директор идет в декрет

Лапа
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 6158
З нами з: 30 грудня 2011, 00:59
Дякував (ла): 7018 разів
Подякували: 4419 разів

Повідомлення Лапа »

сотрудник писав:
А как Вы можете по одному документу часть провести (с 01.07.)а часть не провести
Четыре года назад так можно было делать-консультировалась в СС.Про заяву погорячилась.Но приказ делается в любом случае.
Приказ делали на должностных лиц на переложение обязательств. А на больничный какой приказ?. Отправить на больничный по родам? Никогда о таком не слышала и сама не делала.

сотрудник
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1185
З нами з: 01 квітня 2011, 06:19
Дякував (ла): 45 разів
Подякували: 83 рази

Повідомлення сотрудник »

Лапа писав:
сотрудник писав:
А как Вы можете по одному документу часть провести (с 01.07.)а часть не провести
Четыре года назад так можно было делать-консультировалась в СС.Про заяву погорячилась.Но приказ делается в любом случае.
Приказ делали на должностных лиц на переложение обязательств. А на больничный какой приказ?. Отправить на больничный по родам? Никогда о таком не слышала и сама не делала.
да совершенно верно ,я и говорила о приказе о возложении обязанностей

Лапа
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 6158
З нами з: 30 грудня 2011, 00:59
Дякував (ла): 7018 разів
Подякували: 4419 разів

Повідомлення Лапа »

Разобрались.#drinks#

Лилия-НИКА
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3873
З нами з: 08 серпня 2011, 10:16
Дякував (ла): 968 разів
Подякували: 2125 разів

Повідомлення Лилия-НИКА »

Уходит директор в декрет,
По решению учредителей еще с прошлого года имели право представлять фирму без доверенности : директор Иванова и учредитель Петров. В выписке госрегистратора в графе , кто имеет право совершать юр.действия....- директор Иванова+ Петров, в банке две первых подписи : директор Иванова и учредитель Петров.

Для того, чтоб теперь отчетность в ГНС подписывал Петров, как поступить ?
Просто написать письмо в налоговую о еще одном чел., кот, может юридически подписывать отчеты.
Ведь директор Иванова будет числиться и далее директором...

Посоветуйте, кто что думает...

дакота
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 104
З нами з: 13 лютого 2012, 03:00
Дякував (ла): 71 раз
Подякували: 32 рази

Повідомлення дакота »

Из ЕБНЗ

Як підписати звітність суб’єкту господарювання у разі тимчасової відсутності керівника або головного бухгалтера?
Відповідь:
Коротка:
У разі відсутності з об’єктивних причин керівника та головного бухгалтера юридичної особи податкова звітність може бути підписана іншими особами, які уповноважені установчими та/або організаційно-розпорядчими документами виконувати обов’язки керівників на час їх відсутності, за умови, що повноваження особи, яка підписала податкову звітність, підтверджені відповідними документами (установчими, наказами чи розпорядженнями тощо), які подаються разом з податковою звітністю до органу ДПС.
Повна:
Згідно із положеннями ст.92 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року №435-IV із змінами та доповненнями юридична особа набуває цивільних прав та обов’язків і здійснює їх через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону. Порядок створення органів юридичної особи встановлюється установчими документами та законом.
Пунктом 48.5 ст.48 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VІ із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) визначено, що податкова декларація повинна бути підписана:
керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до органу державної податкової служби. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником та особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку;
фізичною особою - платником податків або його законним представником;
особою, відповідальною за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації згідно із договором про спільну діяльність або угодою про розподіл продукції.
Якщо податкова декларація подається податковими агентами - юридичними особами, вона повинна бути підписана керівником такого агента та особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації такого агента, а якщо податковим агентом є платник податків - фізична особа - таким платником податків (п.48.6 ст.48 ПКУ).
Податкова звітність, складена з порушенням норм ст.48 ПКУ, не вважається податковою декларацією, крім випадків, встановлених п.46.4 ст.46 ПКУ (п.48.7 ст.48 ПКУ).
Отже, у разі відсутності з об’єктивних причин керівника та головного бухгалтера юридичної особи податкова звітність може бути підписана іншими особами, які уповноважені установчими та/або організаційно-розпорядчими документами виконувати обов’язки керівників на час їх відсутності, за умови, що повноваження особи, яка підписала податкову звітність, підтверджені відповідними документами (установчими, наказами чи розпорядженнями тощо), які подаються разом з податковою звітністю до органу ДПС.

Який порядок підписання податкової звітності в електронному вигляді, у разі тимчасової відсутності керівника або головного бухгалтера?
Відповідь:
Коротка та повна відповіді ідентичні:
Відповідно до п.7 р. ІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.04.08 за №320/15011, підставою для прийняття податкового документа в електронному вигляді є:
його відповідність затвердженому формату (стандарту);
підтвердження електронного цифрового підпису платника податків та його посадових осіб, підписи яких є обов’язковими для звітів в паперовій формі за умов, встановлених в ст. 3 Закону України від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис»;
чинність відповідного посиленого сертифіката ключа під час накладання ЕЦП (підтверджується за допомогою позначки часу, отриманої від акредитованого центру сертифікації ключів, або якщо до моменту одержання електронного документа строк дії відповідного сертифіката не був закінчений або відповідний сертифікат не був скасований/ блокований).
Отже, оскільки підставою для прийняття податкової звітності в електронному вигляді є підтвердження електронного цифрового підпису посадових осіб платника податків, підписи яких є обов’язковими для податкової звітності в паперовій формі, то посилені сертифікати відкритих ключів можуть подаватись на всіх відповідальних працівників підприємства, які мають право відповідного підпису на випадок тимчасової відсутності керівника або головного бухгалтера.

v666
УченикУченик
Повідомлень: 3
З нами з: 15 січня 2013, 05:07

Повідомлення v666 »

Добрий день!Допоможіть будь-ласка! Я ПП 3 група (маю підписаний договір з іноземною фірмою про надання послуг), маю 1 найманого працівника в декреті з серпня 2012р. Я зараз вагітна і весною планую іти в декрет і не займатися підприємницькою діяльністю. Як правильно поступити в цій ситуації, щоб не платити податків, бо прибутку не буде, але не хочу закривати діяльність, бо можливо ще пригодиться. Допоможіть будь-ласка. ДЯКУЮ!

VLASTENA
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1043
З нами з: 28 квітня 2011, 10:59
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 221 раз

Повідомлення VLASTENA »

Пишите письмо в налоговую в свободной форме, уточните по Пенсионке-они подскажут как правильно показать декретные. 3-я группа % от оборота. Проблем быть не должно

Відповісти

Повернутись до “Виплати працівникам, кадровий облік”