А вот ответ разработчика 1С по вопросу нн с ТП 11:liona19881 писав:Налоговая накладная тип причины 11 формат нужно и правда группирировать по кодам, без указания цены и количества, а только лишь указав общий объем поставки по коду уктзед.Vac писав:Добрый день! Розница, отзовитесь! Кто как регистрирует итоговые НН с типом причины 11? Неужели нужно расписывать по кодам УКТ ВЭД?
При попытке регистрации налоговых данного типа Медок выдает ошибку: " У податкові накладній з ТП11 у табл.част. гр.4,5,6,7 не заповнюються".
Прикол в том, что 1С не в курсе о данной проблеме и пока ничего не отвечают, а сроки регистрации нн 1-15 марта истекают через 9 дней))
При обращении на горячую линию налоговой консультант потверждает корректность данного замечания и ссылается на ЗІР 101.17:
Які особливості складання податкових накладних за щоденними підсумками операцій, в тому числі у разі здійснення платником як оподатковуваних ПДВ операцій з постач.товарів, робіт послуг так і звільнених від оподаткування?
Коротка:
У верхній лівій частині податкової накладної, яка складається за щоденними підсумками операцій, робиться відповідна помітка «X» та зазначається тип причини «11», у рядку «Особа (платник податку) - покупець» зазначається «Неплатник», а у рядку «Індивідуальний податковий номер покупця» відображається умовний Індивідуальний податковий номер «100000000000».
Фіскальний звітний чек (Z-звіт) містить підсумки розрахункових операцій за реалізовані товари (надані послуги) за кожним запрограмованим кодом товару (послуги) із зазначенням його найменування, реалізованої кількості. Тому платник податку згруповує в податковій накладній в графі «Номенклатура постачання товарів/послуг продавця» товари/послуги за групами, що відповідають певному коду товару згідно з УКТ ЗЕД/коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, та графи 4, 5, 6 та 7 не заповнює.
Для операцій, що оподатковуються або звільнені від оподаткування, складаються окремі податкові накладні, тобто при одночасному постачанні одному отримувачу (покупцю) як оподатковуваних товарів/послуг, так і таких, що звільнені від оподаткування, постачальник (продавець) складає окремі податкові накладні. У податковій накладній, складеній на операції з постачання товарів/послуг, які звільняються від оподаткування ПДВ, у графі «Складена на операції, звільнені від оподаткування» верхньої лівої частини робиться помітка «Без ПДВ».
При складанні податкової накладної для операцій, що оподатковуються ПДВ, у графі 10 відображається загальний обсяг постачання (база оподаткування) товарів/послуг без урахування ПДВ.
До розділу А податкової накладної (рядки I - X) вносяться узагальнюючі дані за операціями, на які складається така податкова накладна, а саме:
у рядку I зазначається загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ;
у рядках II - IV зазначаються суми ПДВ, нараховані виходячи з обсягів постачання, зазначених у рядках V та VI;
у рядках V - IX зазначаються загальні обсяги постачання товарів/послуг в розрізі кодів ставок, зазначених у графі 8 нижньої табличної частини податкової накладної.
У разі складання податкової накладної на операції з постачання товарів/послуг, які звільняються від оподаткування ПДВ, рядки II - VIII не заповнюються.
Разъяснения ЗІР не является налоговым разъяснением с точки зрения НКУ.
Нормативными документами, регламентирующими выписку налоговых накладных, являются ст. 201 НКУ, а также действующий Порядок выписки налоговых накладных (в настоящее время - приказ Минфина № 276).
В соответствии с п. 201.1 НКУ, цена поставки и количество являются обязательными реквизитами налоговых накладных.
Порядок не описывает особенностей заполнения налоговых накладных, описанных в п. 12 Порядка. в том числе с Типом причины невыдачи 11 - в то время как для НН на условную продажу и превышение базы налогообложения, описанные в пп. 11 и 15 Порядка, четко указано, какие поля не заполняются.
В случае ручного заполнения итоговой налоговой накладной в рознице Вы имеете возможность заполнять только служебную номенклатуру, код УКТВЭД и сумму.
Целенаправленно реализовать заполнение налоговых документов таким образом - противоречит законодательству и реализовывать не планируем.
Рекомендуем обращаться за разъяснениями в ГФСУ. Только после появления разъяснений ГФСУ в конфигурацию будет внесены изменения.