоговой кто-то забирал?
2) что лучше всего подавать на разблокировку в этом случае продавцу? достаточно ли выписки банка, письма о возврате денег и договора? так как товар не отгружали, это возврат предоплаты?

Или лучше все: склады, штатное и весь это набор ненужных данных тоже надо крепить?
мой безуспешный опыт в аналогичной ситуации по возврату товара, который был поставлен и в последующем возвращен: подали абсолютно все, что могло быть у нас, как продавца, по операции, с описанием всего-всего, и нам отказали в разблокировке по причине недостаточности поданных документов.
Вот теперь думаю, может продавцу нужно было подавать документы, которые у покупателя есть: как вернул товар, чем занимается, зачем покупал и т.п.
Просто казалось не логичным, откуда у продавца документы, которые могут быть только у покупателя: инвентаризационные описи, ттн на забранный и возвращенный назад товар :cry:
так, что лучше все подавайте, что можете

O'Rybka
Оракул
Оракул
Повідомлень: 219
З нами з: 13 березня 2014, 14:09
Дякував (ла): 85 разів
Подякували: 99 разів

Повідомлення O'Rybka »

Tasa писав:
27 липня 2020, 16:12
Колеги, підкажіть яким чином можна потрапити на прийом до кого-небуть щодо ризиковості у ДФС КИєва на Шолуденка ??
Це просто неможливе щось!?
Всі радять - хай директор їде, уточняє причини п.8 і що робить - випхала насилу - і толку нуль!
Йому тикнули черговий листочок-памятку "що робити, якщо реєстрацію податкової накладної/рк зупинено?" - і все...
Нікуди далі проходної навіть не пустили, бо нема прийому чи хто-зна що ще...
Люди, навчіть як потрапити до них "на ковер" ??
Набутий досвід. А Ви вже коригуйте, складайте дорожню карту, з урахуванням своїх особливостей (нюансів).
Місце подій: м. Черкаси
Розвиток подій: отримавши (випадково знайшовши у вхідни/вихідних документах електронного кабінету) Рішення (Додаток4) про ризиковість, почали телефонувати у місцеву ДПІ і запитувати, як можна зателефонувати до цієї комісії. Спочатку нас скерували до нашого інспектора з ПДВ, який вже переправив (дав номер телефону) до відділу, який у них називається "відділ ризикових платників податків", бо є ще "відділ ризикових операцій" і т.д. От саме працівник цього відділу і доповів нам (по телефону), чого так трапилось і які є шляхи вирішення цього питання (швидкі і не дуже). Можна записатися на особистий прийом до керівника цієї комісії (яка виносила таке рішення), його прізвище зазначено у Рішенні (Додаток 4), але це нешвидко,і з сумнівною результативністю. На цьому етапі до ДПС не ходили. Тільки телефонні дзвінки. Надалі контактували лише з працівником цього відділу ризикових платників. Були спроби і до вищого керівництва потрапити, але відповідь: зробити нічого не можу, дали інформацію з Києва, маємо виконувати. Увесь процес (від отримання статусу до його зняття) у нас тривав 9 днів, при тому, що ми торпедували процес розгляду документів (бо у них є 5 робочих днів для розгляду і все таке...).
Щодо особистого візиту директора. Якщо Ваш директор те, що зветься, "в темі", то ще можна. А якщо ні - краще контактувати або разом, або через гучний зв'язок (щоб і директор чув дискусію) - я робила так, можна і з записом розмови. Податківці спілкуються термінами і категоріями, з якими ми, бухгалтера, маємо більше справу, ніж директори. Через те значний обсяг інформації, ними (директорами) отриманий, може бути просто неправильно трактований і переданий. А звідси і хибний рух до успішності операції.
Для мене особливо цікавим був такий момент, що всі податкові накладні на контрагентів блокуються, а на умовний продаж -ні, навіть із ризиковим статусом, успішно зареєстрували.
Тож, не бійтеся, телефонуйте, розпитуйте, не полишайте спроб. Адже вода дійсно камінь точить, бо б'є постійно в одну і ту саму точку.

Аватар користувача
Tasa
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8699
З нами з: 19 липня 2011, 07:54
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 1931 раз
Подякували: 6619 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Tasa »

O'Rybka писав:
27 липня 2020, 17:06
Спойлер
Tasa писав:
27 липня 2020, 16:12
Колеги, підкажіть яким чином можна потрапити на прийом до кого-небуть щодо ризиковості у ДФС КИєва на Шолуденка ??
Це просто неможливе щось!?
Всі радять - хай директор їде, уточняє причини п.8 і що робить - випхала насилу - і толку нуль!
Йому тикнули черговий листочок-памятку "що робити, якщо реєстрацію податкової накладної/рк зупинено?" - і все...
Нікуди далі проходної навіть не пустили, бо нема прийому чи хто-зна що ще...
Люди, навчіть як потрапити до них "на ковер" ??
Набутий досвід. А Ви вже коригуйте, складайте дорожню карту, з урахуванням своїх особливостей (нюансів).
Місце подій: м. Черкаси
Розвиток подій: отримавши (випадково знайшовши у вхідни/вихідних документах електронного кабінету) Рішення (Додаток4) про ризиковість, почали телефонувати у місцеву ДПІ і запитувати, як можна зателефонувати до цієї комісії. Спочатку нас скерували до нашого інспектора з ПДВ, який вже переправив (дав номер телефону) до відділу, який у них називається "відділ ризикових платників податків", бо є ще "відділ ризикових операцій" і т.д. От саме працівник цього відділу і доповів нам (по телефону), чого так трапилось і які є шляхи вирішення цього питання (швидкі і не дуже). Можна записатися на особистий прийом до керівника цієї комісії (яка виносила таке рішення), його прізвище зазначено у Рішенні (Додаток 4), але це нешвидко,і з сумнівною результативністю. На цьому етапі до ДПС не ходили. Тільки телефонні дзвінки. Надалі контактували лише з працівником цього відділу ризикових платників. Були спроби і до вищого керівництва потрапити, але відповідь: зробити нічого не можу, дали інформацію з Києва, маємо виконувати. Увесь процес (від отримання статусу до його зняття) у нас тривав 9 днів, при тому, що ми торпедували процес розгляду документів (бо у них є 5 робочих днів для розгляду і все таке...).
Щодо особистого візиту директора. Якщо Ваш директор те, що зветься, "в темі", то ще можна. А якщо ні - краще контактувати або разом, або через гучний зв'язок (щоб і директор чув дискусію) - я робила так, можна і з записом розмови. Податківці спілкуються термінами і категоріями, з якими ми, бухгалтера, маємо більше справу, ніж директори. Через те значний обсяг інформації, ними (директорами) отриманий, може бути просто неправильно трактований і переданий. А звідси і хибний рух до успішності операції.
Для мене особливо цікавим був такий момент, що всі податкові накладні на контрагентів блокуються, а на умовний продаж -ні, навіть із ризиковим статусом, успішно зареєстрували.
Тож, не бійтеся, телефонуйте, розпитуйте, не полишайте спроб. Адже вода дійсно камінь точить, бо б'є постійно в одну і ту саму точку.
Ви просто молочина! У мене вже пройшло 1,5 міс ((( Втрачено купа часу...
Обов"язково візьму до уваги ваші поради, дякую що не залишаєтесь осторонь і підтримуєте.

Olga R
ПрофиПрофи
Повідомлень: 44
З нами з: 30 січня 2017, 15:02
Дякував (ла): 31 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Olga R »

Добрый день. Заблокировали н/н, в квитанции указали на то, что код послуги 43.29 "інші будівельно монтажні роботи" (причем в н/н операция с таким кодом составляет меньше 10% от общей суммы Н/Н) отсутствует в Таблице данных, а его объем превышает входящие н/н с таким кодом. По этому коду мы услуги выполняем собственными силами, входящих н/н с такими кодами нет. Подскажите пожалуйста, как правильно заполнить Таблицу данных по этому коду?

Al_na
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 110
З нами з: 03 квітня 2018, 14:09
Звідки: м. Бровари
Дякував (ла): 41 раз
Подякували: 65 разів

Повідомлення Al_na »

Светлана Анатольевна Ш. писав:
27 липня 2020, 15:44

Питання, де ще можна витягнути квитанцію про зупинку реєстрації? у ДФС по телефону сказали, що зупинено за П 5. (преславутий, на скільки я розумію)

в эл. кабинете разделе ЄРПН

Зображення

Закрито

Повернутись до “Податкова накладна”