pamargo писав:Добрый вечер! Спасибо всем за информацию и советы! Я пока только готовлюсь на амбразуру#smile3# , подскажите пожалуйста, где-то на форуме промелькнуло, или показалось, что при подаче в бумажном виде печать и подпись директора нужна на каждой странице!
И еще, никто не задавал вопрос регистраторам о возможности забрать свидетельство лично (проблемы с адресом)?
На их сайте есть:
Порядок подання заяв про реєстрацію бази персональних даних та про внесення змін до відомостей Державного реєстру баз персональних даних
1. Цей Порядок встановлює механізм подання заяв про реєстрацію бази персональних даних та про внесення змін до відомостей Державного реєстру баз персональних даних (далі - заяви).
2. Володілець бази персональних даних або уповноважена ним особа (далі - заявник) подає заяви за встановленими формами. 3. Заяви заповнюються та подаються в паперовій або електронній формі. У разі подання заяв у паперовій формі заявник підписує кожну сторінку заяви та скріплює її печаткою (за наявності). В електронній формі заяви подаються відповідно до вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» та «Про електронні документи та електронний документообіг».
4. Заяви заповнюються державною мовою.
5. Заяви заповнюються розбірливими, друкованими літерами. Заяви не повинні містити помарок, закреслень і виправлень.
6. При заповненні заяв вибрана заявником ознака зазначається символом .
7. Дати в заявах заповнюються арабськими цифрами у форматі - день, місяць, рік.
8. Сторінки заяв нумеруються, на кожній сторінці заяви зазначаються номер сторінки та загальна кількість сторінок.
9. У разі якщо заявнику необхідно заповнити більше ніж один раз розділи, які містять інформацію про володільця, розпорядників, найменування, місцезнаходження бази персональних даних та мету обробки персональних даних, заявник заповнює у заяві відповідні розділи необхідну кількість разів.
10. У разі якщо ДСЗПД приймає рішення про реєстрацію бази персональних даних, ДСЗПД видає свідоцтво про державну реєстрацію бази персональних даних заявнику або уповноваженому ним представнику за
довіреністю та пред'явленим документом, що посвідчує особу, або надсилає поштою рекомендованим листом з описом вкладення.
11. Заявник повідомляє ДСЗПД про кожну зміну відомостей, необхідних
для реєстрації бази персональних даних, не пізніше ніж протягом десяти
робочих днів з дня настання такої зміни шляхом подання відповідної заяви.
12. ДСЗПД повідомляє заявника про прийняте рішення щодо внесення
змін до відомостей Державного реєстру баз персональних даних у тій самій
формі, в якій було отримано таку заяву.
Директор Департаменту взаємодії з органами влади О
Я сегодня отправила две заяви в электронном виде. В одной "забылась" и название организации написала: Товариство з обмеженою ... маленькими буквами (Друкованими, но не так как в Свидоцтви большими буквами) Будет ли это ошибкой? Первую заявку я зарегистрировала еще 28 ноября, но пока статус не поменялся. Получается, что если по какой-то причине откажут - времени на повторную подачу не будет.
(Я все ждала, что проясниться, что писать в поле Документ, що засвідчує права уповноваженої особи. В итоге написала паспортные данные директора. как буде- так будет)
Столько времени и сил потрачено на этот БРЕД!
pamargo писав:Добрый вечер! Спасибо всем за информацию и советы! Я пока только готовлюсь на амбразуру#smile3# , подскажите пожалуйста, где-то на форуме промелькнуло, или показалось, что при подаче в бумажном виде печать и подпись директора нужна на каждой странице!
И еще, никто не задавал вопрос регистраторам о возможности забрать свидетельство лично (проблемы с адресом)?
На первую часть вопроса вам уже ответили, по второму - можно лично забрать, Не ставьте "галочку" в разделе " надіслати свідоцтво....." а у них спросите, когда будет готово. При мне так сдавали, записывали тел. по которому предварительно перезвонить.
Ludmsla писав:#dance# #dance# #dance# #dance# #dance# #dance# #dance#
Ура!!!!!!!!!!! Сегодня по коду ОКПО в поиске баз данных обнаружила себя!!!!!!!!!!!!!!#boast#
Зарегистрировали 3 базы. Работники, контрагенты, учредители. Сдирала точно с Тюшиных образцов (по моему)#blush#
Добрый вечер, сбросьте пожалуйста образцы Тюши на адрес tan_ship@ukr.net
Ludmsla писав:#dance# #dance# #dance# #dance# #dance# #dance# #dance#
Ура!!!!!!!!!!! Сегодня по коду ОКПО в поиске баз данных обнаружила себя!!!!!!!!!!!!!!#boast#
Зарегистрировали 3 базы. Работники, контрагенты, учредители. Сдирала точно с Тюшиных образцов (по моему)#blush#
Добрый вечер, сбросьте пожалуйста образцы Тюши на адрес tan_ship@ukr.net
Добрый вечер, и мне сбросьте пожалуйста образцы Тюши на адрес barash_vn@mail.ru
Якщо не поставили галочку про відправлення свідоцтва про державну реєстрацію поштою на адресу, вказану у заяві, то можна подати ще одну заяву з тим самим вихідним №, а у "додатковій інформації про заяву" я поставила "уточнення даних по заяві, реєстраційний №... від ... і подала ще раз
І ще одна інформація: для тих, хто має електронні цифрові підписи. Заяву можна зформувати безпосередньо на порталі Держ. реєстру баз даних і там же подати. Якщо мені не зраджує пам"ять, то сайт називається так:\rbpd.minjust.ua\
Увага! ОНОВЛЕНО Інструкцію з подання заяви на реєстрацію баз персональних даних в електронному вигляді!
Більшість заяв на реєстрацію баз персональних даних поданих в електронному вигляді були оформлені з помилками і забраковано. ДСЗПД найбільш типові помилки врахувала та внесла зміни в Інструкцію створення та подачі заяви про реєстрацію баз персональних даних в електронному вигляді, яка наведена на офіційному сайті служби
Відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП) за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису.
Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки ЕЦП.
На виконання вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис» перевірка ЕЦП заяви про реєстрацію бази персональних даних (далі - заява) здійснюється поетапно:
1) перевірка статусу сертифікату відкритого ключа ЕЦП (чинний, блокований, скасований) на момент підписання;
2) перевірка ЕЦП;
3) порівняння оригіналу документу і створеного на його основі нового документу, підписаного ЕЦП (початкового і підписаного документа).
В Державному реєстрі баз персональних даних (далі - Реєстр) створені відповідні умови для користувача, який має ЕЦП одного з акредитованих центрів сертифікації ключів, які надали у розпорядження Державної служби України з питань захисту персональних даних (далі – ДСЗПД) надійні засоби ЕЦП, а саме:
- можливість створити заяву, яка відповідає вимогам наказу Міністерства юстиції України від 08.07.2011 №1824/5;
- зберегти її у файлі формату XML, який є доступним для передавання, за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем;
- підписати створену та збережену заяву ЕЦП;
- подати заяву на реєстрацію в електронній формі.
Значна кількість заяв, які були створені та передані на реєстрацію до ДСЗПД за допомогою веб-сайту Реєстру, не можуть бути опрацьовані через недотримання процедури їх подачі. А саме, в більшості випадків не подається файл заяви підписаної електронним цифровим підписом, а також сертифікат відкритого ключа ЕЦП.
Суб’єктам, які мають можливість подати заяву на реєстрацію в електронній формі необхідно уважно вивчити Інструкцію створення та подачі заяви в електронній формі (далі - Інструкція). Особливу увагу слід звернути на пункти 2 та 3 Інструкції.
По заявах, переданих на реєстрацію за допомогою веб-сайту Реєстру, які не відповідають вимогам вищезазначеної Інструкції, буде сформовано повідомлення про відмову в реєстрації.
Інструкція створення та подачі заяви про реєстрацію баз персональних даних в електронному вигляді через веб-сайт Державного реєстру баз персональних даних (https://rbpd.informjust.ua)
1. Створення заяви
Виберіть пункт меню сайту "Створити заяву" та підпункт меню з відповідною назвою заяви ("Про реєстрацію БПД" або "Про надання витягу з реєстру"), яку необхідно створити.
Заповніть відомостями всі поля форми заяви.
Увага! Для коректного вводу даних, не використовуйте фрагменти тексту, які форматувались та скопійовано з інших файлів. Вводьте текст послідовно в поля веб-форми за допомогою клавіатури, для відокремлення слів використовуючи клавішу «Space» або знаки «,», «.» тощо.
Внесіть контрольні символи з зображення, що знаходиться нижче всіх полів форми заяви, та натисніть кнопку "Сформувати заяву".
Якщо вказані на формі заяви відомості є коректними, та контрольні символи з зображення вказані вірно, відкриється сторінка "Збереження файлу заяви" з повідомленням про успішне формування файлу заяви.
На сторінці "Збереження файлу заяви" натисніть елемент "Зберегти файл заяви" (Увага! Файл заяви не відкривати!) та збережіть файл заяви на локальному диску комп’ютера.
2. Підпис файлу заяви електронним цифровим підписом
• Підпишіть збережений на локальному диску комп’ютера файл заяви електронним цифровим підписом керівника установи та збережіть підписаний файл заяви на локальному диску комп’ютера.
3. Подача заяви Реєстратору
Виберіть пункт меню сайту "Подати заяву", і на сторінці, що відкриється, натисніть на елемент "Подати заяву в електронному вигляді".
Відкриється нова сторінка, до 3-х полів якої, за допомогою кнопок "Обзор", необхідно вказати шлях на локальному диску та завантажити наступні файли:
- збережений (відповідно до п.1 Інструкції) файл заяви (максимальний розмір файлу – 512 кБ, тип файлу "Документ XML");
- підписаний ЕЦП керівника установи (відповідно до п.2 Інструкції) файл заяви (максимальний розмір файлу – 512 кБ, тип файлу "Підписаний файл");
- файл сертифіката відкритого ключа керівника установи, наданий центром сертифікації ключів (максимальний розмір файлу - 100кБ, тип файлу "Сертифікат безпеки").
Внесіть контрольні символи з зображення, що знаходиться нижче полів вибору файлів, та натисніть кнопку "Подати заяву".
Якщо вказані на сторінці файли є коректними та контрольні символи з зображення вказані вірно, заява у електронному вигляді буде зареєстрована у базі даних заяв та передана Реєстратору для розгляду.
Після успішної реєстрації заяви відображається відповідне повідомлення з реєстраційним номером заяви та кодом доступу для подальшого пошуку заяв у Реєстрі та отримання інформації про стан їх обробки.
На адресу електронної пошти Заявника, вказану у заяві, надсилається повідомлення про успішне подання заяви, яке містить реєстраційний номер заяви та код доступу до інформації про заяву.
За результатами пошуку користувачем зареєстрованих заяв по реєстраційному номеру можливо отримати інформацію про таки стани обробки заяв:
- «Зареєстровано» (заява про реєстрацію бази персональних даних зареєстрована у Реєстрі);
- «Відмовлено» (прийнято рішення про відмову у реєстрації бази персональних даних, при цьому, на поштову адресу Володільця направляється лист з повідомленням про відмову у реєстрації та вказуються причини відмови);
- «Прийнято рішення про реєстрацію» (видається Свідоцтво про реєстрацію бази персональних даних, яке надсилається на поштову адресу Володільця, якщо згода на це вказана у заяві).
Державна служба з питань захисту персональних даних