Якшо у договорі все так розписано - тоAV_VISH писав:Добрий день!Можливо десь можна це почитати?Скрытый текст
Допоможіть правильно сформувати податкову накладну. Ситуація наступна:
Договір підряду на виконання Робіт.
Виконання Робіт поділено на 3 етапи:
1) Постачання обладнання і комплектуючих (оформляється видатковими накладними);
2) Монтажні роботи (акти КБ-2в);
3) Пусконалагоджувальні роботи (акти КБ-2в).
Чи потрібно в податковій накладній розписувати в номенклатурі обладнання і комплектуючі і роботи окремо?
І що потрібно зробити щоб записати все однією позицією - виконання робіт?
Наскільки я розумію, якщо окремо в договорі розписані етапи виконання робіт і буде здійснюватись окремо оплата за кожним з етапів, то потрібно в податковій накладній, крім переліку виконуваних робіт, навести і номенклатуру використаного обладнання і комплектуючих?
1) цей етап можна розглядати як звичайне постачання - тобто ви продаєете то все покупцю - відповідно ПН на це обладнання і комплектуючі
2) акт на роботи - ПН на послуги
3) те ж акт і теж ПН на послуги
Покупець же це все у себе збере на 15 рах наприклад і потім введе в експлуатацію