https://ips.ligazakon.net/document/view/T190129?an=1
З 1 жовтня 2020 року до 1 січня 2021 року реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку другої - четвертої груп (фізичними особами - підприємцями), обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень, незалежно від обраного виду діяльності, крім тих, які здійснюють: реалізацію товарів (надання послуг) через мережу Інтернет;... и т д
ФОП (2 гр) может принимать оплату за аренду квартиры наличкой только до 1 января 2021 г, а дальше только через р/с фоп?
https://ips.ligazakon.net/document/view/T190129?an=1
З 1 жовтня 2020 року до 1 січня 2021 року реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку другої - четвертої груп (фізичними особами - підприємцями), обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень, незалежно від обраного виду діяльності, крім тих, які здійснюють: реалізацію товарів (надання послуг) через мережу Інтернет;... и т д
ФОП (2 гр) может принимать оплату за аренду квартиры наличкой только до 1 января 2021 г, а дальше только через р/с фоп?
Ну да. Нал с 1 января 2021 для всех ФОПов-единщиков только с РРО
В лютому 2020 року зареєструвалася ФОПом, 2 група
Основний вид діяльності - 88.91 - денний догляд за дітьми.
У власності є квартира, яку здавала в оренду. Тепер хочу оформити все правильно, на ФОПа.
Підкажіть, як це виглядає на практиці?
Виникають питання:
1. Необхідні документи: Укладаю договір між ФОПом та мешканцем+акт приймання передачі+кожного місяця акт про надані послуги
2. Кошти повинні надходити тільки безготівка на рахунок підприємця чи можна брати готівку?
3. Що робити з комунальними послугами? Це також дохід і на рахунок?
В лютому 2020 року зареєструвалася ФОПом, 2 група
Основний вид діяльності - 88.91 - денний догляд за дітьми.
У власності є квартира, яку здавала в оренду. Тепер хочу оформити все правильно, на ФОПа.
Підкажіть, як це виглядає на практиці?
Виникають питання:
1. Необхідні документи: Укладаю договір між ФОПом та мешканцем+акт приймання передачі+кожного місяця акт про надані послуги
2. Кошти повинні надходити тільки безготівка на рахунок підприємця чи можна брати готівку?
3. Що робити з комунальними послугами? Це також дохід і на рахунок?
Чи не варто з цим звязуватися?
P.S. КВЕД 68.20 є зареєстрований
1. Так. По документам все правильно.
2. Краще безготівка.
3. Якщо мешканець оплачує Вам за квартиру + комунальні послуги, а Ви самі потім оплачуєте квитанції, то , так це Ваш дохід. Витрат у єдинників немає.
Я б на Вашому місці краще не зв'язувалася з цим. Але це Вам вирішувати.
У меня такой вопрос: ФОП 2гр закрывается, на счету есть деньги, директор хочет с этих денег заплатить до конца года аренду, для него это нормально. Какие риски у закрытого ФОПа иметь проплаченную аренду до конца года?
У меня такой вопрос: ФОП 2гр закрывается, на счету есть деньги, директор хочет с этих денег заплатить до конца года аренду, для него это нормально. Какие риски у закрытого ФОПа иметь проплаченную аренду до конца года?
Какой директор, кому кто проплачивает: "директор" ФОПу, или ФОП "директору"? Почему "директор" хочет/может распоряжаться деньгами ФОПа?
У меня такой вопрос: ФОП 2гр закрывается, на счету есть деньги, директор хочет с этих денег заплатить до конца года аренду, для него это нормально. Какие риски у закрытого ФОПа иметь проплаченную аренду до конца года?
Какой директор, кому кто проплачивает: "директор" ФОПу, или ФОП "директору"? Почему "директор" хочет/может распоряжаться деньгами ФОПа?
Я перефразирую вопрос: может ли ФОП оплатить аренду склада до конца года - при условии что в мае планирует закрытся? какие последствия могут быть?