В том-то и дело, что покупатель не хочет писать письмо и отвечать за регистрацию РК.Nelli-Nelli писав: ↑20 вересня 2021, 17:14ждать листа на повернення коштів, повертати їх, і датою повернення створити РК на мінус.
А може і не напишуть листа... Подарують Вам
А може і документів на повернення товару не діждетесь...
А може у Вас нема і повернутої від покупця РН... (ствердження цього факту я не бачила у повідомленнях). Можливо Ваш покупець вирішив що не було ні відвантаження, ні повернення... Я б так і зробила.
Як на мене, то проблеми не буде в тому, що Вашу РК на повернення товару не зареєструють. Я б не реєструвала.
А жалобу на кого збирались катать ? яка причина? раніше ця скарга хоч давала привід на ПК чи зменшення ПЗ. А зараз який зиск з цього? Потріпати нерви замовнику? Так би мовити, попрощатись і грюкнути дверима?
Зателефонуйте покупцю і все вирішите
Смайлы Ваши огонь…
Еще раз спасибо что потратили столько времени на ответы мне. Мне казалось здесь форум для «подсказать-помочь», а не для «поржать».