Тюша писав:когда-то было разъяснение из ЕБНЗ по этому поводу, и я продолжаю ею пользоваться:
Ставлю "БО", с № соответствующим № строки реестра, в ИПН банка ставлю "0".В кв. №1-пишут "всякую фигню", что типа ошибка, но уже несколько лет так сдаю.кв.2 приходит, что принято, и на том спасибо.
И я так же сдаю и ошибки приходят .могли бы под свои требования и программу переделать .атокаксэтими нулями в пустых строках .требования есть а программы нет#wall#
А у меня не получается поставить ИНН=0, в квитанции написано Документ не прийнято. ИНН=0 не був платником ПДВ.Розмір ИНН не може бути менше 12 символів. Если ставлю нормальный ИНН реестр проходит.
Любопытная писав:А у меня не получается поставить ИНН=0, в квитанции написано Документ не прийнято. ИНН=0 не був платником ПДВ.Розмір ИНН не може бути менше 12 символів. Если ставлю нормальный ИНН реестр проходит.
Практик писав:1. Последним числом месяца делается бухгалтерская справка(или в 1С оборотно сальдовая ведомость за месяц по аналитике "банковское обслуживание")
2. В реестр НН заполняется как "прочее" и БО
3. В наименовании банка ставим ИНН, но сумма НДС-ноль (ведь банк является плательщиком НДС, только эти операции не облагаются)
4. Номер документа ставите тот же, что и в реестре № п/п.
Никаких проблем с приемом реестров не было.
Я так тоже делаю и никогда в квит № 1не показывают ошибку. Всё проходит без ошибок.
Люлик писав:я тоже провожу РКО одной строкой за месяц на основании бух. справки. Документ в реестре пишу БО и ИНН банка, все пока в порядке
Совсем недавно где-то (но не помню где) попалось на глаза или письмо (или это было в ЕБНЗ ?) о том, что недопустимо РКО банка отражать в Реестре одной (суммарной) строкой, а следует отражать по конкретным датам...
Люлик писав:я тоже провожу РКО одной строкой за месяц на основании бух. справки. Документ в реестре пишу БО и ИНН банка, все пока в порядке
Совсем недавно где-то (но не помню где) попалось на глаза или письмо (или это было в ЕБНЗ ?) о том, что недопустимо РКО банка отражать в Реестре одной (суммарной) строкой, а следует отражать по конкретным датам...
да ну их.... каждой датой, может еще и каждой платежкой?! #g_hospita
Люлик писав:я тоже провожу РКО одной строкой за месяц на основании бух. справки. Документ в реестре пишу БО и ИНН банка, все пока в порядке
Совсем недавно где-то (но не помню где) попалось на глаза или письмо (или это было в ЕБНЗ ?) о том, что недопустимо РКО банка отражать в Реестре одной (суммарной) строкой, а следует отражать по конкретным датам...
да ну их.... каждой датой, может еще и каждой платежкой?! #g_hospita
У меня был филиал, и гл. бухг. основного предприятия заставляла меня што я банк проводила по дням когда он есть и я так подовала ей реэстр.
2. Банк при здійсненні міжбанківського переводу коштів справляє комісію та надає виписку на суму комісії (інколи їх кількість становить понад 10 шт.). Чи можна до Реєстру заносити однією сумою за день або місяць дані з декількох виписок?
Відповідно до Узагальнюючої податкової консультації щодо використання банківських виписок як первинних документів, затвердженої наказом ДПС України від 05.07.2012 р., виписка з особового рахунку клієнта банку може слугувати як документ, що підтверджує суму витрат на оплату банківських послуг з розрахунково-касового обслуговування, за умови зазначення в ній інформації про надання банком таких послуг, сум операцій та заповнення обов’язкових реквізитів.
Аналогічну позицію з цього питання викладено у листах Нацбанку України від 11.04.2012 р. № 12-109/658-3917 та ДПС України від 07.05.2012 р. № 7912/6/15-1415.
Форму Реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядок його ведення затверджено наказом № 1340.
Документи (отримані податкові накладні, розрахунки коригування, товарні чеки або інші розрахункові документи, транспортний квиток, готельний рахунок, касові чеки, первинні документи, складені відповідно до Закону України від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг тощо), на підставі яких здійснюється облік операцій з придбання товарів/послуг, відображаються у розділі II цього Реєстру.
Особливості заповнення деяких граф розділу II Реєстру передбачено п. 2 розділу IV Порядку № 1340.
Так, проставляється номер запису документа, який засвідчує факт придбання товарів. Номер запису переноситься на зазначений документ. До граф 3, 4 переносяться відповідні реквізити такого документа.
Отже, зведене ведення записів у розділі II Реєстру за кількома документами, що підтверджують факт отримання (придбання) товарів/послуг Порядком № 1340, не передбачено, і, крім того, занесення до Реєстру інформації за декількома документами унеможливлює заповнення граф 3, 4 цього Реєстру, яке є обов’язковим.
Враховуючи вищезазначене, до Реєстру отриманих податкових накладних не можна вносити записи одним рядком, сформовані на підставі зведених даних декількох окремих документів (зокрема, кількох виписок банку), незалежно від періодичності зведення таких документів (один раз на день або раз на місяць). А тому у зазначеній у запитанні ситуації записи до Реєстру отриманих податкових накладних мають бути внесено окремим рядком за кожною отриманою випискою.
Водночас слід враховувати те, що зведені результати податкового обліку Реєстру є основою для їх відображення в податкових деклараціях з ПДВ.