Підкажіть, чи правильний порядок дій при прийнятті на роботу, наприклад, директора (підприємтсво - ТОВ на ЄП, новостворене):
1.Наявність посади у штатному розкладі (а як бути, коли директора призначають на зборах засновників і штатного ще немає, а наказ про призначення директором вже є, як бути із датою затвердження штатного - нічого, що вона пізніше?)
2. Наказ про призначення/прийняття на роботу.
Чи можна в ньому ж визначити, що директор у зв'язку із відсутністю у штатному бухгалтера і кадровика, буде виконувати їх обов'язки із подальшим зазначенням цього у посадовій).
Чи потрібно тут же вказувати ,що спочатку буде неповний робочий день (2 години) (а як же тоді попередження за два місяці?), чи для цього необхідний новий наказ із попередньо взятою заявою директора про невовний робочий день? А якщо з наступного місяця буде вже повний робочий день, як я можу попередити директора за два місяці,якщо ми тільки місяць працюємо?
3. Трудовий договір (чи потрібен він, якщо директор - співзасновник)?
4. Зареєструвати у журналі обліку наказів (його можна вести в електронному вигляді? Чи обов'язково зошит і прошивати).
5. Розробка посадової інструкції і ознайомлення з нею. А інструкцію теж наказом затверджувати чи рішенням зборів засновників? І чи потрібна вона, якщо директор - один із співзасновників, але виконуватиме обов'язки і бухгалтера, і кадровика?
6. Особова картка (п-2).
7. П-6 і П-7 можна вести в електроному вигляді?
Все, ніби то?
Які форми взагалі можна вести в електроному вигляді із подальшим в кінці року роздрукуванням?
Спасибо, IrinkaSvetl, но в справочной я уже порылась (а то и эти вопросы не появились бы, было бы просто КАК ПРИНЯТЬ???), а вопросы остались - я всё-таки не кадровик...
Порекомендуйте директору не жмотится, а нанять кадровика... или же обращайтесь непосредственно на форум к кадровикам, а у директора просите доплату за совмещение должностей:
я бы сделала так: на собрании выбрали директора, оформили приказ о принятии, подписали с ним договор. Он, как директор, утвердил штатное расписание. Подписали должностною инструкцию (если у вас буха не предвидется вообще - прописали фунции в должностной, если через некоторое время возмете - оформите приказом), заполнили карточку, сделали запись в трудовую. Насколько я понимаю, то, что он учредитель не влияет на отношения к нему, как к директору - здесь он выступает в роли наемного работника и документы оформляются как обычно