Номер и дата ГТД в налоговой накладной
-
- Высший разум
- Повідомлень: 908
- З нами з: 14 жовтня 2011, 05:47
- Дякував (ла): 1151 раз
- Подякували: 446 разів
Думаю, это пока их первая реакция... Никуда они не денутся, будут писать в 3 графе как и все мы... Всё равно в первых разъяснениях ничего кроме рекоммендации про 3 графу ничего не найдём....
-
- Гений
- Повідомлень: 323
- З нами з: 16 лютого 2012, 15:20
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 175 разів
Девочки! И особенно Королева в пальто! Огромный респект и уважуха вам всем! Давно читаю форум, но не регистрировалась на нем.
А теперь вот сваяла письмо, включив в него по данному вопросу максимум полезного (на мой взгляд) из нашего форума и не только из него:)) Только особого смысла отправлять это в налоговые я не вижу, хотя отдаю этот вопрос на ваше усмотрение.
Я направлю это письмо одному из руководителей одного союза некоторых предпринимателей:)) А также в Ассоциацию сертифицированных бухгалтеров и аудиторов Украины. Я есть член этой ассоциации и хочу их попросить (или заставить)в меру их сил принять участие в жизни бухгалтеров Украины. Или зачем мы платим тогда членские взносы?
Если есть замечания/предложения/дополнения/правки - учту и включу. Письмо планирую выслать завтра, 18.08.2012.
Текст выкладываю:
Шановний керівник спілки пыдприємців!
05 липня 2012 року Верховною Радою України був прийнятий ЗАКОН УКРАЇНИ № 5083-VI «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо державної податкової служби та у зв’язку з проведенням адміністративної реформи в Україні». Цей Закон був опублікований в газеті «Голос України» № 147 від 11.08.2012 року.
Законом були внесені істотні зміни до Податкового кодексу України, а саме:
- Розширений перелік груп платників єдиного податку
- Введений обов’язок щомісячно сплачувати авансовий внесок на прибуток
- Введений додатковий критерій для автоматичного повернення ПДВ крупному платнику податків
- Скасований Додаток ОК до Декларації з податку на прибуток (перелік доходів та витрат платника податку в розрізі контрагентів – платників єдиного податку)
- Визначені функції та права податкових органів, в тому числі податкової міліції
- Доповнено перелік обов’язкових реквізитів податкової накладної
- Внесені інщі зміни до ПКУ
Частина змін (наприклад, введення 5 та 6 груп платників ЄП, скасування Додатку ОК, сплата авансових внесків з податку на прибуток) застосовується з 01 січня 2013 року. Отже, у підприємств є час для підготовки до ведення бізнесу за новими правилами. При цьому необхідно зазначити, що чинним законодавством України заборонено вносити зміни менш ніж за 6 місяців до початку нового року. Отже, в черговий раз це правило порушено. При чому ситуація з авансовими внесками з податку на прибуток геть не зрозуміла. Згаданий Закон №5083 доповнює п. 57.1 ст. 57 новими нормами, зокрема такими:
"Платники податку на прибуток (крім новостворених, виробників сільськогосподарської продукції, неприбуткових установ (організацій) та платників податків, у яких доходи, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, за останній річний звітний податковий період не перевищують 10 мільйонів гривень) щомісяця сплачують авансовий внесок з податку на прибуток у порядку і в строки, які встановлені для місячного податкового періоду, у розмірі не менше 1/12 нарахованої до сплати суми податку за попередній звітний (податковий) рік без подання податкової декларації.
Платники податку, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року (новостворені), сплачують податок на прибуток на підставі річної податкової декларації за період діяльності у звітному (податковому) році без подання податкової декларації за звітні (податкові) періоди (календарний квартал, півріччя та дев’ять місяців) та не сплачують авансового внеску.
Платники податку, у яких доходи, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, за останній річний звітний (податковий) період не перевищують 10 мільйонів гривень, та неприбуткові установи (організації) сплачують податок на прибуток на підставі податкової декларації, яку подають до органів державної податкової служби за звітний (податковий) рік і не сплачують авансових внесків.»
Водночас, у розділі XX ПКУ "Перехідні положення" маємо таку новацію:
"Платники податку на прибуток підприємств, які починаючи з 2013 року подають річну податкову декларацію відповідно до пункту 57.1 статті 57 цього Кодексу, сплачують у січні - лютому 2013 року авансовий внесок з цього податку у розмірі 1/9 податку на прибуток, нарахованого у податковій звітності за дев’ять місяців 2012 року, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця."
Тобто, підприємство з доходом за 2012 рік меншим за 10 мільйонів гривень подає тільки річну декларацію з податку на прибуток за 2013 рік та, з одного боку, не має платити авансові внески, а з іншого боку - повинно буде заплатити в січні та лютому 2013 року авансові внески з податку на прибуток! Підприємство з доходом за 2012 рік, що перевищує 10 мільйонів гривень, повинно буде сплачувати протягом 2013 року авансові внески з податку на прибуток в розмірі 1 / 12 від такого податку за 2012 рік. Тобто, суми податку, що буде підлягати сплаті в 2013 році, не буде мати нічого спільного з результатом діяльності підприємства протягом 2013 року. Слід також зазначити, що ставка податку на прибуток в 2013 році буде становити 19% замість 21%. Отже, якщо підприємство протягом 2013 року зможе зберегти показники своєї діяльності на рівні 2012 року, воно шляхом перерахування авансових внесків з податку на прибуток у відповідності до нових норм ПКУ змушене буде сплатити до бюджету зайві гроші.
Щоправда, в Законі №5083 передбачена можливість не сплачувати авансові внески, але тільки в тому випадку, коли платник податку за підсумками першого кварталу звітного (податкового) року не отримав прибуток або отримав збиток. Такий платник податку на прибуток «має право подати податкову декларацію та фінансову звітність за перший квартал. Такий платник податку авансових внесків у другому - четвертому кварталах звітного (податкового) року не здійснює, а податкові зобов’язання визначає на підставі податкової декларації за підсумками першого півріччя, трьох кварталів та за рік, яка подається до органу державної податкової служби в порядку, передбаченому цим Кодексом».
Ймовірність успішного подання такої декларації є дуже невеликою, враховуючи те, що вже зараз податківці надсилають підприємствам дуже цікаві листи. Приклад такого листа, що його підприємство отримало 17 серпня 2012 року, можна знайти в інтернеті:
ДПІ у Київському районі м.Харкова Харківської області ДПС повідомляє, що відповідно до ст. 10 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” № 509-XII від 04.12.1990 року із змінами і доповненнями Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані спеціалізовані державні податкові інспекції виконують такі функції:
1) здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів
2) забезпечують облік платників податків, інших платежів, правильність обчислення і своєчасність надходження цих податків, платежів, а також здійснюють реєстрацію фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів;
3) контролюють своєчасність подання платниками податків бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів, а також перевіряють достовірність цих документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів;
Одним із пріоритетних напрямків роботи податкових органів є створення прозорих, відкритих і об’єктивних взаємовідносин з платниками податків.
Податкова служба на сьогодні відкрита до співпраці та діалогу з бізнесом, створення сприятливих умов для його розвитку та добровільної сплати податків.
З цією метою ДПІ у Київському районі м.Харкова постійно працює над підвищенням якості податкових послуг по супроводженню платників податків та зацікавлена у розширені сервісних функцій, необхідних для максимально сприятливої роботи Вашого підприємства.
В рамках формування ефективної для бюджету та необтяжливої для сумлінних платників податків системи адміністрування податків при мінімальному втручанні податкових органів у діяльність Вашого підприємства ДПІ у Київському районі м.Харкова здійснила моніторінг податкової інформації та визначила резерви щодо збільшення надходжень платежів до бюджету та розрахувала прогнозну суму податку на прибуток у розмірі 1,5 відсотка від доходу, що враховується при визначенні об’єкту оподаткування., та з податку на додану вартість у розмірі 1,6 відсотка від операцій на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою, яка підлягає до сплати в бюджет у серпні 2012р.
З метою забезпечення прогнозованого, ритмічного і стабільного наповнення Державного бюджету для виконання запроваджених Урядом соціальних програм, ДПІ у Київському районі м.Харкова пропонує Вам використати своє право декларування всіх обсягів податкових зобов’язань звітного періоду, надане податковим законодавством України, та врахувати проведений ДПІ моніторінг.
Заздалегідь дякуємо за співрозуміння та сподіваємося на подальші партнерські взаємовідносини і плідну співпрацю у захисті економічних інтересів Держави.
З повагою,
В. о. начальника ДП
у Київському районі м. Харкова
Л. М. Борщ
Можна тільки уявити, яка боротьба за показники за підсумками 9 місяців 2012 року та за весь 2012 рік буде розгорнута податківцями, аби забезпечити надходження авансових внесків з податку на прибуток в 2013 році, не звертаючи при цьому уваги на реальні результати діяльності бізнесу та керуючись лише показниками «податкового навантаження» в розмірі 1,5 відсотка від доходу підприємства.
Але найприкрішим є те, що значна частина змін, що містить в собі Закон №5083, починають діяти з дня, наступного за днем його опублікування. Зокрема, з 12 серпня 2012 року п. 201.1 ст. 201 ПКУ, в якому наведений перелік обов’язкових реквізитів податкової накладной, доповнено новим абзацем такого змісту:
"ї) номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України".
Тобто, починаючи з 12 серпня 2012 року всі платники ПДВ повинні виписувати податкові накладні з новим реквізитом. Виникає низка питань, пов’язаних з поточною роботою будь-якого підприємства, не обов’язково імпортера, адже в Україні більшість товарів широкого вжитку не українського походження.
Зокрема, цілком не зрозуміло, як повинно підприємство виписувати податкову накладну в наступних випадках (перелік складений спільними зусиллями бухгалтерів одного з професійних форумів та, безумовно, не є вичерпним):
1. Як саме вказувати номер ВМД, адже він складається з трьох частин та відповідає формату ххххххххх/20хх/хххххх, де перша частина – номер митного терміналу, друга частина – рік оформлення ВМД, третя частина – номер ВДМ по вказаному митному терміналу? До цього часу платники ПДВ - імпортери задля підтвердження свого права на податковий кредит стосовно операцій з ввезення імпортних товарів на територію України робили запис в реєстрі отриманих податкових накладних, вказуючи в ньому в графі 4 «Порядковий номер» просто останні 6 цифр з наведеного формату номеру ВМД. Але стосовно заповнення податкових накладних маємо сумний досвід щодо формату заповнення окремих розділів та граф цього документу. Зокрема, щодо формату, в якому платник податку повинен вказувати дату виписки податкової накладної та дату виникнення податкових зобов’язань.
2. В якому форматі вказувати дату митної декларації? Наразі маємо відповідь в Єдиній базі податкових знань про те, що «крапки, коми та інші розділові знаки в даті виписки податкової накладної не проставляються», а також що «інші дати, які вказуються в податковій накладній, додатку 1 до податкової накладної, розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної, слід заповнювати в аналогічному порядку без розділових знаків.». Але ця відповідь податківців не підтверджується жодною нормою чинного законодавства. Чи розповсюджується цей принцип вказувати дату без розділових знаків на новий реквізит - дату ВМД?
3. На складі з 2007 року знаходиться імпортний товар. Оскільки до 12.08.12р. законодавством не було передбачено відображення в податковій накладній номера та дати митної декларації, ці дані на сьогодні відсутні і отримати їх не передбачається можливим. Яким чином у такому випадку вказувати вищевказаний реквізит в податковій накладній, зважаючи на те, що термін реєстрації податкової накладної в ЄРПН складає 15 днів ?
4. Яким чином вказувати цей реквізит у тому випадку, коли отримано попередню оплату за товар, але сам товар знаходиться за межами України, № та дата митної декларації невідомі, оскільки сам товар не розмитнено на момент отримання попередньої оплати від покупця?
5. Яким чином вказувати цей реквізит у тому випадку, коли імпортний товар був придбаний або буде придбаний у неплатника ПДВ?
6. Чи повинен постачальник імпортного товару надати покупцю інформацію про номери та дати ВМД стосовно залишків по придбаним раніше товарам? Яким чином та в який термін повинна бути надана покупцю така інформація?
7. Хто несе відповідальність у випадку, коли надана покупцю інформація щодо номера та дати ВМД по придбаних до 12.08.12 року товарах, виявиться недостовірною, або за відмову надати таку інформацію?
8. Яким чином вказувати зазначений реквізит у випадку формування комплектів, що складаються з імпортних товарів, розмитнених за різними ВМД у різний час?
9. Яким чином вказувати цей реквізит у випадку формування акційних комплектів, що складаються з імпорних товарів та українських товарів?
10. Яким чином вказувати № та дату ВМД у випадку, коли придбаний імпортний товар було розібрано та продано його частину?
11. Чи потрібно відображати вказані реквізити для товару, звільненого від ПДВ по ст.197.1.27?
12. Як вказати номер і дату ВМД, якщо товар повернуто покупцем після 12.08 (який йому був проданий до 12.08 по ПН без цих полів), і знову цей товар продається?
13. Яким методом оцінки вибуття запасів повинні користуватися підприємства для забезпечення виконання нової норми п.201.1 ПКУ?
Тут хотілося б зупинитися окремо. Щодо методів оцінки вибуття запасів в ПКУ існує п. 140.4:
«Платник податку проводить оцінку вибуття запасів за методами, встановленими відповідним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку.
Для всіх одиниць запасів, що мають однакове призначення та однакові умови використання, застосовується лише один із дозволених методів оцінки їх вибуття».
Тобто, підприємство при визначенні методу оцінки вибуття запасів має користуватися П(С)БО-9, а також Наказом Мінфіну від 10.01.2007р. № 2 «Про затвердження методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку запасів».
В п. 16 П(С)БО-9 наведені наступні методи оцінки запасів:
«При відпуску запасів у виробництво, з виробництва, продаж та іншому вибутті оцінка їх здійснюється за одним з таких методів:
– ідентифікованої собівартості відповідної одиниці запасів;
– середньозваженої собівартості;
– собівартості перших за часом надходження запасів (ФІФО);
– нормативних затрат;
– ціни продажу.
Для всіх одиниць бухгалтерського обліку запасів, що мають однакове призначення та однакові умови використання, застосовується тільки один із наведених методів.»
Очевидно, що ані метод середньозваженої вартості, ані метод ФІФО, ані методи оцінки запасів за нормативними затратами чи за ціною продажу не дають можливості однозначно визначити номер та дату ВМД, за якою цей товар був оформлений на митниці.
Що стосується методу ідентифікованої вартості відповідної одиниці запасів, який на перший погляд мав би стати єдиним для виконання вимог нової редакції п. 201.1 ПКУ, то при уважному розгляді цього варіанту маємо п. 17 П(С)БО-9:
«Запаси, які відпускаються, та послуги, що виконуються для спеціальних замовлень і проектів, а також запаси, які не замінюють одне одного, оцінюються за ідентифікованою собівартістю.»
А також п. 2.17 Методичних рекомендацій з бух обліку запасів:
«Оцінка відпущених запасів за ідентифікованою собівартістю може застосовуватися підприємством у випадку, якщо запаси не замінюють один одного або відпускаються для виконання спеціальних замовлень і проектів, або їх первісна вартість визначена з ідентифікованої вартості (автомобілі, дорогоцінні метали, дорогоцінне каміння тощо).»
Таким чином, застосування методу ідентифікованої вартості відповідної одиниці запасів для товарів, що постійно імпортуються або постачаються, не відповідає вимогам П(С)БО та Методичних рекомендацій з бухобліку запасів.
Також слід зазначити, що навіть якщо підприємство наважиться обрати такий метод оцінки запасів задля можливості визначати в податковій накладній номер та дату ВДМ для реалізованих товарів, то воно повинно внести зміни до своєї облікової політики. Але зміна облікової політики можлива лише у випадках, передбачених національними стандартами бухгалтерського обліку. Адже одним з основних принципів бухгалтерського обліку, згідно з Законом України від 16.07.1999р. № 996-ХІV «Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в Україні», є послідовність, тобто постійне (із року в рік) застосування підприємством обраної облікової політики. Отже, зміна методу оцінки запасів посеред звітного року суперечить вимогам чинного законодавства.
Тим більше, що зміна облікової політики можлива лише у випадках, передбачених національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, і повинна бути обгрунтована та розкрита у фінансовій звітності.
Випадки, коли зміна облікової политики є можливою, наведені в п.9 П(С)БО-6:
«Облікова політика може змінюватися тільки, якщо змінюються статутні вимоги, вимоги органу, який затверджує положення (стандарти) бухгалтерського обліку, або, якщо зміни забезпечать достовірне відображення подій або операцій у фінансовій звітності підприємства.» Цей перелік є вичерпним.
У підсумку: складання податкової накладної починаючи з 12.08.2012 року у відповідності одночасно до вимог п. 201.1 ст. 201 ПКУ, Закону про бухоблік, П(С)БО-9, П(С)БО-6, Методичних рекомендацій з бух обліку запасів – НЕМОЖЛИВО.
При цьому пам’ятаймо, що платники ПДВ зобов’язані також дотримуватися вимог п. 201.10 ст. 201 ПКУ, тобто не просто надати покупцю податкову накладну, але й зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних. Термін реєстрації на теперішній час складає 15 календарних днів. Таким чином, починаючи з 12.08.2012 року підприємства – платники ПДВ вимушені порушувати чинне законодавство України як при оформленні податкової накладної, так і при реєстрації її в ЄРПН.
Наразі доволі значна частина підприємств починаючи з 12.08.2012 року зовсім призупинила господарську діяльність, пов’язану з реалізацією або придбанням імпортного товару. Ще більша кількість підприємств не виписує та не реєструє в ЄРПН податкові накладні, що містять імпортний товар, оскільки СТАНОМ НА ВЕЧІР 17 СЕРПНЯ 2012 РОКУ ПЛАТНИКАМ ПОДАТКУ НЕ БУЛО НАДАНО НІЯКИХ СУТТЄВИХ РОЗ’ЯСНЕНЬ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ НОВОЇ НОРМИ ПКУ.
Єдиний коментар щодо застосування нової норми щодо обов’язкового зазначення номеру та дати ВДМ в податковій накладній був наданий 13.08.2012р. Першим заступником голови ДПС у м. Києві Детюк Т.Г. на запитання Василя Богдановича. Запитання було поставлене о 10 год. 21 хв. та мало таке формулювання :
«Доброго дня. Я правильно розумію, що на підставі опублікованого в суботу (12.08.2012р.) Закону №5083-17 Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо державної податкової служби та у зв’язку з проведенням адміністративної реформи в Україні, особливо щодо пункту 57 ". У статті 201: 1) пункт 201.1 доповнити підпунктом "ї" такого змісту: "ї) номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України";" від вчора вже всі виписані податкові накладні з імпортним товаром повинні містити ці додаткові поля "номер і дату митної декларації", і куди їх вже заповняти якщо ще немає нової форми податкової накладної? Коли буде опублікована форма нової податкової накладної з врахуванням змін цього Закону? І як поступати з залишками імпортного товару при продажу його після 12.08, чи потрібне заповнення цих двох полів ( "номер і дату митної декларації") ? Дякую.».
Відповідь надійшла через 6 годин о 16.43 наступного змісту:
«Відповідно до п.4 Прикінцевих положень Закону №5083-VI нормативно-правові акти повинні бути приведені у відповідність до норм прийнятого Закону. Щодо відображення даних по ВМД у формі податкової накладної, то відповідно до інформації, наданої ДПС України, здійснюється в гр.3 «Номенклатура товарів/послуг продавця» до моменту внесення змін до Наказу Міністерства фінансів України від 01.112011 №1379».
Щодо реалізації імпортованого товару, придбаного до 12.08.2012, то це питання потребує додаткових роз'яснень, які будуть розміщені на сайті ДПС України в рубриці «Єдина база податкових знань».
У відповідь на інші звернення, в тому числі і на «гарячі лінії» податкової, платники податків нічого, окрім посилання на Єдину базу податкових знань, не отримували. Станом на 17.08.2012 року Єдина база податкових знань не містить відповіді на актуальні питання, пов’зані із застосуванням новацій в оформленні податкових накладних.
Бухгалтерська спільнота намагається самотужки знайти вихід із становища, в якому опинилися мільйони підприємств. Найбільш прийнятним для декого видається варіант подання Додатку 8 до Податкової декларації з ПДВ, тобто подання по органів податкової служби скарги на постачальників, що не вказали в податкових накладних новий обов’язковий реквізит. Але, наприклад, у випадку здійснення попередньої оплати за імпортний товар вимоги абзацу «ї» п. 201.1 ст. 201 ПКУ суперечать вимогам абзацу «а» п. 187.1 ст. 187 ПКУ. В цьому випадку постачальник не має змоги вказати в податковій накладній інформацію, якої ще не існує в природі, а це означає, що й підстав для подання скарги у покупця також не існує. Водночас, існують цілком обґрунтовані побоювання покупця в тому, що податкова накладна може бути не визнана дійсною при перевірці податковими органами, тобто покупець не впевнений в правильності сформованого ним податкового кредиту з ПДВ.
Також слід пам’ятати про те, що тим самим Законом №5083 до ПКУ додано Розділ XVIII «Податкова міліція». Зокрема:
Стаття 351. Права податкової міліції
351.1. Посадовим особам податкової міліції для виконання покладених на них обов’язків надаються права, передбачені підпунктами 20.1.2, 20.1.4, 20.1.30 пункту 20.1 статті 20 цього Кодексу, а також пунктами 1-4, абзацами другим, третім пункту 5, пунктами 6-12, 14, підпунктами "а" і "б" пункту 15 (з урахуванням положень цього Кодексу), пунктом 16 з дотриманням правил проведення податкових перевірок, встановлених цим Кодексом, пунктами 17, 19, 23, 24, 25, 27, 28, 30 статті 11, статтями 12-151 Закону України "Про міліцію".
На податкову міліцію поширюються вимоги, встановлені статтями 3 і 5 Закону України "Про міліцію".
У зв’язку з цим, цілком зрозумілими є застереження досвічених бухгалтерів про те, що після подання Додатку 8 з великою вірогідністю можна очікувати «візиту» на підприємство співробітників податкової міліції, вилучення ними документів щодо господарської діяльності підприємства, інвентаризації залишків товарів і таке інше, що призведе до повної зупинки діяльності підприємства та, як наслідок, отримання ним величезних збитків.
Враховуючи вищезазначене, можемо дійти висновку про те, що впровадження нової норми ПКУ щодо нового обов’язкового реквізиту податкової накладної (номеру та дати ВМД) як мінімум не відповідає іншим нормам чинного законодавства України та змушує посадові особи підприємств порушувати вимоги чинного законодавства України.
Звертаюся до Вас докласти всіх можливих зусиль для виключення абзацу «ї» п. 201.1 ст. 201 ПКУ з переліку обов’язкових реквізитів податкової накладної. Закликаю Вас зробити все можливе для того, щоб доцільність змін, внесених Законом України №5083 до ПКУ, була переглянута.
З повагою,
український бухгалтер
А теперь вот сваяла письмо, включив в него по данному вопросу максимум полезного (на мой взгляд) из нашего форума и не только из него:)) Только особого смысла отправлять это в налоговые я не вижу, хотя отдаю этот вопрос на ваше усмотрение.
Я направлю это письмо одному из руководителей одного союза некоторых предпринимателей:)) А также в Ассоциацию сертифицированных бухгалтеров и аудиторов Украины. Я есть член этой ассоциации и хочу их попросить (или заставить)в меру их сил принять участие в жизни бухгалтеров Украины. Или зачем мы платим тогда членские взносы?
Если есть замечания/предложения/дополнения/правки - учту и включу. Письмо планирую выслать завтра, 18.08.2012.
Текст выкладываю:
Шановний керівник спілки пыдприємців!
05 липня 2012 року Верховною Радою України був прийнятий ЗАКОН УКРАЇНИ № 5083-VI «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо державної податкової служби та у зв’язку з проведенням адміністративної реформи в Україні». Цей Закон був опублікований в газеті «Голос України» № 147 від 11.08.2012 року.
Законом були внесені істотні зміни до Податкового кодексу України, а саме:
- Розширений перелік груп платників єдиного податку
- Введений обов’язок щомісячно сплачувати авансовий внесок на прибуток
- Введений додатковий критерій для автоматичного повернення ПДВ крупному платнику податків
- Скасований Додаток ОК до Декларації з податку на прибуток (перелік доходів та витрат платника податку в розрізі контрагентів – платників єдиного податку)
- Визначені функції та права податкових органів, в тому числі податкової міліції
- Доповнено перелік обов’язкових реквізитів податкової накладної
- Внесені інщі зміни до ПКУ
Частина змін (наприклад, введення 5 та 6 груп платників ЄП, скасування Додатку ОК, сплата авансових внесків з податку на прибуток) застосовується з 01 січня 2013 року. Отже, у підприємств є час для підготовки до ведення бізнесу за новими правилами. При цьому необхідно зазначити, що чинним законодавством України заборонено вносити зміни менш ніж за 6 місяців до початку нового року. Отже, в черговий раз це правило порушено. При чому ситуація з авансовими внесками з податку на прибуток геть не зрозуміла. Згаданий Закон №5083 доповнює п. 57.1 ст. 57 новими нормами, зокрема такими:
"Платники податку на прибуток (крім новостворених, виробників сільськогосподарської продукції, неприбуткових установ (організацій) та платників податків, у яких доходи, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, за останній річний звітний податковий період не перевищують 10 мільйонів гривень) щомісяця сплачують авансовий внесок з податку на прибуток у порядку і в строки, які встановлені для місячного податкового періоду, у розмірі не менше 1/12 нарахованої до сплати суми податку за попередній звітний (податковий) рік без подання податкової декларації.
Платники податку, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року (новостворені), сплачують податок на прибуток на підставі річної податкової декларації за період діяльності у звітному (податковому) році без подання податкової декларації за звітні (податкові) періоди (календарний квартал, півріччя та дев’ять місяців) та не сплачують авансового внеску.
Платники податку, у яких доходи, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, за останній річний звітний (податковий) період не перевищують 10 мільйонів гривень, та неприбуткові установи (організації) сплачують податок на прибуток на підставі податкової декларації, яку подають до органів державної податкової служби за звітний (податковий) рік і не сплачують авансових внесків.»
Водночас, у розділі XX ПКУ "Перехідні положення" маємо таку новацію:
"Платники податку на прибуток підприємств, які починаючи з 2013 року подають річну податкову декларацію відповідно до пункту 57.1 статті 57 цього Кодексу, сплачують у січні - лютому 2013 року авансовий внесок з цього податку у розмірі 1/9 податку на прибуток, нарахованого у податковій звітності за дев’ять місяців 2012 року, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця."
Тобто, підприємство з доходом за 2012 рік меншим за 10 мільйонів гривень подає тільки річну декларацію з податку на прибуток за 2013 рік та, з одного боку, не має платити авансові внески, а з іншого боку - повинно буде заплатити в січні та лютому 2013 року авансові внески з податку на прибуток! Підприємство з доходом за 2012 рік, що перевищує 10 мільйонів гривень, повинно буде сплачувати протягом 2013 року авансові внески з податку на прибуток в розмірі 1 / 12 від такого податку за 2012 рік. Тобто, суми податку, що буде підлягати сплаті в 2013 році, не буде мати нічого спільного з результатом діяльності підприємства протягом 2013 року. Слід також зазначити, що ставка податку на прибуток в 2013 році буде становити 19% замість 21%. Отже, якщо підприємство протягом 2013 року зможе зберегти показники своєї діяльності на рівні 2012 року, воно шляхом перерахування авансових внесків з податку на прибуток у відповідності до нових норм ПКУ змушене буде сплатити до бюджету зайві гроші.
Щоправда, в Законі №5083 передбачена можливість не сплачувати авансові внески, але тільки в тому випадку, коли платник податку за підсумками першого кварталу звітного (податкового) року не отримав прибуток або отримав збиток. Такий платник податку на прибуток «має право подати податкову декларацію та фінансову звітність за перший квартал. Такий платник податку авансових внесків у другому - четвертому кварталах звітного (податкового) року не здійснює, а податкові зобов’язання визначає на підставі податкової декларації за підсумками першого півріччя, трьох кварталів та за рік, яка подається до органу державної податкової служби в порядку, передбаченому цим Кодексом».
Ймовірність успішного подання такої декларації є дуже невеликою, враховуючи те, що вже зараз податківці надсилають підприємствам дуже цікаві листи. Приклад такого листа, що його підприємство отримало 17 серпня 2012 року, можна знайти в інтернеті:
ДПІ у Київському районі м.Харкова Харківської області ДПС повідомляє, що відповідно до ст. 10 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” № 509-XII від 04.12.1990 року із змінами і доповненнями Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані спеціалізовані державні податкові інспекції виконують такі функції:
1) здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів
2) забезпечують облік платників податків, інших платежів, правильність обчислення і своєчасність надходження цих податків, платежів, а також здійснюють реєстрацію фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів;
3) контролюють своєчасність подання платниками податків бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів, а також перевіряють достовірність цих документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів;
Одним із пріоритетних напрямків роботи податкових органів є створення прозорих, відкритих і об’єктивних взаємовідносин з платниками податків.
Податкова служба на сьогодні відкрита до співпраці та діалогу з бізнесом, створення сприятливих умов для його розвитку та добровільної сплати податків.
З цією метою ДПІ у Київському районі м.Харкова постійно працює над підвищенням якості податкових послуг по супроводженню платників податків та зацікавлена у розширені сервісних функцій, необхідних для максимально сприятливої роботи Вашого підприємства.
В рамках формування ефективної для бюджету та необтяжливої для сумлінних платників податків системи адміністрування податків при мінімальному втручанні податкових органів у діяльність Вашого підприємства ДПІ у Київському районі м.Харкова здійснила моніторінг податкової інформації та визначила резерви щодо збільшення надходжень платежів до бюджету та розрахувала прогнозну суму податку на прибуток у розмірі 1,5 відсотка від доходу, що враховується при визначенні об’єкту оподаткування., та з податку на додану вартість у розмірі 1,6 відсотка від операцій на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою, яка підлягає до сплати в бюджет у серпні 2012р.
З метою забезпечення прогнозованого, ритмічного і стабільного наповнення Державного бюджету для виконання запроваджених Урядом соціальних програм, ДПІ у Київському районі м.Харкова пропонує Вам використати своє право декларування всіх обсягів податкових зобов’язань звітного періоду, надане податковим законодавством України, та врахувати проведений ДПІ моніторінг.
Заздалегідь дякуємо за співрозуміння та сподіваємося на подальші партнерські взаємовідносини і плідну співпрацю у захисті економічних інтересів Держави.
З повагою,
В. о. начальника ДП
у Київському районі м. Харкова
Л. М. Борщ
Можна тільки уявити, яка боротьба за показники за підсумками 9 місяців 2012 року та за весь 2012 рік буде розгорнута податківцями, аби забезпечити надходження авансових внесків з податку на прибуток в 2013 році, не звертаючи при цьому уваги на реальні результати діяльності бізнесу та керуючись лише показниками «податкового навантаження» в розмірі 1,5 відсотка від доходу підприємства.
Але найприкрішим є те, що значна частина змін, що містить в собі Закон №5083, починають діяти з дня, наступного за днем його опублікування. Зокрема, з 12 серпня 2012 року п. 201.1 ст. 201 ПКУ, в якому наведений перелік обов’язкових реквізитів податкової накладной, доповнено новим абзацем такого змісту:
"ї) номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України".
Тобто, починаючи з 12 серпня 2012 року всі платники ПДВ повинні виписувати податкові накладні з новим реквізитом. Виникає низка питань, пов’язаних з поточною роботою будь-якого підприємства, не обов’язково імпортера, адже в Україні більшість товарів широкого вжитку не українського походження.
Зокрема, цілком не зрозуміло, як повинно підприємство виписувати податкову накладну в наступних випадках (перелік складений спільними зусиллями бухгалтерів одного з професійних форумів та, безумовно, не є вичерпним):
1. Як саме вказувати номер ВМД, адже він складається з трьох частин та відповідає формату ххххххххх/20хх/хххххх, де перша частина – номер митного терміналу, друга частина – рік оформлення ВМД, третя частина – номер ВДМ по вказаному митному терміналу? До цього часу платники ПДВ - імпортери задля підтвердження свого права на податковий кредит стосовно операцій з ввезення імпортних товарів на територію України робили запис в реєстрі отриманих податкових накладних, вказуючи в ньому в графі 4 «Порядковий номер» просто останні 6 цифр з наведеного формату номеру ВМД. Але стосовно заповнення податкових накладних маємо сумний досвід щодо формату заповнення окремих розділів та граф цього документу. Зокрема, щодо формату, в якому платник податку повинен вказувати дату виписки податкової накладної та дату виникнення податкових зобов’язань.
2. В якому форматі вказувати дату митної декларації? Наразі маємо відповідь в Єдиній базі податкових знань про те, що «крапки, коми та інші розділові знаки в даті виписки податкової накладної не проставляються», а також що «інші дати, які вказуються в податковій накладній, додатку 1 до податкової накладної, розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної, слід заповнювати в аналогічному порядку без розділових знаків.». Але ця відповідь податківців не підтверджується жодною нормою чинного законодавства. Чи розповсюджується цей принцип вказувати дату без розділових знаків на новий реквізит - дату ВМД?
3. На складі з 2007 року знаходиться імпортний товар. Оскільки до 12.08.12р. законодавством не було передбачено відображення в податковій накладній номера та дати митної декларації, ці дані на сьогодні відсутні і отримати їх не передбачається можливим. Яким чином у такому випадку вказувати вищевказаний реквізит в податковій накладній, зважаючи на те, що термін реєстрації податкової накладної в ЄРПН складає 15 днів ?
4. Яким чином вказувати цей реквізит у тому випадку, коли отримано попередню оплату за товар, але сам товар знаходиться за межами України, № та дата митної декларації невідомі, оскільки сам товар не розмитнено на момент отримання попередньої оплати від покупця?
5. Яким чином вказувати цей реквізит у тому випадку, коли імпортний товар був придбаний або буде придбаний у неплатника ПДВ?
6. Чи повинен постачальник імпортного товару надати покупцю інформацію про номери та дати ВМД стосовно залишків по придбаним раніше товарам? Яким чином та в який термін повинна бути надана покупцю така інформація?
7. Хто несе відповідальність у випадку, коли надана покупцю інформація щодо номера та дати ВМД по придбаних до 12.08.12 року товарах, виявиться недостовірною, або за відмову надати таку інформацію?
8. Яким чином вказувати зазначений реквізит у випадку формування комплектів, що складаються з імпортних товарів, розмитнених за різними ВМД у різний час?
9. Яким чином вказувати цей реквізит у випадку формування акційних комплектів, що складаються з імпорних товарів та українських товарів?
10. Яким чином вказувати № та дату ВМД у випадку, коли придбаний імпортний товар було розібрано та продано його частину?
11. Чи потрібно відображати вказані реквізити для товару, звільненого від ПДВ по ст.197.1.27?
12. Як вказати номер і дату ВМД, якщо товар повернуто покупцем після 12.08 (який йому був проданий до 12.08 по ПН без цих полів), і знову цей товар продається?
13. Яким методом оцінки вибуття запасів повинні користуватися підприємства для забезпечення виконання нової норми п.201.1 ПКУ?
Тут хотілося б зупинитися окремо. Щодо методів оцінки вибуття запасів в ПКУ існує п. 140.4:
«Платник податку проводить оцінку вибуття запасів за методами, встановленими відповідним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку.
Для всіх одиниць запасів, що мають однакове призначення та однакові умови використання, застосовується лише один із дозволених методів оцінки їх вибуття».
Тобто, підприємство при визначенні методу оцінки вибуття запасів має користуватися П(С)БО-9, а також Наказом Мінфіну від 10.01.2007р. № 2 «Про затвердження методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку запасів».
В п. 16 П(С)БО-9 наведені наступні методи оцінки запасів:
«При відпуску запасів у виробництво, з виробництва, продаж та іншому вибутті оцінка їх здійснюється за одним з таких методів:
– ідентифікованої собівартості відповідної одиниці запасів;
– середньозваженої собівартості;
– собівартості перших за часом надходження запасів (ФІФО);
– нормативних затрат;
– ціни продажу.
Для всіх одиниць бухгалтерського обліку запасів, що мають однакове призначення та однакові умови використання, застосовується тільки один із наведених методів.»
Очевидно, що ані метод середньозваженої вартості, ані метод ФІФО, ані методи оцінки запасів за нормативними затратами чи за ціною продажу не дають можливості однозначно визначити номер та дату ВМД, за якою цей товар був оформлений на митниці.
Що стосується методу ідентифікованої вартості відповідної одиниці запасів, який на перший погляд мав би стати єдиним для виконання вимог нової редакції п. 201.1 ПКУ, то при уважному розгляді цього варіанту маємо п. 17 П(С)БО-9:
«Запаси, які відпускаються, та послуги, що виконуються для спеціальних замовлень і проектів, а також запаси, які не замінюють одне одного, оцінюються за ідентифікованою собівартістю.»
А також п. 2.17 Методичних рекомендацій з бух обліку запасів:
«Оцінка відпущених запасів за ідентифікованою собівартістю може застосовуватися підприємством у випадку, якщо запаси не замінюють один одного або відпускаються для виконання спеціальних замовлень і проектів, або їх первісна вартість визначена з ідентифікованої вартості (автомобілі, дорогоцінні метали, дорогоцінне каміння тощо).»
Таким чином, застосування методу ідентифікованої вартості відповідної одиниці запасів для товарів, що постійно імпортуються або постачаються, не відповідає вимогам П(С)БО та Методичних рекомендацій з бухобліку запасів.
Також слід зазначити, що навіть якщо підприємство наважиться обрати такий метод оцінки запасів задля можливості визначати в податковій накладній номер та дату ВДМ для реалізованих товарів, то воно повинно внести зміни до своєї облікової політики. Але зміна облікової політики можлива лише у випадках, передбачених національними стандартами бухгалтерського обліку. Адже одним з основних принципів бухгалтерського обліку, згідно з Законом України від 16.07.1999р. № 996-ХІV «Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в Україні», є послідовність, тобто постійне (із року в рік) застосування підприємством обраної облікової політики. Отже, зміна методу оцінки запасів посеред звітного року суперечить вимогам чинного законодавства.
Тим більше, що зміна облікової політики можлива лише у випадках, передбачених національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, і повинна бути обгрунтована та розкрита у фінансовій звітності.
Випадки, коли зміна облікової политики є можливою, наведені в п.9 П(С)БО-6:
«Облікова політика може змінюватися тільки, якщо змінюються статутні вимоги, вимоги органу, який затверджує положення (стандарти) бухгалтерського обліку, або, якщо зміни забезпечать достовірне відображення подій або операцій у фінансовій звітності підприємства.» Цей перелік є вичерпним.
У підсумку: складання податкової накладної починаючи з 12.08.2012 року у відповідності одночасно до вимог п. 201.1 ст. 201 ПКУ, Закону про бухоблік, П(С)БО-9, П(С)БО-6, Методичних рекомендацій з бух обліку запасів – НЕМОЖЛИВО.
При цьому пам’ятаймо, що платники ПДВ зобов’язані також дотримуватися вимог п. 201.10 ст. 201 ПКУ, тобто не просто надати покупцю податкову накладну, але й зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних. Термін реєстрації на теперішній час складає 15 календарних днів. Таким чином, починаючи з 12.08.2012 року підприємства – платники ПДВ вимушені порушувати чинне законодавство України як при оформленні податкової накладної, так і при реєстрації її в ЄРПН.
Наразі доволі значна частина підприємств починаючи з 12.08.2012 року зовсім призупинила господарську діяльність, пов’язану з реалізацією або придбанням імпортного товару. Ще більша кількість підприємств не виписує та не реєструє в ЄРПН податкові накладні, що містять імпортний товар, оскільки СТАНОМ НА ВЕЧІР 17 СЕРПНЯ 2012 РОКУ ПЛАТНИКАМ ПОДАТКУ НЕ БУЛО НАДАНО НІЯКИХ СУТТЄВИХ РОЗ’ЯСНЕНЬ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ НОВОЇ НОРМИ ПКУ.
Єдиний коментар щодо застосування нової норми щодо обов’язкового зазначення номеру та дати ВДМ в податковій накладній був наданий 13.08.2012р. Першим заступником голови ДПС у м. Києві Детюк Т.Г. на запитання Василя Богдановича. Запитання було поставлене о 10 год. 21 хв. та мало таке формулювання :
«Доброго дня. Я правильно розумію, що на підставі опублікованого в суботу (12.08.2012р.) Закону №5083-17 Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо державної податкової служби та у зв’язку з проведенням адміністративної реформи в Україні, особливо щодо пункту 57 ". У статті 201: 1) пункт 201.1 доповнити підпунктом "ї" такого змісту: "ї) номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України";" від вчора вже всі виписані податкові накладні з імпортним товаром повинні містити ці додаткові поля "номер і дату митної декларації", і куди їх вже заповняти якщо ще немає нової форми податкової накладної? Коли буде опублікована форма нової податкової накладної з врахуванням змін цього Закону? І як поступати з залишками імпортного товару при продажу його після 12.08, чи потрібне заповнення цих двох полів ( "номер і дату митної декларації") ? Дякую.».
Відповідь надійшла через 6 годин о 16.43 наступного змісту:
«Відповідно до п.4 Прикінцевих положень Закону №5083-VI нормативно-правові акти повинні бути приведені у відповідність до норм прийнятого Закону. Щодо відображення даних по ВМД у формі податкової накладної, то відповідно до інформації, наданої ДПС України, здійснюється в гр.3 «Номенклатура товарів/послуг продавця» до моменту внесення змін до Наказу Міністерства фінансів України від 01.112011 №1379».
Щодо реалізації імпортованого товару, придбаного до 12.08.2012, то це питання потребує додаткових роз'яснень, які будуть розміщені на сайті ДПС України в рубриці «Єдина база податкових знань».
У відповідь на інші звернення, в тому числі і на «гарячі лінії» податкової, платники податків нічого, окрім посилання на Єдину базу податкових знань, не отримували. Станом на 17.08.2012 року Єдина база податкових знань не містить відповіді на актуальні питання, пов’зані із застосуванням новацій в оформленні податкових накладних.
Бухгалтерська спільнота намагається самотужки знайти вихід із становища, в якому опинилися мільйони підприємств. Найбільш прийнятним для декого видається варіант подання Додатку 8 до Податкової декларації з ПДВ, тобто подання по органів податкової служби скарги на постачальників, що не вказали в податкових накладних новий обов’язковий реквізит. Але, наприклад, у випадку здійснення попередньої оплати за імпортний товар вимоги абзацу «ї» п. 201.1 ст. 201 ПКУ суперечать вимогам абзацу «а» п. 187.1 ст. 187 ПКУ. В цьому випадку постачальник не має змоги вказати в податковій накладній інформацію, якої ще не існує в природі, а це означає, що й підстав для подання скарги у покупця також не існує. Водночас, існують цілком обґрунтовані побоювання покупця в тому, що податкова накладна може бути не визнана дійсною при перевірці податковими органами, тобто покупець не впевнений в правильності сформованого ним податкового кредиту з ПДВ.
Також слід пам’ятати про те, що тим самим Законом №5083 до ПКУ додано Розділ XVIII «Податкова міліція». Зокрема:
Стаття 351. Права податкової міліції
351.1. Посадовим особам податкової міліції для виконання покладених на них обов’язків надаються права, передбачені підпунктами 20.1.2, 20.1.4, 20.1.30 пункту 20.1 статті 20 цього Кодексу, а також пунктами 1-4, абзацами другим, третім пункту 5, пунктами 6-12, 14, підпунктами "а" і "б" пункту 15 (з урахуванням положень цього Кодексу), пунктом 16 з дотриманням правил проведення податкових перевірок, встановлених цим Кодексом, пунктами 17, 19, 23, 24, 25, 27, 28, 30 статті 11, статтями 12-151 Закону України "Про міліцію".
На податкову міліцію поширюються вимоги, встановлені статтями 3 і 5 Закону України "Про міліцію".
У зв’язку з цим, цілком зрозумілими є застереження досвічених бухгалтерів про те, що після подання Додатку 8 з великою вірогідністю можна очікувати «візиту» на підприємство співробітників податкової міліції, вилучення ними документів щодо господарської діяльності підприємства, інвентаризації залишків товарів і таке інше, що призведе до повної зупинки діяльності підприємства та, як наслідок, отримання ним величезних збитків.
Враховуючи вищезазначене, можемо дійти висновку про те, що впровадження нової норми ПКУ щодо нового обов’язкового реквізиту податкової накладної (номеру та дати ВМД) як мінімум не відповідає іншим нормам чинного законодавства України та змушує посадові особи підприємств порушувати вимоги чинного законодавства України.
Звертаюся до Вас докласти всіх можливих зусиль для виключення абзацу «ї» п. 201.1 ст. 201 ПКУ з переліку обов’язкових реквізитів податкової накладної. Закликаю Вас зробити все можливе для того, щоб доцільність змін, внесених Законом України №5083 до ПКУ, була переглянута.
З повагою,
український бухгалтер
-
- Гений
- Повідомлень: 323
- З нами з: 16 лютого 2012, 15:20
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 175 разів
Девочки, я не добавляла цитаты из нового закона о компенсации при нанесении налоговикам телесных повреждений разной степени тяжести во время исполения ими служебных обязанностей. Если у кого есть желание -можете добавить в письмах, которые вы будете отправлять.
Это новый раздел XVIII ПКУ ст. 346.2, 346.3, 346.4, а именно:
346.2. У разі загибелі посадової особи органу державної податкової служби у зв’язку з виконанням службових обов’язків сім’ї загиблого або особам, які перебували на його утриманні, виплачується одноразова допомога в розмірі десятирічної заробітної плати загиблого за його останньою посадою, яку він обіймав, за рахунок коштів державного бюджету з наступним стягненням цієї суми з винних осіб.
346.3. У разі заподіяння посадовій особі органу державної податкової служби тяжких тілесних ушкоджень під час виконання нею службових обов’язків, що перешкоджають надалі займатися професійною діяльністю, їй виплачується одноразова допомога у розмірі п’ятирічної заробітної плати за останньою посадою за рахунок коштів державного бюджету з наступним стягненням цієї суми з винних осіб.
346.4. У разі заподіяння посадовій особі органу державної податкової служби легких чи середньої тяжкості тілесних ушкоджень під час виконання нею службових обов’язків їй виплачується одноразова допомога в розмірі однорічної заробітної плати за останньою посадою за рахунок коштів державного бюджету з наступним стягненням цієї суми з винних осіб.
То есть они все-таки предполагают, что их могут бить.... Иногда сильно бить.... Некоторые из них боятся, что их могут убить.....
Это новый раздел XVIII ПКУ ст. 346.2, 346.3, 346.4, а именно:
346.2. У разі загибелі посадової особи органу державної податкової служби у зв’язку з виконанням службових обов’язків сім’ї загиблого або особам, які перебували на його утриманні, виплачується одноразова допомога в розмірі десятирічної заробітної плати загиблого за його останньою посадою, яку він обіймав, за рахунок коштів державного бюджету з наступним стягненням цієї суми з винних осіб.
346.3. У разі заподіяння посадовій особі органу державної податкової служби тяжких тілесних ушкоджень під час виконання нею службових обов’язків, що перешкоджають надалі займатися професійною діяльністю, їй виплачується одноразова допомога у розмірі п’ятирічної заробітної плати за останньою посадою за рахунок коштів державного бюджету з наступним стягненням цієї суми з винних осіб.
346.4. У разі заподіяння посадовій особі органу державної податкової служби легких чи середньої тяжкості тілесних ушкоджень під час виконання нею службових обов’язків їй виплачується одноразова допомога в розмірі однорічної заробітної плати за останньою посадою за рахунок коштів державного бюджету з наступним стягненням цієї суми з винних осіб.
То есть они все-таки предполагают, что их могут бить.... Иногда сильно бить.... Некоторые из них боятся, что их могут убить.....
Вот что мне вчера ответили. Вопрос, видимо, вообще не читали.
Доброго дня. У зв’язку з внесенням змін до ПКУ Законом України №5083 від 05.07.2012, прошу надати відповідь, яким чином вказувати номер та дату митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України у тому випадку , коли отримано попередню оплату за товар , але сам товар знаходиться за межами України , номер та дата митної декларації невідомі , оскільки сам товар не розмитнено? Прошу не відповідати «Доброго дня! Відповіді на Ваші питання будуть надані після отримання відповідних роз’яснень з боку Державної податкової служби України», оскільки сьогодні мені треба надати покупцю податкову накладну.
Державна податкова служба у Волинській області
17.08.2012
18:54:12
Доброго дня! Дякуємо за запитання! З 12.08.2012 року вступили в дію зміни до ПКУ ( ЗУ № 5083-VI) в частині відображення продавцем в податковій накладній номера та дату митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України. Однак, ці зміни не знайшли свого відображення у формі податкової накладної та Порядку її заповнення. У зв’язку з цим радимо Вам заповнювати цей реквізит в графі 3 «опис ( номенклатура) товарів / послуг».
#g_cray2# #g_cray2# #g_cray2# #g_cray2#
Доброго дня. У зв’язку з внесенням змін до ПКУ Законом України №5083 від 05.07.2012, прошу надати відповідь, яким чином вказувати номер та дату митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України у тому випадку , коли отримано попередню оплату за товар , але сам товар знаходиться за межами України , номер та дата митної декларації невідомі , оскільки сам товар не розмитнено? Прошу не відповідати «Доброго дня! Відповіді на Ваші питання будуть надані після отримання відповідних роз’яснень з боку Державної податкової служби України», оскільки сьогодні мені треба надати покупцю податкову накладну.
Державна податкова служба у Волинській області
17.08.2012
18:54:12
Доброго дня! Дякуємо за запитання! З 12.08.2012 року вступили в дію зміни до ПКУ ( ЗУ № 5083-VI) в частині відображення продавцем в податковій накладній номера та дату митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України. Однак, ці зміни не знайшли свого відображення у формі податкової накладної та Порядку її заповнення. У зв’язку з цим радимо Вам заповнювати цей реквізит в графі 3 «опис ( номенклатура) товарів / послуг».
#g_cray2# #g_cray2# #g_cray2# #g_cray2#
-
- Оракул
- Повідомлень: 243
- З нами з: 15 серпня 2012, 01:27
- Дякував (ла): 68 разів
- Подякували: 110 разів
Elkipalkin
Письмо отличное, аргументированное.
Вот только толку...
Я сомневаюсь, что ГТД в НН отменят.
Скорее всего - в предпоследний день (числа 27) дадут часть разъяснений, подтвердят обязанность включать ГТД,
в лучшем случае - снимут эту необходимость с предоплаты. Повезёт, и крупно - если с остатков.
Логики у них нет, есть тока желание издеваться и штрафовать.
Письмо отличное, аргументированное.
Вот только толку...
Я сомневаюсь, что ГТД в НН отменят.
Скорее всего - в предпоследний день (числа 27) дадут часть разъяснений, подтвердят обязанность включать ГТД,
в лучшем случае - снимут эту необходимость с предоплаты. Повезёт, и крупно - если с остатков.
Логики у них нет, есть тока желание издеваться и штрафовать.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 4351
- З нами з: 02 червня 2012, 09:16
- Дякував (ла): 8081 раз
- Подякували: 6388 разів
Я в прошлом году вопрос задала своей налоговой по-поводу инжиниринга, когда часть операций облагались НДС, а часть - нет. Они ответили - в том же духе. Цитата из налогового кодекса и ждите дальнейших разъяснений. Причём ответ на тоже самое письмо моих контрагентов в их налоговую - был полностью противоположным.ovr писав:Вот что мне вчера ответили. Вопрос, видимо, вообще не читали.
Доброго дня. У зв’язку з внесенням змін до ПКУ Законом України №5083 від 05.07.2012, прошу надати відповідь, яким чином вказувати номер та дату митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України у тому випадку , коли отримано попередню оплату за товар , але сам товар знаходиться за межами України , номер та дата митної декларації невідомі , оскільки сам товар не розмитнено? Прошу не відповідати «Доброго дня! Відповіді на Ваші питання будуть надані після отримання відповідних роз’яснень з боку Державної податкової служби України», оскільки сьогодні мені треба надати покупцю податкову накладну.
Державна податкова служба у Волинській області
17.08.2012
18:54:12
Доброго дня! Дякуємо за запитання! З 12.08.2012 року вступили в дію зміни до ПКУ ( ЗУ № 5083-VI) в частині відображення продавцем в податковій накладній номера та дату митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України. Однак, ці зміни не знайшли свого відображення у формі податкової накладної та Порядку її заповнення. У зв’язку з цим радимо Вам заповнювати цей реквізит в графі 3 «опис ( номенклатура) товарів / послуг».
#g_cray2# #g_cray2# #g_cray2# #g_cray2#
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2868
- З нами з: 21 квітня 2012, 08:55
- Дякував (ла): 1333 рази
- Подякували: 1060 разів
Вот мне интересно: по поводу физических увечий у налоговиков - вспомнили. А по поводу морального вреда, отсутствия душевного спокойствия (практически - нервные срывы), даже иногда взрыв мозга (26 редакций за 20 месяцев действия НКУ - и это только на сейчас - это даром не проходит) у бухгалтера - это никого не беспокоит, я так понимаю?
Также по поводу - кому отправлять письма. У нас ещё есть такая интересная организация - как Ассоциация налогоплательщиков Украины. Может уже пора её побеспокоить, а то она всё о налоговиках печётся, а с нас только взносы собирает.
Также по поводу - кому отправлять письма. У нас ещё есть такая интересная организация - как Ассоциация налогоплательщиков Украины. Может уже пора её побеспокоить, а то она всё о налоговиках печётся, а с нас только взносы собирает.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 4351
- З нами з: 02 червня 2012, 09:16
- Дякував (ла): 8081 раз
- Подякували: 6388 разів
Вы знаете, а я впрошлом году запрос Тигипко писала. Сильно уж рекламировали его консультационную линию. Ни ответа - ни привета. Зато так "приятно" было потом в новостях слышать, что пришло столько-то писем, дано столько-то разъяснений. Ни одного письма без ответа не осталось. У меня, наверное, глюки и письмо я просто не увидела.
-
- Гений
- Повідомлень: 323
- З нами з: 16 лютого 2012, 15:20
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 175 разів
Глава этой Ассоциации-мама Арбузова, если я не ошибаюсь. Очччень сомнительно, что там удастся кого-то побеспокоитьТот самый гость писав: У нас ещё есть такая интересная организация - как Ассоциация налогоплательщиков Украины. Может уже пора её побеспокоить, а то она всё о налоговиках печётся, а с нас только взносы собирает.