Податок на землю і оренда землі

Розділ XII ПКУ
Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1169
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 614 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

Уважаемый коллега LIKS
LIKS писав:
Ole4ka256 писав: Al Shurshun,
Подскажите, сколько дней делали новую НДО земли? Пишут сейчас что 3 раб дня и готово. Сколько вы ждали?
Я делала в Киеве через Центр надання адм.послуг. Спасибо этому сайту тут есть ссылка как это сделать через интернет. У меня ушла где-то неделя. Если Вы в Киеве вот ссылка на сайт. Там есть видеоурок как это сделать.
http://wikimap.dzk.gov.ua/wiki/%D0%97%D ... 0.BA.D0.B8
не надо "путать" получение ВЫПИСКИ и составление ТЕХНИЧЕСКОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ на выполнение работ по НГО

кроме того, замечу, что длительность выполнения зависит от:

наличия решения совета по составлению техдокументации на НГО
Стаття 15. Підстави для проведення оцінки земель

Підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок може проводитися також на підставі договору, який укладається заінтересованими особами в порядку, встановленому законом.
степени выполнения требований ст.79-1 кодекса
Стаття 2. Призначення землеустрою

Землеустрій забезпечує:

а) реалізацію державної політики щодо використання та охорони земель, здійснення земельної реформи, вдосконалення земельних відносин, наукове обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів, формування раціональної системи землеволодіння і землекористування, створення екологічно сталих агроландшафтів
тощо;

б) надання інформації для правового, економічного, екологічного і містобудівного механізмів регулювання земельних відносин на національному, регіональному, локальному і господарському рівнях шляхом встановлення особливого режиму та умов використання й охорони земель;

в) встановлення і закріплення на місцевості меж адміністративно-територіальних одиниць, територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення, меж земельних ділянок власників і землекористувачів;

г) прогнозування, планування і організацію раціонального використання та охорони земель на національному, регіональному, локальному і господарському рівнях;

ґ) організацію території сільськогосподарських підприємств, установ і організацій з метою створення просторових умов для еколого-економічної оптимізації використання та охорони земель сільськогосподарського призначення, впровадження прогресивних форм організації управління землекористуванням, удосконалення структури і розміщення земельних угідь, посівних площ, системи сівозміни,
сінокосо- і пасовищезміни;

д) розробку і здійснення системи заходів із землеустрою для збереження природних ландшафтів, відновлення та підвищення родючості ґрунтів, рекультивації порушених земель і землювання малопродуктивних угідь, захисту земель від ерозії, підтоплення, висушення, зсувів, вторинного засолення, закислення, заболочення, ущільнення, забруднення промисловими відходами та хімічними
речовинами тощо, консервації деградованих і малопродуктивних земель, запобігання іншим негативним явищам;

е) організацію території підприємств, установ і організацій з метою створення умов сталого землекористування та встановлення обмежень і обтяжень (земельних сервітутів) у використанні та охороні земель несільськогосподарського призначення;

є) отримання інформації щодо кількості та якості земель, їхнього стану та інших даних, необхідних для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель.
скорости утверждения техдокументации решением совета
Стаття 21. Державна експертиза документації з оцінки земель

Технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель, нормативної грошової оцінки земельних ділянок, а також звіти з експертної грошової оцінки земельних ділянок державної та комунальної власності у разі їх продажу підлягають державній експертизі відповідно до закону.

даже если всё схвачено - 2 месяца


С уважением Зображення

LIKS
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 21
З нами з: 18 лютого 2015, 14:45
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення LIKS »

Al Shurshun писав:Уважаемый коллега LIKS
LIKS писав:
Ole4ka256 писав: Al Shurshun,
Подскажите, сколько дней делали новую НДО земли? Пишут сейчас что 3 раб дня и готово. Сколько вы ждали?
Я делала в Киеве через Центр надання адм.послуг. Спасибо этому сайту тут есть ссылка как это сделать через интернет. У меня ушла где-то неделя. Если Вы в Киеве вот ссылка на сайт. Там есть видеоурок как это сделать.
http://wikimap.dzk.gov.ua/wiki/%D0%97%D ... 0.BA.D0.B8
не надо "путать" получение ВЫПИСКИ и составление ТЕХНИЧЕСКОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ на выполнение работ по НГО

кроме того, замечу, что длительность выполнения зависит от:

наличия решения совета по составлению техдокументации на НГО
Стаття 15. Підстави для проведення оцінки земель

Підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок може проводитися також на підставі договору, який укладається заінтересованими особами в порядку, встановленому законом.
степени выполнения требований ст.79-1 кодекса
Стаття 2. Призначення землеустрою

Землеустрій забезпечує:

а) реалізацію державної політики щодо використання та охорони земель, здійснення земельної реформи, вдосконалення земельних відносин, наукове обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів, формування раціональної системи землеволодіння і землекористування, створення екологічно сталих агроландшафтів
тощо;

б) надання інформації для правового, економічного, екологічного і містобудівного механізмів регулювання земельних відносин на національному, регіональному, локальному і господарському рівнях шляхом встановлення особливого режиму та умов використання й охорони земель;

в) встановлення і закріплення на місцевості меж адміністративно-територіальних одиниць, територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення, меж земельних ділянок власників і землекористувачів;

г) прогнозування, планування і організацію раціонального використання та охорони земель на національному, регіональному, локальному і господарському рівнях;

ґ) організацію території сільськогосподарських підприємств, установ і організацій з метою створення просторових умов для еколого-економічної оптимізації використання та охорони земель сільськогосподарського призначення, впровадження прогресивних форм організації управління землекористуванням, удосконалення структури і розміщення земельних угідь, посівних площ, системи сівозміни,
сінокосо- і пасовищезміни;

д) розробку і здійснення системи заходів із землеустрою для збереження природних ландшафтів, відновлення та підвищення родючості ґрунтів, рекультивації порушених земель і землювання малопродуктивних угідь, захисту земель від ерозії, підтоплення, висушення, зсувів, вторинного засолення, закислення, заболочення, ущільнення, забруднення промисловими відходами та хімічними
речовинами тощо, консервації деградованих і малопродуктивних земель, запобігання іншим негативним явищам;

е) організацію території підприємств, установ і організацій з метою створення умов сталого землекористування та встановлення обмежень і обтяжень (земельних сервітутів) у використанні та охороні земель несільськогосподарського призначення;

є) отримання інформації щодо кількості та якості земель, їхнього стану та інших даних, необхідних для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель.
скорости утверждения техдокументации решением совета
Стаття 21. Державна експертиза документації з оцінки земель

Технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель, нормативної грошової оцінки земельних ділянок, а також звіти з експертної грошової оцінки земельних ділянок державної та комунальної власності у разі їх продажу підлягають державній експертизі відповідно до закону.

даже если всё схвачено - 2 месяца


С уважением Зображення
Извините, не ту ссылку дала. Я делала Замовлення витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки. Правильная ссылка http://wikimap.dzk.gov.ua/wiki/%D0%97%D ... 0.BA.D0.B8
Это бесплатно и забрали через неделю документ, который называется Витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. Разве я не могу им пользоваться для определения НДО ?

Ната2727
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 816
З нами з: 10 березня 2012, 13:17
Дякував (ла): 475 разів
Подякували: 70 разів

Повідомлення Ната2727 »

скажіть будь-ласка, земля спочатку була в оренді, а потім викуплена в 2016р., чи необхідно подавати звіт по землі за 2017рік?

Luda_avon@ukr.net
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 502
З нами з: 17 червня 2013, 10:01
Дякував (ла): 88 разів
Подякували: 15 разів

Повідомлення Luda_avon@ukr.net »

voko писав:
Luda_avon@ukr.net писав:Добрый день. Девочки и мальчики, помогите мне..... Кто-нибудь сталкиватся с такой ситуацией: заказали в Геокадастре справку про стоимость 1 кв.м. земли НА 01.01.17. Нам выдали справку, " У поданому Вами клопотанні не вказано кадастровий номерзем.ділянкивідповідно до цього відділ не має змоги визначити межі та місце розташування зем.ділянки, що є необхідним для розрахунку нормативно-грошової оцінки зем.ділянки. Крім того повідомляємо, що середня (базова) вартість 1 м2 земель по місту станом на 01.01.2017р становить 213,60грн( з врахуванням індексації. Як повинна розрахувати земельний податок , землі не с/г признач. , ком. викор.?Зем.дылянка 0,0724га.Розрахунок такий 0,0724га х(213,60х10000=2136000грн)=154646,40грн х 1%=1546,46грн. Или что-то не так?
Мабуть площу в гектарах треба множити на 10000, щоб отримати квадратні метри:

0,724 х 10000 = 724 кв. м.

А далі просто, все так, як ви розрахували:

724 кв. м. х 213,60 грн. = 154646,40 грн. х 1% = 1546,46 грн.

Ніби так.
Просто у меня в прошлом году был насчитан зем налог на 2016г - 3696,00грн., а в этом году меньше -получается 1546,46грн. Как быть? В налоговой сегодня была , то сказали что берем НГО которую показывали в прошлом году и х 1,06.Но у меня нет кадастрового номера и НГО дали среднюю по городу. Правильно ли это будет, или как правильно сделать?#wall#

Юркас
ПрофиПрофи
Повідомлень: 38
З нами з: 01 березня 2016, 16:11
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Юркас »

Тоже интересует этот вопрос. У меня тоже нет кадастрового номера, Геокадастр выдал в 2017 г. среднюю стоимость земли по экономической зоне города, а по ст. 286.2 надо подавать именно выписку из НГО... При чем у меня вообще не написано, как произведен расчет стоимости (какой коэф.функ.назначения, применены ли коэф.индексации и прочее). Т.е. что делать с этой справкой не понятно, индексировать или нет, если указана стоимость земли на 01.01.13, которая в разы отличается от стоимости на 01.01.13 по решению горсовета. Т.е. или ошиблись в дате (уже проиндексировали) или вообще какие-то левые цифры. И еще смущает изменение ст.286.7 ПКУ: 287.6. При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку. А раньше было - с даты регистрации прав собственности на недвижимость. Как-то слишком много изменений...

Юркас
ПрофиПрофи
Повідомлень: 38
З нами з: 01 березня 2016, 16:11
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Юркас »

Ната2727 писав:скажіть будь-ласка, земля спочатку була в оренді, а потім викуплена в 2016р., чи необхідно подавати звіт по землі за 2017рік?
Вы теперь стали плательщиком налога на землю. А раньше были плательщиком арендной платы. Вам надо подавать отчет, заполняете раздел 1. Ставка налога обычно меньше, чем арендная плата. Посмотрите решение Вашего горсовета по ставкам на 2017г.

Юркас
ПрофиПрофи
Повідомлень: 38
З нами з: 01 березня 2016, 16:11
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Юркас »

Направила сегодня в ДФС вопрос о том, можно ли использовать справки про среднюю стоимость земли по городу для расчета налога на землю вот такого плана "Доброго дня.
Держгеокадастр та Центр надання адміністративних послуг не надають витяги з нормативно-грошової оцінки землі тим, у кого не присвоєний кадастровий номер земельної ділянки (право власності чи оренди на які знаходяться в процесі оформлення). Яким чином можна визначити базу оподаткування по таким земельним ділянкам та чі є вони об'єктом оподаткування платою за землю, якщо інформація по ним не внесена до ДЗК? Чи використовувати для цього стару довідку з НГО (минулих років, коли земельні ресурси ще надавали такі витяги по всім землям в незалежності від наявності кадастрового номера), індексуючи її на індекс інфляції?"
Надеюсь, что получу четкий ответ. А то ДФС когда справка меньше, говорит ее нельзя использовать, а когда больше - то можно.... Очень интересное правоприменение выходит.

LIKS
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 21
З нами з: 18 лютого 2015, 14:45
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення LIKS »

Юркас писав:Направила сегодня в ДФС вопрос о том, можно ли использовать справки про среднюю стоимость земли по городу для расчета налога на землю вот такого плана "Доброго дня.
Держгеокадастр та Центр надання адміністративних послуг не надають витяги з нормативно-грошової оцінки землі тим, у кого не присвоєний кадастровий номер земельної ділянки (право власності чи оренди на які знаходяться в процесі оформлення). Яким чином можна визначити базу оподаткування по таким земельним ділянкам та чі є вони об'єктом оподаткування платою за землю, якщо інформація по ним не внесена до ДЗК? Чи використовувати для цього стару довідку з НГО (минулих років, коли земельні ресурси ще надавали такі витяги по всім землям в незалежності від наявності кадастрового номера), індексуючи її на індекс інфляції?"
Надеюсь, что получу четкий ответ. А то ДФС когда справка меньше, говорит ее нельзя использовать, а когда больше - то можно.... Очень интересное правоприменение выходит.
Молодец! У меня та же ситуация. С нетерпением жду ответа. Выложите его потом сюда, пожалуйста. И запрос направили на ЗИР ? или в свою налоговую?

Юркас
ПрофиПрофи
Повідомлень: 38
З нами з: 01 березня 2016, 16:11
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Юркас »

Направила в ЗИР. Как только придет ответ, отпишусь!

Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1169
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 614 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

Уважаемый коллега LIKS
LIKS писав:
Al Shurshun писав:Уважаемый коллега LIKS
LIKS писав: Я делала в Киеве через Центр надання адм.послуг. Спасибо этому сайту тут есть ссылка как это сделать через интернет. У меня ушла где-то неделя. Если Вы в Киеве вот ссылка на сайт. Там есть видеоурок как это сделать.
http://wikimap.dzk.gov.ua/wiki/%D0%97%D ... 0.BA.D0.B8
не надо "путать" получение ВЫПИСКИ и составление ТЕХНИЧЕСКОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ на выполнение работ по НГО

кроме того, замечу, что длительность выполнения зависит от:

наличия решения совета по составлению техдокументации на НГО
Стаття 15. Підстави для проведення оцінки земель

Підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок може проводитися також на підставі договору, який укладається заінтересованими особами в порядку, встановленому законом.
степени выполнения требований ст.79-1 кодекса
Стаття 2. Призначення землеустрою

Землеустрій забезпечує:

а) реалізацію державної політики щодо використання та охорони земель, здійснення земельної реформи, вдосконалення земельних відносин, наукове обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів, формування раціональної системи землеволодіння і землекористування, створення екологічно сталих агроландшафтів
тощо;

б) надання інформації для правового, економічного, екологічного і містобудівного механізмів регулювання земельних відносин на національному, регіональному, локальному і господарському рівнях шляхом встановлення особливого режиму та умов використання й охорони земель;

в) встановлення і закріплення на місцевості меж адміністративно-територіальних одиниць, територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення, меж земельних ділянок власників і землекористувачів;

г) прогнозування, планування і організацію раціонального використання та охорони земель на національному, регіональному, локальному і господарському рівнях;

ґ) організацію території сільськогосподарських підприємств, установ і організацій з метою створення просторових умов для еколого-економічної оптимізації використання та охорони земель сільськогосподарського призначення, впровадження прогресивних форм організації управління землекористуванням, удосконалення структури і розміщення земельних угідь, посівних площ, системи сівозміни,
сінокосо- і пасовищезміни;

д) розробку і здійснення системи заходів із землеустрою для збереження природних ландшафтів, відновлення та підвищення родючості ґрунтів, рекультивації порушених земель і землювання малопродуктивних угідь, захисту земель від ерозії, підтоплення, висушення, зсувів, вторинного засолення, закислення, заболочення, ущільнення, забруднення промисловими відходами та хімічними
речовинами тощо, консервації деградованих і малопродуктивних земель, запобігання іншим негативним явищам;

е) організацію території підприємств, установ і організацій з метою створення умов сталого землекористування та встановлення обмежень і обтяжень (земельних сервітутів) у використанні та охороні земель несільськогосподарського призначення;

є) отримання інформації щодо кількості та якості земель, їхнього стану та інших даних, необхідних для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель.
скорости утверждения техдокументации решением совета
Стаття 21. Державна експертиза документації з оцінки земель

Технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель, нормативної грошової оцінки земельних ділянок, а також звіти з експертної грошової оцінки земельних ділянок державної та комунальної власності у разі їх продажу підлягають державній експертизі відповідно до закону.

даже если всё схвачено - 2 месяца


С уважением Зображення
Извините, не ту ссылку дала. Я делала Замовлення витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки. Правильная ссылка http://wikimap.dzk.gov.ua/wiki/%D0%97%D ... 0.BA.D0.B8
Это бесплатно и забрали через неделю документ, который называется Витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. Разве я не могу им пользоваться для определения НДО ?
мне все говорят, что у меня проблемы с изложением информации

однако
Ole4ka256 писав: Al Shurshun,
Подскажите, сколько дней делали новую НДО земли? Пишут сейчас что 3 раб дня и готово. Сколько вы ждали?
мы не заказывали ВЫТЯГ - мы, по истечению 7 летнего строка, оговоренного договором аренды заказывали НОВУЮ НГО, тем паче, что наше горное предприятие получило согласование на приращивание земельного участка


С уважением Зображення

Відповісти

Повернутись до “Податок на майно”