Снежынка писав:Всім доброго дня. Державна установа просить виписати видаткову накладну на товар якого немає на складі. Цей товар митільки будемо замовляти Накладну просять виписала тільки для того, щоб вони проплатили (гарантії 100% оплати не було).
Як мені бути? Яким документом можна замінити видаткову накладну. Чи правомірно взагалі видавати таку видаткову?
Де можна про це почитати?
О чем почитать? Расходная накл. подтверждает факт передачи товара. Передавать Вам нечего. В этих условиях Вы можете им выписать только счет на оплату. Все остальное - уже химия.
Покупець вимагає видаткову і говорить, що це по закону так потрібно надавати для бюджетників видаткову накладну.
Снежынка писав:Покупець вимагає видаткову і говорить, що це по закону так потрібно надавати для бюджетників видаткову накладну.
По всей видимости, казначейство не оплачивает без накладной на товар. Но тогда должен быть и факт продажи. Это и есть риски работ с бюджетом - товар отдаешь, а получишь когда деньги еще большой вопрос. Вот, наверно, так и работают, отдают расходку, но не товар, а фактически товар после получения денег. Но это уже не нормальная схема работы. Значит покупаете товар и только после этого сможете дать им расходку.
Снежынка писав:Покупець вимагає видаткову і говорить, що це по закону так потрібно надавати для бюджетників видаткову накладну.
По всей видимости, казначейство не оплачивает без накладной на товар. Но тогда должен быть и факт продажи. Это и есть риски работ с бюджетом - товар отдаешь, а получишь когда деньги еще большой вопрос. Вот, наверно, так и работают, отдают расходку, но не товар, а фактически товар после получения денег. Но это уже не нормальная схема работы. Значит покупаете товар и только после этого сможете дать им расходку.
Я так розумію іншої схеми роботи з держ. установами немає?
Снежынка писав:Покупець вимагає видаткову і говорить, що це по закону так потрібно надавати для бюджетників видаткову накладну.
По всей видимости, казначейство не оплачивает без накладной на товар. Но тогда должен быть и факт продажи. Это и есть риски работ с бюджетом - товар отдаешь, а получишь когда деньги еще большой вопрос. Вот, наверно, так и работают, отдают расходку, но не товар, а фактически товар после получения денег. Но это уже не нормальная схема работы. Значит покупаете товар и только после этого сможете дать им расходку.
Я так розумію іншої схеми роботи з держ. установами немає?
другой схемы нет,т.к. казначейство без договора и расх. оплату не "пропустит", мы так постоянно с бюджет.работаем,т.к. больше вариантов нет.
Снежынка писав:Покупець вимагає видаткову і говорить, що це по закону так потрібно надавати для бюджетників видаткову накладну.
По всей видимости, казначейство не оплачивает без накладной на товар. Но тогда должен быть и факт продажи. Это и есть риски работ с бюджетом - товар отдаешь, а получишь когда деньги еще большой вопрос. Вот, наверно, так и работают, отдают расходку, но не товар, а фактически товар после получения денег. Но это уже не нормальная схема работы. Значит покупаете товар и только после этого сможете дать им расходку.
Я так розумію іншої схеми роботи з держ. установами немає?
прошу сказати чи у видатковій накладній реквізити ( розрахунковий рах , свідоцтво,. іпн, адреса і т.д як на рахунку) підприємства не є обов'язковими ? бо в мене бухгалтер не хоче приймати накладну , каже що це обов'язкові реквізити...хоча в переліку цього не має((
2. Первинні та зведені облікові документи можуть бути
складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі
обов'язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату і місце складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру
господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської
операції і правильність її оформлення;
особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис,
прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України
"Про електронний цифровий підпис" ( 852-15 ), або інші дані, що
дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні
господарської операції. { Абзац сьомий частини другої статті 9 із
змінами, внесеними згідно із Законом N 675-VIII ( 675-19 ) від
03.09.2015 } http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/996-14
Добрый день! Мы выписали счет покупателю на оплату, в нём две позиции товара и 3-я позиция - комп.расходов на ТЭО. Как теперь правильно выписать первичные документы? Просто РН, где так же будет указана комп.расходов на ТЭО? Или это должна быть РН и акт вып.работ? Заранее спасибо.
RICH писав:Добрый день! Мы выписали счет покупателю на оплату, в нём две позиции товара и 3-я позиция - комп.расходов на ТЭО. Как теперь правильно выписать первичные документы? Просто РН, где так же будет указана комп.расходов на ТЭО? Или это должна быть РН и акт вып.работ? Заранее спасибо.