а если аренды нет а только возмещение ком.услуг?Ин писав:Заповнюємо податкову накладну на послуги оренди з компенсацією комунальних послуг
Відповідь із ЗІР:
Коротка:
Податкова накладна складається постачальником (орендодавцем) на суму орендної плати, яка включає в себе відшкодування (компенсацію) витрат, пов’язаних з утриманням та обслуговуванням орендованого майна.
У податковій накладній в окремих рядках зазначаються обов’язкові реквізити, зокрема, опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг, ціна постачання без урахування податку, ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні, загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку, код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.
У разі якщо на дату складання документа, що засвідчує факт постачання послуг (наприклад, останній календарний день місяця) фактична вартість орендної плати відрізняється від розрахункової, яка була сплачена раніше, до такої податкової накладної має бути складений та зареєстрований в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений Податковим кодексом України термін відповідний розрахунок коригування.
Повна:
Статтями 284 та 286 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року № 436-IV зі змінами та доповненнями визначено, що істотною умовою договору оренди є, зокрема, орендна плата, яка є фіксованим платежем, який орендар сплачує орендодавцю незалежно від наслідків своєї господарської діяльності. Розмір орендної плати може бути змінений за погодженням сторін, а також в інших випадках, передбачених законодавством.
У вартості орендної плати за рухоме/нерухоме майно орендар має здійснювати економічне відшкодування (компенсацію) всіх елементів витрат, пов’язаних з послугами з надання майна в оренду.
Якщо орендар самостійно не укладає договори на споживання комунальних послуг та енергоносіїв з їх безпосередніми постачальниками, а здійснює відшкодування (компенсацію) орендодавцю витрат на їх оплату, то в договорі оренди визначається порядок розрахунку вартості спожитих орендарем комунальних послуг та енергоносіїв та їх оплати (відшкодування, компенсації).
Якщо орендодавцем є небюджетна установа, то кошти, що отримуються від орендаря як відшкодування (компенсація) будь-яких витрат, передбачених договором оренди, включаються орендодавцем до бази оподаткування та оподатковуються податком на додану вартість у загальновстановленому порядку, оскільки є складовою частиною операцій з постачання послуг при наданні в оренду рухомого/нерухомого майна.
Згідно з п. 201.1 ст. 201 ПКУ на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлений ПКУ термін.
Податкова накладна складається постачальником (орендодавцем) на суму орендної плати, яка включає в себе відшкодування (компенсацію) витрат, пов’язаних з утриманням та обслуговуванням орендованого майна.
У податковій накладній в окремих рядках зазначаються обов’язкові реквізити, зокрема, опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг, ціна постачання без урахування податку, ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні, загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку, код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (підпункти «е» – «і» п. 201.1 ст. 201 ПКУ).
У разі якщо на дату складання документа, що засвідчує факт постачання послуг (наприклад, останній календарний день місяця) фактична вартість орендної плати відрізняється від розрахункової, яка була сплачена раніше, до такої податкової накладної має бути складений та зареєстрований в ЄРПН у встановлений ПКУ термін відповідний розрахунок коригування.
Слід враховувати, що з метою застосування норм п. 201.4 ст. 201 ПКУ постачання послуг з оренди, незалежно від умов розрахунків (передоплата або ні) не може розглядатися як постачання, яке має безперервний або ритмічний характер, якщо періодичність оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг за договором оренди, визначається за місяць або за довший період.
Выписка Налоговых накладных
-
- Профи
- Повідомлень: 41
- З нами з: 07 лютого 2013, 00:52
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 3 рази
-
- Оракул
- Повідомлень: 266
- З нами з: 13 листопада 2015, 08:47
- Дякував (ла): 82 рази
- Подякували: 10 разів
Подскажите, пожалуйста!!
Мы начали работать с сетью магазинов. И получается, что счет выписали на общую сумму 600 грн, получать "А"
А накладные з штуки: на 200 грн Получать "А" магазин №1, 200 грн Получатель "А" магазин№2, 200 грн Получатель "А" магазин №3.
Отгрузка прошла, оплаты пока нет.
Сколько НН выписывать 1 или 3?
И указывать ли номера магазинов или только Получатель "А"?
Благодарю за помощь!!
Мы начали работать с сетью магазинов. И получается, что счет выписали на общую сумму 600 грн, получать "А"
А накладные з штуки: на 200 грн Получать "А" магазин №1, 200 грн Получатель "А" магазин№2, 200 грн Получатель "А" магазин №3.
Отгрузка прошла, оплаты пока нет.
Сколько НН выписывать 1 или 3?
И указывать ли номера магазинов или только Получатель "А"?
Благодарю за помощь!!
- Popen
- Гигант Мысли
- Повідомлень: 18775
- З нами з: 20 травня 2011, 00:41
- Звідки: Україна, м.Харків
- Дякував (ла): 2042 рази
- Подякували: 10333 рази
Мі, например, віписіваем 3 расходніх (указывая адрес каждого магазина), и 3 НН...ANNA_N писав:Подскажите, пожалуйста!!
Мы начали работать с сетью магазинов. И получается, что счет выписали на общую сумму 600 грн, получать "А"
А накладные з штуки: на 200 грн Получать "А" магазин №1, 200 грн Получатель "А" магазин№2, 200 грн Получатель "А" магазин №3.
Отгрузка прошла, оплаты пока нет.
Сколько НН выписывать 1 или 3?
И указывать ли номера магазинов или только Получатель "А"?
Благодарю за помощь!!
-
- Оракул
- Повідомлень: 254
- З нами з: 07 лютого 2012, 06:44
- Дякував (ла): 155 разів
- Подякували: 37 разів
Думаю импортный, ссылку дать не могу, но когда то читала на эту тему, арахис арахисом и остался, это недостаточная степень переработки, как-то такblont писав:Может тут кто-то тоже подобное имеет. Мы производим арахис солёный и жареный. Сырье естественно импорт. Вот спорим с директором импортный этот вид продукции или нет. Ваше мнение.
У меня вопрос, покупаем товар у неплательщика НДС, товар на самом деле импортный, но ввезен неофициально сто лет назад, есть заключение сан.эпид.экспертизы, где указано, что производитель Китай. Как безопаснее - указать в нашей нн, что товар импортный или писать неимп?
-
- Профи
- Повідомлень: 46
- З нами з: 18 березня 2015, 16:01
- Дякував (ла): 19 разів
- Подякували: 7 разів
Подскажите , у кого-то уже прошла НН с услугами?Сроки поджимают, а зарегистрировать никак не могу.
-
- Высший разум
- Повідомлень: 577
- З нами з: 24 січня 2014, 21:40
- Дякував (ла): 445 разів
- Подякували: 219 разів
montuk писав:получается вы перепродаёте подакцизный товар без лицензии?29umka11 писав:Я раньше выписывала отдельной строкой, как активная электроэнергия, и сейчас буду, только с кодом товара 2716000000, который мне выписывает облэнерго.montuk писав: 35,11 это вид деяльности с лицензией, как обойти?
природный импортируемый газ акцизом не облагается
-
- Знаток
- Повідомлень: 23
- З нами з: 09 липня 2015, 11:31
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 4 рази
Добрый день, коллеги, подскажите регистрирую НН сводную по Плательщику ДФС отклонила в связи с тем что : невірно заповнено тип причини у полі «Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини» або поле «Індивідуальний податковий номер» покупця. Кто сталкивался с такой ошибкой подскажите что делать???