Блокировка регистрации НН/РК

податкова накладна, розрахунок коригування до податкової накладної, реєстр і реєстрація податкових накладних
пчела1972
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 18
З нами з: 03 листопада 2017, 18:23
Подякували: 13 разів

Повідомлення пчела1972 »

Доброго дня, поділіться будь ласка досвідом, хто відправляв скаргу укрпоштою- кур'єрскою доставкою, відправили 08.11.2017 скаргу кур'єрською відправкою, відстежуємо за номером листа, 10.11.2017 скарга лежить в відділені Київ-53, сьогодні 16.11 а скарга і досі на відділені Київ-53, телефонували не одноразово на гар. лінію Укрпошти відповідь- ви відправили на ДФС України, а це режимний -закритий об'єкт, кур'єр не має туди доступу. З ДФС і Укрпоштою є договір і вони самі заберають пошту. Що робити? Відправляли з цетрального поштампу м.Хмельницький, звертаємось туди-відповідь : ми не можемо дозвонитись в Київ, надіслали на ел. адресу ukrposhta@ukrposhta.ua укрпошти листа-скаргу з копією квитанції про відправку -відповіді не має.... Що далі??? Що робити??? Це що кругова порука??? На

Moka
Оракул
Оракул
Повідомлень: 295
З нами з: 13 листопада 2017, 18:53
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 209 разів

Повідомлення Moka »

пчела1972 писав:Доброго дня, поділіться будь ласка досвідом, хто відправляв скаргу укрпоштою- кур'єрскою доставкою, відправили 08.11.2017 скаргу кур'єрською відправкою, відстежуємо за номером листа, 10.11.2017 скарга лежить в відділені Київ-53, сьогодні 16.11 а скарга і досі на відділені Київ-53, телефонували не одноразово на гар. лінію Укрпошти відповідь- ви відправили на ДФС України, а це режимний -закритий об'єкт, кур'єр не має туди доступу. З ДФС і Укрпоштою є договір і вони самі заберають пошту. Що робити? Відправляли з цетрального поштампу м.Хмельницький, звертаємось туди-відповідь : ми не можемо дозвонитись в Київ, надіслали на ел. адресу ukrposhta@ukrposhta.ua укрпошти листа-скаргу з копією квитанції про відправку -відповіді не має.... Що далі??? Що робити??? Це що кругова порука??? На
#swoon# что-то новенькое#g_cray2# а что будет если они (ДФС) так и не заберут скаргу с почты, я понимаю что вернется адресату, но отвечает ли ДФС за это хоть как-то?

kaewan
УченикУченик
Повідомлень: 4
З нами з: 02 листопада 2017, 11:23
Дякував (ла): 17 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення kaewan »

Добрый день.
ОГРОМНАЯ ПРОСЬБА:
прошу (умоляю) сбросить принятую заполненную таблицу (ТПП).
Интересует часть "Таблиця даних платника податку".
Есть ли вообще предприятия у которых таблицу приняли?
Заполняем в разных вариантах по образцу:
https://news.dtkt.ua/files/%D0%BE%D0%B1 ... 207836.pdf

а у нас ее не принимают.
почта: kaewan@ukr.net

пчела1972
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 18
З нами з: 03 листопада 2017, 18:23
Подякували: 13 разів

Повідомлення пчела1972 »

Moka писав:
пчела1972 писав:Доброго дня, поділіться будь ласка досвідом, хто відправляв скаргу укрпоштою- кур'єрскою доставкою, відправили 08.11.2017 скаргу кур'єрською відправкою, відстежуємо за номером листа, 10.11.2017 скарга лежить в відділені Київ-53, сьогодні 16.11 а скарга і досі на відділені Київ-53, телефонували не одноразово на гар. лінію Укрпошти відповідь- ви відправили на ДФС України, а це режимний -закритий об'єкт, кур'єр не має туди доступу. З ДФС і Укрпоштою є договір і вони самі заберають пошту. Що робити? Відправляли з цетрального поштампу м.Хмельницький, звертаємось туди-відповідь : ми не можемо дозвонитись в Київ, надіслали на ел. адресу ukrposhta@ukrposhta.ua укрпошти листа-скаргу з копією квитанції про відправку -відповіді не має.... Що далі??? Що робити??? Це що кругова порука??? На
#swoon# что-то новенькое#g_cray2# а что будет если они (ДФС) так и не заберут скаргу с почты, я понимаю что вернется адресату, но отвечает ли ДФС за это хоть как-то?
На гарачій лінії ДФС відповідь- платник повинен організувати доставку скарги кур'єром або самостійно, на гарячій лінії Укрпошти відповідь- ДФС державний режимний об'єкт, кур'єр туди потрапити не може, в ДФС є довірена особа, яка забирає сама листи з поштового відділення. Питання лише коли він забере? Я так розумію, що тут вже вина Укрпошти ...

IUL
Мастер
Мастер
Повідомлень: 51
З нами з: 06 жовтня 2017, 11:49
Дякував (ла): 167 разів
Подякували: 50 разів

Повідомлення IUL »

Діна 1977 писав:
IUL писав:Прошу помощи. Поделитеcь жалобой по перевозчику. Заренее благодарна. почта: ira_2ira@i.ua
Я Вам надіслала на пошту. Скарга по вантажних перевезеннях.
Спасибо огромное за помощь!

Noshpa
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 15
З нами з: 21 вересня 2017, 16:18
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Noshpa »

Спешу со всеми поделиться хорошей новостью!!! Мне разблокировали по повидомленню 2 налоговые накладные на крупные суммы!!! Я очень рада и счастлива!!! Как-то я здесь писала, что налоговики не видят моих доков, тогда я подавала на предоплату, отгрузок ещё не было, пока я выжидала 10 дней на ответ на повидомлення, пошли отгрузки ... Я учла рекомендации по уменьшению к-ва додатков и самого текста в повидомленни и подала, в этот раз областная налоговая увидела мои документы.

Киви
Гуру
Гуру
Повідомлень: 71
З нами з: 30 березня 2016, 23:29
Дякував (ла): 17 разів

Повідомлення Киви »

Люди добрые, подскажите, пожалуйста, к Таблице даных нужно еще прикреплять Письмо с обьяснением реальности операций или описанием предприятия? Я вижу только Документ довільного формату. Что в нем нужно писать? Там есть строки: назва документу, номер та дата. Это имеется ввиду названия додатка, который я буду прикреплять, его номер и дату? Совсем туплю! Таблица ведь идет не к определенной налоговой, правильно? Прикреплять нужно просто описание предприятия или обьяснения по операциям ко всем заблокированным накладным? Подскажите, пожалуйста...

PPS
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 171
З нами з: 01 вересня 2017, 17:48
Дякував (ла): 130 разів
Подякували: 157 разів

Повідомлення PPS »

Киви писав:Люди добрые, подскажите, пожалуйста, к Таблице даных нужно еще прикреплять Письмо с обьяснением реальности операций или описанием предприятия? Я вижу только Документ довільного формату. Что в нем нужно писать? Там есть строки: назва документу, номер та дата. Это имеется ввиду названия додатка, который я буду прикреплять, его номер и дату? Совсем туплю! Таблица ведь идет не к определенной налоговой, правильно? Прикреплять нужно просто описание предприятия или обьяснения по операциям ко всем заблокированным накладным? Подскажите, пожалуйста...
К таблице "Документом довільного формату" я прикреплял помимо пояснений по "типичным" для меня операциям еще и документы, на которые я ссылался в Пояснении (статистика, Выписка из ЕДР и Витяг статистики с кодами КВЕД). В пояснении начал от начала времен (создание предприятия) и закончил на данных статистики по сбору урожая. Описывал в целом структуру предприятия, наличие работников, автотрансопрта, зданий и сооружений. Прикрепляя документы обратите внимание на "ошибки", если кабинет - справа будет надпись "Файл успішно завантажено. Розмір файлу 252 356".
Положительного ответа пока нет, сроки прошли 3.11 и 14.11. #wall#
А в электронном виде "Документ довільного формату" - дата верхняя - дата подачи Таблицы, № - я ставил по порядку;Наименование - прописывал, например "Пояснення до Таблиці даних платника податку № 5 від 06.11.2017", № документа и дата по факту регистрации у себя в канцелярии. Направление самой таблицы не менял - районка. Подписант - только директор, при выборе бухгалтера - будет ошибку выдавать.

PPS
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 171
З нами з: 01 вересня 2017, 17:48
Дякував (ла): 130 разів
Подякували: 157 разів

Повідомлення PPS »

Поделюсь еще одной новостью:
7 ноября отправлял на рассмотрение Таблицу критериев. Ни ответа, ни привета на сегодня нет. Дублирую с тем же номером и датой - таким образом проверял еще 8 числа - смотрят или нет - тогда пришел ответ, что Таблица на рассмотрении. Каково же было мое удивление, что мою Таблицу (текст дословно, со всеми символами и знаками):

Документ не прийнято. По документу от ..... № 5 вже прийнято ріщення - Невраховано)



Никаких квитанций на саму таблицу я не получал. Так что вот так...

З.Ы. Скобочку не открытую, но закрытую в тексте квитанции № 2 расценил как насмешку#tommy#

Ksena_K
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 160
З нами з: 03 лютого 2012, 02:43
Дякував (ла): 73 рази
Подякували: 43 рази

Повідомлення Ksena_K »

PPS писав:
Киви писав:Люди добрые, подскажите, пожалуйста, к Таблице даных нужно еще прикреплять Письмо с обьяснением реальности операций или описанием предприятия? Я вижу только Документ довільного формату. Что в нем нужно писать? Там есть строки: назва документу, номер та дата. Это имеется ввиду названия додатка, который я буду прикреплять, его номер и дату? Совсем туплю! Таблица ведь идет не к определенной налоговой, правильно? Прикреплять нужно просто описание предприятия или обьяснения по операциям ко всем заблокированным накладным? Подскажите, пожалуйста...
К таблице "Документом довільного формату" я прикреплял помимо пояснений по "типичным" для меня операциям еще и документы, на которые я ссылался в Пояснении (статистика, Выписка из ЕДР и Витяг статистики с кодами КВЕД). В пояснении начал от начала времен (создание предприятия) и закончил на данных статистики по сбору урожая. Описывал в целом структуру предприятия, наличие работников, автотрансопрта, зданий и сооружений. Прикрепляя документы обратите внимание на "ошибки", если кабинет - справа будет надпись "Файл успішно завантажено. Розмір файлу 252 356".
Положительного ответа пока нет, сроки прошли 3.11 и 14.11. #wall#
А в электронном виде "Документ довільного формату" - дата верхняя - дата подачи Таблицы, № - я ставил по порядку;Наименование - прописывал, например "Пояснення до Таблиці даних платника податку № 5 від 06.11.2017", № документа и дата по факту регистрации у себя в канцелярии. Направление самой таблицы не менял - районка. Подписант - только директор, при выборе бухгалтера - будет ошибку выдавать.
Что-то я уже совсем запуталась. если подаем табличку (J1312302) до блокировки, тогда по логике мы должны подать просто пояснение по фирме, (Документом довільного формату J1360102). Сейчас пытаюсь понять, почему отклоняют.
ДФС родила вот такую памятку по действиям плательщика
Блокування ПН/РК: корисний довідник для платників ПДВ від податківців
Додаток 5

АКТУАЛЬНО ДЛЯ СІЛЬГОСПВИРОБНИКІВ!

Задля упередження зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН сільгоспвиробники мають право подати в електронному вигляді інформацію за встановленою формою, яка складається із:

- Таблиці даних платника за формою J(F)1312302 (далі – Таблиця) щодо:
- видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);
- кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;
- кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.

- Пояснень до Таблиці щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по зупинених ПН/РК (далі – Пояснення) із зазначенням специфіки господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку, зокрема, але не виключно, на відомості про земельні ділянки відповідно до податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи.

Така інформація враховується системою Моніторингу автоматично, якщо:
- сільгосппідприємство внесено до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України від 24.06.2004 №1877-IV «Про державну підтримку сільського господарства України»
та/або
- сільгосппідприємство, яке на 31.12.2016 застосовувало спеціальний режим оподаткування з ПДВ відповідно до ст.209 Податкового кодексу України (у редакції – на 31.12.2016)
- мають власну чи орендовану земельну ділянку загальною площею понад 200 га включно станом на 01.01.2017, що задекларована до 20.02.2017;
- за період з 01 січня 2017 року не було одночасної зміни засновника і керівника;
- у Таблиці зазначені коди згідно з УКТ ЗЕД постачання (виготовлення) груп товарів:
01 Живі тварини;
03 Риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні;
04 Молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені;
07 Овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби;
08 Їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь;
10 Зернові культури;
12 Насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж.

За результатами опрацювання зазначеної інформації системою Моніторингу без зауважень реєстрація ПН/РК в ЄРПН, із відповідністю поданим у інформації даним, буде відбуватись без зупинення їх реєстрації.

Для сільгоспвиробників не передбачено особливих умов подання пояснень та документів при зупиненні реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
получается, надо подавать и Пояснення до таблиці j1312602. Но ведь таблица то подается ДО блокировки, а j1312602 в ней идет речь об уже заблокированной нн. Позвонила знакомому инспектору,тот тоже говорит: вы подаете таблицу + пояснение + описание фирмы. И вот в пояснении (там есть маленькое окошечко) кратенько пишете, что выращиваете, что есть земля, техника, склады и т.д. и т.п.. А в описании фирмы (документ довільного формату) пишете подробно. #wall# я попыталась это повидомлення заполнить. Без заблокированной накладной документ заполнить нельзя. Выдает ошибку. Опять звоню инспектору. Тот в ответ невнятное, ну я тогда не знаю, звоните на Киев.#wall#

Закрито

Повернутись до “Податкова накладна”