Купівля ноутбука

Розділ IV ПКУ
andriy_p
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 10
З нами з: 31 липня 2011, 06:36

Повідомлення andriy_p »

Чи можуть виникнути якісь непорозуміння зі сторони ДПІ при списанні на витрати купівлі ноутбука? ФОП на загальній системі не платник ПДВ

Лилия-НИКА
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3873
З нами з: 08 серпня 2011, 10:16
Дякував (ла): 968 разів
Подякували: 2125 разів

Повідомлення Лилия-НИКА »

andriy_p писав:Чи можуть виникнути якісь непорозуміння зі сторони ДПІ при списанні на витрати купівлі ноутбука? ФОП на загальній системі не платник ПДВ
Це не витрати, а купівля основних засобів, які амортизуються,,,, -але.... -говоріть з бухгалтером

And67
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 134
З нами з: 21 вересня 2011, 09:44

Повідомлення And67 »

andriy_p писав:Чи можуть виникнути якісь непорозуміння зі сторони ДПІ при списанні на витрати купівлі ноутбука? ФОП на загальній системі не платник ПДВ
У налоговой вопросов не будет (хотят отчетность в эл. виде -- получите), а вот когда вы начнете прекращать деятельность...
У нас (ФОП) нет амортизации ОС. Как следствие, когда вы захотите прекратить свою деятельность, вы должны будете сами у себя этот ноутбук купить (физлицо покупает у ФОП, условная продажа) ПО ЦЕНЕ ПРИОБРЕТЕНИЯ!!! (хоть через 20 лет) и уплатить с этого 15 % налога. Никаких моментов на списание по утере, по моральному или физическому износу, законом для нас пока не предусмотрено.

Господа предприниматели! Развивайте свой бизнес! Создавайте рабочие места! Государство радо вам поможет... остаться без штанов!

Аватар користувача
Popen
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 18775
З нами з: 20 травня 2011, 00:41
Звідки: Україна, м.Харків
Дякував (ла): 2042 рази
Подякували: 10333 рази

Повідомлення Popen »

andriy_p писав:Чи можуть виникнути якісь непорозуміння зі сторони ДПІ при списанні на витрати купівлі ноутбука? ФОП на загальній системі не платник ПДВ
Ноут - это основные средства (цена > 1000грн, срок эксплуатации > 1года) и их нужно амортизировать (т.е. в расходы эта покупка сразу не попадает). Но ГНАУ категорически возражает против возможности ФЛП заниматься амортизацией.
Что делать? Продайте ноут какому-нибудь знакомому физлицу (не ФЛП), заключите с ним договор аренды ноута. Тогда в расходы пойдет арендная плата.

Лилия-НИКА
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3873
З нами з: 08 серпня 2011, 10:16
Дякував (ла): 968 разів
Подякували: 2125 разів

Повідомлення Лилия-НИКА »

Совет не совсем хорош,,,, - от суммы этой аренды нужно платить НДФЛ 15%, хотя начисленную сумму аренды можно отнести на расходы....
А еще когда продавать ноут приятелю - есть ли у вас соотв.вид деятельности прописан ?.... -короче куча вопросов.

А вот из практики до введения НКУ амортизацию по ФЛП начисляли и отстаивали (даже в судебном порядке) - если оформление учета осн.средств вести в надлежащем порядке - акт ввода, карточка учета ОС, ведомости начисления амортизации ,,,, - но это все имеет смысл если суммы амортизации таковы, что за них стоит бороться (например по машинам у автоперевозчика). А по НКУ читайте и решайте

andriy_p
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 10
З нами з: 31 липня 2011, 06:36

Повідомлення andriy_p »

Зрозумів! Дякую за відповіді.
Доречі теж чув інформацію, що в судовому порядку успішно ФОП відстоювали відрахування амортизації ОЗ.

And67
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 134
З нами з: 21 вересня 2011, 09:44

Повідомлення And67 »

andriy_p писав: Доречі теж чув інформацію, що в судовому порядку успішно ФОП відстоювали відрахування амортизації ОЗ.
Ага, от тільки просто це було до цього року, а тепер вам у суді доведеться спочатку довести, що ви ведете бухгалтерський облік (Ведення бухгалтерського обліку складу валових витрат виробництва (обігу) та основних фондів чи нематеріальних активів, що підлягають амортизації, для фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування законодавством не передбачено) і маєте на це право. Це просто, непередбачено -- не означає не дозволено, а от щоб довести сам факт ведення обліку за правилами бухгалтерського обліку -- його треба визнати. Визнається судом такий облік тільки (!) на підставі заключення незалежного аудиторського органу, який (можливо я щось плутаю, пишу як пам'ятаю) є сертифікований і має право виступати в суді, як єксперт. І якщо аудитор дасть висновок, що ви таки ведете бух. облік у повному обсязі, але є зауваження до обліку -- все пропало! Витрати на аудитора, навіть в разі позитивного результату в суді, у сумму відшкодування збитків на суд не включаються.
Я думаю, вам не треба казати, скільки коштують послуги незалежних аудиторів? Якщо ви будете амортизувати парк з 10 Ролс-Ройсів і відстоювати право на це у суді й виграєте справу, можливо ви й будете у прибутку... Наш ПК на всі 100 % лоббійований ще на стадіїї прийняття і в ньому проведено відсікальну лінію, яка відділяє мінімальні доходи (податки) від великих. Оскільки ФОП не може собі дозволити утримувати лоббі у ВР, то й рипатися не варто, в будь-якоми разі ви попадете на гроші.

Відповісти

Повернутись до “Податок на доходи фізичних осіб і Військовий збір”