АКТ ВЫПОЛНЕННЫХ РАБОТ В СТРОИТЕЛЬСТВЕ

Вид, реквізити, оформлення, зберігання первинних документів
Альона1
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2849
З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
Дякував (ла): 789 разів
Подякували: 1308 разів

Повідомлення Альона1 »

БУХГАЛТЕР_2012 писав:т.е. я делаю акт произвольной формы и к нему КБ3 или это потом по ситуации если попросят?
Ні, ви робите акт довільної форми , або КБ3.

БУХГАЛТЕР_2012
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 880
З нами з: 22 лютого 2012, 02:30
Дякував (ла): 422 рази
Подякували: 85 разів

Повідомлення БУХГАЛТЕР_2012 »

Альона1 писав:
БУХГАЛТЕР_2012 писав:т.е. я делаю акт произвольной формы и к нему КБ3 или это потом по ситуации если попросят?
Ні, ви робите акт довільної форми , або КБ3.


А КБ-3 - это ж справка о выполнении работ, она заменит акт?

Альона1
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2849
З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
Дякував (ла): 789 разів
Подякували: 1308 разів

Повідомлення Альона1 »

Так .

Альона1
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2849
З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
Дякував (ла): 789 разів
Подякували: 1308 разів

Повідомлення Альона1 »

Застосування типових форм первинних облікових документів у будівництві

У капітальному будівництві для оформлення виконаних будівельних робіт між сторонами використовуються специфічні форми первинної облікової документації, затверджені новим наказом Мінрегіонбуду України «Про затвердження типових форм первинних документів з обліку в будівництві» від 04.12.2009 р. № 554 (за текстом – наказ № 554), якими є:

№ КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»;

№ КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати».

Слід нагадати, що зазначені форми застосовуються з 04.12.2009 р., тобто з моменту прийняття цього наказу (п. 1 наказу № 554). Поява цього документа викликала чимало запитань з приводу складання і застосування зазначених форм. І ось чому.

Нагадаємо, що 04.12.2009 р. наказом Мінрегіонбуду України та Держкомстату України від 04.12.2009 р. № 453/553 скасовано наказ Держкомстату України та Держбуду України «Про затвердження типових форм первинних документів з обліку в будівництві» від 21.06.2002 р. № 237/5, який регламентував порядок складання і застосування форм первинних документів № КБ-2в та № КБ-3, замість якого і було прийнято наказ № 554. На відміну від попереднього новий документ не містить роз'яснень щодо складання і застосування зазначених первинних документів, однак деякі пояснення з цього приводу надано у листах Мінрегіонбуду України «Про застосування типових форм первинних облікових документів у будівництві» від 09.03.2010 р. № 12/19-2-9-21-2368, «Щодо застосування типових форм первинних облікових документів у будівництві» від 16.03.2010 р. № 12/19-3-9-14-295.

Отже, цілком зрозумілим є питання, чи обов'язкове застосування зазначених форм підприємствами недержавної форми власності без залучення бюджетних коштів. Так, у вищезгаданих листах роз'яснено, що зазначені типові форми підлягають обов'язковому застосуванню при проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи між замовниками та виконавцями робіт з будівництва, що здійснюються за рахунок бюджетних коштів та коштів підприємств, установ і організацій державної власності.

По об'єктах, будівництво яких здійснюється за рахунок інших джерел фінансування, типові форми застосовуються відповідно до умов договору підряду. Тобто будівельні організації можуть застосовувати ці типові форми, якщо це обумовлено в договорі підряду, або документи довільної форми, розроблені самостійно, зазначивши в них обов'язкові реквізити первинних документів, передбачені Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIV (зі змінами та доповненнями) і Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Мінфіну України від 24.05.95 р. № 88 (зареєстровано в Мін'юсті України 05.06.95 р. за № 168/704). Відповідно до ст. 9 цього Закону первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити:

назву документа (форми);

дату і місце складання;

назву підприємства, від імені якого складено документ;

зміст і обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;

посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;

особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Застосування типових форм не є обов'язковим у випадку здійснення поточного ремонту господарським способом.


Окремо слід звернути увагу на застосування форми № КБ-6 «Журнал обліку виконаних робіт», затвердженої наказом колишнього ЦСУ СРСР від 14.12.72 р. № 816. Зазначений документ може бути підставою для складання звітності з виконання будівельно-монтажних робіт, використання основних матеріалів, здійснення контролю за обсягами робіт тощо. За роз'ясненнями, наданими у листі № 12/19-3-9-14-295, на сьогодні заповнення цього журналу не є обов'язковим.

Тепер з'ясуємо, з якою періодичністю здійснюється подання підрядником типових форм № КБ-2в та № КБ-3.

Періодичність подання підрядником зазначених форм установлюється у договорі підряду (пункти 98, 99 та 102 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. № 668 (зі змінами та доповненнями, за текстом – Умови № 668) та п. 3.3.8 Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Держбуду України від 27.08.2000 р. № 174 (зі змінами та доповненнями)).

У договорі підряду сторони можуть передбачати, що оплата виконаних робіт проводиться після прийняття замовником закінчених робіт (об'єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Також може передбачатися надання замовником авансу з визначенням порядку його використання (п. 98 Умов № 668).

Розрахунки за виконані роботи провадяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. Після підписання документів замовник зобов'язаний оплатити виконані роботи.

Порядок подання підрядником документів про обсяги і вартість виконаних робіт, проведення перевірки їх достовірності, підписання та оплати замовником визначається у договорі підряду (п. 99 Умов № 668).

У разі виконання робіт із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств питання розрахунків за виконані роботи (надання авансу, проміжні розрахунки, строки платежів тощо) визначаються договором підряду з дотриманням вимог актів законодавства, що регулюють ці питання (п. 102 Умов № 668).

Проте, як зазначено у листі № 12/19-3-9-14-295, практикою проведення взаєморозрахунків за виконані роботи з будівництва, як правило, прийнято щомісячне оформлення таких документів.


Оксана Скічко
Оглядач «Вісника»
«Вісник податкової служби України», травень 2010 р., № 20 (592), с. 28 (www.visnuk.com.ua)

БУХГАЛТЕР_2012
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 880
З нами з: 22 лютого 2012, 02:30
Дякував (ла): 422 рази
Подякували: 85 разів

Повідомлення БУХГАЛТЕР_2012 »

Альона скажите для таких работ (в основном делаем стяжки полов) сколько человек минимум официально нужно что б не придрались?

Альона1
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2849
З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
Дякував (ла): 789 разів
Подякували: 1308 разів

Повідомлення Альона1 »

БУХГАЛТЕР_2012 писав:Альона скажите для таких работ (в основном делаем стяжки полов) сколько человек минимум официально нужно что б не придрались?
Ви написали дві людини у штаті , Це директор і головний бухгалтер . А стяжки підлог ми не робимо, ми будуємо електролінії. Подивіться реально, яку кількість робіт ви робите в місяць, приблизно в ДБН людино-години на відповідний вид робіт. Скільки годин відпрацювали у місяці.

БУХГАЛТЕР_2012
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 880
З нами з: 22 лютого 2012, 02:30
Дякував (ла): 422 рази
Подякували: 85 разів

Повідомлення БУХГАЛТЕР_2012 »

В штате директор и рабочий(строитель), бухгалтер по доверенности не в штате, в итоговой ведомости ресурсов указано 515 чел\часов но там же какие-то коэфициенты наверое применяются, обем работ где-то 300 кв.м. по одному обекту

БУХГАЛТЕР_2012
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 880
З нами з: 22 лютого 2012, 02:30
Дякував (ла): 422 рази
Подякували: 85 разів

Повідомлення БУХГАЛТЕР_2012 »

и еще один вопросик - если в договоре написано, что фак передачи выполненых работ оформляется путем подписания акта выполненных работ, то это должен быть только акт, или опять таки справка о стоимости выполненных работ, или в договоре переделать Акт на справку, как правильно?

Альона1
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2849
З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
Дякував (ла): 789 разів
Подякували: 1308 разів

Повідомлення Альона1 »

Коли я беру собі докумнети для витрат , я вимагаю:
1.Договірну ціну
http://msmeta.com.ua/file/primer_smet/dc/dc.htm
2.КБ 2В
http://msmeta.com.ua/file/primer_smet/kb3/kb-2v%204%2012%202009%20554.htm
3.КБ 3
http://msmeta.com.ua/file/primer_smet/kb3/kb-3%204%2012%202009%20554.htm
4. Кошторис
http://msmeta.com.ua/file/primer_smet/ssr/lokal.htm

Документи пр кваліфікованих працівник, наявність інструментів , основних засобів, щоб переконатися про нефікивність підприємства , навіть наявність програмного забезпечення за допомогою якого ви робите первинні документи і т. ін.

А якщо не дуже великі обєми то кошторис і акти наданих послуг , виконаних робіт,установчі документи.

Відповісти

Повернутись до “Первинні документи”