SOS!!!!!!!Срочно помогите ЕСВ 57%

masha 1982
Оракул
Оракул
Повідомлень: 231
З нами з: 06 грудня 2011, 02:51
Дякував (ла): 75 разів

Повідомлення masha 1982 »

Большое всем спасибо за ответы

Mushka07
Мастер
Мастер
Повідомлень: 54
З нами з: 28 січня 2011, 02:18

Повідомлення Mushka07 »

Smoll писав:
masha 1982 писав: А где найти ссылку,что его не нужно было платить?
Такой ссылки нигде нет, В пенсионном сказали , это Ваши проблемы, ответов они не знают. То что это переплата - Да, но что с ней делать????????????
Пишите письмо о переброске с одного счета на другой.
Я так понимаю переплата у вас возникла с января 2011??? не 2012!!!
Я письмо отправила за своего Чпешника гдето в марте (84грн. - но!!! НИ КОПЕЙКИ ВРАГУ!!!). В самом ПФУ не принимали категорически, так я почтой. Через три месяца позвонила инспектор и начала "блеять", что-то про квитанции - грозно про ПРОВЕРКУ!!!
В итоге написала я ей письмо (т.е. в ПФУ)
...
ЗАЯВА та КЛОПОТАННЯ


Мною, 11.02.2011г. було направлене клопотання, щодо перахування надлишкове сплачених коштів на рахунок Пенсійного Фонду (33,2%), на рахунок майбутніх платежів Єдиного соціального внеску. Але порушуючи діюче законодавство, а саме Закон України Про звернення громадян ніякої відповіді на порушене питання так і не отримав.


Керуючись Законом України Про звернення громадян із змінами і доповненнями, а саме:
«Стаття 15. Розгляд заяв (клопотань)
Органи державної влади, місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов'язані об'єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв (клопотань).
Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов'язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов'язки.
Стаття 18. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги
Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:
одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;
Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Стаття 24. Відповідальність посадових осіб за порушення законодавства про звернення громадян
Особи, винні у порушенні цього Закону, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України.»

Прошу:
1. Надати письмову відповідь щодо залишку по особистому рахунку ФОП____________ код ___________ рег.№___________ станом 31.12.2010 року (надлишкове перераховано)
2. Залишок коштів на рахунках Пенсійного Фонду (33,2%), що утворилися в результаті розподілу Держказначейством єдиного податку, станом на 30.09.2011 року у тому числі, сплаченого мною 13.12.2010 року квитанцією №121 через ФХОУ ВАТ "Ощадбанк" (копія додається) перерахувати на рахунок:

Одержувач: УПФУ Московського р-на
Код ЄДРПОУ: 22682655
Банк одержувача: ГУ ДКУ в Харківській області
МФО: 851011
р/рахунок: 37193076002030
Призначення платежу: В рахунок майбутніх платежів Єдиного соціального внеску за ФОП____________ код ___________ рег.№___________ - 34,7%
Якщо це не можливо прошу повернути гроші поштовим переказом, або будь яким іншим способом за умови, що поточного особистого рахунку я не маю.
3. Надати відповідь, щодо платежу 20.01.2011, що сплачено на рахунок ПФ в складі єдиного податку у сумі 84,00 (42%) - за лютий 2011р.(Копія додається) – зараховано цей платіж у рахунок сплати ЄСВ.
4. Провести звірку розрахунків за 2011рік. Акт звірки та розрахунок додається.
5. Відповідь прошу надіслати згідно діючого законодавства, а саме у письмовій формі, у строк передбачений Законом України «Про звернення громадян» за адресою: м.Харків __________________


ЛЮБЛЮ, ЦЕЛУЮ, ПУХ.

Я оправила акт сверки со свое стороны. В сентябре я получила подтверждение, что денюжки зачислены на счет ЕСВ и теперь переплата у меня была там.


Mushka07
Мастер
Мастер
Повідомлень: 54
З нами з: 28 січня 2011, 02:18

Повідомлення Mushka07 »

ААААА не досмотрела!!!
Перепутала 57% - 42%
Подождите, а куда вы платили 57%???
Необходимо было платить так:

Например:
в ноябре до 20.11.2011
за декабрь - 114,00
за октябрь - 227,80

Итого 341, 80
В признач.платежу: за 12-114,00 (ЕСВ -57% в сост.ЕН); за 10 -227,80.
Попадает на один счет, у себя там они не бьют.

Відповісти

Повернутись до “Пенсійний фонд”