Новенькая отработала 1 месяц и ушла в декрет.

Лигита
Гений
Гений
Повідомлень: 440
З нами з: 11 грудня 2009, 07:59
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення Лигита »

Новая сотрудница отработала один месяц и ушла в декрет.
Как рассчитать ей пособие по беременности и родам?:-s

SNG
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 131
З нами з: 03 грудня 2009, 03:02
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення SNG »

Согласно фактически отработанному времени.

Маша
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 191
З нами з: 28 травня 2009, 05:56
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення Маша »

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 26 вересня 2001 р. N 1266
Київ
Про обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням
(назва із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 р. N 1332)
Із змінами і доповненнями, внесеними
постановами Кабінету Міністрів України
від 22 лютого 2006 року N 193,
від 18 липня 2007 року N 949,
від 8 грудня 2009 року N 1332
Додатково див. лист
Міністерства праці та соціальної політики України
від 29 червня 2006 року N 422/020/99-06
У разі коли застрахована особа працювала та сплачувала страхові внески або за неї сплачувалися страхові внески менше ніж календарний місяць, середня заробітна плата (дохід) для розрахунку допомоги по вагітності та пологах за страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням, обчислюється з нарахованої заробітної плати, з якої сплачуються страхові внески, але не вище за розмір середньої заробітної плати за всіма видами економічної діяльності в місяці, що передує місяцю, в якому настав страховий випадок, відповідно в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (за даними Держкомстату) та не нижче за розмір мінімальної заробітної плати, встановлений законом у місяці настання страхового випадку.

Відповісти

Повернутись до “Виплати працівникам, кадровий облік”