Доброго дня, допоможіть, будь ласка, ми товаристо, юр осова, продаєм товар бюджетній організації, вони просять щоб ми виписали РН по якій вони потім оплатять. Питання: якою датою виписать ПН? Згідно ст. 187.7. Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на банківський рахунок платника податку або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом.
Як я правильно розумію ми повинні виписать РН, вони по ній платять (ну приблизно через три дні оплачують), тоді через тридні ми датою оплати виписуємо ПН, вірно?
налоговая для бюджетной организации
-
- Высший разум
- Повідомлень: 934
- З нами з: 07 вересня 2011, 11:08
- Дякував (ла): 1255 разів
- Подякували: 515 разів
Да, выписываете только по оплатеbusay писав:Доброго дня, допоможіть, будь ласка, ми товаристо, юр осова, продаєм товар бюджетній організації, вони просять щоб ми виписали РН по якій вони потім оплатять. Питання: якою датою виписать ПН? Згідно ст. 187.7. Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на банківський рахунок платника податку або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом.
Як я правильно розумію ми повинні виписать РН, вони по ній платять (ну приблизно через три дні оплачують), тоді через тридні ми датою оплати виписуємо ПН, вірно?
а якщо ми все таки виписали ПН датою РН, а через тридні вони оплатили, то чим це нам грозить?
тобто у вас рахунок, видаткова і податкова виписані однією датою, а потім через місяць роби в 1С лише платіжку і вже потім віддає їм товар?TataSt30 писав:Я выписываю сразу весь комплект документов с числом(счет, расходную и налоговую). Они же сразу мне приносят заполненую довереность. Потом жду оплату(1-2месяца) и после оплаты уже отгружаем.
але ж відгрузка бюджетній організації, а не комусь іншому. Я так розумію згідно ст. 187.7 ПКУ для бюджетних організацій треба податкову виписувать датою оплати і не дивиться на видаткову? я так розумію для бюджетних організацій правило першої події не діє, вірно?TataSt30 писав:ничем, у вас первое событие-отгрузка товара.
-
- Оракул
- Повідомлень: 240
- З нами з: 18 квітня 2012, 06:06
- Дякував (ла): 82 рази
- Подякували: 17 разів
да все документы одним числом, и после до оплаты они висят по 361 в дебете. Отгрузку делаем после оплаты для того, чтобы обезопасить себя. Хотя документально отгрузка произошла днем выписки документов.
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 6868
- З нами з: 03 жовтня 2012, 07:09
- Дякував (ла): 3428 разів
- Подякували: 2781 раз
да, обозятельство по НДС возникт только при оплатеbusay писав:але ж відгрузка бюджетній організації, а не комусь іншому. Я так розумію згідно ст. 187.7 ПКУ для бюджетних організацій треба податкову виписувать датою оплати і не дивиться на видаткову? я так розумію для бюджетних організацій правило першої події не діє, вірно?TataSt30 писав:ничем, у вас первое событие-отгрузка товара.
-
- Просвещенный
- Повідомлень: 176
- З нами з: 26 червня 2012, 08:37
- Дякував (ла): 13 разів
- Подякували: 29 разів
З організаціями, що розраховуються за рахунок бюджетних коштів, перша подія виникає лише при оплаті.busay писав:тобто у вас рахунок, видаткова і податкова виписані однією датою, а потім через місяць роби в 1С лише платіжку і вже потім віддає їм товар?TataSt30 писав:Я выписываю сразу весь комплект документов с числом(счет, расходную и налоговую). Они же сразу мне приносят заполненую довереность. Потом жду оплату(1-2месяца) и после оплаты уже отгружаем.