Klim77 писав:Добрый день! Подскажите, пожалуйста, как правильно начать новую книгу (3 группа, НДС), старая книга заканчивается, для записи дохода еще есть чистые листы, для записи расходов листы заканчиваются, если все записать получается 14.06,
1. с 15.06 переходить в новую книгу и доходы и расходы
2. закончить расходы май месяц и с 01.06 в новой книге записывать и доходы и расходы
3. доходы продолжать писать с тарой книге, а расходы писать в новой?
Если какой-то порядок перехода на новую книгу?
сдавайте новую книгу на регистрацию в налоговую
Новую книгу уже зарегистрировали 01.06.17 , как правильно ее начинать?
ну так и записывайте туда с 1.06.17 и доходы и расходы
Доброго дня! Зареєстрував ФОП 3 група, спрощена система. Прочитав, що існує можливість ведення книги обліку витрат в електронному вигляді. Її можна вести через кабінет https://cabinet.sfs.gov.ua але для цього потрібно відправити заяву в податкову, з прохання дозволити вести книгу в електронному вигляді.
Ось тут виникає в мене питання. Можливо хтось має зразок заяви? Або може підказати як її написати, цю заяву. Буду вельми вдячний за допомогу.
Comix писав:Доброго дня! Зареєстрував ФОП 3 група, спрощена система. Прочитав, що існує можливість ведення книги обліку витрат в електронному вигляді. Її можна вести через кабінет https://cabinet.sfs.gov.ua але для цього потрібно відправити заяву в податкову, з прохання дозволити вести книгу в електронному вигляді.
Ось тут виникає в мене питання. Можливо хтось має зразок заяви? Або може підказати як її написати, цю заяву. Буду вельми вдячний за допомогу.
Колись, вже після вступу в силу нового Наказу Міністерства доходів і зборів №481 від 16.09.2013 я при відкритті ФОП хотіла скористатись "продвинутим" сервісом. Була готова 1)отримати ел. ключі;2)заключити договір про ел.звітність; 3)зареєструвати ел.книгу доходів. АЛЕ, моя районна податкова не була готова до такого нововведення(!) Тому Вам варто звернутись у свою податкову. А взагалі, як на мене, мінуси ел.книги переважають. "Плюси ведення електронної книги
1. Не треба мати паперовий варіант.
2. Заява на отримання книги надсилається в електронному вигляді, отже ходити до податкової не треба.
3. Електронну книгу обліку доходів та витрат можна вести безкінечно, тобто вона не закінчиться ніколи та не треба реєструвати нову.
Мінуси електронної книги доходів та витрат
1. Електронну книгу не можна випадково втратити (адже нерідко виникають ситуації, коли книгу дійсно краще втратити).
2. Показники книги бачить податкова служба майже у режимі реального часу.
3. У електронній книзі все одно видні всі помилки та їх виправлення.
4. Записи в книгу дійсно варто робити кожен день, коли отриманий дохід
Плюси пов’язані лише з питаннями комфорту підприємця (сходити до податкової, зареєструвати нову книгу), а мінуси можуть спричинити позапланову виїзну перевірку, яка підкине багатенно проблем у вигляді працівників податкової служби, що перевіряють і без того заклопотаного підприємця. А у випадку негативного результату перевірки, «мінуси» електронної книги взагалі можуть спричинити значні фінансові втрати."
Nelli-Nelli писав:
Плюси пов’язані лише з питаннями комфорту підприємця (сходити до податкової, зареєструвати нову книгу), а мінуси можуть спричинити позапланову виїзну перевірку, яка підкине багатенно проблем у вигляді працівників податкової служби, що перевіряють і без того заклопотаного підприємця. А у випадку негативного результату перевірки, «мінуси» електронної книги взагалі можуть спричинити значні фінансові втрати."
Я буду отримувати прибуток суто безготівково. Банк Приват, думаю, що вони введуть можливість автоматично додавати записи в електрону книгу при отриманні грошей на рахунок. Ось тому і є бажання користуватись електронним варіантом. #smile3#
Если ФОПу платят ч/ терминал - запись в книгу по дате прихода денег на р/с
Это в теме обсуждалось, есть ссылки на письма
А вот вариант когда есть терминал + РРО ?
запись днем получения средств ч/з РРО, а не по приходу на р/с ? ? ?
ведь в фиск. чеке написано и про оплату картой, и дату
Nelli-Nelli писав:"Плюси" ведення електронної книги
1. Не треба мати паперовий варіант.
2. Заява на отримання книги надсилається в електронному вигляді, отже ходити до податкової не треба.
3. Електронну книгу обліку доходів та витрат можна вести безкінечно, тобто вона не закінчиться ніколи та не треба реєструвати нову.
п. 3 я бы отнёс не к "плюсам", а скорее к "минусам", т.к. бумажную форму книги через 3 года после последней записи в ней можно без всяких последствий "выкинуть", в отличие от электронной.
К "плюсам" можно добавить ненужность, в отличие от бумажной формы, ведения доходов с выделением отдельно наличного и отдельно безналичного, а только общую сумму за день, месяц, квартал, год
Nelli-Nelli писав:Мінуси електронної книги доходів та витрат
1. Електронну книгу не можна випадково втратити (адже нерідко виникають ситуації, коли книгу дійсно краще втратити).
2. Показники книги бачить податкова служба майже у режимі реального часу.
3. У електронній книзі все одно видні всі помилки та їх виправлення.
4. Записи в книгу дійсно варто робити кожен день, коли отриманий дохід
Плюси пов’язані лише з питаннями комфорту підприємця (сходити до податкової, зареєструвати нову книгу), а мінуси можуть спричинити позапланову виїзну перевірку, яка підкине багатенно проблем у вигляді працівників податкової служби, що перевіряють і без того заклопотаного підприємця. А у випадку негативного результату перевірки, «мінуси» електронної книги взагалі можуть спричинити значні фінансові втрати."
Есть ещё "минусы": период, когда старые ключи "заканчиваются", а новые ещё не получены и новый договор не заключён. Если в этот период будет получен доход, а новый договор ещё не заключен, то может сложиться ситуация невыполнения пп. 3 п. 4 Порядка
Внесение данных по итогам рабочего дня осуществляется ежедневно, но не позднее следующего календарного дня;
Такая же угроза невыполнения этого пункта может быть в случае таких обстоятельств, как утеря действующих ключей, "забытие" пароля к ним, вирусное заражение компьютера или программного обеспечения, отсутствие по каким-либо причинам (либо вследствие аварии, либо просто не заплатили): электричества, интернет-связи, лицензии на программное обеспечение (если программа платная), неработа сервера ДФС, и пр.
Моё мнение, что электронную форму можно вести, если в месяц/квартал немного операций по получению дохода. Допустим, ФОП ежемесячно получает доход только от сдачи в аренду помещений, или предоставляет бухгалтерские услуги, и т.д.
Если же ФОП осуществляет ежедневную розницу плюс безнал и он "не позднее следующего календарного дня;" не внёс доходы — будет постоянно нарываться на штрафы...
Если ФОПу платят ч/ терминал - запись в книгу по дате прихода денег на р/с
Это в теме обсуждалось, есть ссылки на письма
А вот вариант когда есть терминал + РРО ?
запись днем получения средств ч/з РРО, а не по приходу на р/с ? ? ?
ведь в фиск. чеке написано и про оплату картой, и дату
FyDD писав:Если ФОПу платят ч/ терминал - запись в книгу по дате прихода денег на р/с
Это в теме обсуждалось, есть ссылки на письма
А вот вариант когда есть терминал + РРО ?
запись днем получения средств ч/з РРО, а не по приходу на р/с ? ? ?
ведь в фиск. чеке написано и про оплату картой, и дату