ЕЩЁ:
Запитання:
Як ФОП - платнику ЄП виправити помилку у книзі обліку доходів (книзі обліку доходів і витрат)?
Відповідь:
Коротка:
Записи у книзі обліку доходів (книзі обліку доходів і витрат) виконуються розбірливо чорнилом темного кольору або пастою кулькових ручок. У разі внесення виправлень новий запис засвідчується підписом платника податку.
Повна:
Відповідно до пп.296.1.1 п.296.1 ст.296 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої та п’ятої групи, які не є платниками податку на додану вартість, ведуть книгу обліку доходів шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів.
Форма книги обліку доходів, порядок її ведення затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.
Платники єдиного податку третьої та п’ятої групи, які є платниками податку на додану вартість, ведуть облік доходів та витрат за формою та в порядку, що встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики (пп.296.1.2 п.296.1 ст.296 ПКУ).
Форми книги обліку доходів і книги обліку доходів і витрат та порядки їх ведення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2011 №1637, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.12.2011 за №1534/20272 (далі – Порядки №1637).
Відповідно до вимог Порядків № 1637, записи у книзі обліку доходів (книзі обліку доходів і витрат) виконуються розбірливо чорнилом темного кольору або пастою кулькових ручок. У разі внесення виправлень новий запис засвідчується підписом платника податку.
ФОП 3 групы - как вести учет, какая ведется первичка
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 6868
- З нами з: 03 жовтня 2012, 07:09
- Дякував (ла): 3428 разів
- Подякували: 2781 раз
пока не буду ни чего исправлять, может получится "скосисть под дурочку" или довориться #sigh# . Налоги ведь уплачены верно и отражены все в деке.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1571
- З нами з: 22 грудня 2011, 03:12
- Дякував (ла): 724 рази
- Подякували: 44 рази
Никто не знает. когда податкова декл ФОП появится в ОПЗ? Обновления пишут, а дека старая..#g_cray#
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1310
- З нами з: 17 листопада 2011, 07:57
- Дякував (ла): 1353 рази
- Подякували: 936 разів
Сдаем старуюmarinna_90 писав:Никто не знает. когда податкова декл ФОП появится в ОПЗ? Обновления пишут, а дека старая..#g_cray#
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 6868
- З нами з: 03 жовтня 2012, 07:09
- Дякував (ла): 3428 разів
- Подякували: 2781 раз
а если вписать в выручку не в зарегистрированную книгу? это же все равно лучше, чем вообще не показывать ее? И как можно подтвердить потерю книги?Люлик писав:подскажите, если у единщика 3 группы без ндс не отражена выручка в книге, а в деке отображена и налоги уплачены с полной суммы, какие санкции предусмотрены?
Спасибо! А как я могу продать товар или услугу с НДС, без свидетельства? Какая мин. сумма должна пройти через счет?Настасья Михална писав:monia_max писав:Всем доброе время суток! Подскажи мне "зеленому". Решился открыть 3 группу - 3% + НДС. Как происходит вся процедура? Как быстро могу осуществлять поставки товара с НДС, т.е. как долго ведется процедура регистрации 3-ей группы + НДС? Заранее благодарен!
1. регестрируетесь как ФОП
2. когда регистраторы передадут данные в налоговую - 1-3 дня - едете в налоговую, пишете заявление про переход на единый налог 5%, тогда будете на едином налоге с дня регистрации
3. заявление на плательщика НДС подается до 10 числа месяца, предыдущего перед месяцем регистрацим плательщиком. до 10 числа нужно успеть кому-то продать товар или предоставить услугу, котрые облагаются НДС - облагаемые операции.
вместе с заявлением про регистрацию плательщиком НДС подаются копии накладной/акта + выписки из банка, про то, что товар/услуга оплачены.
нас зарегестрировали без проблем. г. Тернополь. удачи.
обязательно зарегестрируйте книгу доходов ФОП III гр. когда станете плательщиком НДС - регистрируете новую книгу. 3%+НДС
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1041
- З нами з: 05 грудня 2012, 04:21
- Дякував (ла): 370 разів
- Подякували: 325 разів
Які дії ФОП - платника ЄП у разі втрати книги обліку доходів та витрат та чи передбачена при цьому відповідальність?Відповідь:Коротка:Люлик писав:а если вписать в выручку не в зарегистрированную книгу? это же все равно лучше, чем вообще не показывать ее? И как можно подтвердить потерю книги?Люлик писав:подскажите, если у единщика 3 группы без ндс не отражена выручка в книге, а в деке отображена и налоги уплачены с полной суммы, какие санкции предусмотрены?
У разі втрати фізичною особою – підприємцем – платником єдиного податку книги обліку доходів або книги обліку доходів та витрат до нього застосовується адміністративна та фінансова відповідальність за умови недотримання ним вимог пункту 44.5 ст.44 ПКУ.
Повна:
Відповідно до п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платники єдиного податку ведуть облік у порядку, визначеному пп. 296.1.1 – 296.1.3 п. 296.1 ст. 296 ПКУ. Форма та порядок ведення книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат (далі – Книги обліку) затверджено наказом Міністерства фінансів України від 15.12.11 № 1637 (далі – наказ №1637), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.12.11 за №1534/20272.
Відповідно до п.44.5 ст.44 ПКУ встановлено, що у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів, зазначених в п. 44.1 і 44.3 ст.44 (це документи обігу та обов’язок їх зберігання), платник податків зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити орган державної податкової служби за місцем обліку в порядку, встановленому ПКУ для подання податкової звітності. Платник зобов’язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до органу державної податкової служби.
Відповідно до п.10 р.6 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 за №168/704, у разі втрати Книги обліку доходів і витрат фізична особа – підприємець – платник єдиного податку повинна звернутися до органів внутрішніх справ для подання заяви про втрату Книги обліку та отримати довідку про надання такої заяви.
Пунктом 8 Порядку ведення Книги обліку, затвердженого наказом №1637 вони повинні зберігатися у платника податку протягом 3 років після виконання останнього запису.
Відповідно до ст.121 ПКУ незабезпечення платником податків зберігання первинних документів облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених ст. 44 ПКУ строків їх зберігання та/або ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених ПКУ, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 510 гривень.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень.
Статтею 164 прим.1 Кодексу України про адміністративні порушення від 17 грудня 1984 року №8074-Х зі змінами та доповненнями, неведення обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України встановлено обов’язкову форму обліку, тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від 3 до 8 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від 5 до 8 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Отже, у разі втрати фізичною особою – підприємцем книги обліку доходів і витрат до нього застосовується адміністративна та фінансова відповідальність за умови недотримання ним вимог пункту 44.5 ст.44 ПКУ.
-
- Знаток
- Повідомлень: 24
- З нами з: 03 квітня 2013, 14:30
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 8 разів
monia_max писав:Настасья Михална писав:первая продажа/продажи конечно будут без ПДВ. ( но товар/услуги поставленные должны подлежать налогообложению согласно НКУ)monia_max писав:Всем доброе время суток! Подскажи мне "зеленому". Решился открыть 3 группу - 3% + НДС. Как происходит вся процедура? Как быстро могу осуществлять поставки товара с НДС, т.е. как долго ведется процедура регистрации 3-ей группы + НДС? Заранее благодарен!
а заявление подается до 10 числа. т.е. если Вы сейчай регестрируетесь, то до 10 мая нужно что-то продать, получить оплату и подать заявление.
тогда с 1 июня должны быть зарегестрированы плательщиком НДС.
у нас так было, по крайней мере. (продали 1 марта. заявление отнесли где-то 5-го. и с 1.04 уже стали плательщики)
Настасья Михална писав:monia_max писав:Спасибо большое! А на какую мин. сумму должен произойти платеж через р\с?Настасья Михална писав: первая продажа/продажи конечно будут без ПДВ. ( но товар/услуги поставленные должны подлежать налогообложению согласно НКУ)
а заявление подается до 10 числа. т.е. если Вы сейчай регестрируетесь, то до 10 мая нужно что-то продать, получить оплату и подать заявление.
тогда с 1 июня должны быть зарегестрированы плательщиком НДС.
у нас так было, по крайней мере. (продали 1 марта. заявление отнесли где-то 5-го. и с 1.04 уже стали плательщики)
-
- Знаток
- Повідомлень: 24
- З нами з: 03 квітня 2013, 14:30
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 8 разів
мой ФОП продал и получил оплату 424грн) даже не очень ожидали, что нам дадут плательщика НДС, но - дали.monia_max писав:
Спасибо большое! А на какую мин. сумму должен произойти платеж через р\с?