Добрый день. Ситуация...работник работает на нашей фирме, и основное место работы на другой. На той фирме она в декрете. Когда устраивалась на нашу фирму, сказала делать без записи в трудовой. В повідомленні про прийняття на роботу указали без записи в трудовой и в отчёте по ЕСВ указываем без записи в трудовой. Теперь она с основного места работы уволилась и хочет чтоб мы сделали ей запись в трудовую. Это можно сделать? И как в отчётах исправить, просто галочку без записи в трудовую убрать? Помогите пожалуйста
Добрый день. Ситуация...работник работает на нашей фирме, и основное место работы на другой. На той фирме она в декрете. Когда устраивалась на нашу фирму, сказала делать без записи в трудовой. В повідомленні про прийняття на роботу указали без записи в трудовой и в отчёте по ЕСВ указываем без записи в трудовой. Теперь она с основного места работы уволилась и хочет чтоб мы сделали ей запись в трудовую. Это можно сделать? И как в отчётах исправить, просто галочку без записи в трудовую убрать? Помогите пожалуйста
Я б робила звільнення з сумісника - прийняття на основне місце роботи, повідомлення в податкову. Правда в цьому випадку нарахувати компенсацію прийдеться.
Почитайте тут https://ibuhgalter.net/ru/articles/376
А як це звітували без запису в трудовій (в отчете по ЕСВ)? Знаю тільки сумісник і основний працівник як відображається)
Добрый день. Ситуация...работник работает на нашей фирме, и основное место работы на другой. На той фирме она в декрете. Когда устраивалась на нашу фирму, сказала делать без записи в трудовой. В повідомленні про прийняття на роботу указали без записи в трудовой и в отчёте по ЕСВ указываем без записи в трудовой. Теперь она с основного места работы уволилась и хочет чтоб мы сделали ей запись в трудовую. Это можно сделать? И как в отчётах исправить, просто галочку без записи в трудовую убрать? Помогите пожалуйста
Здравствуйте! Помогите разобраться в данной ситуации. У сотрудника основное место работы. В связи с тяжелым финансовым положением хотим перевести его на свободную вакансию. Зарплата меньше. Он не против, но хочет остаться на своей должности. Запись не портить в трудовой. Для него это очень важно. Как правильно поступить? Подскажите, может к кого была такая ситуация. Заранее благодарна!
А як це звітували без запису в трудовій (в отчете по ЕСВ)? Знаю тільки сумісник і основний працівник як відображається)
Был период, когда была ещё одна "категория" работников:
из моего письма в Минсоцполитики, Держпрацю, Минюст в июле 2019
За роз'ясненнями, викладеними в листі Мінпраці та соцполітики від 23.03.2006р. № ДЦ-12-1528/0/6-06 «Щодо можливості оформлення фізичними особами - роботодавцями трудових книжок найманим працівникам, які вперше працевлаштовуються»: ФОП не має права заводити трудову книжку для працівника, а підтвердженням його стажу буде письмовий трудовий договір із зазначенням періоду роботи.
Таким чином, цим листом () для ФОПа-роботодавця в той період були створено викривлене поняття "працівник без трудової книжки", а саме – крім працівника, який працював у ФОПа-роботодавця за сумісництвом, і трудова книжка якого перебувала у роботодавця за основним місцем роботи, додалася категорія працівників:
• за основним місцем роботи, які вперше працевлаштовувалися до ФОПа, котрий не мав права заводити трудову книжку для такого працівника.
Своєю чергою, Мін'юст рекомендував Мінсоцполітики внести зміни до Інструкції № 58 (лист від 24.03.2006 р. № 21-5-172). Але й досі цього не сталося.
Замість того, щоб внести зміни до Інструкції № 58, Мінсоцполітики в 2015 році (через 9 років), в листі № 492/06/186-15 від 03.12.2015 визначило, що «працівнику, який приступає до роботи вперше, трудова книжка має бути заведена, в тому числі, фізичною особою - підприємцем».
Таким чином, із зазначених роз'яснень, до 03.12.2015 року ФОП не мав права заводити трудову книжку для працівника, який вперше працевлаштовувався; після цієї дати – має і право, і обов’язок.
Здравствуйте! Помогите разобраться в данной ситуации. У сотрудника основное место работы. В связи с тяжелым финансовым положением хотим перевести его на свободную вакансию. Зарплата меньше. Он не против, но хочет остаться на своей должности. Запись не портить в трудовой. Для него это очень важно. Как правильно поступить? Подскажите, может к кого была такая ситуация. Заранее благодарна!
Здравствуйте! Помогите разобраться в данной ситуации. У сотрудника основное место работы. В связи с тяжелым финансовым положением хотим перевести его на свободную вакансию. Зарплата меньше. Он не против, но хочет остаться на своей должности. Запись не портить в трудовой. Для него это очень важно. Как правильно поступить? Подскажите, может к кого была такая ситуация. Заранее благодарна!