Выписка Налоговых накладных

податкова накладна, розрахунок коригування до податкової накладної, реєстр і реєстрація податкових накладних
Аватар користувача
Tasa
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8512
З нами з: 19 липня 2011, 07:54
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 1885 разів
Подякували: 6484 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Tasa »

AV_VISH писав:Добрий день!
Скрытый текст
Допоможіть правильно сформувати податкову накладну. Ситуація наступна:
Договір підряду на виконання Робіт.
Виконання Робіт поділено на 3 етапи:
1) Постачання обладнання і комплектуючих (оформляється видатковими накладними);
2) Монтажні роботи (акти КБ-2в);
3) Пусконалагоджувальні роботи (акти КБ-2в).
Чи потрібно в податковій накладній розписувати в номенклатурі обладнання і комплектуючі і роботи окремо?
І що потрібно зробити щоб записати все однією позицією - виконання робіт?
Наскільки я розумію, якщо окремо в договорі розписані етапи виконання робіт і буде здійснюватись окремо оплата за кожним з етапів, то потрібно в податковій накладній, крім переліку виконуваних робіт, навести і номенклатуру використаного обладнання і комплектуючих?
Можливо десь можна це почитати?
Якшо у договорі все так розписано - то
1) цей етап можна розглядати як звичайне постачання - тобто ви продаєете то все покупцю - відповідно ПН на це обладнання і комплектуючі
2) акт на роботи - ПН на послуги
3) те ж акт і теж ПН на послуги
Покупець же це все у себе збере на 15 рах наприклад і потім введе в експлуатацію

buhgalter1974
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 113
З нами з: 23 січня 2020, 08:41
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 63 рази

Повідомлення buhgalter1974 »

Tasa писав:
AV_VISH писав:Добрий день!
Скрытый текст
Допоможіть правильно сформувати податкову накладну. Ситуація наступна:
Договір підряду на виконання Робіт.
Виконання Робіт поділено на 3 етапи:
1) Постачання обладнання і комплектуючих (оформляється видатковими накладними);
2) Монтажні роботи (акти КБ-2в);
3) Пусконалагоджувальні роботи (акти КБ-2в).
Чи потрібно в податковій накладній розписувати в номенклатурі обладнання і комплектуючі і роботи окремо?
І що потрібно зробити щоб записати все однією позицією - виконання робіт?
Наскільки я розумію, якщо окремо в договорі розписані етапи виконання робіт і буде здійснюватись окремо оплата за кожним з етапів, то потрібно в податковій накладній, крім переліку виконуваних робіт, навести і номенклатуру використаного обладнання і комплектуючих?
Можливо десь можна це почитати?
Якшо у договорі все так розписано - то
1) цей етап можна розглядати як звичайне постачання - тобто ви продаєете то все покупцю - відповідно ПН на це обладнання і комплектуючі
2) акт на роботи - ПН на послуги
3) те ж акт і теж ПН на послуги
Покупець же це все у себе збере на 15 рах наприклад і потім введе в експлуатацію
Треба читати договір, а не уривки!!! Справа в тому, що вже доводилося бачити схожі тексти...#wall# Насправді там все може бути значно цікавіше.#blush#
Договір - такий папірець, у якому слова - понад усе. Тому, наприклад, якщо ви у договорі підряду (за договором підряду виконавець здійснює певні платні дії для замовника) домовилися про "Постачання обладнання і комплектуючих (оформляється видатковими накладними)", то, буквально, оплатним за цим договором є процес постачання (що охоплює купівлю, складування, транспортування, оприходування товарів, внутрішню перевірку й зберігання закупленого), і в умовах договору має бути зазначена вартість "робіт з постачання" тобто вартість робіт з купівлі, складування, транспортування, оприходування товарів, внутрішньої перевірки й зберігання закупленого.
...
На цьому #hi# .
Краще звертайтеся до компетентних людей, якщо не розумієте, як записати , про що хочете домовитися.

AV_VISH
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 143
З нами з: 07 жовтня 2016, 17:02
Дякував (ла): 81 раз
Подякували: 18 разів

Повідомлення AV_VISH »

buhgalter1974 писав:
Tasa писав:
AV_VISH писав:Добрий день!
Скрытый текст
Допоможіть правильно сформувати податкову накладну. Ситуація наступна:
Договір підряду на виконання Робіт.
Виконання Робіт поділено на 3 етапи:
1) Постачання обладнання і комплектуючих (оформляється видатковими накладними);
2) Монтажні роботи (акти КБ-2в);
3) Пусконалагоджувальні роботи (акти КБ-2в).
Чи потрібно в податковій накладній розписувати в номенклатурі обладнання і комплектуючі і роботи окремо?
І що потрібно зробити щоб записати все однією позицією - виконання робіт?
Наскільки я розумію, якщо окремо в договорі розписані етапи виконання робіт і буде здійснюватись окремо оплата за кожним з етапів, то потрібно в податковій накладній, крім переліку виконуваних робіт, навести і номенклатуру використаного обладнання і комплектуючих?
Можливо десь можна це почитати?
Якшо у договорі все так розписано - то
1) цей етап можна розглядати як звичайне постачання - тобто ви продаєете то все покупцю - відповідно ПН на це обладнання і комплектуючі
2) акт на роботи - ПН на послуги
3) те ж акт і теж ПН на послуги
Покупець же це все у себе збере на 15 рах наприклад і потім введе в експлуатацію
Треба читати договір, а не уривки!!! Справа в тому, що вже доводилося бачити схожі тексти...#wall# Насправді там все може бути значно цікавіше.#blush#
Договір - такий папірець, у якому слова - понад усе. Тому, наприклад, якщо ви у договорі підряду (за договором підряду виконавець здійснює певні платні дії для замовника) домовилися про "Постачання обладнання і комплектуючих (оформляється видатковими накладними)", то, буквально, оплатним за цим договором є процес постачання (що охоплює купівлю, складування, транспортування, оприходування товарів, внутрішню перевірку й зберігання закупленого), і в умовах договору має бути зазначена вартість "робіт з постачання" тобто вартість робіт з купівлі, складування, транспортування, оприходування товарів, внутрішньої перевірки й зберігання закупленого.
...
На цьому #hi# .
Краще звертайтеся до компетентних людей, якщо не розумієте, як записати , про що хочете домовитися.
На жаль, зазвичай доводиться розгрібати те, про що "компетентні люди" вже встигли домовились.

Dniperriver
УченикУченик
Повідомлень: 2
З нами з: 15 листопада 2017, 16:13

Повідомлення Dniperriver »

Добрый вечер!
Уважаемые форумчане,подскажите пожалуйста: если фирма А покупает товары на территории Украины, надо ли ставить в налоговой накладной крестик в столбике "ознака імпортованого товару" ? При этом фирма А покупает товары у фирмы Б, которая эти товары купила заграницей(импортные). Знаю, что этот крестик не обязательный, но всё же хотелось бы знать. Если вопрос глупый- извините. Заранее спасибо за ответ. :)

Аватар користувача
nata2020
ПрофиПрофи
Повідомлень: 39
З нами з: 23 березня 2020, 15:12
Дякував (ла): 39 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення nata2020 »

Отправила на регистрацию н/н из Сонаты,глухо!
Сегодня вообще регистрируются у кого-то н/н?

КамЛ
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1912
З нами з: 06 липня 2017, 15:07
Дякував (ла): 50 разів
Подякували: 1298 разів

Повідомлення КамЛ »

nata2020 писав:
23 березня 2020, 15:16
Отправила на регистрацию н/н из Сонаты,глухо!
Сегодня вообще регистрируются у кого-то н/н?
У меня зарегистрировались НН, отправленные в 9.00 и 10.00 часов.

Olia123
Оракул
Оракул
Повідомлень: 284
З нами з: 13 лютого 2014, 16:49
Дякував (ла): 159 разів
Подякували: 11 разів

Повідомлення Olia123 »

Dniperriver писав:
17 березня 2020, 21:02
Добрый вечер!
Уважаемые форумчане,подскажите пожалуйста: если фирма А покупает товары на территории Украины, надо ли ставить в налоговой накладной крестик в столбике "ознака імпортованого товару" ? При этом фирма А покупает товары у фирмы Б, которая эти товары купила заграницей(импортные). Знаю, что этот крестик не обязательный, но всё же хотелось бы знать. Если вопрос глупый- извините. Заранее спасибо за ответ. :)
Да, нужно проставлять

Olia123
Оракул
Оракул
Повідомлень: 284
З нами з: 13 лютого 2014, 16:49
Дякував (ла): 159 разів
Подякували: 11 разів

Повідомлення Olia123 »

С января висит переплата от поставщика, 100 грн. В марте ему был выставлен счет 10 тыс грн - 16 числа зашли 6 тыс, НН на 6 тыс грн. 18 числа была реализация - выписана НН на 4 тыс грн. 19 числа они оплатили 3900 грн по этому счету. 20 числа пришло письмо с просьбой засчитать переплату в счет мартовского счета. 20 числом нужно сделать корректировку - но не могу сообразить, к какой налоговой накладной - от 16 или от 18 числа?

Nelli-Nelli
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1729
З нами з: 31 травня 2015, 13:16
Дякував (ла): 399 разів
Подякували: 905 разів

Повідомлення Nelli-Nelli »

Olia123 писав:
23 березня 2020, 17:02
С января висит переплата от поставщика, 100 грн. В марте ему был выставлен счет 10 тыс грн - 16 числа зашли 6 тыс, НН на 6 тыс грн. 18 числа была реализация - выписана НН на 4 тыс грн. 19 числа они оплатили 3900 грн по этому счету. 20 числа пришло письмо с просьбой засчитать переплату в счет мартовского счета. 20 числом нужно сделать корректировку - но не могу сообразить, к какой налоговой накладной - от 16 или от 18 числа?
Нульовий рк до январской ПН, якою зареєстрована переплата. А чого фігурує слово поставщик ? Він у вас і покупець, і постачальник ?

Olia123
Оракул
Оракул
Повідомлень: 284
З нами з: 13 лютого 2014, 16:49
Дякував (ла): 159 разів
Подякували: 11 разів

Повідомлення Olia123 »

Nelli-Nelli писав:
23 березня 2020, 18:48
Olia123 писав:
23 березня 2020, 17:02
С января висит переплата от поставщика, 100 грн. В марте ему был выставлен счет 10 тыс грн - 16 числа зашли 6 тыс, НН на 6 тыс грн. 18 числа была реализация - выписана НН на 4 тыс грн. 19 числа они оплатили 3900 грн по этому счету. 20 числа пришло письмо с просьбой засчитать переплату в счет мартовского счета. 20 числом нужно сделать корректировку - но не могу сообразить, к какой налоговой накладной - от 16 или от 18 числа?
Нульовий рк до январской ПН, якою зареєстрована переплата. А чого фігурує слово поставщик ? Він у вас і покупець, і постачальник ?
Так, про покупця хотіла написати) А якщо брати за основу те, що всі податкові вже зареєстровані, то тоді до якої НН треба виписувати коригування? Місяць березень я взяла для прикладу, не дуже вдалий приклад вийшов) Всі події відбувались в минулих місяцях і лише лист про зарахування переплати ми отримали в березні.

Відповісти

Повернутись до “Податкова накладна”