аренда помещений

Розділ IV ПКУ
Полина1109
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 16
З нами з: 30 січня 2013, 11:00
Дякував (ла): 11 разів

Повідомлення Полина1109 »

Подскажите закон, кто должен акт выполненых работ по аренде помещений?
и как знать сколько платить % НДФЛ за оренду помещения?

Gella
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1277
З нами з: 10 жовтня 2011, 08:29
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 685 разів

Повідомлення Gella »

І. Нормативне визначення та обов’язковість застосування:

Стаття 882 (п.4) Цивільного кодексу передбачає, що передавання робіт підрядчиком і прийняття їх замовником оформлюється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і його підписує друга сторона.


Стаття 853 Цивільного кодексу України передбачає обов’язок замовника прийняти роботу, виконану підрядчиком відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відхилень від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядчикові. Якщо замовник не зробить такої заяви, він втрачає право у подальшому посилатися на ці відхилення від умов договору або недоліки у виконаній роботі.





ІІ. Вимоги до складання та відомості, що відображаються в акті обов’язково:

Стаття 9 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлює, що первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Первинні документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
1. назву документа (форми);
2. дату і місце складання;
3. назву підприємства, від імені якого складено документ;
4. зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
5. посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
6. особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.





ІІІ. Зразок простої форми акту виконаних робіт:





АКТ
про прийняття-передачі виконання робіт

Місто_______________ “__”____________200__ року





ТОВ “____________________”, що надалі іменується Замовник, в особі директора, ___________________________, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та ПП "_____________________", що надалі іменується Підрядчик, в особі директора ______________________________, який діє на підставі Статуту, з іншої сторони, на підставі п. 2.1.3. Договору № _____ про виконання робіт від “__” ____________ 200___ року (надалі - «Договір») підписали цей Акт про наступне:

1. В період з __.__.200__ р. по __.__.200__р. Підрядчик виконав та передав наступні роботи:



1.__________________________________________________
2.__________________________________________________
3.__________________________________________________
4.__________________________________________________




Замовник прийняв вказані роботи по обсягу та якості.
2. Вартість робіт становить _____ грн., без ПДВ - Підрядчик є платником єдиного податку за ставкою 10% (свідоцтво № ___________ про право сплати єдиного податку)
Всього до сплати – _____ грн. (____________________ гривень).
3. Жодних претензій по якості та обсягу робіт Замовник немає.
4. Акт підписано у двох примірниках українською мовою, по одному примірнику - для кожної Сторони. Обидва примірники мають однакову юридичну силу.

ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН:




Замовник: Підрядчик:
___________________ ______________________ ___________________ ______________________





ПІДПИСИ СТОРІН:

Від імені Замовника Від імені Виконавця

____________________________ ____________________________
Підпис Підпис

М. п. М. п.

"_____"_______________200__ р. "_____"_______________200__

11470 (10 мінімальних зарплат на на 1 січня 2013 р.) х 15%
ставка податку становить 17 відсотків суми перевищення .

Gella
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1277
З нами з: 10 жовтня 2011, 08:29
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 685 разів

Повідомлення Gella »

І. Нормативне визначення та обов’язковість застосування:

Стаття 882 (п.4) Цивільного кодексу передбачає, що передавання робіт підрядчиком і прийняття їх замовником оформлюється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і його підписує друга сторона.


Стаття 853 Цивільного кодексу України передбачає обов’язок замовника прийняти роботу, виконану підрядчиком відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відхилень від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядчикові. Якщо замовник не зробить такої заяви, він втрачає право у подальшому посилатися на ці відхилення від умов договору або недоліки у виконаній роботі.





ІІ. Вимоги до складання та відомості, що відображаються в акті обов’язково:

Стаття 9 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлює, що первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Первинні документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
1. назву документа (форми);
2. дату і місце складання;
3. назву підприємства, від імені якого складено документ;
4. зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
5. посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
6. особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.





ІІІ. Зразок простої форми акту виконаних робіт:





АКТ
про прийняття-передачі виконання робіт

Місто_______________ “__”____________200__ року





ТОВ “____________________”, що надалі іменується Замовник, в особі директора, ___________________________, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та ПП "_____________________", що надалі іменується Підрядчик, в особі директора ______________________________, який діє на підставі Статуту, з іншої сторони, на підставі п. 2.1.3. Договору № _____ про виконання робіт від “__” ____________ 200___ року (надалі - «Договір») підписали цей Акт про наступне:

1. В період з __.__.200__ р. по __.__.200__р. Підрядчик виконав та передав наступні роботи:



1.__________________________________________________
2.__________________________________________________
3.__________________________________________________
4.__________________________________________________




Замовник прийняв вказані роботи по обсягу та якості.
2. Вартість робіт становить _____ грн., без ПДВ - Підрядчик є платником єдиного податку за ставкою 10% (свідоцтво № ___________ про право сплати єдиного податку)
Всього до сплати – _____ грн. (____________________ гривень).
3. Жодних претензій по якості та обсягу робіт Замовник немає.
4. Акт підписано у двох примірниках українською мовою, по одному примірнику - для кожної Сторони. Обидва примірники мають однакову юридичну силу.

ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН:




Замовник: Підрядчик:
___________________ ______________________ ___________________ ______________________





ПІДПИСИ СТОРІН:

Від імені Замовника Від імені Виконавця

____________________________ ____________________________
Підпис Підпис

М. п. М. п.

"_____"_______________200__ р. "_____"_______________200__

11470 (10 мінімальних зарплат на на 1 січня 2013 р.) х 15%
ставка податку становить 17 відсотків суми перевищення .

Полина1109
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 16
З нами з: 30 січня 2013, 11:00
Дякував (ла): 11 разів

Повідомлення Полина1109 »

Спасибо большое,
У меня такая ситуация, мы (физ-лицо) предоставляем помещение в аренду, у меня вопрос с бухгалтером того кто снимает, кто должен делать акт? бухгалтер отказывается делать акт. акт мне нужен не юр лицу.
А по НДФЛ от суммы 200 715, 53 ндфл 40 834,03 = 18,43% почему?

Gella
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1277
З нами з: 10 жовтня 2011, 08:29
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 685 разів

Повідомлення Gella »

Акт виписуєте Ви. За який період Вам потрібно виписати акт?

Полина1109
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 16
З нами з: 30 січня 2013, 11:00
Дякував (ла): 11 разів

Повідомлення Полина1109 »

за месяц

Gella
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1277
З нами з: 10 жовтня 2011, 08:29
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 685 разів

Повідомлення Gella »

я маю на увазі за який рік

Полина1109
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 16
З нами з: 30 січня 2013, 11:00
Дякував (ла): 11 разів

Повідомлення Полина1109 »

январь 2013

Gella
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1277
З нами з: 10 жовтня 2011, 08:29
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 685 разів

Повідомлення Gella »

А по НДФЛ от суммы 200 715, 53 ндфл 40 834,03 = 18,43% почему?
з суми 11470*15% пдфо=.....
з суми (200715,53-11470)*17% пдфо....
потім дві суми додаєте і у Вас виходить загальна сума податку
Вибачте немає калькулятора під рукою

Полина1109
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 16
З нами з: 30 січня 2013, 11:00
Дякував (ла): 11 разів

Повідомлення Полина1109 »

ОО!! Поняла, спасибо огромное! )

Відповісти

Повернутись до “Податок на доходи фізичних осіб і Військовий збір”