Отсутствуют
Табель обліку робочого часу
Як чудово...
А як же можна тоді доказати, що не логічно вести табель одній людині для всіх співробітників, включаючи тих, кого фізично ця людина не бачить...
-
Маруся10
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 4199
- З нами з: 31 липня 2015, 07:24
- Дякував (ла): 683 рази
- Подякували: 1965 разів
Табель обліку робочого часу є підставою для нарахування працівникам заробітної плати, допомоги по тимчасовій непрацездатності, сум за період щорічних відпусток, інших виплат. При необхідності форму можна доповнити іншими показниками, необхідними для обліку на підприємстві.Відповідно до ч. 2 ст. 30 Закону «Про оплату праці», роботодавець зобов'язаний забезпечити достовірний облік виконуваної працівником роботи і бухгалтерський облік витрат на оплату праці у встановленому порядку.
При цьому роботодавця не можуть притягти до відповідальності за відсутність табелів обліку використання робочого часу, якщо забезпечено облік використання робочого часу в інший спосіб.
Добрый день. Подскажите, что будет если в табеле не показываем декретницу?
-
Маруся10
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 4199
- З нами з: 31 липня 2015, 07:24
- Дякував (ла): 683 рази
- Подякували: 1965 разів
почитайте - законодательством не предусмотрено...
Спасибо.
-
Бух123
- Знаток
- Повідомлень: 11
- З нами з: 04 липня 2013, 12:10
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 2 рази
Подскажите, пожалуйста, юрлицо, находящееся на простое (запрет на плановую госпитализацию), получило от центра занятости одноразовую материальную помощь (ЗУ Про соц.поддержку №1071 ст.3) в связи с сокращением рабочего времени согласно постановлению КМУ 1232 " Постанова від 09 грудня 2020 р. № 1232 "Про виділення коштів для надання одноразової матеріальної допомоги суб’єктам господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" с последующей выплатой этой суммы сотрудникам предприятия, которые будут находится на простое с 19.12.20 по 31.01.2021г. Как правильно отразить в табеле учета рабочего времени сотрудников предприятия, им выплачивается за этот период одноразовая мат.помощь, простой не оплачивается
Подскажите можно ли начислять зарплату совместителю согласно 0,5 оклада либо согласно табелю рабочего времени и тогда каждый месяц высчитывать начисления . т.е. можно ли поставить совместителю 2000,00 грн и начислять каждый месяц одну и туже сумму
- Tasa
- Акула НКУ

- Повідомлень: 8717
- З нами з: 19 липня 2011, 04:54
- Звідки: Kyiv
- Дякував (ла): 1935 разів
- Подякували: 6636 разів
- Контактна інформація:
А що у вас у штатному зазначено ?
Якщо він прийнятий на 0,5 оклада - то яка проблема - табелюєте по 4 год - платите пів ставки...
Чи ви не про це питаєте ?
Должность должна быть и в штатном расписании и в табеле учета рабочего времени (табелируется по 4 часа в день) и платите за каждый отработанный полностью месяц по 2000грн. Вполне приемлемый вариант.