КАССА
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3715
- З нами з: 15 листопада 2010, 06:46
- Дякував (ла): 997 разів
- Подякували: 1247 разів
Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 5788
- З нами з: 28 липня 2011, 00:58
- Дякував (ла): 3704 рази
- Подякували: 2325 разів
У меня встречный вопрос. Директор в отпуске, в приказе его обязанности возложил на зам.директора. Зам.дира может подписывать расходники?Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3715
- З нами з: 15 листопада 2010, 06:46
- Дякував (ла): 997 разів
- Подякували: 1247 разів
ну если директор в отпуске-приказ должен писаться о том кто будет подписывать докиИр4ик писав:У меня встречный вопрос. Директор в отпуске, в приказе его обязанности возложил на зам.директора. Зам.дира может подписывать расходники?Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
-
- Высший разум
- Повідомлень: 805
- З нами з: 11 лютого 2010, 02:07
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 36 разів
Вопрос даже не в заполнении книги, а в материальной ответственности за денежные средства. По правилам нужен и приказ, и акт передачи, и договор о материальной ответственности.Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3715
- З нами з: 15 листопада 2010, 06:46
- Дякував (ла): 997 разів
- Подякували: 1247 разів
спасибо, сейчас все сделаю тогда, просто думала гл.бух всесилен, а всю эту документацию делают на рядовых сотрудниковKlim1510 писав:Вопрос даже не в заполнении книги, а в материальной ответственности за денежные средства. По правилам нужен и приказ, и акт передачи, и договор о материальной ответственности.Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3715
- З нами з: 15 листопада 2010, 06:46
- Дякував (ла): 997 разів
- Подякували: 1247 разів
а есть акт передачи по кассе какой-то или можно просто инвентаризацию кассы провести на эту дату?Klim1510 писав:Вопрос даже не в заполнении книги, а в материальной ответственности за денежные средства. По правилам нужен и приказ, и акт передачи, и договор о материальной ответственности.Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7529
- З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
- Дякував (ла): 1061 раз
- Подякували: 4945 разів
Додаток 1
до Положення про ведення касових операцій
у національній валюті в Україні
____________________________________
(найменування підприємства)
Акт № ____
про результати інвентаризації наявних коштів
"___" _____________ 200_ року,
що зберігаються ___________________________
Розписка
Цим актом засвідчую, що до початку проведення інвентаризації всі видаткові і прибуткові документи на кошти, які здані до бухгалтерії, і всі кошти, що надійшли під мою відповідальність, оприбутковані, а ті, що вибули, списані за видатками.
Матеріально відповідальна особа
__________________
(посада) _____________
(підпис) _________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
На підставі наказу (розпорядження) від "___" ____________ 200_ року № ____ проведена інвентаризація коштів за станом на "___" ____________ 200_ року.
Під час інвентаризації встановлено такий обсяг коштів:
_________________________________________________________________ грн. ______ коп.
_________________________________________________________________ грн. ______ коп.
_________________________________________________________________ грн. ______ коп.
_________________________________________________________________ грн. ______ коп.
Підсумок фактичної наявності _______________________________________ грн. ______ коп.
____________________________________________________________________________________.
(словами)
За обліковими даними _____________________________________________ грн. ______ коп.
Підсумки інвентаризації: надлишок ______________________________, нестача __________.
Голова комісії
____________________
(посада) _____________
(підпис) _________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
Члени комісії:
____________________
(посада) _____________
(підпис) _________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
Підтверджую, що кошти, зазначені в акті, є на зберіганні під мою відповідальність.
Матеріально відповідальна особа ____________________________________________________.
(підпис)
"___" ____________ 200_ року.
Пояснення причин, унаслідок яких виникли надлишки або нестачі __________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________.
Матеріально відповідальна особа _____________________________________________________.
Рішення керівника підприємства ______________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________.
"___" _____________ 200_ року.
Примітка. Акт складається з метою відображення результатів інвентаризації наявних коштів (готівки, цінних паперів тощо), що зберігаються в касі підприємства.
до Положення про ведення касових операцій
у національній валюті в Україні
____________________________________
(найменування підприємства)
Акт № ____
про результати інвентаризації наявних коштів
"___" _____________ 200_ року,
що зберігаються ___________________________
Розписка
Цим актом засвідчую, що до початку проведення інвентаризації всі видаткові і прибуткові документи на кошти, які здані до бухгалтерії, і всі кошти, що надійшли під мою відповідальність, оприбутковані, а ті, що вибули, списані за видатками.
Матеріально відповідальна особа
__________________
(посада) _____________
(підпис) _________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
На підставі наказу (розпорядження) від "___" ____________ 200_ року № ____ проведена інвентаризація коштів за станом на "___" ____________ 200_ року.
Під час інвентаризації встановлено такий обсяг коштів:
_________________________________________________________________ грн. ______ коп.
_________________________________________________________________ грн. ______ коп.
_________________________________________________________________ грн. ______ коп.
_________________________________________________________________ грн. ______ коп.
Підсумок фактичної наявності _______________________________________ грн. ______ коп.
____________________________________________________________________________________.
(словами)
За обліковими даними _____________________________________________ грн. ______ коп.
Підсумки інвентаризації: надлишок ______________________________, нестача __________.
Голова комісії
____________________
(посада) _____________
(підпис) _________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
Члени комісії:
____________________
(посада) _____________
(підпис) _________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
Підтверджую, що кошти, зазначені в акті, є на зберіганні під мою відповідальність.
Матеріально відповідальна особа ____________________________________________________.
(підпис)
"___" ____________ 200_ року.
Пояснення причин, унаслідок яких виникли надлишки або нестачі __________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________.
Матеріально відповідальна особа _____________________________________________________.
Рішення керівника підприємства ______________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________.
"___" _____________ 200_ року.
Примітка. Акт складається з метою відображення результатів інвентаризації наявних коштів (готівки, цінних паперів тощо), що зберігаються в касі підприємства.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3715
- З нами з: 15 листопада 2010, 06:46
- Дякував (ла): 997 разів
- Подякували: 1247 разів
спасибо, у меня этот бланк есть, я думаю по поводу передачи временных обязанностей кассира на гл.буха, акт передачи какой-то должен быть
-
- Мудрец
- Повідомлень: 120
- З нами з: 19 липня 2011, 05:57
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 2 рази
раз на три місяці? здається узгоджується наказом керівника, інтервали проведення інвентаризації каси...оляля писав:Так, між іншим , інвентаризація каси проводиться раз на три місяці. Є спеціальний бланк, зараз пошукаю