Должность главного бухгалтера

Накази, штатний, табель, трудові книжки, довідки
Картинка
Оракул
Оракул
Повідомлень: 276
З нами з: 12 липня 2012, 05:15
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 79 разів

Повідомлення Картинка »

Marlboro писав:
Картинка писав:Вообще та по писаному главный бухгалтер - это руководитель бухгалтерской службы.#rtfm#
На текущий момент нет общего определения "бухгалтерской службы".
По аналогии думаю можно пользоваться бюджетной терминологией - нигде не указано, что должно быть больше одного человека.
Общего определения нет. Я написала что в моем понимании означает служба - отдел от 3 человек.
Понятно что вы как всегда и пишете не о том что написано и о том чего не написано.
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 28.03.2013 р. N 31-08410-07/23-1343/1310

Міністерство фінансів України на запит щодо організації бухгалтерського обліку на підприємстві повідомляє.
Згідно з частиною 4 статті 8 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (далі - Закон) для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форми його організації, такі як: 1) введення в штат підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером; 2) користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без утворення юридичної особи; 3) ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою; 4) самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства. Дана форма організації бухгалтерського обліку не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких повинна оприлюднюватися, та в бюджетних установах.
Варіант організації бухгалтерського обліку, за яким його ведення та складання фінансової звітності здійснюються безпосередньо власником або керівником підприємства при введенні в штат підприємства посади бухгалтера, Законом не передбачений. Відповідно підприємству необхідно обрати одну з форм організації бухгалтерського обліку, наведену в Законі.
Згідно із Законом питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належать до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів.

Перший заступник Міністра
А. Мярковський

Подробнее: http://buhforum.com/viewtopic.php?f=26&t=621

Marlboro
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 12590
З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
Дякував (ла): 252 рази
Подякували: 4095 разів

Повідомлення Marlboro »

Там написано определение "бухгалтерской службы"?
Кстати, как чудно, что Вы скинули письмо со ссылкой на Бухфорум - там далее весьма занятные мысли по поводу абсурдности идей МинФина.
Картинка писав:Понятно что вы как всегда и пишете не о том что написано и о том чего не написано.
К сожалению я не смог правильно поставить запятую, поэтому эту часть я не понял :(

офигевшая
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 7852
З нами з: 18 січня 2012, 02:15
Дякував (ла): 10003 рази
Подякували: 5885 разів

Повідомлення офигевшая »

А мне отсутствие запятых не помешало понять смысл, исходя из контекста.
А вы опять флудите!

офигевшая
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 7852
З нами з: 18 січня 2012, 02:15
Дякував (ла): 10003 рази
Подякували: 5885 разів

Повідомлення офигевшая »

По теме - главбух должен иметь хотя бы одного подчиненного (минфин).
Документацию должен подписывать главбух (даже если он - единственный)(налоговая)
Кто главнее и с кем бодаться безопаснее?
Все выше написанное относится к коммерции, у бюджетников свои "боги".

Marlboro
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 12590
З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
Дякував (ла): 252 рази
Подякували: 4095 разів

Повідомлення Marlboro »

офигевшая писав:Все выше написанное относится к коммерции, у бюджетников свои "боги".
Какие последствия для коммерции?

Кстати, статья 64 ХКУ звучит как:
Стаття 64. Організаційна структура підприємства

1. Підприємство може складатися з виробничих структурних підрозділів (виробництв, цехів, відділень, дільниць, бригад, бюро, лабораторій тощо), а також функціональних структурних підрозділів апарату управління (управлінь, відділів, бюро, служб тощо).
2.Функції, права та обов'язки структурних підрозділів підприємства визначаються положеннями про них, які затверджуються в порядку, визначеному статутом підприємства або іншими установчими документами.
3.Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
4. Підприємство має право створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, погоджуючи питання про розміщення таких підрозділів підприємства з відповідними органами місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Такі відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи і діють на основі положення про них, затвердженого підприємством. Підприємства можуть відкривати рахунки в установах банків через свої відокремлені підрозділи відповідно до закону.
(Частина четверта статті 64 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2424-іУ від 04.02.2005)
5.Діяльність розташованих на території України відокремлених підрозділів підприємств, що знаходяться за її межами, регулюється цим Кодексом та іншими законами.
Что мешает создать структурное подразделение (службу) состоящее из одного человека?

Кроме того, назревает вопрос - если ГБ не может быть ГБ когда нет людей в подчинении, то что делать, если двое из троих людей внезапно уволятся? Надо в тот же день переводить ГБ на бухгалтера?

Картинка
Оракул
Оракул
Повідомлень: 276
З нами з: 12 липня 2012, 05:15
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 79 разів

Повідомлення Картинка »

Marlboro писав: Какие последствия для коммерции?
Что мешает создать структурное подразделение (службу) состоящее из одного человека?

Кроме того, назревает вопрос - если ГБ не может быть ГБ когда нет людей в подчинении, то что делать, если двое из троих людей внезапно уволятся? Надо в тот же день переводить ГБ на бухгалтера?
А вы в курсе вообще что есть такая штука как кадровый учет? Эта тема с этого раздела.
Иногда приходит инспекция по труду, но это для коммерции маловероятно.
А вообще даже налоговая при проверке если нет этой самой кадровой документации (ее достаточно много и не все даже грамотные бухгалтера выполняют все требования) МОЖЕТ снять с расходов расходы на з/п и прочее и прочее.

Marlboro
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 12590
З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
Дякував (ла): 252 рази
Подякували: 4095 разів

Повідомлення Marlboro »

Не подумайте ничего плохого, спрашиваю без задней мысли, но...
вы правда считаете, что неправильно назначив человека на должность могут снять расходы по ЗП? #impossibl

Картинка
Оракул
Оракул
Повідомлень: 276
З нами з: 12 липня 2012, 05:15
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 79 разів

Повідомлення Картинка »

Marlboro писав:Не подумайте ничего плохого, спрашиваю без задней мысли, но...
вы правда считаете, что неправильно назначив человека на должность могут снять расходы по ЗП? #impossibl
если конкретно про ГБ без службы - то я так не считаю.
И смотря как назначить. Можно вообще "от фонаря" #rolf# - ты ГБ, ты - Директор. Личные дела#search# поделом, мы ж самые умные!
Без задней мысли#rolf#

Marlboro
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 12590
З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
Дякував (ла): 252 рази
Подякували: 4095 разів

Повідомлення Marlboro »

То-есть сейчас вы уже согласны с тем, что так делать дозволено? Спрашиваю для того, что-бы была определенность и знать, понимаем ли мы друг друга )

Однако же вы упустили интересный (по моему мнению) момент - что будете делать, если завтра штат службы в связи с увольнениями сократится до одного человека?

офигевшая
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 7852
З нами з: 18 січня 2012, 02:15
Дякував (ла): 10003 рази
Подякували: 5885 разів

Повідомлення офигевшая »

Теоретические вопросы в нашей, отдельно взятой стране, волнуют только теоретиков! Все, что не имеет практичекого значения именно сейчас - не интересно. Это темы для других форумов! Потому и странно - в нашей стране главбух может быть на предприятии, где, кроме него, есть еще только директор. А в теории, с оглядкой на все до-ки, которыми надо руководствоваться, главбух должен иметь службу, штат, приказы, колдоговор, личные карточки, и еще многое другое..... Хотя на практике ни главбуху, ни директору это ...
А про "дозволено" - кем это?

Відповісти

Повернутись до “Відділ кадрів”