КАССА

Наталья__1982
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3715
З нами з: 15 листопада 2010, 06:46
Дякував (ла): 997 разів
Подякували: 1247 разів

Повідомлення Наталья__1982 »

Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?

Ир4ик
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 5788
З нами з: 28 липня 2011, 00:58
Дякував (ла): 3704 рази
Подякували: 2325 разів

Повідомлення Ир4ик »

Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
У меня встречный вопрос. Директор в отпуске, в приказе его обязанности возложил на зам.директора. Зам.дира может подписывать расходники?

Наталья__1982
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3715
З нами з: 15 листопада 2010, 06:46
Дякував (ла): 997 разів
Подякували: 1247 разів

Повідомлення Наталья__1982 »

Ир4ик писав:
Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
У меня встречный вопрос. Директор в отпуске, в приказе его обязанности возложил на зам.директора. Зам.дира может подписывать расходники?
ну если директор в отпуске-приказ должен писаться о том кто будет подписывать доки

Klim1510
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 805
З нами з: 11 лютого 2010, 02:07
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 36 разів

Повідомлення Klim1510 »

Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
Вопрос даже не в заполнении книги, а в материальной ответственности за денежные средства. По правилам нужен и приказ, и акт передачи, и договор о материальной ответственности.

Наталья__1982
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3715
З нами з: 15 листопада 2010, 06:46
Дякував (ла): 997 разів
Подякували: 1247 разів

Повідомлення Наталья__1982 »

Klim1510 писав:
Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
Вопрос даже не в заполнении книги, а в материальной ответственности за денежные средства. По правилам нужен и приказ, и акт передачи, и договор о материальной ответственности.
спасибо, сейчас все сделаю тогда, просто думала гл.бух всесилен, а всю эту документацию делают на рядовых сотрудников

Наталья__1982
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3715
З нами з: 15 листопада 2010, 06:46
Дякував (ла): 997 разів
Подякували: 1247 разів

Повідомлення Наталья__1982 »

Klim1510 писав:
Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
Вопрос даже не в заполнении книги, а в материальной ответственности за денежные средства. По правилам нужен и приказ, и акт передачи, и договор о материальной ответственности.
а есть акт передачи по кассе какой-то или можно просто инвентаризацию кассы провести на эту дату?

оляля
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 7529
З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
Дякував (ла): 1061 раз
Подякували: 4945 разів

Повідомлення оляля »

Так, між іншим , інвентаризація каси проводиться раз на три місяці. Є спеціальний бланк, зараз пошукаю

оляля
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 7529
З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
Дякував (ла): 1061 раз
Подякували: 4945 разів

Повідомлення оляля »

Додаток 1
до Положення про ведення касових операцій
у національній валюті в Україні

____________________________________
                    (найменування підприємства)
Акт № ____
про результати інвентаризації наявних коштів
"___" _____________ 200_ року,
що зберігаються ___________________________
 
 

Розписка
    Цим актом засвідчую, що до початку проведення інвентаризації всі видаткові і прибуткові документи на кошти, які здані до бухгалтерії, і всі кошти, що надійшли під мою відповідальність, оприбутковані, а ті, що вибули, списані за видатками.
        Матеріально відповідальна особа  
__________________
(посада)  _____________
(підпис)  _________________________
(прізвище, ім'я, по батькові) 
   На підставі наказу (розпорядження) від "___" ____________  200_ року № ____ проведена інвентаризація коштів за станом на "___" ____________ 200_ року.
       Під час інвентаризації встановлено такий обсяг коштів:
       _________________________________________________________________ грн. ______ коп.
       _________________________________________________________________ грн. ______ коп.
       _________________________________________________________________ грн. ______ коп.
       _________________________________________________________________ грн. ______ коп.
       Підсумок фактичної наявності _______________________________________ грн. ______ коп.
____________________________________________________________________________________.
(словами)
       За обліковими даними _____________________________________________ грн. ______ коп.
       Підсумки інвентаризації: надлишок ______________________________, нестача __________.
       Голова комісії 
____________________
(посада)  _____________
(підпис)  _________________________
(прізвище, ім'я, по батькові) 
       Члени комісії: 
____________________
(посада)  _____________
(підпис)  _________________________
(прізвище, ім'я, по батькові) 
       Підтверджую, що кошти, зазначені в акті, є на зберіганні під мою відповідальність.
       Матеріально відповідальна особа ____________________________________________________.
(підпис)
"___" ____________ 200_ року.
       Пояснення причин, унаслідок яких виникли надлишки або нестачі __________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________.
       Матеріально відповідальна особа _____________________________________________________.
       Рішення керівника підприємства ______________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________.
"___" _____________ 200_ року.
       Примітка. Акт складається з метою відображення результатів інвентаризації наявних коштів (готівки, цінних паперів тощо), що зберігаються в касі підприємства. 


Наталья__1982
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3715
З нами з: 15 листопада 2010, 06:46
Дякував (ла): 997 разів
Подякували: 1247 разів

Повідомлення Наталья__1982 »

спасибо, у меня этот бланк есть, я думаю по поводу передачи временных обязанностей кассира на гл.буха, акт передачи какой-то должен быть

ИринаТ
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 120
З нами з: 19 липня 2011, 05:57
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення ИринаТ »

оляля писав:Так, між іншим , інвентаризація каси проводиться раз на три місяці. Є спеціальний бланк, зараз пошукаю
раз на три місяці? здається узгоджується наказом керівника, інтервали проведення інвентаризації каси...

Відповісти

Повернутись до “Виплати працівникам, кадровий облік”