Блокировка регистрации НН/РК (частина 2️⃣)

податкова накладна, розрахунок коригування до податкової накладної, реєстр і реєстрація податкових накладних
Аватар користувача
marina11
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2172
З нами з: 01 вересня 2017, 09:49
Дякував (ла): 621 раз
Подякували: 1519 разів

Повідомлення marina11 »

ylia1111 писав:
10 березня 2021, 09:40
Да с таблицей подавала пояснення , штатний розклад , 20-Опп , договора, ...
Так, спробую ще раз, востаннє. :g_in_dreams:
1. Коли було надіслано до ДФС першу таблицю. (чи пройшло 5 робочих днів з дати отримання першої квитанції)
2. Чи маєте Ви квитанцію від комісії про неврахування таблиці з зазначенням причини неврахування (яка причина неврахування зазначена, бажано точна цитата)?
3. Посилання на яку звітність було додано до таблиці (саме до першої поданої таблиці, а не до 15-ї.). Договори і штаний розпис не являються податковою звітністю.

ylia1111
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 540
З нами з: 17 червня 2015, 08:48
Дякував (ла): 227 разів
Подякували: 16 разів

Повідомлення ylia1111 »

marina11 писав:
10 березня 2021, 10:04
ylia1111 писав:
10 березня 2021, 09:40
Да с таблицей подавала пояснення , штатний розклад , 20-Опп , договора, ...
Так, спробую ще раз, востаннє. :g_in_dreams:
1. Коли було надіслано до ДФС першу таблицю. (чи пройшло 5 робочих днів з дати отримання першої квитанції)
2. Чи маєте Ви квитанцію від комісії про неврахування таблиці з зазначенням причини неврахування (яка причина неврахування зазначена, бажано точна цитата)?
3. Посилання на яку звітність було додано до таблиці (саме до першої поданої таблиці, а не до 15-ї.). Договори і штаний розпис не являються податковою звітністю.
Первая таблица была отправлена еще в феврале , пришло решение о принятие и сразу пришло решение о не принятие решения... Блокировать стали все налоговые , 02.03. я отправила еще одну таблицу , 04.03.- пришло решение о не принятие таблицы , причина -Не видповидае п.14 Порядку зупинення реэстрации ПН/РК в ЕРПН , затверженого постановою Кабинету Министров от 11.12.2019г.

ylia1111
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 540
З нами з: 17 червня 2015, 08:48
Дякував (ла): 227 разів
Подякували: 16 разів

Повідомлення ylia1111 »

Из отчетов к таблице я отправляля фин.отчет и отчет по прибыли.... у нас предприятие заработало с ноября 2020года ,

Аватар користувача
marina11
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2172
З нами з: 01 вересня 2017, 09:49
Дякував (ла): 621 раз
Подякували: 1519 разів

Повідомлення marina11 »

ylia1111 писав:
10 березня 2021, 11:08
Из отчетов к таблице я отправляля фин.отчет и отчет по прибыли.... у нас предприятие заработало с ноября 2020года ,
Як же з Вами важко.
"Еще в феврале" це коли? Якщо, припустимо, 26.02 - то квитанцію від комісії Ви могли отримати аж 09.03.21, тобто вчора.
"пришло решение о принятие и сразу пришло решение о не принятие решения" - не прийняття рішення саме квитанція від комісії за підписом голови комісії про неврахування з зазначенням причини неврахування?
"04.03.- пришло решение о не принятие таблицы , причина -Не видповидае п.14 Порядку зупинення реэстрации ПН/РК в ЕРПН" - на таблицю, надіслану 02.03, чи ще на першу, надіслану у лютому?
Це лише технічні питання. А є ще і організаційні. Коли стали платниками ПДВ? Є подані декларації? У Вас - новостворене підприємство, до якого дууууууже посилена увага ДФС. У Вашому поясненні має бути абсолютна уся наявна інформація по підприємству, яка підтверджує можливість здійснювати Вашу діяльність (грубо кажучи, включно з кольором спідньої білизни та результатами аналізів директора). Максимально детально і максимально простими словами, як для шестирічки. І навіть це не гарантія. Пробуйте знаходити виходи на свою місцеву комісію у ДФС, і запитувати, яку саме інформацію вони ще хочуть бачити. Якщо бажання виражаються не у доларовому еквіваленті може допомогти. Якщо у доларовому (що також цілком може бути) - вирішувати Вам і Вашому керівництву, як діяти надалі.

Valencia
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 199
З нами з: 06 грудня 2013, 13:05
Дякував (ла): 57 разів
Подякували: 50 разів

Повідомлення Valencia »

Добрый день! Заблокировали налоговую на услуги, которые мы оказываем. Попытка разблокировать- не увенчалась успехом по причине отсутствия платежного поручения об оплате услуг от нашего покупателя. На дату отправки пояснення оплаты не было. Сегодня оплата от покупателя поступила. Могу ли я отправить повторно пояснення (уже с прикрепленной оплатой) или уже только жалобу? Извините, но это у меня впервые, а времени читать нормативку нет.Всем заранее спасибо!

Nelli-Nelli
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1728
З нами з: 31 травня 2015, 13:16
Дякував (ла): 398 разів
Подякували: 906 разів

Повідомлення Nelli-Nelli »

Valencia писав:
12 березня 2021, 13:01
Добрый день! Заблокировали налоговую на услуги, которые мы оказываем. Попытка разблокировать- не увенчалась успехом по причине отсутствия платежного поручения об оплате услуг от нашего покупателя. На дату отправки пояснення оплаты не было. Сегодня оплата от покупателя поступила. Могу ли я отправить повторно пояснення (уже с прикрепленной оплатой) или уже только жалобу? Извините, но это у меня впервые, а времени читать нормативку нет.Всем заранее спасибо!
скарга(
але дурнувата якась відмова. якщо перша подія - акт, яким боком платіжка? може, умови договору якісь не такі? забезпечте тоді додаткову угоду з післяплатою (забулася додати при підготовці документів :oops: )
не спішіть, зберіться з думками, бо потрібно буде все розписувати і додавати нові документи, розписувати по якій причині відмовлено , не забудьте написати про першу подію в обліку ПДВ :angry: перевіртесь по наявності договорів. А таблиця платника по цьому коду у Вас прийнята? якщо не відправляли, то відправте
з практичних питань по скаргам не відповім, не приходилось ще

Valencia
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 199
З нами з: 06 грудня 2013, 13:05
Дякував (ла): 57 разів
Подякували: 50 разів

Повідомлення Valencia »

Nelli-Nelli писав:
12 березня 2021, 13:36
Valencia писав:
12 березня 2021, 13:01
Добрый день! Заблокировали налоговую на услуги, которые мы оказываем. Попытка разблокировать- не увенчалась успехом по причине отсутствия платежного поручения об оплате услуг от нашего покупателя. На дату отправки пояснення оплаты не было. Сегодня оплата от покупателя поступила. Могу ли я отправить повторно пояснення (уже с прикрепленной оплатой) или уже только жалобу? Извините, но это у меня впервые, а времени читать нормативку нет.Всем заранее спасибо!
скарга(
але дурнувата якась відмова. якщо перша подія - акт, яким боком платіжка? може, умови договору якісь не такі? забезпечте тоді додаткову угоду з післяплатою (забулася додати при підготовці документів :oops: )
не спішіть, зберіться з думками, бо потрібно буде все розписувати і додавати нові документи, розписувати по якій причині відмовлено , не забудьте написати про першу подію в обліку ПДВ :angry: перевіртесь по наявності договорів. А таблиця платника по цьому коду у Вас прийнята? якщо не відправляли, то відправте
з практичних питань по скаргам не відповім, не приходилось ще
Дякую за відповідь.Згодна з Вами, відмова дурнувата. Надаємо в оренду з грудня 20 року. Постійно блокують. Таблицю подавала раз 10. Всі-відмова по різним причинам, то ризиковані операції, то невідповідність КВЕДа наявним у підприємства основним засобам. Ми здаємо в оренду екскаватор з оператором (машиністом).Екскаватор- власний, 20- ОПП подана про те, що екскаватор здається в оренду. Пояснення по іншим ПН подавала неодноразово. Договори, акти все є. Раніше розблоковували. Але не цього разу :o Якось так.....

STO Iryna
Гений
Гений
Повідомлень: 373
З нами з: 05 червня 2020, 17:35
Дякував (ла): 90 разів
Подякували: 120 разів

Повідомлення STO Iryna »

Valencia писав:
12 березня 2021, 13:01
Добрый день! Заблокировали налоговую на услуги, которые мы оказываем. Попытка разблокировать- не увенчалась успехом по причине отсутствия платежного поручения об оплате услуг от нашего покупателя. На дату отправки пояснення оплаты не было. Сегодня оплата от покупателя поступила. Могу ли я отправить повторно пояснення (уже с прикрепленной оплатой) или уже только жалобу? Извините, но это у меня впервые, а времени читать нормативку нет.Всем заранее спасибо!
у нас когда был отказ в разблокировке по причине "недостаточно первичных документов по покупке топлива", я подавала счет, акт, платежка. на свой страх и риск подумала что наверное им не хватило ТТН. Написала скаргу и в скарге так и написила: причина отказа в регистрации "нестотаточно док-тов", и написала что да действительно ТТн не была прикреплена, и в скарге я ее добавляю Додатком № такой-то.
скаргу приняли, нн зарегистрировали.
Поэтому советую писать скаргу, в ней расписываете все тоже самое что и в пояснении к разблокировке, прикрепляете снова все документы и отчеты, указываете причину отказа в регистрации, так и пишите что по договору у вас с этим контрагентов отсрочка платежа, и на сегодняшний день оплата уже произведена вот вам прикрепляю платежное поручение и прошу скасувати решение комиссии в отказе регистрации

dana510
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 25
З нами з: 11 серпня 2017, 14:23
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення dana510 »

Доброго ранку! Підскажіть, будь ласка, з досвіду. В який термін комісія розглядає скарги? І чи працює правило мовчазної згоди?

Valencia
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 199
З нами з: 06 грудня 2013, 13:05
Дякував (ла): 57 разів
Подякували: 50 разів

Повідомлення Valencia »

STO Iryna писав:
12 березня 2021, 18:04
Valencia писав:
12 березня 2021, 13:01
Добрый день! Заблокировали налоговую на услуги, которые мы оказываем. Попытка разблокировать- не увенчалась успехом по причине отсутствия платежного поручения об оплате услуг от нашего покупателя. На дату отправки пояснення оплаты не было. Сегодня оплата от покупателя поступила. Могу ли я отправить повторно пояснення (уже с прикрепленной оплатой) или уже только жалобу? Извините, но это у меня впервые, а времени читать нормативку нет.Всем заранее спасибо!
у нас когда был отказ в разблокировке по причине "недостаточно первичных документов по покупке топлива", я подавала счет, акт, платежка. на свой страх и риск подумала что наверное им не хватило ТТН. Написала скаргу и в скарге так и написила: причина отказа в регистрации "нестотаточно док-тов", и написала что да действительно ТТн не была прикреплена, и в скарге я ее добавляю Додатком № такой-то.
скаргу приняли, нн зарегистрировали.
Поэтому советую писать скаргу, в ней расписываете все тоже самое что и в пояснении к разблокировке, прикрепляете снова все документы и отчеты, указываете причину отказа в регистрации, так и пишите что по договору у вас с этим контрагентов отсрочка платежа, и на сегодняшний день оплата уже произведена вот вам прикрепляю платежное поручение и прошу скасувати решение комиссии в отказе регистрации
Спасибо за ответ. Скаргу отправила.Жду результата,но в связи с карантином-не знаю когда получу ответ...

Закрито

Повернутись до “Податкова накладна”