ЭКОЛОГИЧЕСКИЙ НАЛОГ. Раздел VIII

Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1169
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 614 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

Уважаемый коллега, Sancho Panza
Sancho Panza писав:Розтлумачте будь ласка хто знає. Питання дуже горить.
Є ртутні та люмінісцентні лампи. Після використання хочемо їх передати організації яка має ліцензію на поводження з небезпечними відходами (уклали з ними договір). А саме у них є дозвіл на "Збирання - код 38.01" та "Зберігання - код 38.03". Кода на "Утилізацію 38.05" у них немає. Відсутність такого коду має значення ?
Уклав договір 20.06.17, списав лампи з балансу актом (погоріли) 25.06.17, а передав на утилізацію 31.08.17.
В зв’язку з цим питання:
1. Чи вірно я розумію що я не плачу податок до того часу поки не передав лампи на зберігання (за наявності договору з тим хто має ліцензію) ?
2. Але я нараховую зобов’язання і плачу екоподаток (ртутні 778,30 грн./шт та люмінісц. 13,54 грн./шт) в тому кварталі, в якому я передав на зберігання ці лампи ?
Тобто, якщо передав небезпечні відходи на зберігання спец. організації 31.08.17 то зобов’язання по ст. 246 виникають у 3 кварталі 2017, а не в 2-му кварталі ? Ключовий момент тут щоб зберігати їх тимчасово у себе не більше 6 міс. і мати договір зі спец. організацією. Вірно я все розумію ?

краткий положительный ответ на Ваш вопрос - "НЕТ" Вы всё не правильно понимаете

С уважением

Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1169
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 614 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

Уважаемый коллега, Sancho Panza
Sancho Panza писав:Розтлумачте будь ласка хто знає. Питання дуже горить.
Є ртутні та люмінісцентні лампи.
...
2. Але я нараховую зобов’язання і плачу екоподаток (ртутні 778,30 грн./шт та люмінісц. 13,54 грн./шт) ...

Вірно я все розумію ?

оно то, конечно
Кодекс писав:
246.1. Ставки податку за розміщення окремих видів надзвичайно небезпечних відходів:

246.1.1. обладнання та приладів, що містять ртуть, елементи з іонізуючим випромінюванням, - 778,3 гривні за одиницю;

246.1.2. люмінесцентних ламп - 13,54 гривні за одиницю.
но здесь вот какая неувязочка
Принцип работы ЛЛ писав:
При работе люминесцентной лампы между двумя электродами, находящимися в противоположных концах лампы, горит дуговой разряд. Лампа заполнена инертным газом и парами ртути, проходящий электрический ток приводит к появлению УФ излучения.
вот и здесь надо без фанатизма

как только признаем, что люминесцентные лампы заполнены парами ртути - сразу же - 778,3 гривні за одиницю

С уважением

Sancho Panza
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 613
З нами з: 02 серпня 2013, 22:17
Дякував (ла): 143 рази
Подякували: 341 раз

Повідомлення Sancho Panza »

Al Shurshun, спасибо за ответ.
" "НЕТ" Вы всё не правильно понимаете" - это значит:
1 - еконалог не платить совсем ?
2 - еконалог платить но все лампы признать ртутными по 773,00 грн/шт. ?
3 - ..... ?
Я буду разбираться дальше, но намекните пожалуйста более конкретно в чем я заблуждаюсь.

Еще был такой случай: 20 люминисцентных ламп и 5 ртутных продали со склада физлицу (в експлуатации не были, оказался не нужным товарный запас - на складе они пылылись лет 10).
Фактически опасные отходы не образовывались, и естественно не продавались - лампы продались как обыкновенный товар, продажа ничем неотличается от продажи ламп в магазинах. Хоть в этом то случае обязательств по еконалогу не возникает, надеюсь (несмотря на длительный срок хранения) ?

Sancho Panza
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 613
З нами з: 02 серпня 2013, 22:17
Дякував (ла): 143 рази
Подякували: 341 раз

Повідомлення Sancho Panza »

Sancho Panza писав:Al Shurshun, спасибо за ответ.
" "НЕТ" Вы всё не правильно понимаете" - это значит:
1 - еконалог не платить совсем ?
2 - еконалог платить но все лампы признать ртутными по 773,00 грн/шт. ?
3 - ..... ?
Я буду разбираться дальше, но намекните пожалуйста более конкретно в чем я заблуждаюсь.

Еще был такой случай: 20 люминисцентных ламп и 5 ртутных продали со склада физлицу (в експлуатации не были, оказался не нужным товарный запас - на складе они пылылись лет 10).
Фактически опасные отходы не образовывались, и естественно не продавались - лампы продались как обыкновенный товар, продажа ничем неотличается от продажи ламп в магазинах. Хоть в этом то случае обязательств по еконалогу не возникает, надеюсь (несмотря на длительный срок хранения) ?
Но вот что смущает:
(из Закона об отходах) -
"відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, що
утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари
(продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі
властивості і не мають подальшого використання за місцем їх
утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має
намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення
;
{ Абзац другий статті 1 в редакції Законів N 3073-III ( 3073-14 )
від 07.03.2002, N 1825-VI ( 1825-17 ) від 21.01.2010 }"

Тут вопрос вот в чем: продав неиспользованые складские остатки, не придется ли мне потом доказывать, что лампы хранясь 10 лет, полностью (или частично) не утратили потребительские качества и не превратились в отходы ?


Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1169
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 614 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

Уважаемый коллега, Sancho Panza
Sancho Panza писав:
Sancho Panza писав:Al Shurshun, спасибо за ответ.
" "НЕТ" Вы всё не правильно понимаете" - это значит:
1 - еконалог не платить совсем ?
2 - еконалог платить но все лампы признать ртутными по 773,00 грн/шт. ?
3 - ..... ?
Я буду разбираться дальше, но намекните пожалуйста более конкретно в чем я заблуждаюсь.


Еще был такой случай: 20 люминисцентных ламп и 5 ртутных продали со склада физлицу (в експлуатации не были, оказался не нужным товарный запас - на складе они пылылись лет 10).
Фактически опасные отходы не образовывались, и естественно не продавались - лампы продались как обыкновенный товар, продажа ничем неотличается от продажи ламп в магазинах. Хоть в этом то случае обязательств по еконалогу не возникает, надеюсь (несмотря на длительный срок хранения) ?
Но вот что смущает:
[size=7
Закон об отходах[/size]](из Закона об отходах) -
"відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, що
утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари
(продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі
властивості і не мають подальшого використання за місцем їх
утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має
намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення
;
{ Абзац другий статті 1 в редакції Законів N 3073-III ( 3073-14 )
від 07.03.2002, N 1825-VI ( 1825-17 ) від 21.01.2010 }"

Тут вопрос вот в чем: продав неиспользованые складские остатки, не придется ли мне потом доказывать, что лампы хранясь 10 лет, полностью (или частично) не утратили потребительские качества и не превратились в отходы ?
в Вашем случае – 1 - эконалог не платить совсем ?

ибо кого Кодекс определил плательщиком
Кодекс писав:
240.1.3. розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об'єктах) суб'єктів господарювання);
при этом
Кодекс писав:14.1.223. розміщення відходів - постійне (остаточне) перебування або захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об'єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозволи уповноважених органів;
несомненно Вы таковым субъектом не являетесь

что же касается специализированного предприятия – Вы заплатите ему за услугу удаление с места возникновения отхода и, можете не сомневаться в калькуляцию стоимости услуги это предприятие включит и издержки по утилизации – при этом ни "сборщик" отходов, ни "ликвидатор" отходов, а отходы первой группы опасности не подлежат захоронению, а исключительно утилизации, преимущественно путем рекуперации опасной компоненты, сиречь – ртути, платить экологический налог по указанным ставкам платить не будут по причине ликвидации (утилизации) объекта высокоопасного отхода

С уважением

Helen73
УченикУченик
Повідомлень: 1
З нами з: 29 вересня 2017, 09:39

Повідомлення Helen73 »

Подскажите пожалуйста,как правильно сдать декларацию по эконалогу в Медке,если организация имеет стационарные источники загрязнения (котельные) в нескольких районах города,в том числе и по месту основной регистрации? Должна формироваться Декларация и к ней несколько Додатков 1 ?

NatikPana
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 15
З нами з: 06 лютого 2017, 09:13
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення NatikPana »

Добрый день,подскажите как в Медке создать экодеку форма для физ лиц F0302004,можно только для юр.лиц

люда5
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 129
З нами з: 22 липня 2011, 01:49
Дякував (ла): 41 раз
Подякували: 32 рази

Повідомлення люда5 »

Добрый день!Подскажите алгоритм действий! мы малое предприятие есть два пресса,вальцы и станок,работаем лет 10,получили письмо с департамента екологии план заходів з охорони навк.середовища,теперь вопрос что делать? у нас нет ни разрешении ничего и естественно плательщиком налога мы не являлись.думаю надо получить разрешения, а потом платить налог и сдавать деку.и какие заходи они хотят увидеть,я в шоке если чесно,никогда не сталкивалась,работали раньше как давальцы,теперь купили пресса и вот письмо счастья.Буду благодарна за советы.

Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1169
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 614 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

Уважаемая коллега, люда5
люда5 писав:Добрый день!Подскажите алгоритм действий! мы малое предприятие есть два пресса,вальцы и станок,работаем лет 10,получили письмо с департамента екологии план заходів з охорони навк.середовища,теперь вопрос что делать? у нас нет ни разрешении ничего и естественно плательщиком налога мы не являлись.думаю надо получить разрешения, а потом платить налог и сдавать деку.и какие заходи они хотят увидеть,я в шоке если чесно,никогда не сталкивалась,работали раньше как давальцы,теперь купили пресса и вот письмо счастья.Буду благодарна за советы.
указанный вами набор оборудования ни о чем не говорит

экодепартамент должен был рассмотреть вашу технологическую схему и определиться с факторами влияния на окружающую среду

если в тупую, то и пресс и вальцы предполагают наличие агрегата гидроусиления давления с его наполнением соответствующим маслом – вот вам и вещество 1 класса опасности, с которым вы имеете дело

если покопаться в процессе больше - найдете еще кучу

С уважением

Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1169
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 614 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

Уважаемая коллега, люда5
[center
щодо заходів[/center]]
Al Shurshun писав:Уважаемая коллега, люда5
люда5 писав:Добрый день!Подскажите алгоритм действий! мы малое предприятие есть два пресса,вальцы и станок,работаем лет 10,получили письмо с департамента екологии план заходів з охорони навк.середовища,теперь вопрос что делать? у нас нет ни разрешении ничего и естественно плательщиком налога мы не являлись.думаю надо получить разрешения, а потом платить налог и сдавать деку.и какие заходи они хотят увидеть,я в шоке если чесно,никогда не сталкивалась,работали раньше как давальцы,теперь купили пресса и вот письмо счастья.Буду благодарна за советы.

указанный вами набор оборудования ни о чем не говорит

экодепартамент должен был рассмотреть вашу технологическую схему и определиться с факторами влияния на окружающую среду

если в тупую, то и пресс и вальцы предполагают наличие агрегата гидроусиления давления с его наполнением соответствующим маслом – вот вам и вещество 1 класса опасности, с которым вы имеете дело

если покопаться в процессе больше - найдете еще кучу

С уважением

[color=orange
Стаття 19. Компетенція виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі охорони навколишнього природного середовища[/color]]

Стаття 19. Компетенція виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі охорони навколишнього природного середовища

Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад у галузі охорони навколишнього природного середовища в межах своєї компетенції:

а) здійснюють реалізацію рішень відповідних рад;

б) координують діяльність підприємств, установ та організацій, розташованих на території відповідно села, селища, міста, незалежно від форм власності та підпорядкування;

в) організують розробку місцевих екологічних програм;

д) затверджують за поданням обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, а на території Автономної Республіки Крим - органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища для підприємств, установ та організацій ліміти використання природних ресурсів, за винятком ресурсів загальнодержавного значення, ліміти скидів забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище, за винятком скидів, що призводять до забруднення природних ресурсів загальнодержавного значення або навколишнього природного середовища за межами відповідно села, селища, міста;

е) організують збір, переробку, утилізацію і захоронення відходів на своїй території;

є) формують і використовують місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища у складі місцевих бюджетів;

ж) погоджують поточні та перспективні плани роботи підприємств, установ та організацій з питань охорони навколишнього природного середовища і використання природних ресурсів;

з) забезпечують систематичне та оперативне інформування населення, підприємств, установ, організацій та громадян про стан навколишнього природного середовища, захворюваності населення;

и) організують екологічну освіту та екологічне виховання громадян;

і) приймають рішення про організацію територій та об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення.

Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад можуть здійснювати й інші повноваження відповідно до цього та інших законів України.


[center
ПРИМЕР плана (от Офіційний сайт управління економіки міста [/center]]

З формою плану заходів з охорони навколишнього природного середовища можна ознайомитись тут: РОВНО (фома плана мероприятий)

Інформація про розробку планів роботи підприємств з питань охорони навколишнього природного середовища і використання природних ресурсів
На виконання вимог ст.19 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», підприємства, установи та організації погоджують з органами місцевого самоврядування поточні та перспективні плани роботи з питань охорони навколишнього природного середовища і використання природних ресурсів.

До головних завдань в організації природоохоронної діяльності підприємств відноситься :

- аналіз кількісних і якісних показників діяльності підприємства, які здійснюють вплив на довкілля, ефективності запровадження заходів з охорони довкілля і раціонального використання природних ресурсів за відповідний період;

- розробка перспективних та поточних заходів природоохоронної діяльності з обгрунтуванням потреби щодо обсягів їх фінансування, визначення термінів виконання.

Природоохоронні заходи, що запроваджуються підприємством, повинні повністю компенсувати шкідливий вплив виробництва на навколишнє природне середовище і відповідати за напрямками постанові Кабінету міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1147 (зі змінами) «Про затвердження переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів».

План підприємств з питань охорони навколишнього природного середовища і раціонального використання природних ресурсів складається з таких розділів:

- охорона і раціональне використання водних ресурсів;

- охорона повітряного басейну;

- охорона і раціональне використання земель;

- охорона і раціональне використання мінеральних ресурсів;

- організаційно-просвітницькі заходи.

У розділі «Охорона і раціональне використання водних ресурсів», передбачається комплекс заходів, що забезпечує скорочення витрат питної води, припинення скидів неочищених стоків в поверхневі водні об'єкти, недопущення в скидах стічних вод перевищення нормативних показників забруднюючих речовин. Реалізація забезпечується розробкою заходів по вдосконаленню технологічних процесів виробництва та обладнання, будівництва споруд для очищення стічних вод, створення оборотних систем виробничого водопостачання, впровадження енерго- та ресурсозберігаючих технологій тощо. Крім того, у цьому розділі визначаються обсяги водоспоживання, водовідведення та скидів стічних вод всіх категорій, що використовуються підприємством.

Розділ «Охорона повітряного басейну», містить природоохоронні заходи, спрямовані на зниження обсягів шкідливих речовин, що викидаються в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення на підприємстві та забезпечення дотримання нормативів гранично допустимих концентрацій викидів в санітарно-захисній зоні підприємства.

Показники даного розділу зазначаються окремо для кожного джерела забруднення з подальшим визначенням зведених даних по підприємству.

У розділі «Охорона і раціональне використання земель», відображаються напрями використання земельних ділянок, які знаходяться у користуванні підприємства під час здійснення господарської діяльності і включають заходи по створенню захисних зелених зон, будівництву та реконструкції протиерозійних, гідротехнічних, протикарстових споруд та інших. Передбачається розробка заходів, спрямованих на попередження (ліквідацію) забруднення грунтів відходами виробництва, проведення своєчасної рекультивації порушених земель та використання родючого шару грунту.

До показника, що характеризує площі порушених земель, відносять землі порушені під час добування корисних копалин, що перебувають під будівельними й іншими роботами, пов'язаними з порушенням грунтового покриву, гідрологічного режиму, зайняті під териконами, смітниками і т.п.

Дані про використання земель відображаються в плані у зведеному вигляді за виключенням земель, що рекультивовані і передані землекористувачам для використання.

У розділі «Охорона і раціональне використання мінеральних ресурсів» згруповані заходи з удосконалення методів розробки родовищ корисних копалин і покращення використання сировини, що добувається. Цей розділ планується для запровадження на підприємствах добувних галузей промисловості.

Розділ «Організаційно-просвітницькі заходи» містить заходи, спрямовані на підвищення кваліфікації фахівців з охорони навколишнього природного середовища, рівня обізнаності працівників підприємств, установ, організацій з вимогами природоохоронного законодавства України, зокрема в сфері поводження з відходами, збереження ресурсів питної води, забезпечення належного санітарного стану територій населених пунктів.

Всі заходи з охорони природного середовища зводяться в єдиний документ, в якому вказується мета роботи, місце впровадження, головний виконавець і співвиконавці, строки виконання робіт, кошторисна вартість, планові затрати, очікуваний результат ефективності їх впровадження.


С уважением Зображення

Відповісти

Повернутись до “Інші податки та збори”