КНИГА УЧЕТА ДОХОДОВ НА ОБЩЕЙ СИСТЕМЕ

Лилия-НИКА
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3873
З нами з: 08 серпня 2011, 10:16
Дякував (ла): 968 разів
Подякували: 2125 разів

Повідомлення Лилия-НИКА »

- кто вник в заполнение новой книги с 18.10.13...?
- доходы теперь пишем в гр.4 ОБЩЕЙ суммой за день - у меня розничная торговля товарами, есть и ФЛП-к с опт.торговлей....

- каким образом в гр.5 я должна перечислить ВСЕ накладные (!!!???) на приобретение того товара, который продан , к примеру 15.11.13...? Если товар сегодня продан из 50-ти накладных и оплачен он частями еще в другие совсем даты...

- и завтра и послезавтра опять такие продажи...

- в прошлой книге записывали рекв.накладных на закупку товара в момент прихода товара..., но теперь при продаже- невозможно вычислять накладные по которым была закупка...

Да и сумму себестоимости товара вывожу в ПК в общем за месяц по итоговой месячной ленте РРО, а не по днях...

Аватар користувача
Popen
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 18783
З нами з: 20 травня 2011, 00:41
Звідки: Україна, м.Харків
Дякував (ла): 2048 разів
Подякували: 10339 разів

Повідомлення Popen »

Лилия-НИКА писав:- кто вник в заполнение новой книги с 18.10.13...?
- каким образом в гр.5 я должна перечислить ВСЕ накладные (!!!???) на приобретение того товара, который продан , к примеру 15.11.13...? Если товар сегодня продан из 50-ти накладных и оплачен он частями еще в другие совсем даты...
"5) у графі 5 зазначаються реквізити документа, який підтверджує понесені витрати, що безпосередньо пов'язані з отриманим доходом. Документами, які підтверджують витрати, можуть бути, зокрема, платіжне доручення, прибутковий касовий ордер, квитанція, фіскальний чек, акт закупки (виконаних робіт, наданих послуг) та інші первинні документи, що засвічують факт оплати товарів, робіт, послуг;"

Фиксируется не факт получения товара (накладная), а факт его оплаты/оплат. Оплат несколько? Пишите поочередно...

Но проблема в другом... Например, если товар получен на реализацию (т.е. без оплаты), то, полагаю, расход будет неправомерен!
Кстати, так и было и, помнится, на эту тему были большие дискуссии на форуме...

Лилия-НИКА
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3873
З нами з: 08 серпня 2011, 10:16
Дякував (ла): 968 разів
Подякували: 2125 разів

Повідомлення Лилия-НИКА »

- так дело как раз в том , что это по факту ФЛП-к должен вначале найти накладную (по которой этот товар получен) посмотреть там себестоимость товара - потом посмотреть док-т на оплату этой накладной и его реквизиты вписать...

и так на каждое наименование проданного товара за день... - это ж невозможно !!!

потом суммировать за день все себестоимости проданных товаров и вписать затраты по товару общей суммой за день...

- похоже Книгу за ИХ правилами я точно писать не буду !!! - лучше уж штрафы...

lely@
ПрофиПрофи
Повідомлень: 33
З нами з: 13 листопада 2013, 22:36
Дякував (ла): 11 разів

Повідомлення lely@ »

Кто в курсе раньше нужно было вести книгу доходов и расходов на бармена отдельно согласно приказу ГНАУ от 24.12.2010 N 1025 , сейчас он не дейсвителен в новом приказе от 16.09.2013 № 481, не описывается ведение барменом отдельной книги, как быть? спасибо

Аватар користувача
Popen
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 18783
З нами з: 20 травня 2011, 00:41
Звідки: Україна, м.Харків
Дякував (ла): 2048 разів
Подякували: 10339 разів

Повідомлення Popen »

lely@ писав:Кто в курсе раньше нужно было вести книгу доходов и расходов на бармена отдельно согласно приказу ГНАУ от 24.12.2010 N 1025 , сейчас он не дейсвителен в новом приказе от 16.09.2013 № 481, не описывается ведение барменом отдельной книги, как быть? спасибо
Ни в старом Приказе, ни в новом Приказе о барменах - ни слова... #g_crazy#
А если вы имеете ввиду Книгу для наёмного работника, то её, действительно, отменили.

Аватар користувача
Popen
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 18783
З нами з: 20 травня 2011, 00:41
Звідки: Україна, м.Харків
Дякував (ла): 2048 разів
Подякували: 10339 разів

Повідомлення Popen »

[center]Министерство доходов и сборов Украины
Письмо от 18.11.2013 № 24469/7/99-99-17-02-02-17 [/center]

..."Звертаємо увагу, що відповідно до п. 2 наказу N 481 скасовується наказ ДПС України від 24.12.2010 р. N 1025 "Про затвердження форми Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, та Порядку її ведення" (далі - Наказ N 1025) та згідно з п. 4 наказу N 481 він набирає чинності з дня його офіційного опублікування - 18.10.2013 р.

Водночас фізичні особи - підприємці відповідно до п. 177.5 ст. 177 Податкового кодексу України подають до територіального органу за основним місцем обліку податкову декларацію за результатами календарного року. Враховуючи те, що така декларація за 2013 р. заповнюється на підставі даних Книг обліку доходів і витрат, які велись за формою згідно з наказом N 1025, вважаємо за доцільне рекомендувати самозайнятим особам, які здійснювали протягом 2013 р. облік доходів і витрат у Книзі відповідно до наказу N 1025, продовжити її ведення до закінчення поточного року.
Заступник Міністра А. Ігнатов "

Гоша
Гений
Гений
Повідомлень: 439
З нами з: 29 березня 2012, 06:28
Дякував (ла): 447 разів
Подякували: 208 разів

Повідомлення Гоша »

Лилия-НИКА писав:- так дело как раз в том , что это по факту ФЛП-к должен вначале найти накладную (по которой этот товар получен) посмотреть там себестоимость товара - потом посмотреть док-т на оплату этой накладной и его реквизиты вписать...

и так на каждое наименование проданного товара за день... - это ж невозможно !!!

потом суммировать за день все себестоимости проданных товаров и вписать затраты по товару общей суммой за день...

- похоже Книгу за ИХ правилами я точно писать не буду !!! - лучше уж штрафы...

Тоже давно ищу ответ на этот вопрос. Цепочка рвзмышлений совпадает с Вашей. А если по чековой ленте 200 наименований по 5-10 штук и эти 5-10 штук сидят в разных накладных и разных чеках. Да и вычислить чек, которым оплачена конкретная единица товара (в продуктовом магазине)... Можно, конечно. Но разве реально каждый день? Лилия-НИКА, как Вы собираетесь поступить?

ninela
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 133
З нами з: 05 червня 2012, 02:39
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 60 разів

Повідомлення ninela »

Графа 6 "У тому числі, товарів, що реалізовані, товаро-матеріальних -"це стара книга"
цінностей, що використані у виробництві продукції (грн.)"

Записи в цій графі здійснюються після отримання доходу від продажу товарів. При цьому ніде не зазначено, що такі записи належить здійснювати одночасно з отриманням доходу. Тому цю графу, імовірно, можна заповнювати за підсумками місяця. Тобто наприкінці місяця потрібно подивитися, який товар було продано протягом цього місяця, і записати до цієї графи вартість, за якою цей товар було куплено в постачальників.
Проте обережним підприємцям можемо порекомендувати заповнювати цю графу за кожним фактом отримання доходу (відображаючи його в графі 3 Книги). Не виключено, що податківці будуть вимагати чинити саме так.
Правду кажучи, далеко не кожен підприємець може точно визначити, за скільки він придбав і продану партію товару, особливо якщо товар однотипний і купується в різних постачальників за різними цінами. У такому разі для визначення вартості проданих товарів можна скористатися методом оцінки вартості проданих товарів – ФІФО або середньозваженої собівартості.
Що ж до виробників (які продають продукцію, роботи або послуги), то їм у цій графі слід зазначати купівельну вартість ТМЦ, витрачених у процесі виробництва. При цьому, очевидно, краще робити прив'язку до продажу продукції – тобто до цієї графи (графа 6) записуються ТМЦ, використані при виготовленні продукції (робіт, послуг), від реалізації яких уже отримана виручка.
Щоб розрахувати вартість використаних ТМЦ, підприємцю потрібно знати їх кількість, передану протягом місяця зі складу на виробництво (для таких цілей можна оформляти акти передачі матеріалів зі складу на виробництво). Ну а визначити вартість, знаючи кількість, неважко – для цього можна застосувати метод ФІФО або середньозваженої собівартості.
При цьому виникає запитання: чи потрібно підтверджувати документально записи, зроблені у графі 6?
З одного боку, начебто й ні. Адже вимога про документи стосується тільки записів у попередній графі (графа 5). Крім того, фізособи-підприємці не зобов'язані вести бухоблік, а отже, у них немає обов'язку складати будь-які документальні розрахунки вартості проданих товарів або використаних ТМЦ.
Однак, з іншого боку, підпункт 44.1 Податкового кодексу вимагає вести облік доходів і витрат не тільки на підставі первинних документів (договорів, актів, платіжок, чеків, ТТН тощо), а й на підставі інших документів, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків.
Таким чином, дуже обережним підприємцям краще все ж таки оформляти хоча б якийсь документ (довільної форми), в якому б містився розрахунок сум, що заносяться до цієї графи Книги ОДВ (графи 6).
Я вела облік по середньозваженій собівартості, але проблема що "зависав" товар , зараз взагалі неможу зрозуміть як писать в цю нову книгу.??????

BNV
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 24
З нами з: 16 березня 2011, 05:44
Подякували: 1 раз

Повідомлення BNV »

Подскажите пожалуйста если в месяце не было дохода, а были только расходы по уплате ЕСВ за себя и НДФЛ, можно ли записать только расходы или нет?

Аватар користувача
Popen
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 18783
З нами з: 20 травня 2011, 00:41
Звідки: Україна, м.Харків
Дякував (ла): 2048 разів
Подякували: 10339 разів

Повідомлення Popen »

BNV писав:Подскажите пожалуйста если в месяце не было дохода, а были только расходы по уплате ЕСВ за себя и НДФЛ, можно ли записать только расходы или нет?
Можно. Но НДФЛ (за себя) не относится к расходам...

Відповісти

Повернутись до “ФОП на загальній системі”