Расходы ФОПа на ОСН

Діна 1977
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 725
З нами з: 05 травня 2016, 13:39
Дякував (ла): 438 разів
Подякували: 270 разів

Повідомлення Діна 1977 »

Elen-K писав:Подскажите, пожалуйста.
Будут ли являться расходом у общесистемщика услуги, полученные в декабре по акту у ФОПа единщика, но еще не оплаченные??
Можно ли на эту сумму уменьшить годовой налогооблагаемый доход?
Офіційна позиція податкової служби – підприємець має відносити витрати до складу валових за касовим методом. Тобто, товари або послуги повинні бути не тільки отримані а й оплачені. Відповідно такі документи як видаткова накладна та акт виконаних робіт не підтверджують витрати підприємця. До них треба додати документ, що підтверджує оплату (банківську виписку, платіжне доручення, фіскальний чек і т.д.).

новичок11
Оракул
Оракул
Повідомлень: 279
З нами з: 30 жовтня 2015, 19:37
Дякував (ла): 85 разів
Подякували: 11 разів

Повідомлення новичок11 »

Подскажите пожалуйста. ФОП на общей системе.
Какой датой расходы по зарплате сотрудникам учитывается на дату начисления этой зарплаты или датой уплаты?
Например, начислено 30.03, а выплачена 05.04.
И еще ЕСВ за себя по итогам года, учитывается в расходы ФОПа?

Аватар користувача
Popen
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 18038
З нами з: 20 травня 2011, 00:41
Звідки: Україна, м.Харків
Дякував (ла): 1714 разів
Подякували: 9780 разів

Повідомлення Popen »

новичок11 писав:Подскажите пожалуйста. ФОП на общей системе.
Какой датой расходы по зарплате сотрудникам учитывается на дату начисления этой зарплаты или датой уплаты?
Например, начислено 30.03, а выплачена 05.04.
И еще ЕСВ за себя по итогам года, учитывается в расходы ФОПа?
1. Расходы ФОПа (на обеих системах) учитываются по кассовому методу, т.е. - по дате их фактического понесения.
2. https://buhgalter911.com/news/news-1033320.html

READYN
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1650
З нами з: 18 січня 2013, 08:17
Дякував (ла): 1236 разів
Подякували: 476 разів

Повідомлення READYN »

у ФОП на общей системе заключен договор эквайринга,
банк зачисляет на счет сумму за минусом комиссии.
Например сумма, прошедшая через Z-отчет по карточкам 1000 грн.
на счет попадает 950 грн, 50 грн-услуги эквайринга.

может ли ФОП относить к затратам услуги эквайринга?

в п.177.4.4 говорится, что может относить расчетно-кассовое обслуживание, но относится ли сюда услуга эквайринга?

177.4.4. інші витрати, до складу яких включаються витрати, що пов’язані з веденням господарської діяльності, які не зазначені в підпунктах 177.4.1-177.4.3 цього пункту, до яких відносяться витрати на відрядження найманих працівників, на послуги зв’язку, реклами, плати за розрахунково-касове обслуговування, на оплату оренди, ремонт та експлуатацію майна, що використовується в господарській діяльності, на транспортування готової продукції (товарів), транспортно-експедиційні та інші послуги, пов’язані з транспортуванням продукції (товарів), вартість придбаних послуг, прямо пов’язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.


Аватар користувача
Tasa
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 7761
З нами з: 19 липня 2011, 07:54
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 1689 разів
Подякували: 6060 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Tasa »

READYN писав:
Скрытый текст
у ФОП на общей системе заключен договор эквайринга,
банк зачисляет на счет сумму за минусом комиссии.
Например сумма, прошедшая через Z-отчет по карточкам 1000 грн.
на счет попадает 950 грн, 50 грн-услуги эквайринга.

может ли ФОП относить к затратам услуги эквайринга?

в п.177.4.4 говорится, что может относить расчетно-кассовое обслуживание, но относится ли сюда услуга эквайринга?

177.4.4. інші витрати, до складу яких включаються витрати, що пов’язані з веденням господарської діяльності, які не зазначені в підпунктах 177.4.1-177.4.3 цього пункту, до яких відносяться витрати на відрядження найманих працівників, на послуги зв’язку, реклами, плати за розрахунково-касове обслуговування, на оплату оренди, ремонт та експлуатацію майна, що використовується в господарській діяльності, на транспортування готової продукції (товарів), транспортно-експедиційні та інші послуги, пов’язані з транспортуванням продукції (товарів), вартість придбаних послуг, прямо пов’язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.


вважаю що так - відноситься до витрат, імхо

fox_popy
Ученик
Повідомлень: 2
З нами з: 28 листопада 2018, 12:25

Повідомлення fox_popy »

Добрый день! Очень прошу о помощи. Была ФОПом только на упрощенной системе, потом закрывала его, а налоговая не сняла с учета, и вот при открытии ФОП снова в этом же году я оказываюсь на общей системе налогообложения до нового года. А что с ней делать Dntknw А мне то до нового года нужно вывести определенную сумму чтобы выплатить человеку зп. И заплатить могут только лично мне, на мой счёт. Суть вопроса вот в чем. Чем я могу в налоговой закрыть свои расходы? Чеки на бензин? заплатить какому-то другому ФОПу за оказание каких-то услуг? Если у меня такие КВЕДы: (Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у., Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у., Фотокопіювання, підготування документів та інша спеціалізована допоміжна офісна діяльність, Діяльність у сфері зв'язків із громадськістю, Консультування з питань комерційної діяльності й керування, Надання комбінованих офісних адміністративних послуг, Діяльність головних управлінь (хед-офісів), Організування конгресів і торговельних виставок). Буду всем очень признательна за любую помощь!!!! GimMeFive GimMeFive GimMeFive

READYN
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1650
З нами з: 18 січня 2013, 08:17
Дякував (ла): 1236 разів
Подякували: 476 разів

Повідомлення READYN »

Подскажите, может ли ФОП на общей системе налогообложения включить в затраты 2018 г.
оплаченную в декабре 2018 г. арендную плату за январь 2019 г.

В ЗИР нашла такое, но не совсем понятно


Чи має право ФОП на загальный системі оподаткування включити до складу витрат суму попередньо оплачених орендних платежів на наступний рік?
Коротка та повна відповіді ідентичні.
Відповідно до п. 177.2 ст. 177 Розділу ІV Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та не грошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця.
Оподаткуванню підлягають доходи фізичних осіб – підприємців, які отримані протягом календарного (звітного) року від провадження господарської діяльності (п. 177.1 ст. 177 ПКУ).
Фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування зобов’язані вести Книгу обліку доходів і витрат (далі – Книга ), у якій за підсумком робочого дня, протягом якого отримано дохід, на підставі первинних документів здійснюється записи про отримані доходи та документально підтверджені витрати (п. 177.10 ст. 177 ПКУ).
Порядок ведення Книги фізичними особами – підприємцями на загальній системі оподаткування встановлений наказом Міндоходів від 16.09.2013 № 481 (далі – Порядок), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.10.2013 за № 1686/24218.
Згідно з п. 8 порядку у графі 8 «Інші витрати, пов’язані з отриманням доходу» фізична особа – підприємець відображає суму фактично понесених інших витрат, безпосередньо пов’язаних з одержанням доходу, зокрема, витрати на сплату орендних та комунальних платежів, які повинні бути документально підтверджені.
Таким чином, фізична особа – підприємець має право включати до складу витрат суму сплачених орендних платежів, які безпосередньо пов’язані з одержанням доходу протягом календарного (звітного) року на підставі документального підтвердження факту їх сплати.

Аватар користувача
Popen
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 18038
З нами з: 20 травня 2011, 00:41
Звідки: Україна, м.Харків
Дякував (ла): 1714 разів
Подякували: 9780 разів

Повідомлення Popen »

READYN писав: Таким чином, фізична особа – підприємець має право включати до складу витрат суму сплачених орендних платежів, які безпосередньо пов’язані з одержанням доходу протягом календарного (звітного) року на підставі документального підтвердження факту їх сплати

Я понимаю так, шо ваша аренда за 2019 к получению дохода в 2018 никакого отношения не имеет. Я бы не рисковал, а включил бы в расходы в январе 2019...

READYN
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1650
З нами з: 18 січня 2013, 08:17
Дякував (ла): 1236 разів
Подякували: 476 разів

Повідомлення READYN »

Popen писав:
READYN писав: Таким чином, фізична особа – підприємець має право включати до складу витрат суму сплачених орендних платежів, які безпосередньо пов’язані з одержанням доходу протягом календарного (звітного) року на підставі документального підтвердження факту їх сплати

Я понимаю так, шо ваша аренда за 2019 к получению дохода в 2018 никакого отношения не имеет...
вот и я так сначала поняла, потом перечитала и засомневалась.
ну как я понимаю, отчетный период год, поэтому такая ситуация в межквартальном периоде имеет место быть,
а вот когда речь идет о переносе между годами, то уже нет((

Allysya
Оракул
Оракул
Повідомлень: 288
З нами з: 31 травня 2011, 04:43
Дякував (ла): 520 разів
Подякували: 59 разів

Повідомлення Allysya »

Подскажите, пжл, как правильно заполнить книгу в таком случае.
Оплата за товар от покупателя - 25.01 1000,00грн
Оплата поставщику за этот товар - 25.01 800,00грн ( с\с)
Отгрузка покупателю в след. месяце - 04.02 - 1000,00 грн



Відповісти

Повернутись до “ФОП на загальній системі”