Блокировка регистрации НН/РК

податкова накладна, розрахунок коригування до податкової накладної, реєстр і реєстрація податкових накладних
Вик@
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 933
З нами з: 04 жовтня 2010, 01:34
Дякував (ла): 451 раз
Подякували: 264 рази

Повідомлення Вик@ »

vorobuhova писав:
Moka писав:
vorobuhova писав:Всем доброго времени суток.... Подскажите :) После отправки Повідомленень J1360102 через електронный кабинет должна приходить квитанция номер 1... ??? отправлял 24.11. и 25.11. Ни по одной квитанций нет )))
да, всегда приходят
а если не пришли #rtfm# что делать ??? #wall# звонить куда то надо или просто ждать ??? #cray#
https://ibb.co/fmT73R
Скорее всего Вам нужно повторно подавать Повідомлення, потому что через кабинет кв.1 приходит сразу же. У меня один раз было, что не было кв.1, наверное был какой-то сбой, так я повторно подавала Повідомлення со всеми додатками(((

Аватар користувача
marina11
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2172
З нами з: 01 вересня 2017, 09:49
Дякував (ла): 621 раз
Подякували: 1519 разів

Повідомлення marina11 »

alyadn писав:
alyadn писав:коллеги подскажите, пож-та, относительно блокировки ДФС РК под возврат товара:
/НН, под которые данные РК давно и успешно были зарегистрированы/ - может кто-то имеет опыт в данном вопросе

кто должен подавать документы на разблокировку: покупатель или поставщик?
нашла письмо Тернопольской ГНИ - пишут, что поставщик...
и какие это должны быть документы помимо возвратной накладной и допустим ТТН?
заранее всем благодарна за совет
неужели никому корректировки не блокировали?#search#
Мені не блокували, але:
Підтвердні документи по РК подає постачальник.
По пакету документів. Що було підставою для складання первинної ПН і РК до неї? Договір з покупцем обов'язково, якщо задіяна оплата - інформація про оплату і повернення коштів. Я б додавала дані по первинній ПН (накладну, ТТН, ПН). І, звичайно, інформацію про підприємство.

LEMON
Оракул
Оракул
Повідомлень: 226
З нами з: 08 квітня 2015, 11:29
Дякував (ла): 67 разів
Подякували: 28 разів

Повідомлення LEMON »

Мне тоже сегодня РК заблокировали, мои покупатели сказали что поставщик подает все доки.

vorobuhova
УченикУченик
Повідомлень: 4
З нами з: 27 листопада 2017, 17:55

Повідомлення vorobuhova »

marina11 писав:
vorobuhova писав:
Moka писав: да, всегда приходят
а если не пришли #rtfm# что делать ??? #wall# звонить куда то надо или просто ждать ??? #cray#
https://ibb.co/fmT73R
Спробуйте зробити так, як у такому випадку "допомагає" з іншою звітністю та ПН. Не копіюючи "повідомлення" зробіть "відправити знову". Чи Ви з кабінету надсилали? І відпишіться, будь-ласка про результат. Ви , певно, не остання жертва, їм Ваша інформація допоможе в майбутньому.
в том то и беда, что отправлял через електронній кабинет платника #cray# ... и там повторно отправить "кнопочка" не активна #g_cray2#

Катя Бухгалтер
УченикУченик
Повідомлень: 1
З нами з: 28 листопада 2017, 10:54

Повідомлення Катя Бухгалтер »

Прошу всех бухгалтеров, директоров и просто пострадавших людей поддержать Петицию президенту об отмене блокировки налоговых накладных! набрать нужно 25000 голосов!!!! Один человек - один голос! Подключайте всех! Так работать НЕВОЗМОЖНО!!!! Даю ссылку!!!
https://petition.president.gov.ua/petition/41160

Аватар користувача
marina11
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2172
З нами з: 01 вересня 2017, 09:49
Дякував (ла): 621 раз
Подякували: 1519 разів

Повідомлення marina11 »

vorobuhova писав:
Скрытый текст
marina11 писав:
vorobuhova писав: а если не пришли #rtfm# что делать ??? #wall# звонить куда то надо или просто ждать ??? #cray#
https://ibb.co/fmT73R
Спробуйте зробити так, як у такому випадку "допомагає" з іншою звітністю та ПН. Не копіюючи "повідомлення" зробіть "відправити знову". Чи Ви з кабінету надсилали? І відпишіться, будь-ласка про результат. Ви , певно, не остання жертва, їм Ваша інформація допоможе в майбутньому.
в том то и беда, что отправлял через електронній кабинет платника #cray# ... и там повторно отправить "кнопочка" не активна #g_cray2#
У такому випадку єдина можливість щось дізнатися швидше - створити дублікат пакету повідомлення з тією ж датою і номером і надіслати до ДФС, як робив колега PPS. Або отримаєте квитанцію з відмовою, так як такий пакет вже є на розгляді, або відправиться новий пакет. З мого досвіду "повідомлення" легше формувати і редагувати у Медку. Зараз наче підпільних каменів спотикання по повідомленнях з Медка немає.

Юл__ия
Гуру
Гуру
Повідомлень: 83
З нами з: 11 липня 2017, 15:26
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 25 разів

Повідомлення Юл__ия »

Давненько меня не было)
но вот сегодня "доброе утро"
Зарегестрировала лишнюю налоговую. Вчера отправила корректировку с причиной "помилково виписана податкова накладна". Блок.
Кто-то был в такой ситуации?? что писать???

Ольг@
ПрофиПрофи
Повідомлень: 45
З нами з: 27 жовтня 2011, 07:18
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 11 разів

Повідомлення Ольг@ »

Добрый день ! Подскажите, где можно посмотреть результат рассмотрения ЖАЛОБЫ, поданной в налоговую для разблокировки НН (в МЕДОК, КАБИНЕТ ПЛАТЕЛЬЩИКА)? 17 ноября подали жалобы и до сих пор нет ответа, может не там ищу?

filnot@bigmir.net
УченикУченик
Повідомлень: 1
З нами з: 28 листопада 2017, 11:45

Повідомлення filnot@bigmir.net »

Коллеги, пожалуйста. поделитесь примером 'скарги про відмову у реєстрації'.. нет сил уже. Почта: a@nisargo.com.ua Предприятие получило предоплату, купили и продали товар. Подали документы, в регистрации отказали..
и так по 4м накладным...

Moka
Оракул
Оракул
Повідомлень: 295
З нами з: 13 листопада 2017, 18:53
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 209 разів

Повідомлення Moka »

filnot@bigmir.net писав:Коллеги, пожалуйста. поделитесь примером 'скарги про відмову у реєстрації'.. нет сил уже. Почта: a@nisargo.com.ua Предприятие получило предоплату, купили и продали товар. Подали документы, в регистрации отказали..
и так по 4м накладным...
на странице 314 смотрите

Закрито

Повернутись до “Податкова накладна”