=МОБИЛИЗАЦИЯ КАДРОВЫЙ УЧЕТ=

Analityk
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 14
З нами з: 30 квітня 2024, 11:05
Подякували: 3 рази

Повідомлення Analityk »

за перше порушення:
для громадян — від 100 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1700 грн — 400 грн);
для посадових осіб — від 200 до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (3400 грн — 5100 грн);
за повторне протягом року вчинення порушення, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період:
для громадян — від 200 до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (3400 грн — 5100 грн);
для посадових осіб — від 300 до 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5100 грн — 8500 грн).

Allysya
Оракул
Оракул
Повідомлень: 296
З нами з: 31 травня 2011, 04:43
Дякував (ла): 528 разів
Подякували: 59 разів

Повідомлення Allysya »

Шановні колеги, підкажіть, чи все ж таки повинен ФОП вести військовий облік чи ні? Є рішення суду , який скасував накладення штрафу за не ведення військового обліку https://verdictum.ligazakon.net/documen ... bizpress01

Елена_А
Гений
Гений
Повідомлень: 347
З нами з: 18 лютого 2015, 13:31
Дякував (ла): 199 разів
Подякували: 194 рази

Повідомлення Елена_А »

Allysya писав:
13 травня 2024, 16:38
Шановні колеги, підкажіть, чи все ж таки повинен ФОП вести військовий облік чи ні? Є рішення суду , який скасував накладення штрафу за не ведення військового обліку https://verdictum.ligazakon.net/documen ... bizpress01
У меня вся прошлая неделя прошла на эту тему - директоры собирались переводить всех людей на ФОПа, а потом сдавать их(людей) в аренду юрику. Бегали к юристам, те негласно советуют делать так же. Только все забыли о дате этого ришення - лето 2023г. Через неделю всё может измениться
https://i.factor.ua/ukr/journals/ot/202 ... 26899.html

Allysya
Оракул
Оракул
Повідомлень: 296
З нами з: 31 травня 2011, 04:43
Дякував (ла): 528 разів
Подякували: 59 разів

Повідомлення Allysya »

у мене наймані на ФОПа , але почали звільнятись , мотивуючі тим, що через те, що вони на ФОПа оформлені, їм прийде повістка.

Аватар користувача
Яков
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 13664
З нами з: 28 жовтня 2013, 06:29
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 14119 разів
Подякували: 27903 рази

Повідомлення Яков »

Елена_А писав:
13 травня 2024, 16:59
Allysya писав:
13 травня 2024, 16:38
Шановні колеги, підкажіть, чи все ж таки повинен ФОП вести військовий облік чи ні? Є рішення суду , який скасував накладення штрафу за не ведення військового обліку https://verdictum.ligazakon.net/documen ... bizpress01
У меня вся прошлая неделя прошла на эту тему - директоры собирались переводить всех людей на ФОПа, а потом сдавать их(людей) в аренду юрику. Бегали к юристам, те негласно советуют делать так же. Только все забыли о дате этого ришення - лето 2023г. Через неделю всё может измениться
https://i.factor.ua/ukr/journals/ot/202 ... 26899.html
Якщо чесно, то у статті на Зображення невірний висновок: так, вони згадують про листи Міноборони від 13.11.2017 № 321/7065 та Генерального штабу ЗСУ від 27.09.2017 № 321/5989), в яких на питання: Чи дійсно фізичні особи – підприємці військовий облік не ведуть? дається відповідь:
Ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних за місцем роботи визначено на усіх підприємствах, незалежно від їх підпорядкування та форми власності.
А що тут такого, з чим не можна погодиться (станом на 2023)?
Тут а ні слова не йдеться про те, що саме ФОП повинні вести облік
ФОПи є підприємствами — ні. Більше того, можна розширити питання та додати сюди "незалежників" та сформулювати питання: Чи дійсно самозайняті особи військовий облік не ведуть? і ту ж відповідь проставити сюди
Ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних за місцем роботи визначено на усіх підприємствах, незалежно від їх підпорядкування та форми власності.
я з такою відповіддю згоден
Інша справа, що "на місцях" є тупуваті виконавці, які не зовсім розуміються на законодавстві та намагаються оштрафувати ФОПів за НЕведення військового обліку
Тут аналогію можна провести з Держпрацею, яка тупо намагалася оштрафувати ФОПів за НЕведення книги обліку тр. книжок, или за порушення Порядку 100 (ще тоді, коли Порядок 100 не був поширений на ФОПов), та ін., а все тому, що читаючи в законі, наказі, порядку фразу "на усіх підприємствах, незалежно від їх підпорядкування та форми власності", хтось ну дуже розумний з "місця" вважає, що раз говориться "незалежно від їх підпорядкування та форми власності", то можна додати сюди і ФОПів — нехай буде, складемо Акт (протокол) на нього — а він сам нехай розбирається далі.
До речі, про незалежників, про яких я згадував трохи вище — їх так само, за бажанням хтось може віднести до "підприємств, незалежно від їх підпорядкування та форми власності", але чиновники "знизу", видно, побоюються складати на них протоколи, бо вважають їх, напевно, розумнішими за ФОПів :D
Нині чинний Порядок організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів
ст.ст. 8, 34
8. Організація військового обліку в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях покладається на відповідних керівників.

Обов’язки з ведення військового обліку в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях покладаються на працівників служби персоналу, служби управління персоналом (далі - служба персоналу).

У разі відсутності штатної одиниці служби персоналу обов’язки з ведення військового обліку покладаються на особу, яка веде облік працівників в державному органі, органі місцевого самоврядування, на підприємстві, в установи, організації.

Працівники з питань мобілізаційної роботи або мобілізаційних підрозділів (за наявності) безпосередньо організовують роботу з бронювання військовозобов’язаних та контролю за станом ведення військового обліку.
34. З метою ведення персонального військового обліку державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації здійснюють:

перевірку у громадян України під час прийняття на роботу (навчання) наявності військово-облікового документа, визначеного у пункті 20 цього Порядку, або відображення в електронній формі інформації, що міститься в таких документах, які можуть пред’являтися (надаватися) з використанням мобільного додатка Порталу Дія. Приймання на роботу (навчання), взяття на персональний військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, підрозділах Служби зовнішньої розвідки;

доведення до призовників, військовозобов’язаних та резервістів правил військового обліку під особистий підпис під час прийняття на роботу (навчання);

надсилання у семиденний строк з дня видання наказу про прийняття на роботу (навчання), звільнення з роботи, завершення навчання (відрахування із закладу освіти) до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки повідомлень про зміну облікових даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів (додаток 4);

оповіщення на вимогу районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки призовників, військовозобов’язаних та резервістів про їх виклик до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки і забезпечення їх своєчасного прибуття;

подання до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки на їх вимогу відомостей про призовників, військовозобов’язаних та резервістів, персональний військовий облік яких вони ведуть;

проведення відповідної роз’яснювальної роботи серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів щодо виконання ними правил військового обліку;

забезпечення повноти та достовірності облікових даних, що вносяться до списків персонального військового обліку;

взаємодію з відповідними районними (міськими) територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, органами СБУ, підрозділами Служби зовнішньої розвідки щодо строків та способів звіряння даних списків персонального військового обліку, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників, військовозобов’язаних та резервістів;

періодичне звіряння списків персонального військового обліку із записами у їх військово-облікових документах. Не рідше одного разу на рік проводять звіряння даних списків персонального військового обліку з обліковими документами відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки, в яких вони перебувають на військовому обліку;

внесення у п’ятиденний строк з дня подання відповідних документів (або відображення в електронній формі інформації, що міститься у таких документах, які можуть пред’являтися (надаватися) з використанням мобільного додатка Порталу Дія) змін до списків персонального військового обліку щодо прізвища, власного імені та по батькові (за наявності), реквізитів паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, адреси задекларованого/зареєстрованого місця проживання, адреси місця фактичного проживання, сімейного стану, освіти, місця роботи і посади та надсилання щомісяця до 5 числа до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки повідомлень про зміну таких облікових даних;

складення і подання щороку до 1 грудня до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць (додаток 6);

приймання від призовників, військовозобов’язаних та резервістів під розписку у бланках розписок (додаток 7) їх військово-облікових документів для подання таких документів до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки з метою їх звіряння з обліковими даними, а також оформлення бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час;

оформлення документів, необхідних для бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час;

постійний контроль за виконанням посадовими особами державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій вимог цього Порядку, а призовниками, військовозобов’язаними та резервістами - правил військового обліку;

постійне інформування відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки про посадових осіб державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які порушують вимоги цього Порядку, а також про призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які порушують правила військового обліку, для притягнення їх до відповідальності згідно із законом;

ведення та зберігання журналу обліку результатів перевірки.
Тут законодавець все чітко вказав. Якби він хотів поширити цей Порядок і на самозайнятих осіб (в т.ч. і на ФОПів), то доповнив би перший абзац статті 8 реченням. Організація військового обліку у самозайнятих осіб покладається на відповідну самозайняту особу. (або щось подібне) і далі по тексту також згадав би про самозайнятих осіб. Та виклав би перший абзац ст. 34 таким чином: З метою ведення персонального військового обліку державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації та самозайняті особи здійснюють:...
Але законодавець цього не зробив. Крапка
Зображення

Al'ka
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 126
З нами з: 25 червня 2013, 21:26
Дякував (ла): 17 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Al'ka »

ДОбрий день. Підкажіть будь ласка, чи треба вести облік чи треба кудись щось податвати, що на фірмі один директор, жінка чи двоє жінок, чи 60+? не військовозобов'язані

FyDD
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3148
З нами з: 22 лютого 2013, 05:48
Дякував (ла): 2375 разів
Подякували: 752 рази

Повідомлення FyDD »

Доброго дня
А если спящий ТОВ, только директор учредитель без з/п, призывного возраста - надо ли вести учет по всей процедуре ?
Или достаточно чтобы он сам обновил свои данные в ТЦК?
Есть опасность штрафов ?
И кстати, он дир/учред в двух бездействующих ТОВ. Если надо вести, то на каждой ТОВ ?

Al'ka
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 126
З нами з: 25 червня 2013, 21:26
Дякував (ла): 17 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Al'ka »

FyDD писав:
17 травня 2024, 10:40
Доброго дня
А если спящий ТОВ, только директор учредитель без з/п, призывного возраста - надо ли вести учет по всей процедуре ?
Или достаточно чтобы он сам обновил свои данные в ТЦК?
Есть опасность штрафов ?
И кстати, он дир/учред в двух бездействующих ТОВ. Если надо вести, то на каждой ТОВ ?

Думала це я написала). Аналогічне питання. Я ж так розумію лише працівники підлягають воєнному обліку. скоріше вже придратися до неоформлення трудових відносин.
Можливо ви підкажете процедуру заміни директора на засновника з упр фукнкціями? наприклад ключі чи підписи в банк треба міняти? Дякую

Svetkin
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 12
З нами з: 24 жовтня 2019, 15:14
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Svetkin »

Добрий день. Підкажіть щодо військового обліку на підприємстві. Мале підприємство, 4 працівників, ще до війни в посадовій інструкції директора було закріплене за ним ведення військового обліку (щоб не здійснювати доплати за це). Але тепер, зважаючи на Постанову 1487, чи потрібен окремий наказ на затвердження відповідальної особи? Чи здійснювати доплати за це?

Відповісти

Повернутись до “Виплати працівникам, кадровий облік”