Если я правильно понимаю, то:
у меня распределение для операции по 186.3, тогда в реестре раздел 2
например
получаю налоговую накладную вношу в реестр
1. колонка 8- 1800, 9- 1500, 10 -300
2. в конце месяца делаю запись ПНПР колонка 9 - 118,20, колонка 10 -23,64, а в колонке 15 ( не 11) +118,20, и в колонке 16 (не 12) + 23,64
у меня программа 1. 8, когда разношу налоговые накладные распределяю сразу, но при заполнении реестра суммы которые не войдут в НК ставит последней датой, т.к. указано выше
Помогите, пожалуйста, разобраться с методом сторно в реестре налоговых накладных.
Правильно ли заполнены столбцы №5?
Что заполнять в ряде "З них включено до уточнюючих розрахунків за звітний період"?
Нужно ли отправлять уточнюючий розрахунок. если я его делала Додаток 5 вручную, и там запятая есть, т.е.на общий результат в декларацию ошибка не перешла, но в реестре суммы разнятся с ошибкой и исправленные (ошибка состоялавтом, что я упустила запятую между грн. и коп.?
Фото реестра по ссылке:
Компания продала часть товара не оптом, а в розницу разным физическим лицам. Код людей можно не указывать(так как не плательщики), а как быть с фамилией и инициалами?
Компания продала часть товара не оптом, а в розницу разным физическим лицам. Код людей можно не указывать(так как не плательщики), а как быть с фамилией и инициалами?
101. Податок на додану вартість
Підкатегорія:
101.19 порядок складання податкових накладних
Запитання:
Який порядок заповнення заголовної частини податкової накладної при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві, або по безготівковому розрахунку особі, яка не зареєстрована платником ПДВ?
Відповідь:
Повна
Коротка та повна відповіді ідентичні:
Згідно із п.8 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 01.11.11 №1379, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22.11.11 за №1333/20071, усі примірники податкових накладних, окремі особливості заповнення яких викладені в пп.8.1 - 8.4 цього пункту, зокрема, у разі поставки товарів/послуг неплатнику податку на додану вартість, залишаються в особи, що їх виписала, і зберігаються відповідно до викладеного в пп.6.1 та пп.6.4 п.6 цього Порядку.
У разі постачання товарів/послуг покупцю, який не зареєстрований як платник податку, в т. ч. за готівку кінцевому споживачеві, здійснення операцій з натуральних виплат у рахунок оплати праці фізичним особам, що перебувають у трудових відносинах з платником податку, заповнення податкової накладної здійснюється з урахуванням таких особливостей:
у верхній лівій частині у полі «Залишається у продавця» оригіналу такої податкової накладної робиться відповідна помітка «Х» та зазначається відповідний тип причини: «02» - постачання неплатнику податку, «03» - натуральна виплата в рахунок оплати праці фізичним особам, «11» - виписана за щоденними підсумками операцій;
у рядку «Особа (платник податку) – покупець» вказується «Неплатник податку»;
рядки «Місцезнаходження (податкова адреса) покупця» та «Номер телефону» залишаються незаповненими;
у рядках «Індивідуальний податковий номер покупця» та «Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (покупця)» проставляються нулі.
можете написать ФИО - ниче не изменится от этого... В реестре все отобразиться соответственно заполнению НН.
Подскажите, пожалуйста! В декабре подала уточненку за сентябрь - снимала задвоенную налоговую. Теперь подаю реестр и по нему вопросы:
1. В декабрьском реестре я показываю эту налоговую со знаком "-", а дату пишу сентября?
2. В конец реестра дописываю эту налоговую, или без разницы?
3. Ставлю вид документа ПНПУ, она у меня светится в строке " З них включено до уточнюючих розрахунків за звітний (податковий) період", но смущает то, что она изменяет сумму «Усього за звітний (податковий) період». Получается, что сумма реестра и сумма декларации за декабрь будет разной. Или так и должно быть, если подавалась уточненка?